quote:Wie is er hier nou gek
Op maandag 16 december 2002 16:19 schreef GWD het volgende:
tering he, SP ik hoop niet dat die gekken aan de macht komen, dan ligt heel ons land om zeep. als je daarop stemt BEN je gewoon achterlijk, verhuis dan naar rusland daar is al communisme(linkse noemen het anders maar het blijft hetzelfde
)
Gewoon VVD stemmen, of als ik in een gekke bui ben lijst 16 gewoon om te lachen om die kop van ratelband in het kabinet
Ik ga op de SP stemmen omdat zij opkomen voor de zwakkeren in deze samenleving. De integratiepolitiek goed beoordelen. Voor het milieu opkomen. Tegen de privatisering van de zorg, nuts en onderwijsinstellingen zijn. Ik wil graag dat er minder verschil komt tussen arm en rijk. Ik vind ook dat de minimumlonen omhoog moeten, dat is op dit moment echt te laag (landen om ons heen zijn deze stukken hoger);
En hun belastingtarief van 72% inkomens die meer dan fl500.000,- vind ik helemaal niet vreemd, voor 1990 was dit nl al het geval. Mijn opa heeft zelfs vroeger een belastingtarief van 83% betaald.
Een persoon,niet van de oude garde, met een politiek verleden, die weet waar hij over praat. 't is geen LPF'er zo als de opositie ze graag ziet.
Debat met v. Dam won hij glansrijk.
D'66 vind ik altijd heel realistisch en duidelijk de voors en de tegens tegen elkaar afwegen, toch heb ik het idee dat het hun meer gaat om hoe een besluit tot stand komt dan de inhoud ervan, wat mij niet zint, want inhoud vind ik belangrijker
Hij zet zich in voor jongeren en onderwijs.
Vernieuwing bij D66 is een goede zaak en Thom moet weg. Op het D66 congres heb ik op een ander gestemd, omdat hij te genuanceerd over alles is.
quote:Als er iemand een politiek verleden heeft is het Eerdmans wel! Hij stond op plek 53 van de CDA-lijst maar is toen overgehuppeld naar de LPF. Uiteindelijk was hij met die 53e plek toch voor het CDA in de kamer gekomen, heeft ie gigantische spijt van gehad.
Op maandag 30 december 2002 23:53 schreef kEUS het volgende:
Ik stem op LPF Joost Eerdmans.Een persoon,niet van de oude garde, met een politiek verleden, die weet waar hij over praat. 't is geen LPF'er zo als de opositie ze graag ziet.
Debat met v. Dam won hij glansrijk.
quote:Waar beweert Keus dan dat Eerdmans geen politiek verleden heeft? De poster zegt duidelijk dat Eerdmans wel een politiek verleden heeft, maar niet van de oude garde is.
Op maandag 6 januari 2003 10:24 schreef SCH het volgende:[..]
Als er iemand een politiek verleden heeft is het Eerdmans wel! Hij stond op plek 53 van de CDA-lijst maar is toen overgehuppeld naar de LPF. Uiteindelijk was hij met die 53e plek toch voor het CDA in de kamer gekomen, heeft ie gigantische spijt van gehad.
Hij zit al jaren in de Haagse politiek, was bv. lange tijd medewerker van Hans Hillen. Dus echt nieuw? Nou nee....
quote:Hij hoort dus wel bij de oude garde - en poster schrijft ook dat ie niet een politiek verleden heeft, tis maar hoe je de zin leest
Op maandag 6 januari 2003 10:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Waar beweert Keus dan dat Eerdmans geen politiek verleden heeft? De poster zegt duidelijk dat Eerdmans wel een politiek verleden heeft, maar niet van de oude garde is.
quote:Lezen ze in Friesland anders dan?
Op maandag 6 januari 2003 11:03 schreef SCH het volgende:[..]
Hij hoort dus wel bij de oude garde - en poster schrijft ook dat ie niet een politiek verleden heeft, tis maar hoe je de zin leest
quote:Duidelijk dat de poster weet dat Eerdmans een politiek verleden heeft. En tsjah, oude garde. Tis maar net wat je daar onder verstaat.
Op maandag 30 december 2002 23:53 schreef kEUS het volgende:
Ik stem op LPF Joost Eerdmans.
Een persoon,niet van de oude garde, met een politiek verleden, die weet waar hij over praat. 't is geen LPF'er zo als de opositie ze graag ziet
Ofwel ik denk er nog even over na
quote:In Friesland communiceren we via de klompendans, dat weet je toch
Op maandag 6 januari 2003 11:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Lezen ze in Friesland anders dan?
[..]Duidelijk dat de poster weet dat Eerdmans een politiek verleden heeft. En tsjah, oude garde. Tis maar net wat je daar onder verstaat.
quote:Ben niet zo thuis in de Friese folklore.
Op maandag 6 januari 2003 11:11 schreef SCH het volgende:[..]
In Friesland communiceren we via de klompendans, dat weet je toch
quote:Weet ik niet. Ik vind dat in dit geval erg lastig om iemand te bestempelen als 'oude garde'. Is meer een persoonlijke mening denk ik.
Hoor je niet bij de oude garde als je een jaar of 6, 7 in de Haagse politiek meeloopt?
Vorige keer Jeltje, omdat het de eerste vrouw was in de lijst, maar nu gewoon de eerste zonder reden. Alleen hoop ik niet dat Bos premier wordt, daar is ie te vlot (en jong?) voor.
Vorige verkiezingen:
PvdA.
Even voor de duidelijkheid LPF is ook LINKS, ze zijn vooruitstrevend (PROGRESSIEF, LINKS).
quote:poll werkt niet
Op maandag 16 december 2002 15:59 schreef Kozzmic het volgende:
Nog even zo'n mooi polletje erbij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |