abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7758243
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:07 schreef Flashh het volgende:
dat zeiden ze bij Laat ze maar lachen, maar da is volgens mij nie echt, anders zou iedereen het nou al weten enzo..
Laat ze maar Lachen heeft gewoon die banden geplunderd, kan best wel eens zo zijn.

Ben benieuwd.

pi_7763016
Bij Rik de Jong is gratie iig onmogelijk, vanwege de grote hoeveelheid drugs die hij binnen smokkelde.
Maar.... Jan Eerdmans (dat was de naam toch )heeft alleen softdrugs voor eigen gebruik meegenomen een paar gram, dat zei hij toen in de cel tegen Rik, misschien dat er heel onverwacht een gratieverzoek ingewilligd wordt en onze Jan naar Nederland kan terug keren, natuurlijk op het moment van de bruiloft komt Rik, Anita stoppen en ze leven nog lang een gelukkig...
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_7771358
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 20:17 schreef Mariposa het volgende:
Bij Rik de Jong is gratie iig onmogelijk, vanwege de grote hoeveelheid drugs die hij binnen smokkelde.
Maar.... Jan Eerdmans (dat was de naam toch )heeft alleen softdrugs voor eigen gebruik meegenomen een paar gram, dat zei hij toen in de cel tegen Rik, misschien dat er heel onverwacht een gratieverzoek ingewilligd wordt en onze Jan naar Nederland kan terug keren, natuurlijk op het moment van de bruiloft komt Rik, Anita stoppen en ze leven nog lang een gelukkig...
Klinkt spannend . .
En misschien wel mogelijk,ik las in een of ander gossip blaadje dat de Amerika carriere van Ferrie moeizaam van de grond komt.

Wat ook te verwachten was

pi_7771657
Die Yasmin heeft wel een grote muil zeg, arme meneer Harmsen. Maar het is geen slecht actrice.

En Stefano kan voortaan beter gewoon wat aantrekken in plaats van in z'n onderbroek naar beneden te komen, want hij heeft een goede kop maar wat een knokig lichaam.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_7782155
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 09:05 schreef SmashBro het volgende:
Die Yasmin heeft wel een grote muil zeg, arme meneer Harmsen. Maar het is geen slecht actrice.

En Stefano kan voortaan beter gewoon wat aantrekken in plaats van in z'n onderbroek naar beneden te komen, want hij heeft een goede kop maar wat een knokig lichaam.

zijn lichaam kan er mee door

hij is wel supergroot

pi_7783466
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 09:05 schreef SmashBro het volgende:
Ze is niet lief tegen Oom Govert
  woensdag 8 januari 2003 @ 20:04:26 #182
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7784392
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 19:25 schreef karoltje het volgende:

[..]

Ze is niet lief tegen Oom Govert

shit ik heb veel gemist de afgelopen weken zie ik.... ik ga voor het eerst weer kijken na 2 en een halve week..

Is er nog sex geweest ?

Yasmine en Stephano?

* BloodhoundFromHell is jalours

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7784613
Hoe komt ze aan zoveel geld

Die Harmsen was trouwens een buurman van me

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  woensdag 8 januari 2003 @ 20:31:18 #184
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_7785140
Die Laura doet me steeds meer aan Sue Ellen (Dallas) denken
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 8 januari 2003 @ 20:34:51 #185
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_7785228
weer een nieuw personage nu: de broer van Jasmine, komt over als crimineeltje die nog iets met Jasmine heeft af te rekenen ofzo
Seriously!?
  Moderator woensdag 8 januari 2003 @ 20:37:45 #186
42184 crew  DaMart
pi_7785289
Ludo laat zich weer van zijn coole kant zien:
quote:
"je gaat er aan trut"
pi_7785470
Ik heb die scene met die broer niet goed opgelet. Ik heb de hele tijd naar die Tourya Haijoud (ofzo) zitten kijken. .
pi_7785541
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:31 schreef Aventura het volgende:
En nu dan een echte spoiler:

.
.
.
.
.
.

.
.
.
lalalauraatje wordt ECHT zwanger

Kan toch niet ze is al 5-maal in de overgang geweest...
  woensdag 8 januari 2003 @ 20:57:23 #189
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7785689
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb die scene met die broer niet goed opgelet. Ik heb de hele tijd naar die Tourya Haijoud (ofzo) zitten kijken. .
Was dat dat meisje dat in de achtergrond zat?? Die was echt superlekker id... Ik d8 dat dat gewoon een onbekend mokkeltje was...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7785942
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 20:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Was dat dat meisje dat in de achtergrond zat?? Die was echt superlekker id... Ik d8 dat dat gewoon een onbekend mokkeltje was...
Yups, ze zat steeds naar die jongen te gluren. Ik hoop dat ze ook een rolletje krijgt .
pi_7786848
Nou dat was weer leuke aflevering zeg. .

Llaaaaaaaaura,die lekker aan het flamen was. .
Jasmine die dus een koffer vol geld heeft wat stinkt,zal wel gokgeld zijn.
Gezien de gasten die meneer Harmsen belde.

En Roxy wordt gepakt. . .

Het wordt nog eens wat bij gtst. .

De redactie leest zeker weten mee hiero

Och jee ja en Remco die verlieft is op zijn schoonmoeke. .

pi_7786914
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 21:46 schreef berney het volgende:
Nou dat was weer leuke aflevering zeg. .

Llaaaaaaaaura,die lekker aan het flamen was. .
Jasmine die dus een koffer vol geld heeft wat stinkt,zal wel gokgeld zijn.
Gezien de gasten die meneer Harmsen belde.

En Roxy wordt gepakt. . .

Het wordt nog eens wat bij gtst. .

De redactie leest zeker weten mee hiero

Och jee ja en Remco die verlieft is op zijn schoonmoeke. .

haha ja precies!

Het gaat alleen om Remco's stiefmoeder hoor da's eigenlijk nog een gradatie erger haha

zullen we morgen een mooi verzuipende Roxy gaan zien

pi_7786939
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 21:49 schreef starbrotheryvette het volgende:

[..]

zullen we morgen een mooi verzuipende Roxy gaan zien

Stefano zal wel op tijd komen. .
  Moderator woensdag 8 januari 2003 @ 22:29:29 #194
42184 crew  DaMart
pi_7787860
Ik heb een theorie over Yasmine en haar geld, kwam net spontaan in me op:
Volgens mij zijn haar ouders door onderwereldfiguren omgebracht. Waarschijnlijk een criminele afrekening of zo. Zou me niets verbazen als haar broer er iets mee te maken heeft. Yasmine heeft toen wat geld gepakt, in een koffer gestopt en is weggevlucht. Nu weet haar broer, en dus de maffia, waar ze zit, en gaan ze achter haar aankomen. Stefano helpt haar dan, door een paar oude vrienden om hulp te vragen. Dit mondt uiteindelijk uit in een maffia oorlog, en de cliffhanger van het seizoen is dan wie die oorlog wint
pi_7787991
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 22:29 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij zijn haar ouders door onderwereldfiguren omgebracht. Waarschijnlijk een criminele afrekening of zo. Zou me niets verbazen als haar broer er iets mee te maken heeft. Yasmine heeft toen wat geld gepakt, in een koffer gestopt en is weggevlucht. Nu weet haar broer, en dus de maffia, waar ze zit, en gaan ze achter haar aankomen. Stefano helpt haar dan, door een paar oude vrienden om hulp te vragen. Dit mondt uiteindelijk uit in een maffia oorlog, en de cliffhanger van het seizoen is dan wie die oorlog wint
En dan blijkt de baas van het misdaad-syndicaat Bowien te zijn.
pi_7788129
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 21:50 schreef berney het volgende:

[..]

Stefano zal wel op tijd komen. .

Rosa komt op tijd binnen na een bezoekje bij haar familie,ziet wat Ludo vak plan is, pakt een pistool van onder haar schort en knalt zo haar bas neer, omdat hij haar altijd zo stom heeft behandeld.

Da Mart : je hebt gelijk met je theorietje denk ik

pi_7792617
quote:
Klinkt erg aannemelijk .
pi_7792763
quote:
daar zit idd wel iets in
pi_7793718
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 17:04 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Emm, nou vooruit dan

das dus die broer van Yasmin toch? Blijvertje dus denk ik..Dat moppie ( ) op de achtergrond zal wel de zus van Yasmin zijn denk ik..

En Ludo<--->Roxy! MOOOOI! Een ouderwetse afrekening! Ik heb er nu al zin in Ik plijt nu NOG harder voor een Ludo-topic als deze vol is

Wat Yasmin betreft..Ik weet het nog niet, zoiezo een beetje vroeg om al over de cliff na te denken want die verhaallijn met dat geld kunnen ze volgens mij never-nooit tot Juni uitrekken..Maar het zal wel iets maffia-achtigs zijn ja

Gtst is wel weer lekker nu zeg

pi_7804266
En Jef junior gaat er ook weer vandoor. Nou daaag! .
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')