Dan kan het zijn dat ik m'n lijst nog aanpas. De komende maanden speel ik o.a. FFVI en Mario Odyssey. Ik zal een pm sturen mocht dat het geval zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2017 06:14 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Laten we de 22e van December prikken, tot zo net voor kerst
okquote:Op dinsdag 26 september 2017 06:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan kan het zijn dat ik m'n lijst nog aanpas. De komende maanden speel ik o.a. FFVI en Mario Odyssey. Ik zal een pm sturen mocht dat het geval zijn.
Haha, nu ik deze lijsten zo zie begint het wel te prikkelen om die van mij aan te vullen. Misschien dat ik dat nog wel even doe.quote:Op dinsdag 26 september 2017 05:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zeker een mooie
Hoe is het met die van jou?
quote:Op dinsdag 26 september 2017 11:15 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Haha, nu ik deze lijsten zo zie begint het wel te prikkelen om die van mij aan te vullen. Misschien dat ik dat nog wel even doe.
quote:Op dinsdag 26 september 2017 06:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan kan het zijn dat ik m'n lijst nog aanpas. De komende maanden speel ik o.a. FFVI en Mario Odyssey. Ik zal een pm sturen mocht dat het geval zijn.
Ik vind de vereiste, dat voormalige Managers Games op z'n minst een top 100 moeten ophoesten, wel aan de OP toegevoegd mag worden.quote:
Wat bedoel je precies met 'voormalige' managing games? (Zoals losse 'football manager' spellen neem ik aan? Of bedoel je een serie?) Wat bedoel je met dat ze een top 100 moeten ophoesten?quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:37 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
[..]
Ik vind de vereiste, dat voormalige Managers Games op z'n minst een top 100 moeten ophoesten, wel aan de OP toegevoegd mag worden.
Haha, ik kan best meer games gaan toevoegen, maar de volgorde zegt na de top 20 eigenlijk al niet zoveel meer natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:37 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
[..]
Ik vind de vereiste, dat voormalige Managers Games op z'n minst een top 100 moeten ophoesten, wel aan de OP toegevoegd mag worden.
Ik was ooit de hoofdredacteur/manager van FOK!gamesquote:Op dinsdag 26 september 2017 20:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met 'voormalige' managing games? (Zoals losse 'football manager' spellen neem ik aan? Of bedoel je een serie?) Wat bedoel je met dat ze een top 100 moeten ophoesten?
En wat moet er in de OP?
Kortom, sorry.. ik begrijp de strekking van je verzoek niet.
Na de top 20 is een game 79 punten of minder waard. Dat hakt er nog redelijk in. Met top 100s kun je 100 games over de streep trekken. De impact van top 5s en 10s is veel lager.quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, ik kan best meer games gaan toevoegen, maar de volgorde zegt na de top 20 eigenlijk al niet zoveel meer natuurlijk.
nicequote:Ik was ooit de hoofdredacteur/manager van FOK!games
Hmm, okay. Dat is wel behoorlijk inderdaad. Ik zal in nov/dec overwegen om hem uit te breiden, vooralsnog was ik al blij dat ik een top 50 kon maken zonder een half uur na te denken of nummer 48 nou echt 48 is of misschien toch 49quote:Op dinsdag 26 september 2017 20:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Na de top 20 is een game 79 punten of minder waard. Dat hakt er nog redelijk in. Met top 100s kun je 100 games over de streep trekken. De impact van top 5s en 10s is veel lager.
[..]
nice
ben benieuwdquote:Op dinsdag 26 september 2017 20:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, okay. Dat is wel behoorlijk inderdaad. Ik zal in nov/dec overwegen om hem uit te breiden, vooralsnog was ik al blij dat ik een top 50 kon maken zonder een half uur na te denken of nummer 48 nou echt 48 is of misschien toch 49
Voor jou wel, maar dan zet ik ze op volgorde van hoe ze genoemd staan. Anders kan er niets worden ingevoerdquote:
IMDb: Highest rated video games on IMDB ( 2000- 2015) - a list by sandip_010quote:En is er een 'IMDB' van games?
Gamerankings en Metacriticquote:Op donderdag 28 september 2017 21:31 schreef MauroPicotto het volgende:
En is er een 'IMDB' van games?
Huh? Maar het was toch mogelijk? Vertel!quote:Op vrijdag 29 september 2017 15:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een ongenummerd lijstje zou maken. Het is leuk en aardig maar hier kan ik weinig mee voor in de top 100.
edit: opgelostquote:Op vrijdag 29 september 2017 15:38 schreef MauroPicotto het volgende:
[..]
Huh? Maar het was toch mogelijk? Vertel!
Is een berekening maken volgens het ex aequo-principe zoals bij de Film Top 100 niet een mogelijkheid?quote:Op vrijdag 29 september 2017 15:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een ongenummerd lijstje zou maken in willekeurige volgorde. Het is leuk en aardig maar hier kan ik weinig mee voor in de top 100. Tenzij age of empires nummer 1 wordt en wacky wheels nummer laatst, maar of je dat wil (?)
Voor de rest hier.. geen alfabetische lijsten aub.de regels zijn vrij duidelijk genoemd in de OP.
Zie bovenstaand, zo gaan ze erinquote:Op vrijdag 29 september 2017 15:49 schreef MauroPicotto het volgende:
[..]
Is een berekening maken volgens het ex aequo-principe zoals bij de Film Top 100 niet een mogelijkheid?
Ik heb de lijst zo opgesteld zoals bij de films, om het overzichtelijk te houden, waar het geen probleem is. Elke film krijgt daar een zelfde aantal punten.
Ik vind het prima!quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:12 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zie bovenstaand, zo gaan ze erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |