Yaidsquote:Op maandag 21 augustus 2017 17:33 schreef Columbiafan het volgende:
Die vervelende Yates alweer leider in het jongerenklassement.
Ooit zevende in de Giro, leek prima in vorm, Sunweb, flow...quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien mijn probleem; maar waarom verwachten jullie grootse daden van hem deze Vuelta?
Maar had wel even voor zijn kopman mogen werken. Die is op het eind van de klim nog van de groep Lopez richting Zakarin en Moreno gereden. Zat dus aan het begin veel te ver.quote:
Omdat bij Sunweb alles kan dit jaar en ook omdat ie in de Giro prima mee kon in die eerste week tot de val.quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien mijn probleem; maar waarom verwachten jullie grootse daden van hem deze Vuelta?
Zo onlogisch is het niet, dan vind ik het vreemder dat er hier en daar van Poels iets werd verwacht, die heeft nog nooit een eindklassement gereden.quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, niet tegenvallend.quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
KUDUS wel heel erg tegenvallend.
Dit is niet best.quote:79 54
FERNANDEZ Ruben
MOVISTAR TEAM ESP 14'08"
80 59
* SOLER Marc
MOVISTAR TEAM ESP
Die ging ook ritten kapen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:44 schreef wimderon het volgende:
103. BELMONFORT Maxime 147 LOTTO SOUDAL 04h 16' 10'' + 14' 48''
Dit team heeft het ook niet gered vandaag.quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:43 schreef wimderon het volgende:
Ik heb godverredomme alle verkeerde klassementsrenners geselecteerd bij CM.
RAZEND MAD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |