quote:Laat ze maar Lachen heeft gewoon die banden geplunderd, kan best wel eens zo zijn.
Op maandag 6 januari 2003 23:07 schreef Flashh het volgende:
dat zeiden ze bij Laat ze maar lachen, maar da is volgens mij nie echt, anders zou iedereen het nou al weten enzo..
Ben benieuwd.
quote:Klinkt spannend .
Op dinsdag 7 januari 2003 20:17 schreef Mariposa het volgende:
Bij Rik de Jong is gratie iig onmogelijk, vanwege de grote hoeveelheid drugs die hij binnen smokkelde.
Maar.... Jan Eerdmans (dat was de naam toch)heeft alleen softdrugs voor eigen gebruik meegenomen een paar gram, dat zei hij toen in de cel tegen Rik, misschien dat er heel onverwacht een gratieverzoek ingewilligd wordt en onze Jan naar Nederland kan terug keren, natuurlijk op het moment van de bruiloft komt Rik, Anita stoppen en ze leven nog lang een gelukkig...
Wat ook te verwachten was
En Stefano kan voortaan beter gewoon wat aantrekken in plaats van in z'n onderbroek naar beneden te komen, want hij heeft een goede kop maar wat een knokig lichaam.
quote:zijn lichaam kan er mee door
Op woensdag 8 januari 2003 09:05 schreef SmashBro het volgende:
Die Yasmin heeft wel een grote muil zeg, arme meneer Harmsen. Maar het is geen slecht actrice.En Stefano kan voortaan beter gewoon wat aantrekken in plaats van in z'n onderbroek naar beneden te komen, want hij heeft een goede kop maar wat een knokig lichaam.
hij is wel supergroot
quote:Ze is niet lief tegen Oom Govert
Op woensdag 8 januari 2003 09:05 schreef SmashBro het volgende:
Die Yasmin heeft wel een grote muil zeg, arme meneer Harmsen. Maar het is geen slecht actrice.
quote:shit ik heb veel gemist de afgelopen weken zie ik.... ik ga voor het eerst weer kijken na 2 en een halve week..
Op woensdag 8 januari 2003 19:25 schreef karoltje het volgende:[..]
Ze is niet lief tegen Oom Govert
Is er nog sex geweest ?
Yasmine en Stephano?
* BloodhoundFromHell is jalours
Die Harmsen was trouwens een buurman van me
quote:Kan toch niet
Op maandag 6 januari 2003 21:31 schreef Aventura het volgende:
En nu dan een echte spoiler:
.
.
.
.
.
..
.
.
lalalauraatje wordt ECHT zwanger
quote:Was dat dat meisje dat in de achtergrond zat?? Die was echt superlekker id...
Op woensdag 8 januari 2003 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb die scene met die broer niet goed opgelet. Ik heb de hele tijd naar die Tourya Haijoud (ofzo) zitten kijken.![]()
.
quote:Yups, ze zat steeds naar die jongen te gluren. Ik hoop dat ze ook een rolletje krijgt
Op woensdag 8 januari 2003 20:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Was dat dat meisje dat in de achtergrond zat?? Die was echt superlekker id...Ik d8 dat dat gewoon een onbekend mokkeltje was...
Llaaaaaaaaura,die lekker aan het flamen was. .
Jasmine die dus een koffer vol geld heeft wat stinkt,zal wel gokgeld zijn.
Gezien de gasten die meneer Harmsen belde.
En Roxy wordt gepakt. .
.
Het wordt nog eens wat bij gtst. .
De redactie leest zeker weten mee hiero
Och jee ja en Remco die verlieft is op zijn schoonmoeke. .
quote:haha ja precies!
Op woensdag 8 januari 2003 21:46 schreef berney het volgende:
Nou dat was weer leuke aflevering zeg..
Llaaaaaaaaura,die lekker aan het flamen was..
Jasmine die dus een koffer vol geld heeft wat stinkt,zal wel gokgeld zijn.
Gezien de gasten die meneer Harmsen belde.En Roxy wordt gepakt.
.
.
Het wordt nog eens wat bij gtst.
.
De redactie leest zeker weten mee hiero
Och jee ja en Remco die verlieft is op zijn schoonmoeke..
Het gaat alleen om Remco's stiefmoeder hoor da's eigenlijk nog een gradatie erger haha
zullen we morgen een mooi verzuipende Roxy gaan zien
quote:Stefano zal wel op tijd komen.
Op woensdag 8 januari 2003 21:49 schreef starbrotheryvette het volgende:[..]
zullen we morgen een mooi verzuipende Roxy gaan zien
quote:En dan blijkt de baas van het misdaad-syndicaat Bowien te zijn.
Op woensdag 8 januari 2003 22:29 schreef DaMart het volgende:
Ik heb een theorie over Yasmine en haar geld, kwam net spontaan in me op:
Volgens mij zijn haar ouders door onderwereldfiguren omgebracht. Waarschijnlijk een criminele afrekening of zo. Zou me niets verbazen als haar broer er iets mee te maken heeft. Yasmine heeft toen wat geld gepakt, in een koffer gestopt en is weggevlucht. Nu weet haar broer, en dus de maffia, waar ze zit, en gaan ze achter haar aankomen. Stefano helpt haar dan, door een paar oude vrienden om hulp te vragen. Dit mondt uiteindelijk uit in een maffia oorlog, en de cliffhanger van het seizoen is dan wie die oorlog wint
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 21:50 schreef berney het volgende:[..]
Stefano zal wel op tijd komen.
.
Rosa komt op tijd binnen na een bezoekje bij haar familie,ziet wat Ludo vak plan is, pakt een pistool van onder haar schort en knalt zo haar bas neer, omdat hij haar altijd zo stom heeft behandeld.
Da Mart : je hebt gelijk met je theorietje denk ik
quote:Klinkt erg aannemelijk
Volgens mij zijn haar ouders door onderwereldfiguren omgebracht. Waarschijnlijk een criminele afrekening of zo. Zou me niets verbazen als haar broer er iets mee te maken heeft. Yasmine heeft toen wat geld gepakt, in een koffer gestopt en is weggevlucht. Nu weet haar broer, en dus de maffia, waar ze zit, en gaan ze achter haar aankomen. Stefano helpt haar dan, door een paar oude vrienden om hulp te vragen. Dit mondt uiteindelijk uit in een maffia oorlog, en de cliffhanger van het seizoen is dan wie die oorlog wint
quote:daar zit idd wel iets in
quote:das dus die broer van Yasmin toch? Blijvertje dus denk ik..Dat moppie (
Op vrijdag 3 januari 2003 17:04 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Emm, nou vooruit dan
En Ludo<--->Roxy! MOOOOI! Een ouderwetse afrekening! Ik heb er nu al zin in
Ik plijt nu NOG harder voor een Ludo-topic als deze vol is
Wat Yasmin betreft..Ik weet het nog niet, zoiezo een beetje vroeg om al over de cliff na te denken want die verhaallijn met dat geld kunnen ze volgens mij never-nooit tot Juni uitrekken..Maar het zal wel iets maffia-achtigs zijn ja
Gtst is wel weer lekker nu zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |