En daarom moeten we vreedzame demonstraties maar aan laten vallen door antifa figuren. Vanwege de acties van enkelen mag de rest niet meer meedoen. Nu heb je twee dingen gedaan. Je hebt de nazi brandstichters moreel gelijk gegeven, want de grote groep moet tenslotte boeten voor de acties van enkelen en je geeft de nazi's die demonstreren de gelegenheid om de slachtofferkaart te spelen. Voor Charlottesville waren ze daar zeer succesvol in. Nazi's die zonder tegenstand demonstreren maken zichzelf wel belachelijk met hun varkensmutsjes, kansloze vlaggetjes, 2 euro fakkels en bovenal minimale aantallen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die brandstichtingen zijn er al vele jaren in Nederland.
Islamitische moskeeën, scholen, woonhuizen.
Maar we willen dat vaak niet weten.
En de daders zijn figuren met extreemrechtse sympathietjes.
Iedere keer dat ik lees over een rechtse demonstratie gaat het of over weer een nieuwe pr flater van de niet zo intelligente aanhang, of over antifa die met geweld begonnen zijn. Persoonlijk vind ik stenen gooien naar je medemens erger dan voor lul lopen met een op fok verboden vlag.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wij van wc-eend.
[..]
Maar dat is het punt niet. Het ging erover dat iedere keer dat het over neonazistisch vertoon gaat, er wel weer figuren opduiken die roepen: "ja maar Antifa, die zijn pas erg, dat zijn de echt nazi's".
Als je dat moet vragen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:53 schreef HendrikV het volgende:
Daar gaat me zondagmiddag geen stormfront meer![]()
Waarneer ben je een nazi speknek?
Nou moe... wat heb jij een foute mening.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En daarom moeten we vreedzame demonstraties maar aan laten vallen door antifa figuren.
Ik heb geen nazi de schuld gegeven van de brandstichtingen in Nederland .quote:Nu heb je twee dingen gedaan. Je hebt de nazi brandstichters moreel gelijk gegeven, want de grote groep moet tenslotte boeten voor de acties van enkelen en je geeft de nazi's die demonstreren de gelegenheid om de slachtofferkaart te spelen.
http://www.washingtontime(...)nning-white-suprema/quote:The Washington Times - Saturday, August 26, 2017
Stormfront, one of the internet’s oldest and most popular white supremacist sites, has been booted off its web address of more than two decades amid a crackdown against hate sites.
The address Stormfront.org went dark on Friday, and publicly available information current lists its domain status as “under hold,” a category reserved for websites under legal dispute or slated for deletion, the USA Today network first reported.
The Lawyers’ Committee for Civil Rights Under Law, a D.C.-based nonprofit group, said it was behind the effort and had successfully booted the website from its domain of 22 years by raising its concerns with Stormfront’s registrar, Network Solutions LLC, and its parent company, Web.com.
Ach zolang we de uitkeringen blijven doorbetalen en verder onze mond dichthouden wanneer we mishandeld of overvallen worden, komt die boetedoening in orde.quote:Op zondag 27 augustus 2017 10:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
Niet puur semantisch. Schuld impliceert boetedoening. Dat lijkt me in het geval van Duitsland of van slavernij niet meer van toepassing.
Nazi is zwaar aan inflatie onderhevig de laatste jaren. Vandaar de vraag.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:41 schreef HendrikV het volgende:
Ik zelf heb van huis uit liefde voor het volk van Israel meegekregen.
Oliedom. Die lui gaan nu gewoon underground (lees: Tor, darkweb) en daarmee wordt het alleen maar schimmiger en erger.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:18 schreef Bluesdude het volgende:
Overigens..... het oergezellige forum Stormfront is offline
[..]
http://www.washingtontime(...)nning-white-suprema/
Denk het niet. Nu gingen veel pubers uit nieuwsgierigheid een kijkje nemen, dat gebeurt straks niet meer omdat het niet meer bestaat op het normale internet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:33 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Oliedom. Die lui gaan nu gewoon underground (lees: Tor, darkweb) en daarmee wordt het alleen maar schimmiger en erger.
Precies de reden dat het abnormale internet steeds groter wordt. Sommige kinderen van 7 weten dat tegenwoordig al te vinden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:06 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Denk het niet. Nu gingen veel pubers uit nieuwsgierigheid een kijkje nemen, dat gebeurt straks niet meer omdat het niet meer bestaat op het normale internet.
Heb je daar cijfers van? Ik ben redelijk actief op internet, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt verboden dingen op internet te gaan zoeken. Dan ben je wel dom, toch?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:09 schreef hpeopjes het volgende:
Precies de reden dat het abnormale internet steeds groter wordt. Sommige kinderen van 7 weten dat tegenwoordig al te vinden.
Waarom ben je dan dom? Luisterde je vroeger ook altijd naar je moeder?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:10 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Heb je daar cijfers van? Ik ben redelijk actief op internet, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt verboden dingen op internet te gaan zoeken. Dan ben je wel dom, toch?
Zou tijd worden. Er mag nog wel meer weg.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Verbaast me dat er nog geen bommen ontploft zijn...quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Slechte vergelijking. Maar op het gewone internet staat toch alles. Als je daar buiten gaat, ga je bewust op zoek naar iets crimineel. Waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:15 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Waarom ben je dan dom? Luisterde je vroeger ook altijd naar je moeder?
Je geeft eigenlijk zelf het antwoord al.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:49 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Slechte vergelijking. Maar op het gewone internet staat toch alles. Als je daar buiten gaat, ga je bewust op zoek naar iets crimineel. Waarom zou je dat doen?
Dus heeft de genomen maatregel effect, omdat je nu een véél kleinere doelgroep aanspreekt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:50 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Je geeft eigenlijk zelf het antwoord al.
Nee, op termijn geen enkel effect.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:55 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dus heeft de genomen maatregel effect, omdat je nu een véél kleinere doelgroep aanspreekt.
Maar goed, met "je geeft zelf het antwoord al" doelde ik erop dat je stelt dat "op het gewone internet alles al staat". Nou, nu niet meer dus.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:55 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dus heeft de genomen maatregel effect, omdat je nu een véél kleinere doelgroep aanspreekt.
Omdat je van koopjes houdt ?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:49 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Slechte vergelijking. Maar op het gewone internet staat toch alles. Als je daar buiten gaat, ga je bewust op zoek naar iets crimineel. Waarom zou je dat doen?
Waarom zou er "buiten" het "gewone" internet alleen criminele shit te vinden zijn?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:49 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ja maar helaas voor Stormfront houdt dat niet in dat het hostingbedrijf niet mag besluiten dat ze liever niet meer samenwerken met Stormfront.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:00 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Maar goed, met "je geeft zelf het antwoord al" doelde ik erop dat je stelt dat "op het gewone internet alles al staat". Nou, nu niet meer dus.
Daarbij valt het hebben van een mening die niet aan de eisen van de linkse deugers voldoet niet onder "criminaliteit", maar gewoon onder de vrijheid van meningsuiting.
Natuurlijk wel, veel minder nieuwe aanwas. Harde kern zal blijven ja, maar als website niet vindbaar is, komen er geen nieuwe matig geïnteresseerden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:57 schreef hpeopjes het volgende:
Nee, op termijn geen enkel effect.
Neo-nazi's laten zich echt niet weerhouden om hun mening te uiten,
Wat anders? Waarom zou je underground gaan met een legaal iets?quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:06 schreef deadprez het volgende:
Waarom zou er "buiten" het "gewone" internet alleen criminele shit te vinden zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |