abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 augustus 2017 @ 15:15:13 #201
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173442933
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:59 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dan heb je het dus over vrouwen die antwoord geven op zijn initiatief? Ik denk dat je dat niet kan vergelijken met de aanbiedingen die vrouwen zonder te vragen in hun inbox krijgen van willekeurige mannen. Ook als het duidelijk een match is, wachten vrouwen gewoon af, voor een deel ook omdat het cultureel nog atijd een dingetje is dat mannen het initiatief 'horen' te nemen.

Een willekeurige vrouw die op een man afstapt (online of in de kroeg) komt echt maar zelden voor tenzij die man extreem aantrekkelijk is.
Valt wel mee. Ik ken vele vrouwen die het eerste initiatief hebben gegeven.
En dat zonder dat Brad Pitt er rond liep.

Wel is het soms zo dat sommige mannen initiatief van vrouwen niet als zodanig zien. Dat contact zoeken en signalen afgeven niet zien, enkel heel direct gericht op contact voor x zien als initiatief.
Maar dat meisje dat naar je lacht, naar je kijkt, een gesprek aanknoopt, een open lichaamstaal heeft toont initiatief. Dat leren herkennen is iets wat veel mannen die denken dat vrouwen zelf geen initiatief nemen moeten doen. In heel veel gevallen gaat het namelijk niet om vrouwen staan niet open voor, maar om een hij herkent hun open staan voor niet.

Dat naast een benaderen gebeurd erg onhandig door sommige mannen. Wat maakt dat een vrouw die in eerste instantie open staat zal afsluiten. Weet niet of het in deze topic was, of een andere vergelijkbare. Maar er werd een filmpje gepost van een jongeman die opzoek was naar liefde (nou ja, zoenen en verder iig), die zijn moeder meenam (face palm!).
Je zag daarin een meid die wel degelijk open stond voor dat contact, die zelfs bij hem thuis op date kwam. Dat hij weer faalde lag niet aan de dames die geen initiatief nemen of dat afkapte. Maar kwam puur door zijn onhandigheid op dit gebied.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173446263
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 15:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wel is het soms zo dat sommige mannen initiatief van vrouwen niet als zodanig zien. Dat contact zoeken en signalen afgeven niet zien, enkel heel direct gericht op contact voor x zien als initiatief.
Maar dat meisje dat naar je lacht, naar je kijkt, een gesprek aanknoopt, een open lichaamstaal heeft toont initiatief. Dat leren herkennen is iets wat veel mannen die denken dat vrouwen zelf geen initiatief nemen moeten doen. In heel veel gevallen gaat het namelijk niet om vrouwen staan niet open voor, maar om een hij herkent hun open staan voor niet.
Dat is natuurlijk niet voor iedereen even makkelijk. Als 'initiatief tonen' bij mannen betekent dat ze gewoon een gesprek aanknopen, en bij vrouwen betekent dat ze wel uitnodigen maar niet actief zelf de eerste stap nemen, dan zie je daar duidelijk het verschil.

Genoeg mannen (en vrouwen trouwens ook) die blind zijn voor dat soort signalen en gewoon direct, verbaal benaderd willen worden. Aanleren is moeilijk, want het is ook nog eens zo dat een bepaald signaal voor de ene vrouw een uitnodiging is voor toenadering en misschien wel meer, maar het voor een andere vrouw iets totaal anders kan betekenen zoals onschuldig plagen, en als je dat verkeerd opvat kunnen er heel erg ellendige situaties ontstaan.

Ik heb het ook vaak genoeg meegemaakt dat een vrouw loopt te klagen dat 'hij haar niet ziet staan', maar gewoon zelf even hoi komen zeggen is te veel gevraagd. Alsof ze graag 'veroverd' wil worden, tegelijkertijd een sterke, onafhankelijke vrouw is, maar allesbehalve de leiding wil nemen.

Hoe je dat soort dingen IRL aanpakt vind ik ook een heel andere tak van sport dan online. Op internet zijn er blijkbaar genoeg mannen die schaamteloos de vrouwen overladen met ongevraagde piemelfoto's, maar die zouden het natuurlijk nooit durven om op een echte date zomaar hun broek te laten zakken. Wat dat betreft gebruiken ze alleen maar de anonimiteit van een beeldscherm om zelf een lolletje te hebben.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:27:35 #203
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_173450686
Wat ik me nou altijd wel afvraag. Hoeveel mensen zijn boven hun 30e nou echt nog maagd? Als ik mijn eigen omgeving van vrienden, familie, kennissen, oud-studiegenoten, bekijk verwacht ik er best veel. Maar het is een taboe. Het is toch een onderwerp waar eigenlijk niemand over praat. Het is toch een vragen naar iets wat niemand wil toegeven. Het is lastig te onderzoeken. Daarom mijn vraag. Hoeveel maagden boven de 30 kennen jullie. En bovenal. Wat voor types zijn dit. Ik kan er wel 5 opnoemen waarvan ik het vrijwel zeker weet.

Als ik ze moet omschrijven zijn het types die te lang afgewacht hebben. Ze zijn aardig, sociaal, betrokken maar nooit een relatie gehad.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_173452641
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:47 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Je moet dingen niet moeilijker maken dan ze zijn man :P
Ja maar nog altijd 0 dates gehad in mijn leven, en geen enkele interesse van vrouwen, en altijd direct op voorhand afgewezen worden en ik ben halverwege 30 dus ik voel me mentaal maagd :)

Ik schaam mij er niet voor maar blijf wel altijd het gevoel houden dat er iets mis is met mij , denk dat dat altijd wel zo gaat blijven. Ik lijd er echter niet meer onder van het alleen zijn, dat vroeger wel heel erg zo, vooral van 22 - 30 of zo, dan was ik vaak kwaad, verdrietig, onmachtig en voelde ik me met regelmaat erg eenzaam en onaantrekkelijk. Blijkt toch dat dit op latere leeftijd een stuk minder wordt... ik kijk enkel terug op een faal periode.

Nu kijk ik toch meer vooruit en vind ik het helemaal niet meer erg om alleen te zijn.

Ik weet wel zeker dat mijn BDD meer is omgeslagen naar een dysthyme stoornis.

[ Bericht 1% gewijzigd door -Deluzion- op 28-08-2017 23:03:17 ]
pi_173454360
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:27 schreef Terreros85 het volgende:
Wat ik me nou altijd wel afvraag. Hoeveel mensen zijn boven hun 30e nou echt nog maagd? Als ik mijn eigen omgeving van vrienden, familie, kennissen, oud-studiegenoten, bekijk verwacht ik er best veel. Maar het is een taboe. Het is toch een onderwerp waar eigenlijk niemand over praat. Het is toch een vragen naar iets wat niemand wil toegeven. Het is lastig te onderzoeken. Daarom mijn vraag. Hoeveel maagden boven de 30 kennen jullie. En bovenal. Wat voor types zijn dit. Ik kan er wel 5 opnoemen waarvan ik het vrijwel zeker weet.

Als ik ze moet omschrijven zijn het types die te lang afgewacht hebben. Ze zijn aardig, sociaal, betrokken maar nooit een relatie gehad.
En het kan zeker NOOIT aan het uiterlijk liggen? Ik kan je verzekeren dat dat juist wel vaak het geval is, in mijn situatie sowieso.
Idd , in het echte leven zou ik het ook never nooit toegeven, nooit zwaktes tonen, dat gaat vroeg of laat tegen je werken.
pi_173454882
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:27 schreef Terreros85 het volgende:

Dat laatste trouwens, daar heb je wel gelijk in. Vaak gaat het om mensen die gewoon goede mensen zijn, behulpzaam, sociaal, vriendelijk, empathisch, intelligent.

Ik heb op mijn werk een collega met een super leuke en lieve vriendin en met dochtertje van 1 jaar oud, echter vroeg hij mij een keer mee om naar de hoeren te gaan want hij gaat elke week.
Walgelijk gewoon, dat dat soort types het goed doen bij vrouwen en mannen die gewoon doodnormaal zijn, onmachtig zijn in de omgang met vrouwen.
pi_173455123
Eens met de mannen in dit topic wat betreft datingsites. Veel (knappe) vrouwen lezen je berichtjes niet eens als er niks wereldschokkends instaat. Heb wel eens op een datingsite gezeten en nog nooit heeft een vrouw mij als eerste een berichtje gestuurd. Dat terwijl mijn fotos, toen ik die stuurde, wel zeer in de smaak vielen en ze me vrijwel allemaal knap vonden.

Ik denk dat nog geen 1% van de vrouwen zelf een berichtje stuurt naar mannen. Dit hoort er wellicht een beetje bij met dat 'jagen' enzo, maar toch. Als man op een datingsite moet je bovengemiddeld knap en goed gebekt zijn, wat dus maar een klein deel van het totaal aantal mannen is.
pi_173457781
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 00:25 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dat laatste trouwens, daar heb je wel gelijk in. Vaak gaat het om mensen die gewoon goede mensen zijn, behulpzaam, sociaal, vriendelijk, empathisch, intelligent.

Ik heb op mijn werk een collega met een super leuke en lieve vriendin en met dochtertje van 1 jaar oud, echter vroeg hij mij een keer mee om naar de hoeren te gaan want hij gaat elke week.
Walgelijk gewoon, dat dat soort types het goed doen bij vrouwen en mannen die gewoon doodnormaal zijn, onmachtig zijn in de omgang met vrouwen.
Heeft niks met badboy zijn te maken. Die man zal zichzelf wel gewoon heerlijk voelen
pi_173457961
het gaat allemaal om zelfverzekerdheid en mannelijkheid, de badboy heeft het altijd verloren en de voetveeg ook.. althans bij een intelligente knappe vrouw die niet wanhopig is.
pi_173458016
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 10:35 schreef TheInnocent het volgende:
het gaat allemaal om zelfverzekerdheid en mannelijkheid, de badboy heeft het altijd verloren en de voetveeg ook.. althans bij een intelligente knappe vrouw die niet wanhopig is.
Het is algemeen bekend dat serie moordenaars, verkrachters, macho vechterbazen liefdesverklaringen krijgen in de jail.... Een lieve, maar verlegen en onzeker jongen, zal dat nooit krijgen. Je bent als man dan gewoon niet goed genoeg. triest.
Hey
pi_173458088
Bij mij heeft het helaas met onzekerheid te maken, dronken, in onbekende omgeving, kan ik de 1 na de ander ''scoren''. Maar nuchter ben ik de onzekerheid zelve, overdenken, achterdochtig bij vlagen etc. Van alle geprobeerd om het weg te krijgen, fitness, reizen (alleen), sporten, therapie... Helaas allemaal zinloos gebleken, zit diep verworven in mijn karakter. Wel wat dates ( met 4 vrouwen) gehad en met 2 vrouwen sex, maar enorme faalangst en dus nooit kunnen genieten.

Ik kan best knappe vrouwen scoren, omdat ik ook niet lelijk ben ofzo of zolderautist. kleed me altijd vrij goed/modern.

Ik ken mezelf niet anders dan een verlegen jongen zonder bepaalde reden, perfecte jeugd gehad eigenlijk.. altijd op voetbal gezeten, vrienden gehad, maarja extreem verlegen..
Hey
pi_173458109
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 10:38 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Het is algemeen bekend dat serie moordenaars, verkrachters, macho vechterbazen liefdesverklaringen krijgen in de jail.... Een lieve, maar verlegen en onzeker jongen, zal dat nooit krijgen. Je bent als man dan gewoon niet goed genoeg. triest.
Wat in mijn stuk staat is cumulatief:
- zelfverzekerde mannelijke man
- intelligente knappe vrouw die niet wanhopig is

In jouw voorbeeld schort er dan iets aan the keys hierboven. Of de vrouw is niet intelligent of wanhopig bijvoorbeeld..
pi_173458136
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 10:45 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Wat in mijn stuk staat is cumulatief:
- zelfverzekerde mannelijke man
- intelligente knappe vrouw die niet wanhopig is

In jouw voorbeeld schort er dan iets aan the keys hierboven. Of de vrouw is niet intelligent of wanhopig bijvoorbeeld..
Oke :)
Hey
pi_173458149
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 10:44 schreef Dakterras het volgende:
Bij mij heeft het helaas met onzekerheid te maken, dronken, in onbekende omgeving, kan ik de 1 na de ander ''scoren''. Maar nuchter ben ik de onzekerheid zelve, overdenken, achterdochtig bij vlagen etc. Van alle geprobeerd om het weg te krijgen, fitness, reizen (alleen), sporten, therapie... Helaas allemaal zinloos gebleken, zit diep verworven in mijn karakter. Wel wat dates ( met 4 vrouwen) gehad en met 2 vrouwen sex, maar enorme faalangst en dus nooit kunnen genieten.

Ik kan best knappe vrouwen scoren, omdat ik ook niet lelijk ben ofzo of zolderautist. kleed me altijd vrij goed/modern.

Ik ken mezelf niet anders dan een verlegen jongen zonder bepaalde reden, perfecte jeugd gehad eigenlijk.. altijd op voetbal gezeten, vrienden gehad, maarja extreem verlegen..
Waarom word je verlegen van vrouwen? Probeer ze gewoon als je maten te zien en los mee te praten. Probeer ze te leren kennen als mens en niet als vrouwwezen.
pi_173458175
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 10:47 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Oke :)
En volgens mij wil niemand een domme wanhopige vrouw, dus jaloers zijn op de huurmoordenaars slaat nergens op :')
pi_173458274
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 10:48 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Waarom word je verlegen van vrouwen? Probeer ze gewoon als je maten te zien en los mee te praten. Probeer ze te leren kennen als mens en niet als vrouwwezen.
Klopt. Ik heb wat vrouwen via tinder op whatsapp (buitenlanders..) en kan daar enorm goed mee praten, ze vinden me ook heel erg respectvol en zouden me graag (her)ontmoeten. Maarja, face to face is toch anders. 1 date die ik heb gehad, waar ik nog contact mee heb (italiaans), zei dat ik eerst met mezelf wat aan de slag moet... Nou die kwam hard aan hoor... al weet ik wat ze bedoelde (ik heb ptss waar zij van weet). Ze heeft me al meerdere keren uitgenodigd om langs te komen..

Ben trouwens 2 weken terug nog gekoppeld door een oude kennis (vrouw), maar die meid was niet echt mijn type.. ik was wel weer onder invloed...

Zou het voor jou een afknapper zijn, zo weinig ervaring en ptss wat op sexueel gebied te maken heeft..? Die ptss heeft best invloed op me..
Hey
pi_173458291
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 10:50 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

En volgens mij wil niemand een domme wanhopige vrouw, dus jaloers zijn op de huurmoordenaars slaat nergens op :')
Gaat het ook niet om, gaat er om dat ze aandacht krijgen..
Hey
pi_173458679
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 10:35 schreef TheInnocent het volgende:
Afwachten is trouwens ook niet altijd verkeerd. Zelf ben ik ook een laatbloeier, maar dat is meer omdat ik het belang van seks echt niet zo zag. Ik had meer de houding dat, wanneer ik me er zelf goed genoeg bij voelde, dat het uiteindelijk wel goed zou komen.

En je kan wel zeggen 'nice guys finish last', maar we weten ook wat er gebeurt met mensen die het laatst lachen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_173458901
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 11:27 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Afwachten is trouwens ook niet altijd verkeerd. Zelf ben ik ook een laatbloeier, maar dat is meer omdat ik het belang van seks echt niet zo zag. Ik had meer de houding dat, wanneer ik me er zelf goed genoeg bij voelde, dat het uiteindelijk wel goed zou komen.

En je kan wel zeggen 'nice guys finish last', maar we weten ook wat er gebeurt met mensen die het laatst lachen.
De nice guys die ik ken hebben bijna tot geen relaties gehad voor hun huidige vriendin. Ze hebben juist een lieve, intelligente en betrouwbare vriendin zie ik en de badboys zijn vaak vrijgezel of gaan vreemd met hun corpsmeisje (die ook net zo hard vreemdgaat hoor :p).. maar dit is mijn ervaring he..
pi_173458946
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 11:00 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Gaat het ook niet om, gaat er om dat ze aandacht krijgen..
Gaat het je echt om aandacht? Gaat dat jou gezonde voldoening opleveren over hoe je over jezelf denkt? Of gaat het je om liefde? Geliefd voelen door een wereldvrouw of een domme gans, denk hier eens over na.
pi_173459066
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 10:59 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb wat vrouwen via tinder op whatsapp (buitenlanders..) en kan daar enorm goed mee praten, ze vinden me ook heel erg respectvol en zouden me graag (her)ontmoeten. Maarja, face to face is toch anders. 1 date die ik heb gehad, waar ik nog contact mee heb (italiaans), zei dat ik eerst met mezelf wat aan de slag moet... Nou die kwam hard aan hoor... al weet ik wat ze bedoelde (ik heb ptss waar zij van weet). Ze heeft me al meerdere keren uitgenodigd om langs te komen..

Ben trouwens 2 weken terug nog gekoppeld door een oude kennis (vrouw), maar die meid was niet echt mijn type.. ik was wel weer onder invloed...

Zou het voor jou een afknapper zijn, zo weinig ervaring en ptss wat op sexueel gebied te maken heeft..? Die ptss heeft best invloed op me..
Ik heb alle online datingapps verwijderd, heel veel aandacht, maar fake/ oppervlakkig as hell. En het is inderdaad belangrijk om aan jezelf te werken en je gevoelens te kennen en te vertrouwen, gelukkig te worden van kleine dingen, gezelligheid op te zoeken, humor en passie te ontwikkelen, mensen te respecteren, armoede te kennen, iets in je leven echt heel leuk te vinden! Zo denk ik.. de rest is bijzaak. Een man die dit niet heeft, hoe knap en geweldig succesvol dan ook, vind ik gewoon niet HET hebben (ik spreek uit mijn ervaring). Ik weet niet of ptss invloed heeft op je handelen, maar kan zeker wat uitstralen naar buiten: somber, gesloten, ongezellig, onrustig, ongelukkig.. ik weet het niet, maar dit lijkt me niet aantrekkelijk.
pi_173459827
OTT

Ik ben 25+ en maagd. Ik kan niet zeggen dat ik er voor schaam, maar het doet wel pijn. Waarom ik het ben, weet ik niet zo goed. Ik kom uit een andere vreemd cultuur die haaks staat op de Nederlandse, dus het lukt me niet echt om aan Nederlanders aan te passen. Bovendien, heb ik een gemoedsstoornis en had een vreemd ouderlijk huis, waardoor ik het heel moeilijk vind om mensen emotioneel dichtbij te laten en heb geen idee wie ik wil of wat ik wil met mijn leven.

Wat echt pijn doet, is niet het maagd-zijn, maar dat het me niet lukt om een plekje in het leven of tussen mensen te vinden.
pi_173460331
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 12:34 schreef Wittezielen het volgende:
OTT

Ik ben 25+ en maagd. Ik kan niet zeggen dat ik er voor schaam, maar het doet wel pijn. Waarom ik het ben, weet ik niet zo goed. Ik kom uit een andere vreemd cultuur die haaks staat op de Nederlandse, dus het lukt me niet echt om aan Nederlanders aan te passen. Bovendien, heb ik een gemoedsstoornis en had een vreemd ouderlijk huis, waardoor ik het heel moeilijk vind om mensen emotioneel dichtbij te laten en heb geen idee wie ik wil of wat ik wil met mijn leven.

Wat echt pijn doet, is niet het maagd-zijn, maar dat het me niet lukt om een plekje in het leven of tussen mensen te vinden.
Tikje gehuil :) ook van jouw groep zijn er waarschijnlijk tienduizenden hier naartoe gekomen. Misschien begrijpen die je beter.

[ Bericht 3% gewijzigd door HendrikV op 29-08-2017 13:16:45 ]
pi_173460605
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 00:25 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Sta hier ook altijd van te kijken... Maar eigenlijk is het logisch. Door hun succes kunnen ze zich alles permitteren en dat doen ze dan ook. Er zijn echt maar weinig mensen die machtig zijn (want het gaat hier ook wel een beetje om macht als mensen alles van je accepteren omdat je zo aantrekkelijk/sociaal vaardig bent) en hier niet om de 1 of andere manier misbruik van maken heb ik gemerkt. Dat is ook de keerzijde van als jij wel succesvol was geweest op dit gebied. Het vormt je persoonlijkheid toch.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173461048
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 13:21 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Sta hier ook altijd van te kijken... Maar eigenlijk is het logisch. Door hun succes kunnen ze zich alles permitteren en dat doen ze dan ook. Er zijn echt maar weinig mensen die machtig zijn (want het gaat hier ook wel een beetje om macht als mensen alles van je accepteren omdat je zo aantrekkelijk/sociaal vaardig bent) en hier niet om de 1 of andere manier misbruik van maken heb ik gemerkt. Dat is ook de keerzijde van als jij wel succesvol was geweest op dit gebied. Het vormt je persoonlijkheid toch.
Dit geld denk meer voor een man.
Hey
pi_173463852
Ik lees hier wat reacties dat een man er raar op aangekeken wordt om 25+ en maagd te zijn, en een vrouw niet. Als ik aan het daten was zou ik het bij beiden geslachten een afknapper vinden.
Vooral als er gezegd wordt op 'de ware' te wachten..
  Moderator dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:31:23 #227
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_173471543
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 11:07 schreef Fatoeman het volgende:
Erno-be, syndroom, deezertje. Allemaal (ex)-fok!ers die nog maagd zijn
Ik ben ook nog maagd :(
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:33:11 #228
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_173471574
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 16:22 schreef undercover_lover het volgende:
Ik lees hier wat reacties dat een man er raar op aangekeken wordt om 25+ en maagd te zijn, en een vrouw niet. Als ik aan het daten was zou ik het bij beiden geslachten een afknapper vinden.
Vooral als er gezegd wordt op 'de ware' te wachten..
"afknapper" kom op, je kan het positief bekijken. Misschien heb jij wel de eer om zijn/haar eerste keer te zijn.

En misschien doet hij na zijn derde keer zo goed, dat hij je volledig suf neukt
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_173471632
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 13:47 schreef Dakterras het volgende:

Dit geld denk meer voor een man.
Weet ik niet, ik ken ook vrouwen die ondanks hun partner graag een gigolo willen boeken en dat expres zeggen om hem jaloers te maken. Maarja dat is dan deels ook als grap bedoeld als de alcohol al geruime tijd aan het vloeien was. Maar als vrouwen zelf geen verlatings complex hebben en aantrekkelijk worden gevonden, laten ze dat vaak heel duidelijk weten aan hun partner zodat de boodschap is "doe maar je best want voor jou 100 anderen". Mannen zijn dan denk ik wel weer beter in de vrouw achter haar rug om keihard bedriegen en zich totaal geen zorgen te maken over haar gevoelens

[ Bericht 7% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 29-08-2017 22:46:29 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173473634
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wat ik schrijf is de realiteit. Jij bent het die boos is op vrouwen die gewoon een normale vent willen. Wat daar zo raar aan is, zo'n eisen lijst is is me niet duidelijk.

Vrouwen die duidelijk stellen een relatie te willen die pikken om hun oren krijgen, of andere 'versierpogingen' waarbij je denkt wtf?
Sommige vrouwen hebben een te lange eisen lijst, dat klopt, maar verreweg de meeste willen gewoon een normale vent die er normaal uit ziet.
Jij neemt het vrouwen kwalijk dat ze geen eeuwen de tijd nemen om te wachten tot een man uit zijn schulp komt kruipen, of dat ze geen zin hebben om door de meer dan onhandige of zelfs ronduit botte versierpoging heen te kijken.
Dat terwijl je zelf een fiks eisen lijstje hebt. Want die niet knappe vrouw, die belachelijk onhandig is in de omgang wijs jij ook af. Daarin mag je best wat eerlijker zijn. De vrouw die hetzelfde doet heeft geen belachelijke eisen lijst, die heeft een normale eisenlijst. Maar vrouwen mogen dat blijkbaar niet hebben omdat ze 'meer' aanbod hebben. Waarbij 75% van dat aanbod om even neuken gaat ipv om een relatie.
Wel beter dat ik deze reactie lees. Geeft mij toch even een ander perspectief. Ik kan mezelf voor me kop slaan. Maar ja dat kan ik met meerdere dingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173473694
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:38 schreef jstvnsck het volgende:
Hoe komt het dat jullie nog maagd zijn?
Door mezelf.
pi_173474596
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 22:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Weet ik niet, ik ken ook vrouwen die ondanks hun partner graag een gigolo willen boeken en dat expres zeggen om hem jaloers te maken. Maarja dat is dan deels ook als grap bedoeld als de alcohol al geruime tijd aan het vloeien was. Maar als vrouwen zelf geen verlatings complex hebben en aantrekkelijk worden gevonden, laten ze dat vaak heel duidelijk weten aan hun partner zodat de boodschap is "doe maar je best want voor jou 100 anderen". Mannen zijn dan denk ik wel weer beter in de vrouw achter haar rug om keihard bedriegen en zich totaal geen zorgen te maken over haar gevoelens
Newsflash: vrouwen gaan ook vreemd en malen niet om de gevoelens van hun vent, sterker nog, ze proberen hem nog geld af te troggelen ook. En vrouwen die vreemd gaan zijn erger dan mannen die vreemd gaan.
pi_173474728
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 07:32 schreef 8777 het volgende:

Newsflash: vrouwen gaan ook vreemd en malen niet om de gevoelens van hun vent, sterker nog, ze proberen hem nog geld af te troggelen ook. En vrouwen die vreemd gaan zijn erger dan mannen die vreemd gaan.
Hoezo dat laatste?
pi_173474748
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 08:01 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Hoezo dat laatste?
Meestal gaan vrouwen vreemd omdat ze gevoelens hebben voor een ander, mannen doen dat meer omdat ze hun pik in vreemd vlees willen prikken.
pi_173474836
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 08:01 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Hoezo dat laatste?
Seksisme
pi_173474925
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 08:04 schreef 8777 het volgende:

[..]

Meestal gaan vrouwen vreemd omdat ze gevoelens hebben voor een ander, mannen doen dat meer omdat ze hun pik in vreemd vlees willen prikken.
Ja waarom is dat eerste dan erger? Ik zou ook graag een uitleg willen ik hoop dat je mij die kan geven. Ik snap namelijk niets van dat mannen "hun pik in vreemd vlees willen prikken", dit is 1 van de dingen van mannen die ik wel nooit zal begrijpen, waarom zoveel mogelijk vreemd vlees? Is het een spelletje ofzo? Spaar er zoveel mogelijk? Wat is de aantrekkijkheid van seks met meerdere vrouwen? Als ik bij meerdere mannen inga op hun versierpoging, is dat meer van: dan mis ik niks en anders is het zielig. Maar ik zou nooit actief veel mannen gaan versieren. Wat heb je daar nou aan? Behalve voor je eigen ego dan? Ik begrijp er niets van

[ Bericht 6% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 30-08-2017 08:33:39 ]
pi_173475062
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 08:28 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja waarom is dat eerste dan erger? Ik zou ook graag een uitleg willen ik hoop dat je mij die kan geven. Ik snap namelijk niets van dat mannen "hun pik in vreemd vlees willen prikken", dit is 1 van de dingen van mannen die ik wel nooit zal begrijpen, waarom zoveel mogelijk vreemd vlees? Is het een spelletje ofzo? Spaar er zoveel mogelijk? Wat is de aantrekkijkheid van seks met meerdere vrouwen? Als ik bij meerdere mannen inga op hun versierpoging, is dat meer van: dan mis ik niks en anders is het zielig. Maar ik zou nooit actief veel mannen gaan versieren. Wat heb je daar nou aan? Behalve voor je eigen ego dan? Ik begrijp er niets van
Vrouwen kunnen over het algemeen liefde en seks niet van elkaar scheiden, ik zou het erger vinden als m'n vriendin verliefd zou worden op een ander. Want dat betekent het einde van onze relatie.
Ik ben in mijn 40jarige bestaan maar een keer vreemd gegaan, en dat was niet omdat ik gevoelens had voor een ander maar omdat ik zin had.
pi_173475101
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 08:45 schreef 8777 het volgende:

Vrouwen kunnen over het algemeen liefde en seks niet van elkaar scheiden, ik zou het erger vinden als m'n vriendin verliefd zou worden op een ander. Want dat betekent het einde van onze relatie.
Ik ben in mijn 40jarige bestaan maar een keer vreemd gegaan, en dat was niet omdat ik gevoelens had voor een ander maar omdat ik zin had.
En wat maakte dan dat je zinnhad in die vrouw?
pi_173475121
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 08:50 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

En wat maakte dan dat je zinnhad in die vrouw?
Thuis geen seks krijgen, weinig affectie, en vaak ruzie.
Het verdient uiteraard geen schoonheidsprijs

[ Bericht 4% gewijzigd door 8777 op 30-08-2017 08:59:30 ]
pi_173475258
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 08:54 schreef 8777 het volgende:

[..]

Thuis geen seks krijgen, weinig affectie, en vaak ruzie.
Het verdient uiteraard geen schoonheidsprijs
Maar ik bedoelde aantrekkelijk aan de vrouw waar je mee vreemd ging? Alleen maar dat ze je affectie gaf en seks wou thats it? Of was ze nog speciaal in een bepaald opzicht qua hoe ze eruit zag of karakter of zo
pi_173475331
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:09 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Maar ik bedoelde aantrekkelijk aan de vrouw waar je mee vreemd ging? Alleen maar dat ze je affectie gaf en seks wou thats it? Of was ze nog speciaal in een bepaald opzicht qua hoe ze eruit zag of karakter of zo
Nee ik vond en vind haar nog steeds heel aantrekkelijk anders was ik er niet mee vreemd gegaan.
pi_173475406
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:16 schreef 8777 het volgende:

Nee ik vond en vind haar nog steeds heel aantrekkelijk anders was ik er niet mee vreemd gegaan.
Oh maar wat is dan het verschil tussen deze vrouw en "relatiemateriaal"? Wat is de reden dat je je vriendin niet hebt verlaten? Omdat je het anders zielig vond en samen al wat had opgebouwd of zo?
pi_173475484
Hoe verander je jezelf? Ik zit er best wel mee en ben vrij angstig wat betreft de toekomst..
Hey
pi_173475517
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:22 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Oh maar wat is dan het verschil tussen deze vrouw en "relatiemateriaal"? Wat is de reden dat je je vriendin niet hebt verlaten? Omdat je het anders zielig vond en samen al wat had opgebouwd of zo?
Omdat hij mogelijk niet van die vrouw houdt, en haar onbetrouwbaar voor een relatie vindt (ze wist wellicht van de vriendin af), maar lekker/ aantrekkelijk/ geil is ze wel.
pi_173475622
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:33 schreef TheInnocent het volgende:

Omdat hij mogelijk niet van die vrouw houdt, en haar onbetrouwbaar voor een relatie vindt (ze wist wellicht van de vriendin af), maar lekker/ aantrekkelijk/ geil is ze wel.
Ja maar dan vraag ik mij af hoe het kan dat mannen een vrouw aantrekkelijk vinden en het er wel mee kunnen doen niet van haar houden. Dan vraag ik mij af of ze haar op het niveau van verliefdheid aantrekkelijk vinden of alleen in seksueel opzicht om haar lichaam. Als ik een aantrekkelijke man zie die qua uiterlijk aan bepaalde fetisj kenmerken voldoet (zoals scheve tanden) dan zou ik er in potentie altijd verliefd op kunnen worden, maar ik kan het ook heel goed voorkomen, want ik wordt pas verliefd als ik het innerlijk ken/goedkeur (andersom kan ik ook wel verliefd worden op mannen ongeacht het uiterlijk als het innerlijk aan bepaalde kenmerken voldoet of nieuwe voorkeuren creert). En zolang ik niet verliefd ben hoef ik er ook geen seks mee. Als ik dan toch seks heb is het meestal omdat de man het initiatief nam en ik vaststel dat ik hem niet zo afstotelijk vind dat ik het afwijs. Mannen zijn voor mij alleen afstotelijk als ze er echt uitzien als een zwerver die zich 10 jaar niet gewassen heeft of als hun innerlijk afstotelijk is. Maar niet afstotelijk oftewel aantrekkelijk (je hebt er immers vele gradaties in, maar zolang de man niet bepaalde kenmerken heeft is dat voor mij allemaal niet relevant) is voor mij niet hetzelfde als aantrekkelijk dat ik er verliefd op zou kunnen worden. Een objectief aantrekkelijk uiterlijk doet me weinig, hetzelfde geldt voor een objectief aantrekkelijk innerlijk. Heel veel plezier zal ik dan ook niet aan het contact met de objectief aantrekkelijke man waar ik niet verliefd op ben beleven, alleen achteraf omdat ik blij ben dat ik niemand heb afgewezen en voor mn ego zo van "die kan erbij op mn lijst". En omdat ik dan een goede herinnering heb aan de persoon zelf, niet aan de intimiteit. Ik vraag me dan af waarin dit verschilt van de manier waarop mannen one night stands met vrouwen ervaren. Wat het verschil is waarom mannen vaker vreemd lijken te gaan. Want dat gevoel heb ik nog steeds.

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 30-08-2017 10:20:37 ]
pi_173476266
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:22 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik had al een relatie, een kind en een koopwoning, dat ging ik niet allemaal inleveren voor een andere vrouw. En ter verdediging van mezelf: ik had toen al zeker een maand of 7 geen seks gehad. Ik heb seks nodig.
pi_173476361
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:18 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik had al een relatie, een kind en een koopwoning, dat ging ik niet allemaal inleveren voor een andere vrouw. En ter verdediging van mezelf: ik had toen al zeker een maand of 7 geen seks gehad. Ik heb seks nodig.
Ja maar je zette je relatie al op het spel door vreemd te gaan. Zoals je het nu zegt seks klinkt het alsof het voor jou inwisselbaar is, kun je geen seks hebben met je vrouw dan maar een ander die ook aantrekkelijk is, boeiend, maakt toch geen verschil zolang het allebei vrouwen zijn of zo
pi_173476551
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja maar je zette je relatie al op het spel door vreemd te gaan. Zoals je het nu zegt seks klinkt het alsof het voor jou inwisselbaar is, kun je geen seks hebben met je vrouw dan maar een ander die ook aantrekkelijk is, boeiend, maakt toch geen verschil zolang het allebei vrouwen zijn of zo
Zo was het niet, ik hield van mijn vrouw maar ik had het ook gewoon zwaar.
pi_173476703
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:37 schreef 8777 het volgende:

Zo was het niet, ik hield van mijn vrouw maar ik had het ook gewoon zwaar.
Oke gelukkig maar. Alleen ik ben nog steeds overtuigd dat mannen geen verliefdheid nodig hebben om te kunnen genieten van seks met een vrouw waardoor de drempel voor vreemdgaan voor hen lager is
pi_173476746
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:45 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Oke gelukkig maar. Alleen ik ben nog steeds overtuigd dat mannen geen verliefdheid nodig hebben om te kunnen genieten van seks met een vrouw waardoor de drempel voor vreemdgaan voor hen lager is
Ik heb het ook niet echt nodig om verliefd te zijn om seks te hebben. Gewoon een beetje aandacht was al genoeg voor mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')