Ja maar als je daar niet over zeikt ben je ook geen nerd. Als je zelf niet drinkt, prima maar val een ander er niet mee lastig snap je. Ik drink ook niet super veel in het weekend. Drie pilsjes per avond misschien, maar dat is gewoon omdat ik dat zelf liever doe dan mezelf naar de kanker helpen die avond. Maar ik vind het niet erg als een ander zich wel klem zuiptquote:Op zondag 20 augustus 2017 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoef je geen nerd voor te zijn. Ik ben alles behalve een nerd. Vind al jaren dat alcohol destructief werkt. Niet alleen voor jezelf maar voor heel de samenleving.
Alcohol is gewoon de oorzaak van heeeeeel veel ellende, heeft niets met geloof te maken.quote:Op maandag 21 augustus 2017 00:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
Zou TS wel willen ja, dat alcohol verboden werd, met z'n Islamitische agenda...
Dat is precies wat ik zou zeggen als het alles met het geloof te maken hadquote:Op maandag 21 augustus 2017 18:28 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Alcohol is gewoon de oorzaak van heeeeeel veel ellende, heeft niets met geloof te maken.
quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:29 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zou zeggen als het alles met het geloof te maken had
Vanwaar die nuance en gematigdheid uit jouw mond? Had jij niet altijd een hekel aan alle moslims, of verwar ik je nu met iemand anders?quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:42 schreef LXIV het volgende:
Alcohol is hetzelfde als islam. Het is een klein groepje mensen dat er niet mee om kan gaan en dat het verpest voor de rest.
Ik heb absoluut geen hekel aan moslims. Prima mensen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 22:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Vanwaar die nuance en gematigdheid uit jouw mond? Had jij niet altijd een hekel aan alle moslims, of verwar ik je nu met iemand anders?
Zelfde verhaal, maar op een of andere manier is dat in het Westen minder sociaal geaccepteerd dan alcohol (wat feitelijk ook gewoon een harddrug is)quote:
Dat kan je de moslims niet verwijten.quote:Op maandag 21 augustus 2017 22:41 schreef LXIV het volgende:
Ik ben wel tegen het vervangen van de autochtone volkeren in Europa door anderen.
Maar ja islamieten drinken geen alcohol, dat dan weer niet.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:24 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Zonder de radicale Islam zou de samenleving ook veel vrediger zijn, en zou de politie minder vaak uit hoeven te rukken.
Dat is correct, het is voornamelijk de eigen decadentie.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 07:48 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat kan je de moslims niet verwijten.
En een politieke agenda, maar niet van moslims zelf. Ja, veel (o.a. moslim-) migranten zijn opportunistisch, maar mag je ze dat kwalijk nemen? Het gaat op hoe de opportuniteit tot stand komt.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is correct, het is voornamelijk de eigen decadentie.
Klopt. ze worden er toe uitgenodigd.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:11 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
En een politieke agenda, maar niet van moslims zelf. Ja, veel (o.a. moslim-) migranten zijn opportunistisch, maar mag je ze dat kwalijk nemen? Het gaat op hoe de opportuniteit tot stand komt.
Ik ben blij dat je dat proces doorziet, de meeste Nederlanders zijn hier blind voor.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Klopt. ze worden er toe uitgenodigd.
In principe blijven moslims trouw aan (traditionele) normen en waarden en zullen daarmee duurzamer en succesvoller zijn dan Nederlanders. Het verval van het Nederlandse volk komt doordat dit volk is afgedwaald van zijn kernwaarden.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:17 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dat proces doorziet, de meeste Nederlanders zijn hier blind voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |