Youri doet het ook welquote:Op zondag 10 september 2017 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wim zaagt Ruud door midden. Dit is toptelevisie.
Ik dacht dat jij gezapt was?quote:Op zondag 10 september 2017 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Mulder zegt de waarheid en Ruud is gelijk bang
Helaas geen uitzending op kanaal 69quote:Op zondag 10 september 2017 22:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gezapt was?
~FakeNews
Second Screen genot.quote:Op zondag 10 september 2017 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helaas geen uitzending op kanaal 69
Ze komen toch beide uit Manchester?quote:Op zondag 10 september 2017 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Manchester United vergelijken met Manchester City.
Is hier ook een MP4 van?quote:Op zondag 10 september 2017 23:03 schreef Wicky15 het volgende:
Moet dit toch vaker gaan kijken. Prima amusement.
Die ene kansquote:Op zondag 10 september 2017 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Palace had hem gewoon nooit aan moeten stellen. Waarom wil je als degradatiekandidaat opeens gaan voetballen terwijl die selectie overloopt van de non-voetballers? Die 1-0 vandaag ook weer, bijna werkweigering.
Veel eigenaren hebben niet veel verstand van voetbalquote:Op zondag 10 september 2017 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Palace had hem gewoon nooit aan moeten stellen. Waarom wil je als degradatiekandidaat opeens gaan voetballen terwijl die selectie overloopt van de non-voetballers? Die 1-0 vandaag ook weer, bijna werkweigering.
Brinkman is het engst. Die man praat op een hele nare toon. Ik kan er eigenlijk niet naar luisteren.quote:Op zondag 10 september 2017 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Kiefts dodelijke sarcasme/cynisme is heerlijk om naar te kijken tussen al die debieltjes
Ze zitten die idioot gewoon uit te lachen . Genotquote:Op zondag 10 september 2017 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brinkman is het engst. Die man praat op een hele nare toon. Ik kan er eigenlijk niet naar luisteren.
Ruud heeft het nu ook door.
Alsof Pep weet hoe het Nederlands Elftal in elkaar zit. Die man is geïnspireerd van elftallen van twintig, dertig en veertig jaar terug.quote:Op zondag 10 september 2017 23:16 schreef hafcfan het volgende:
Gelul van Pep. We hebben geen selectie voor 4-3-3
Welke van de 4 ?quote:Op zondag 10 september 2017 23:16 schreef WethouderHekking het volgende:
Zou die hansworst er nog lang bij blijven zitten?
Ja . En ze lachen hem gewoon uit .quote:Op zondag 10 september 2017 23:19 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hoe heet die onbenul. Brinkman. Die kreeg er flink van langs van Gullit
Zal hij nog hebben genoten van Heracles-Feyenoord?quote:Op zondag 10 september 2017 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Pep weet hoe het Nederlands Elftal in elkaar zit. Die man is geïnspireerd van elftallen van twintig, dertig en veertig jaar terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |