abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173387061
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 15:40 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Waarom vind jij contact met mensen niet prettig. Is natuurlijk voer voor een ander topic. Maar kun je dit kort uitleggen. Ik weet niet wat ik mij daarbij moet voorstellen. Hoe dat is voor iemand met autisme.

Als je zou zeggen dat je mensen wantrouwt, en dat ze moeilijk in de omgang zijn met hun rare ongeschreven regels. Dan kan ik dat best begrijpen.
Ik vind fysiek contact heel naar aanvoelen, ik weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen, en ik kan mensen niet begrijpen.
Dus vertrouw ze ook nooit echt.
Ik leef eigenlijk met heel weinig sociaal contact.

EDIT: ik heb wel eens vriendjes gehad in het verleden, maar dat contact is zo uitputtend en stressvol dat ik nooit ervan genoot.
Twiddel
pi_173387131
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 13:20 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Lijkt me klein beetje lastig om zo veel dates te hebben als vrouw, als mannen geen dates hebben.
Ja zou je denken. Datingsites krijgen vrouwen zo'n 200-300 x meer reacties. Een knul misschien enkelen. Die dames met 300 berichtjes kunnen windowshoppen. Die knullen met veel geluk misschien 1 date. Als ze antwoordt.

Verklaar dat eens.
pi_173387161
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 15:44 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik vind fysiek contact heel naar aanvoelen, ik weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen, en ik kan mensen niet begrijpen.

EDIT: ik heb wel eens vriendjes gehad in het verleden, maar dat contact is zo uitputtend en stressvol dat ik nooit ervan genoot.

Wat vond je er stressvol aan. Probeerde je ze steeds te 'lezen' (hun gevoel) en lukte dat niet en gaf dat stres. Of iets anders?
pi_173387253
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 15:50 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Wat vond je er stressvol aan. Probeerde je ze steeds te 'lezen' (hun gevoel) en lukte dat niet en gaf dat stres. Of iets anders?
Gewoon het contact zelf. Heel vermoeiend. Continu iemand proberen te begrijpen, alle zeilen bij zetten steeds om een praatje te doen.
Zelfs een praatje is heel vermoeiend en zwaar.

Het is een beetje alsof je praat met iemand en je elke keer dat je een antwoord moet verzinnen half in paniek schiet en enorm vermoeid raakt.
En dat stopte nooit eigenlijk.
Twiddel
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:49:06 #155
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173388423
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 15:49 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Ja zou je denken. Datingsites krijgen vrouwen zo'n 200-300 x meer reacties. Een knul misschien enkelen. Die dames met 300 berichtjes kunnen windowshoppen. Die knullen met veel geluk misschien 1 date. Als ze antwoordt.

Verklaar dat eens.
Dat window shopping schat jij veelste positief in. De gemiddelde vrouw moet maar zien dat ze gemotiveerd blijft terwijl ze zich door een berg stront heen moet werken.

Ja, vrouwen hebben meer aanbod, maar een enorm deel van dat aanbod is echt ronduit kommer en kwel. Waardoor vele vrouwen daar weer wanhopig van worden, denken dat die normale, leuke man, niet bestaat, een naald in een hooiberg is.

Die spreekwoordelijke 300 berichtjes die een vrouw zou krijgen maken die dames eerder wanhopig dan dat ze er 300 potienteel relaties in zien. De werkelijkheid is dat zeker 250 van die 300 berichten echt te erg voor woorden zijn. En dat na 50 van die gruwelijke reacties het lastig is de motivatie te behouden om verder te kijken.

Het is een ander probleem, maar zeker niet minder.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173388512
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 15:00 schreef summer2bird het volgende:
Hier een 24 jarige maagd.
Vind het prima. Geen moeite mee.
Dat ik autisme heb en contact sowieso niet prettig vind heeft daar ook wel mee te maken :')

Waarom zou je je daarvoor schamen trouwens?
24 jaar lang maagd. :')

Net alsof je een Barbiepop koopt en jarenlang niet uit de verpakking haalt. :')

En dan zeggen dat daar niks mee mis. Je gelooft het zelf ook niet. De mens heeft seks net zoveel nodig voedsel.
pi_173388527
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat window shopping schat jij veelste positief in. De gemiddelde vrouw moet maar zien dat ze gemotiveerd blijft terwijl ze zich door een berg stront heen moet werken.

Ja, vrouwen hebben meer aanbod, maar een enorm deel van dat aanbod is echt ronduit kommer en kwel. Waardoor vele vrouwen daar weer wanhopig van worden, denken dat die normale, leuke man, niet bestaat, een naald in een hooiberg is.

Die spreekwoordelijke 300 berichtjes die een vrouw zou krijgen maken die dames eerder wanhopig dan dat ze er 300 potienteel relaties in zien. De werkelijkheid is dat zeker 250 van die 300 berichten echt te erg voor woorden zijn. En dat na 50 van die gruwelijke reacties het lastig is de motivatie te behouden om verder te kijken.

Dat klinkt heel erg plausibel, aannemelijk enzovoort. Nu de realiteit. Namelijk de eisenlijst van vrouwen. Zet dat af tegen het aanbod waaruit zij wel kunnen vissen. En dat zullen vast en zeker wel zeg vijf tot tien kandidaten zijn in haar nabije omgeving, via werk of vriendenkring. Maar deze kandidaten voldoen allemaal niet aan alle punten op haar lange eisenlijst. Je bent immers vrouw, je weet dat je gewild wordt. Dus blijf je shoppen en verder kijken. Ondertussen is deze vrouw 'zielig' en slachtoffer. Ja doei spreekbuisert van vrouwen... Realisme graag.

Komt ook nog bij dat ik zeker weet, dat vrouwen in hun zoektocht naar die geschikte partner. Echt niet droog blijven staan. Vrouwen zijn dus totaal niet het slachtoffer. Zoals ze graag worden afgeschilderd. Wat missen ze over het algemeen. Niets.

In de hoofden van velen zijn vrouwen nogsteeds heilige Maria's die netjes wachten tot het huwelijk enzo. En ze zijn gemaakt van glas die je in bescherming moet nemen etcetera. Er worden argumenten verzonnen wat past bij dat beeld in hun hoofd over vrouwen. Maar hoe bewegen vrouwen zich in realiteit door het leven. Hebben zij het echt zo zwaar of beeld jij je dat zelf in.

Vrouwen hebben het over het algemeen heel makkelijk.

[ Bericht 9% gewijzigd door Tamabralski op 25-08-2017 17:02:04 ]
pi_173388558
Ik heb een vrij afwijkend seks en relatieverleden, dus die zou ik liever niet met een evt vriendin bespreken :') Wel grappig dat het dan ijzig stil blijft over mijn verleden.....een beetje verdacht natuurlijk.
pi_173388606
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:55 schreef Libertarisch het volgende:
Ik heb een vrij afwijkend seks en relatieverleden, dus die zou ik liever niet met een evt vriendin bespreken :') Wel grappig dat het dan ijzig stil blijft over mijn verleden.....een beetje verdacht natuurlijk.
Gewöhn meelullen. :')
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 17:01:56 #160
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173388681
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:53 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Dat klinkt allemaal heel erg plausibel, aannemelijk enzovoort. Nu de realiteit. Namelijk de eisenlijst van vrouwen. Zet dat af tegen het aanbod waaruit zij wel kunnen vissen. En dat zullen vast en zeker wel zeg vijft tot tien kandidaten zijn in haar nabije omgeving, via werk vriendenkring. Maar de kandidaten voldoen hebben allemaal niet aan aaaallle eisen op haar lange lijst. Je bent immers vrouw, je weet dat je gewild wordt. Dus blijft shoppen en verder kijken. Ondertussen is deze vrouw 'zielig' en slachtoffer. Ja doei spreekbuisert van vrouwen... Realisme graag.
Wat ik schrijf is de realiteit. Jij bent het die boos is op vrouwen die gewoon een normale vent willen. Wat daar zo raar aan is, zo'n eisen lijst is is me niet duidelijk.

Vrouwen die duidelijk stellen een relatie te willen die pikken om hun oren krijgen, of andere 'versierpogingen' waarbij je denkt wtf?
Sommige vrouwen hebben een te lange eisen lijst, dat klopt, maar verreweg de meeste willen gewoon een normale vent die er normaal uit ziet.
Jij neemt het vrouwen kwalijk dat ze geen eeuwen de tijd nemen om te wachten tot een man uit zijn schulp komt kruipen, of dat ze geen zin hebben om door de meer dan onhandige of zelfs ronduit botte versierpoging heen te kijken.
Dat terwijl je zelf een fiks eisen lijstje hebt. Want die niet knappe vrouw, die belachelijk onhandig is in de omgang wijs jij ook af. Daarin mag je best wat eerlijker zijn. De vrouw die hetzelfde doet heeft geen belachelijke eisen lijst, die heeft een normale eisenlijst. Maar vrouwen mogen dat blijkbaar niet hebben omdat ze 'meer' aanbod hebben. Waarbij 75% van dat aanbod om even neuken gaat ipv om een relatie.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173388710
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wat ik schrijf is de realiteit. Jij bent het die boos is op vrouwen die gewoon een normale vent willen. Wat daar zo raar aan is, zo'n eisen lijst is is me niet duidelijk.

Vrouwen die duidelijk stellen een relatie te willen die pikken om hun oren krijgen, of andere 'versierpogingen' waarbij je denkt wtf?
Sommige vrouwen hebben een te lange eisen lijst, dat klopt, maar verreweg de meeste willen gewoon een normale vent die er normaal uit ziet.
Jij neemt het vrouwen kwalijk dat ze geen eeuwen de tijd nemen om te wachten tot een man uit zijn schulp komt kruipen, of dat ze geen zin hebben om door de meer dan onhandige of zelfs ronduit botte versierpoging heen te kijken.
Dat terwijl je zelf een fiks eisen lijstje hebt. Want die niet knappe vrouw, die belachelijk onhandig is in de omgang wijs jij ook af. Daarin mag je best wat eerlijker zijn. De vrouw die hetzelfde doet heeft geen belachelijke eisen lijst, die heeft een normale eisenlijst. Maar vrouwen mogen dat blijkbaar niet hebben omdat ze 'meer' aanbod hebben. Waarbij 75% van dat aanbod om even neuken gaat ipv om een relatie.
Definieer 'normale vent'.

Jij doet alsof vrouwen in hun zoektocht naar die ene geschikte levenspartner droog blijven en hun sexuele behoeftes uitstellen. En geen geen gebruikmaken van dat makkelijke aanbod puur voor de sex. Je denkt nog te romantisch over vrouwen.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 17:04:38 #162
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173388741
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:55 schreef Libertarisch het volgende:
Hoe ga je daar dan mee om in een relatie? Zaken verzwijgen of zelfs erover liegen bijt je in de kont op ten duur.

Zelf ook niet het meest standaard verleden op dat gebied, maar ik zou geen partner willen die dat niet weet en accepteert, want anders loopt het toch wel fout op ten duur.
Ik weet dat door mijn verleden mijn plek om in te vissen kleiner is, maar ik zou daar niet buiten willen vissen aangezien ik dan iemand gedonder en mezelf kwets aan het eind van de dag.
pi_173388783
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Hoe ga je daar dan mee om in een relatie? Zaken verzwijgen of zelfs erover liegen bijt je in de kont op ten duur.

Zelf ook niet het meest standaard verleden op dat gebied, maar ik zou geen partner willen die dat niet weet en accepteert, want anders loopt het toch wel fout op ten duur.
Ik weet dat door mijn verleden mijn plek om in te vissen kleiner is, maar ik zou daar niet buiten willen vissen aangezien ik dan iemand gedonder en mezelf kwets aan het eind van de dag.
Ik zou er alleen over praten als zij het mij vraagt. En dan lieg ik niet maar dan maak ik er een mooi verhaaltje van zodat ik niet overkom als een weirdo.

Het is natuurlijk makkelijker om te vertellen dat je 2 lange termijn relaties hebt gehad dan uit te leggen dat je +- 50 prostituees geneukt hebt, een paar one night stands en een aantal platonische vriendinnen :P
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 17:09:19 #164
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173388839
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:03 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Niet zo lelijk in jouw ogen dat het afkeer oproept. Iemand die zich normaal kan gedragen, beetje humor, beetje intelligentie, voldoende overeenkomst om verder op te bouwen. Serieus in het leven, geen klaploper of idioot op dat gebied.

Gewoon niet sociaal incapabel en niet zo grof lelijk dat het afkeer oproept.
Als vrouwen ook 'maar' 5 aanbiedingen kregen, maar alles binnen deze grenzen was het compleet anders geweest. Maar de werkelijkheid is dat 75% van de reacties niet verder komen dan compleet idioot en dan nog eens minstens 50% van wat in eerste instantie 'normaal' overkomt niet op zoek zijn naar een relatie, maar willen scoren.

En nee,ik doe helemaal niet alsof vrouwen perse droog staan tussendoor. Dat geld enkel voor de vrouwen die seks en liefde aan elkaar vast koppelen.
Voor seks geld dat uiterlijk zwaarder geld, voor relaties geld dat innerlijk zwaarder telt (met uiterlijk niet als onbelangrijk).
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 17:15:06 #165
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173388956
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:06 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Ik zou er alleen over praten als zij het mij vraagt. En dan lieg ik niet maar dan maak ik er een mooi verhaaltje van zodat ik niet overkom als een weirdo.

Het is natuurlijk makkelijker om te vertellen dat je 2 lange termijn relaties hebt gehad dan uit te leggen dat je +- 50 prostituees geneukt hebt, een paar one night stands en een aantal platonische vriendinnen :P
Tja...

Het zijn ook geen dingen die ik gelijk bij het ontmoeten zou vertellen, maar wel voordat het richting serieus gaat.
Niet vertellen of er zo omheen draaien zou voor mij niet werken, ik wil niet een x aantal jaar of de rest van mijn leven oppassen wat ik zeg. Accepteert iemand mijn verleden niet dan accepteert iemand mij niet, dan past het gewoon niet.
Ik verdien beteren dat persoon verdient iemand die beter bij hem/haar past.
pi_173389015
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Tja...

Het zijn ook geen dingen die ik gelijk bij het ontmoeten zou vertellen, maar wel voordat het richting serieus gaat.
Niet vertellen of er zo omheen draaien zou voor mij niet werken, ik wil niet een x aantal jaar of de rest van mijn leven oppassen wat ik zeg. Accepteert iemand mijn verleden niet dan accepteert iemand mij niet, dan past het gewoon niet.
Daar ben ik het niet mee eens. Ik zie mezelf niet als dezelfde persoon als in mijn verleden, ik ben in bepaalde opzichten veranderd. Ik vind dus dat mijn verleden in dit opzicht niet heel relevant is. Sommige dingen vertel je gewoon niet en ik ben niet van plan om over mijn prostituee verleden te gaan praten. Tenzij ik weet dat zij een type is die dat niet erg vindt.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 17:21:37 #167
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173389118
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:17 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Ik zie mezelf niet als dezelfde persoon als in mijn verleden, ik ben in bepaalde opzichten veranderd. Ik vind dus dat mijn verleden in dit opzicht niet heel relevant is. Sommige dingen vertel je gewoon niet en ik ben niet van plan om over mijn prostituee verleden te gaan praten. Tenzij ik weet dat zij een type is die dat niet erg vindt.
Schaam je jezelf dan om dat verleden?
pi_173389213
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Schaam je jezelf dan om dat verleden?
Nee maar het wordt door de meeste mensen niet begrepen. Ik vind het prima dat ik het zo gedaan heb, ik had geen behoefte aan een vriendin, maar andere mensen vinden dat raar. En ik heb liever niet dat iemand een verkeerd beeld van me krijgt, want nu sta ik wel open voor liefde.
pi_173389219
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:09 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Niet zo lelijk in jouw ogen dat het afkeer oproept. Iemand die zich normaal kan gedragen, beetje humor, beetje intelligentie, voldoende overeenkomst om verder op te bouwen. Serieus in het leven, geen klaploper of idioot op dat gebied.

Als vrouwen ook 'maar' 5 aanbiedingen kregen, maar alles binnen deze grenzen was het compleet anders geweest. Maar de werkelijkheid is dat 75% van de reacties niet verder komen dan compleet idioot en dan nog eens minstens 50% van wat in eerste instantie 'normaal' overkomt niet op zoek zijn naar een relatie, maar willen scoren.

En nee,ik doe helemaal niet alsof vrouwen perse droog staan tussendoor. Dat geld enkel voor de vrouwen die seks en liefde aan elkaar vast koppelen.
Voor seks geld dat uiterlijk zwaarder geld, voor relaties geld dat innerlijk zwaarder telt (met uiterlijk niet als onbelangrijk).
Vrouwen die zogenaamd geen geschikte partner kunnen vinden maken er zelf een hoofdpijn van. Dat is wat ik om mij heen zie gebeuren. Juist omdat er zoveel aanbod voor ze is (even afgezien van datingsites waar mannen alleen willen scoren), worden hun eisen steeds groter. Dat is wat ik bedoel.

in de realiteit, kom ik zat mannen tegen die te kennen geven graag een relatie te willen. Gewoon eentje. Één vriendin. Maar ze krijgen gewoon altijd 'Nee' te horen, Oorzaak?. Ze zijn niet goed genoeg. Waarom? De vrouw is nogsteeds windowshoppen.

'Normaal en doorsnee zoals jij dat omschrijft, is niet meer goed genoeg voor vrouwen hoor. Je moet naast looks ook een goed inkomen hebben als provider. Zodat ze op dr gat thuis kan zitten. Je moet als man ook sociale status hebben. Voor haar kinderen uit eerdere relaties willen zorgen. En heb je dat. Is er altijd wel een die net iets knapper is of meer kaaklijn heeft of weet ik het. Dat is waar vrouwen mee te maken hebben.

Mannen zijn niet de enige boosdoeners die alleen willen scoren of wat. Vrouwen, zijn zelf schijnheilige krengen.
pi_173389226
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 10:58 schreef Velda het volgende:
De meeste jongeren hebben voor hun 20e al wel eens seks gehad. Dus wordt er soms wel een beetje vreemd gekeken naar mensen die dat op latere leeftijd nog niet gehad hebben.

Ik ben nu 27 en nog maagd. Ik heb tot voor kort nooit veel interesse gehad in mannen en relaties. Door allerlei zaken die speelden maakte ik daar geen ruimte voor. Pas de laatste tijd ben ik aan het daten, al ben ik de juiste nog niet tegengekomen. Maar ik ben ook het type dat graag een relatie wil. Niet seks om de seks. Als ik me de eerste de beste boerenlul in bed zou willen dan was ik al heel lang geen maagd meer geweest.

Ik zit er dus ook niet zo mee want er zal vanzelf wel een keer een leuke vent zijn met wie het klikt. Ik ben er ook heel open en eerlijk over.

Maar ik zie wel dat anderen er veel meer moeite mee hebben. Een vriendin van me is 28 en maagd en die schaamt zich er ontzettend voor. En ook een collega van me die 31 is durfde het pas na een hele tijd te vertellen dat ze nog nooit seks had gehad. En ik was de enige aan wie ze het durfde te vertellen omdat ze het van mij wist.

Ik ben wel benieuwd. Zijn er nog meer maagden van 25+ hier. En schaam jij je ervoor?
Alles wijst erop dat je er wel degelijk mee zit. Je opent er een topic over op Fok voor advies. Je zegt dat je natuurlijk al veel langer seks had kunnen hebben als jij het maar had gewild. Je noemt het bekende excuus van 'ik heb de ware nog niet gevonden' en iedereen behalve jij die bijna bejaard is en nog steeds maagd heeft er wél moeite mee.

Als je 27 bent en nog nooit een leuke gozer bent tegengekomen, denk je dan niet dat het misschien aan jou ligt?
I feel kinda Locrian today
pi_173389261
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Tja...

Alles vertellen is niet nodig, ook niet als het serieus wordt, ik wil ook niet alles weten en m'n eigen eerdere ervaringen met seks houd ik ook voor mezelf. Ik snap niet dat mensen alles willen vertellen, het is voorbij, je bent met elkaar en oude relaties moet je aan je voorbij kunnen laten gaan vind ik.
pi_173389523
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:53 schreef Atak het volgende:

[..]

24 jaar lang maagd. :')

Net alsof je een Barbiepop koopt en jarenlang niet uit de verpakking haalt. :')

En dan zeggen dat daar niks mee mis. Je gelooft het zelf ook niet. De mens heeft seks net zoveel nodig voedsel.
Hoe oud ben je, 12?
Twiddel
pi_173389608
Overigens was mijn comment @169 bedoeld voor vrouwen in het algemeen die wel actief op zoek zijn. Maar zeggen geen geschikte partner te kunnen vinden. Ik doel niet op vrouwen zoals summer2bird of TS die er kennelijk echt niets voor voelen en daar daadwerkelijk vrede mee hebben. Dat is dan ook totaal okay wat mij betreft.
pi_173389719
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:49 schreef Tamabralski het volgende:
Overigens was mijn comment @169 bedoeld voor vrouwen in het algemeen die wel actief op zoek zijn. Maar zeggen geen geschikte partner te kunnen vinden. Ik doel niet op vrouwen zoals summer2bird of TS die er kennelijk echt niets voor voelen en daar daadwerkelijk vrede mee hebben. Dat is dan ook totaal okay wat mij betreft.
Ik nam geen aanstoot aan je bericht hoor ;)
Ik weer heel goed dat ik niet doornee ben qua liefdesleven. :)
Twiddel
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:39:05 #175
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173390501
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:27 schreef 8777 het volgende:

[..]

Alles vertellen is niet nodig, ook niet als het serieus wordt, ik wil ook niet alles weten en m'n eigen eerdere ervaringen met seks houd ik ook voor mezelf. Ik snap niet dat mensen alles willen vertellen, het is voorbij, je bent met elkaar en oude relaties moet je aan je voorbij kunnen laten gaan vind ik.
Details is wat anders, maar een beeld van hoe en wat vind ik wel degelijk belangrijk.
Wat ik precies heb uitgevreten op seksueel gebied hoeft niet uitgediept te worden, dat ik een fikse track record heb moeten gewoon op tafel kunnen liggen. Als iemand dat niet accepteert accepteert iemand mij niet. Niet omdat ik dat alles nu perse ook moet doen, maar wel omdat het mijn verleden is en dus deel van mij is daardoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cause_Mayhem op 25-08-2017 18:56:39 ]
pi_173390761
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 15:49 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Verklaar dat eens.
Er zijn meer mannen op datingsites en mannen sturen berichtjes naar iedereen al is het hopeloos.
De vrouwen kunnen de berichtjes nog niet eens normaal afwerken.

Okcupid heeft dit ooit onderzocht onder zijn gebruikers.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 22:44:26 #177
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173395763
Ik ben 29 en nog maagd en ik schaam me er niet voor. Door een medisch probleem was het niet mogelijk voor mij om seks te hebben maar ook al is dat probleem verholpen heb ik er ook geen behoefte aan om te gaan daten. Vind het wel goed zo.
pi_173396389
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 22:44 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben 29 en nog maagd en ik schaam me er niet voor. Door een medisch probleem was het niet mogelijk voor mij om seks te hebben maar ook al is dat probleem verholpen heb ik er ook geen behoefte aan om te gaan daten. Vind het wel goed zo.
Wat al ik vragen mag? Exceem?
Hey
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 23:49:48 #179
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173397048
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 23:19 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Wat al ik vragen mag? Exceem?
Nee, het was fysiek niet mogelijk.
pi_173397409
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 23:49 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Peyronie?
pi_173397436
Oeps, ik zie nu dat je een vrouwtje bent hehe...
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 00:33:12 #182
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173397659
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 00:14 schreef starla het volgende:
Oeps, ik zie nu dat je een vrouwtje bent hehe...
Haha
pi_173399528
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 23:49 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Was dat voor je een reden om niet te daten?
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:32:14 #184
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173400775
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 08:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Was dat voor je een reden om niet te daten?
Een grote reden wel ja :Y
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:51:13 #185
467193 Velda
Nieuwsgierig
pi_173400974
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:25 schreef starla het volgende:

[..]

Alles wijst erop dat je er wel degelijk mee zit. Je opent er een topic over op Fok voor advies. Je zegt dat je natuurlijk al veel langer seks had kunnen hebben als jij het maar had gewild. Je noemt het bekende excuus van 'ik heb de ware nog niet gevonden' en iedereen behalve jij die bijna bejaard is en nog steeds maagd heeft er wél moeite mee.

Als je 27 bent en nog nooit een leuke gozer bent tegengekomen, denk je dan niet dat het misschien aan jou ligt?
Het ligt ook deels aan mij. Tot kort geleden had ik eigenlijk helemaal geen oog voor mannen en relaties. Het is niet dat ik al jaren zit te wachten.
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:53:26 #186
467193 Velda
Nieuwsgierig
pi_173401000
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 16:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Goede reactie. Je krijgt als vrouw veel berichtjes. Maar de meesten daarvan zijn echt mega kansloos. Van die mannen die in het eerste berichtje meteen over seks beginnen of van die doorgekopieerde nietszeggende berichtjes.
pi_173401719
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:53 schreef Velda het volgende:

[..]

Goede reactie. Je krijgt als vrouw veel berichtjes. Maar de meesten daarvan zijn echt mega kansloos. Van die mannen die in het eerste berichtje meteen over seks beginnen of van die doorgekopieerde nietszeggende berichtjes.
Ik verstuur dat soort berichtjes nooit, maar toch nooit reactie..
Hey
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:17:03 #188
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_173401991
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:09 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Voor mannen is dat natuurlijk precies hetzelfde, alleen doen de meesten het er maar mee omdat het aanbod veel kariger is.
pi_173417500
TS, zou me niet zo druk maken als ik jou was. Als je eenmaal iemand hebt gevonden zal die het denk ik alleen maar waarderen en het ergens ook wel prettig vinden dat hij de eerste voor jou zal zijn.

Je hebt ook mensen die niet willen weten hoeveel deelnemers hun partner heeft weggewerkt. Er zitten zowel voor als nadelen aan. Zo kun je het ook bekijken. :D

Ik zou als ik jou was niet toegeven aan de maatschappelijke druk. Niemand schijft voor dat je al op je 16e ontmaagd moet zijn.
pi_173419506
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 15:44 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Heel herkenbaar dat heb ik ook.
Tevens ook autisme, waarschijnlijk komt het daardoor ;)
  zondag 27 augustus 2017 @ 16:52:03 #191
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_173425555
25 en maagd, check!

[ Bericht 5% gewijzigd door Atmosphere72 op 27-08-2017 17:03:33 ]
Try to save myself but myself keeps slipping away
pi_173436901
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:17 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Ik had vanaf mijn vijftiende t/m 18 een obsessie met mannen met jouw verleden. Daarna op m'n 23ste en sindsdien heb ik weer andere voorkeuren. Waarom ik dat had, geen idee. Maar ik las van die boeken als hoeren van Ilja leonard pfeiffer en vals licht van Joost Zwagerman, blauwe maandagen enz. Ik was lid geworden van zo'n hookers forum in de hoop een man van mijn leeftijd te vinden. Helaas waren het alleen maar oudere mannen, seksistische vrouwen haters of mannen met een gezin. Het heeft wel iets als mannen vrouwen betalen voor een one night stand, dat vind ik dan nog respectvoller in sommige gevallen dan dat ze pua technieken toepassen. Een man die naar de hoeren gaat is ten minste eerlijk over zijn bedoelingen ipv een vrouw te latem geloven dat hij een relatie wil en na one night stand weer dumpen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:03 schreef Tamabralski het volgende:

Jij doet alsof vrouwen in hun zoektocht naar die ene geschikte levenspartner droog blijven en hun sexuele behoeftes uitstellen. En geen geen gebruikmaken van dat makkelijke aanbod puur voor de sex. Je denkt nog te romantisch over vrouwen.
Als vrouwen er niet op ingaan is het niet goed, dan zijn ze te kieskeurig. Gaan ze er wel op in, dan is het alsnog niet goed.

[ Bericht 8% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 28-08-2017 03:28:00 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173437530
quote:
2s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:52 schreef Atmosphere72 het volgende:
25 en maagd, check!
En, schaam je je?
pi_173439958
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:43 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Hoe oud ben je, 12?
Volgens mij kom je echt voor het eerst een Atak-post tegen? Check zijn pohi maar eens. Snotneus van 13 met te veel testosteron zodat er weinig hersencellen over blijven. :')
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Official ESF Kreviewer maandag 28 augustus 2017 @ 11:48:59 #195
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_173440019
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 11:24 schreef Velda het volgende:

[..]

Als ik per se seks zou moeten hebben dan is dat inderdaad geen enkel probleem. Maar ik heb geen behoefte aan seks om de seks.
Hoe weet je dat als je nog nooit seks hebt gehad?
  maandag 28 augustus 2017 @ 14:15:31 #196
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_173441970
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 07:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En, schaam je je?
Tja, weet zelf niet echt wat ik ervan moet vinden eigenlijk. Mijn sociale leven is ook een drama dus daar zou het ook wel mee te maken kunnen hebben. Het is nou eenmaal zo, heb er wel een aantal jaar flink mee gezeten maar kan het nu wel beter accepteren zoals het is.
Try to save myself but myself keeps slipping away
  maandag 28 augustus 2017 @ 14:35:45 #197
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173442336
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 12:17 schreef Nobu het volgende:

[..]

Voor mannen is dat natuurlijk precies hetzelfde, alleen doen de meesten het er maar mee omdat het aanbod veel kariger is.
Weet niet of dat aanbod werkelijk kariger is. Als een vrouw op de 100 aanbiedingen er 5 over houdt die potienteel geschikt zijn komt dat dus om en nabij op hetzelfde neer.
Die man krijgt 10+ aanbiedingen met 5 potienteel geschikt, de vrouw krijgt 100+ aanbiedingen met 5 potienteel geschikt.

Denk dat mannen onderschatten wat die enorme berg aan gruwelijke onzin doet. Leuk dat 'meer' aanbod, maar je door die berg heen werken is zeer demotiverend.
Ik en vele met mij hadden liever minder aanbod gehad, maar dan ook minder face palm reacties.

Heb het verschil gezien tussen het (numeriek minder) aanbod die mijn man kreeg en de enorme berg die ik kreeg. Dat van hem was veel beter dan die berg shit die ik door moest werken. En dat was niet eens op zoek naar een serieuze relatie.
In eerste instantie leverde het een wtf gevoel op bij hem, ik die veel meer 'kans' had. Tot ik hem het geleverde aanbod liet zien, toen was hij erg blij dat hij minder aanbod had. In de praktijk was het voor hem veel minder frustrerend dan voor mij.

Niet dat al het aanbod voor hem ook paste, maar de ratio was beter. En veel minder echte waanzin.
pi_173442449
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Weet niet of dat aanbod werkelijk kariger is. Als een vrouw op de 100 aanbiedingen er 5 over houdt die potienteel geschikt zijn komt dat dus om en nabij op hetzelfde neer.
Die man krijgt 10+ aanbiedingen met 5 potienteel geschikt, de vrouw krijgt 100+ aanbiedingen met 5 potienteel geschikt.
Als jouw man al 10+ ongevraagde aanbiedingen krijgt (even spambots uitgezonderd) dan heeft ie wel enorm veel mazzel met bijvoorbeeld een gigantisch goed uiterlijk. Veel mannen mogen op datingsites van geluk spreken als er één vrouw is die hen ongevraagd aanschrijft.

Het komt denk ik ook doordat gratis sites in principe iedereen toelaten en de mogelijkheden om te filteren vaak nog best beperkt zijn. Ik ben eigenlijk heel benieuwd in hoeverre dat op betaalde sites ook zo is.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 28 augustus 2017 @ 14:49:49 #199
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173442545
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:43 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Als jouw man al 10+ ongevraagde aanbiedingen krijgt (even spambots uitgezonderd) dan heeft ie wel enorm veel mazzel met bijvoorbeeld een gigantisch goed uiterlijk. Veel mannen mogen op datingsites van geluk spreken als er één vrouw is die hen ongevraagd aanschrijft.

Het komt denk ik ook doordat gratis sites in principe iedereen toelaten en de mogelijkheden om te filteren vaak nog best beperkt zijn. Ik ben eigenlijk heel benieuwd in hoeverre dat op betaalde sites ook zo is.
Beetje weten waar je moet zoeken en hoe je jezelf op de kaart moet zetten.
Moet zeggen dat ik, naar mijn mening, idd een leuke man heb, dat zal vast helpen. En geen ongevraagde aanbiedingen, het gaat hier over zoeken op dating sites e.d. Onwenselijk is wat anders dan ongevraagd.

Maar ook bij vrouwen zijn er vrouwen die meer aandacht trekken en vrouwen die dat minder doen. Zelf ben ik gemiddeld, niet lelijk, niet super knap. Wat ik merkte bij mij en bij vrouwen die nog wat minder aantrekkelijk waren is dat de randdebielen alleen maar toenemen. Super knap zijn maakt dat veel mannen het er niet op durven te wagen omdat ze denken geen kans te maken. Bij gemiddelde en meer lelijke vrouwen is dat niet aan de orde, krijg je een groter je moet blij zijn dat ik je met mijn lul om de oren wil slaan gehalte.
Het idee dat je 'benaderbaar' bent maakt het niet beter iig....

Die 10+ en die 100+ gaan trouwens over om en nabij een maand. Waarbij beide er +- 5 potienteel contacten aan over hielden. Bij hem vaker 'raak' als bij mij en dat niet omdat ik zoveel kritischer was.
Sorry mannen, maar het is echt zo, dat 'jij' als normale vent echt veel last hebt van bosidioten die vrouwen echt heel verkeerd benaderen.
pi_173442702
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Beetje weten waar je moet zoeken en hoe je jezelf op de kaart moet zetten.
Moet zeggen dat ik, naar mijn mening, idd een leuke man heb, dat zal vast helpen. En geen ongevraagde aanbiedingen, het gaat hier over zoeken op dating sites e.d.
Dan heb je het dus over vrouwen die antwoord geven op zijn initiatief? Ik denk dat je dat niet kan vergelijken met de aanbiedingen die vrouwen zonder te vragen in hun inbox krijgen van willekeurige mannen. Ook als het duidelijk een match is, wachten vrouwen gewoon af, voor een deel ook omdat het cultureel nog atijd een dingetje is dat mannen het initiatief 'horen' te nemen.

Een willekeurige vrouw die op een man afstapt (online of in de kroeg) komt echt maar zelden voor tenzij die man extreem aantrekkelijk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')