Dat is al maaaandenquote:Op woensdag 15 november 2017 21:12 schreef maily het volgende:
Zit net te chatten met iemand en het gaat over morgen en volgende week en sinterklaas.
Al die toekomstwoorden worden ineens onderstreept![]()
En als je er op klikt kun je een "plan" maken
quote:
Waar? Op feestboek ?quote:Op woensdag 15 november 2017 21:12 schreef maily het volgende:
Zit net te chatten met iemand en het gaat over morgen en volgende week en sinterklaas.
Al die toekomstwoorden worden ineens onderstreept![]()
En als je er op klikt kun je een "plan" maken
Oh ja. Maar in whatsapp zit dat ookquote:Op woensdag 15 november 2017 23:30 schreef maily het volgende:
[..]
in messenger. Voor in je agenda waarschijnlijk.
Massaal reageren dusquote:Op donderdag 23 november 2017 08:48 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
Sint en zijn pieten zijn weer in het land en gaan weer heel veel kindjes verassen! 👴🏼
Dan zal ik de papa’s en mama’s maar eens gaan verassen met een leuke like en deel actie ! 💕
Wil jij er op en Top opstaan met de kerst? Doe dan mee met deze geweldige actie!
Wat je moet doen:
✂ like dit bericht
✂deel dit bericht OPENBAAR *anders kan ik het niet zien
✂tag een vriend(in) die dit ook wel zou verdienen!
5 DECEMBER WORD DE WINNAAR BEKEND GEMAAKT!
Oeps ik heb verdiend met een t geschreven mijn fout! 🙈 jullie weten wat ik bedoel! 😊
Dan kan ik je niet meer stalken.quote:
Leuk man. Verast worden bij de kapper.quote:Op donderdag 23 november 2017 08:48 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
Sint en zijn pieten zijn weer in het land en gaan weer heel veel kindjes verassen! 👴🏼
Dan zal ik de papa’s en mama’s maar eens gaan verassen met een leuke like en deel actie ! 💕
Wil jij er op en Top opstaan met de kerst? Doe dan mee met deze geweldige actie!
Wat je moet doen:
✂ like dit bericht
✂deel dit bericht OPENBAAR *anders kan ik het niet zien
✂tag een vriend(in) die dit ook wel zou verdienen!
5 DECEMBER WORD DE WINNAAR BEKEND GEMAAKT!
Oeps ik heb verdiend met een t geschreven mijn fout! 🙈 jullie weten wat ik bedoel! 😊
Ik snap de grap niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:14 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor Brabanders.
dat er ' laat mijn'. Staat ipv 'laat mij' ?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |