abonnement Unibet Coolblue
pi_173261098
Allereerst wil ik me even voorstellen, ik ben Joaó conté een jongeman van 27 en op dit moment bezig met mn master psychologie.

Ik heb een artikel geschreven over het "wandelen" oftewel hoerenlopen, je zal jezelf afvragen waarom in godsnaam? Nou ik als halve kaapverdiaan heb veel meegemaakt in de familie betreft het wandelen en ik wilde er dus onderzoek naar doen aangezien mn vader en al mn ooms en neven fervent wandelaar zijn.

Het wandelen zelf heb ik niks op tegen laat duidelijk zijn ook ik heb een verleden met wandelen maar bevind me op dit moment in fase 6.

De fases:

Fase 1: Het af en toe naar een rosse buurt gaan met vrienden, even wat drinken gewoon gezellig wat ramen afstruinen opzoek naar wat strak en rood "fleesch" zoals we dat noemen.
Let op deze fase is onschuldig en definieer je jezelf hiermee? Geen probleem vele kennen deze fase. Maar vergeet niet elke rasechte wandelaar heeft in dit straatje gezeten.

Fase 2: Het daadwerkelijk "wandelen" dit begint vaak met het af en toe bezoeken van wat dames van plaisier en hier genot uit kunnen halen, simpelweg af en toe een hoertje bezoeken no spang voor derest.

Fase 3: Ja hier begint het pas echt, hier zou je jezelf rasechte wandelaar kunnen noemen want hier begin je zelfs reisjes te boeken naar plaatsen zoals praag of budapest om hier te gaan wandelen, onschuldige wandelaars doen deze reizen vaak in combinatie met het bezoeken van kastelen, vooral om het thuisfront wat foto's te kunnen laten zien van de trip. Ook zijn deze wandelaars vaak gefascineerd in alles wat te maken heeft de 2e wereldoorlog, waarom? Uitslag van het onderzoek verder nog geen echte knowhow van de echte oorzaak hierachter.
Maar hier kan je dus aardig wat wandelen al vergis je niet, ik heb het dus over reizen, in de reisjes hoeren bezoeken en thuis gewoon de bekende struinsitez afstruinen naar "fleesch" vaak wordt hier ook geexperimenteerd met trio's en rimmen.

Fase 4: Hier loopt het al snel de spuigaten uit, vaak wordt er hier dwangmatig gewandeld, dus wanneer er geen zin is wordt er toch contact gelegd met een hongaarse of eventueel roemeense om de kosten te drukken. Let op: hier wordt dus een afspraak gemaakt en er wordt daadwerkelijk gewandeld, vaak is de wandelaar als enigzins verslaafd aan het wandelen en denkt hij "hey de paarse kop mot toch verwonnen worre niettan" dus opzoek naar fleesch en gaan eenmaal binnen zal de kromme vleesbanaan weer stijf worden als vanouds en zal deze gewoon zijn plicht doen, het erge aan fase 3 is de zogenoemde verborgen fase, het schuldgevoel.
Elke wandelaar in fase 3 zal meerdere malen de verborgen fase betreden en dus af en toe een schuldgevoel kunnen ervaren, vaak wordt dit schuldgevoel weggeebt dmv het bezoek aan een ontspannende b2b massage met hp.

Fase 4: helemaal los, hier geen schuldgevoel meer maar echt wandelen zoals het bedoeld is, dus ook reisjes naar bangkok,myanmar, pattaya etc etc..
Denk hierbij ook aan het zelfs beffen van colombiaanse straathoeren en oudere dames op bv de doubletstraat
Fase 5: dit is de fase wanneer een wandelaar een nieuwe relatie aangaat en absoluut niet meer aan wandelen denkt.

Fase 6: Deze stap zitten de ex-wandelaars in die zich in een gelukkige relatie bevinden en zich bewust zijn van het feit dat wat je niet hebt altijd mooier lijkt dan dat het daadwerkelijk is.
Vaak zijn de mensen in fase 6 gelukkig maar kijken nog wel eens rond op de bekende afstruinsites maar doen geen vlieg kwaad en wandelen dus ook niet.
Uit onderzoek is gebleken dat wandelaars uit fase 6 na een relatie zich rechtstreeks "plaatsen" naar fase 4(82%)

Fase 7: de gelukkig getrouwde wandelaars die gewoon af en toe nog een hoertje bezoeken.

Ik hoop dat ik hiermee wat belangrijke info heb kunnen delen.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:14:57 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173261129
WTF?!

PoHi. :')
The love you take is equal to the love you make.
pi_173261279
Haha, Fotzen is Duits voor iets.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_173261335
TS, vergeet wandelen. Kuieren heeft de toekomst. Handjes op de rug, kalmst mogelijke tred en gedachten op nul. DM me als je nog vragen hebt, dan deel ik nog meer belangrijke informatie met je.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_173261373
Dacht ik een leuk topic over wandelen te zien. ;(
Waarom moet altijd alles op zijn Foks hier?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_173261460
Oh, 't topic gaat over prostituees bezoeken. De volgende keer toch maar de OP lezen. TS, je moet regelmatig finasteride innemen. Dan verdwijnt je drang om je dure hobby te beoefenen vanzelf.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_173261535
De TT is op zijn minst ietwat misleidend.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_173261660
Maar waarom is de TT dan niet hoerenlopen?
Ik opende dit topic en ik werd lichtelijk misselijk. Wandelen is heel iets anders, graag aanpassen, de TT.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_173261694
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:30 schreef Sigaartje het volgende:
Maar waarom is de TT dan niet hoerenlopen?
Ik opende dit topic en ik werd lichtelijk misselijk. Wandelen is heel iets anders, graag aanpassen, de TT.
Stel je niet zo aan, we hebben allemaal wel eens een Colombiaanse straathoer gebeft.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:36:54 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173261820
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:31 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan, we hebben allemaal wel eens een Colombiaanse straathoer gebeft.
Ja joh. Grapjas. :')
The love you take is equal to the love you make.
pi_173261840
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:31 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan, we hebben allemaal wel eens een Colombiaanse straathoer gebeft.
Dat weet ik, maar dat is geen wandelen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:38:25 #12
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173261860
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_173261865
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:37 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar dat is geen wandelen.
Prostitueebezoekers met hart voor hun hobby noemen zichzelf wandelaars. Geen idee waarom of 't moet slaan op het wandelen van raam tot raam.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_173261873
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:31 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan, we hebben allemaal wel eens een Colombiaanse straathoer gebeft.
_O-
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:32:53 #15
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173264874
Slotje.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')