Waarom gebeurt dat met bijvoorbeeld de Chinezen dan eigenlijk niet of amper?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:33 schreef rosalinde93 het volgende:
Tja, dat krijg je als je mensen buiten de samenleving plaatst.
Ja, en het zijn sws aardige mensen, die hun samenleving redelijk voor me kaar hebben en veel sauna's hebben.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:34 schreef Hathor het volgende:
Finland moest natuurlijk even gestraft worden voor zijn constante bemoeienis in het midden oosten en het bombarderen van onschuldige moslims.
Verspringen wordt ook weer een stuk uitdagender.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jihadkooi, jihadpaard, jihadtouwen etc.
Ik denk Kiribati, om eens wat geks te doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:35 schreef MadameMossel het volgende:
Vanavond gebouwen in de Finse vlag? Welke zal het morgen zijn...
Hoogspringen zal zich beperken tot het springen over een betonblok.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Verspringen wordt ook weer een stuk uitdagender.
Jij kent de hele achtergrond van de dader al en weet alles van zijn maatschappelijke problemen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:33 schreef rosalinde93 het volgende:
Ja, das echt een hele goede vraag ja!quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom gebeurt dat met bijvoorbeeld de Chinezen dan eigenlijk niet of amper?
Dan veranderen ze in moordenaars. Logisch.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:33 schreef rosalinde93 het volgende:
Gekke vrouw.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:33 schreef rosalinde93 het volgende:
In Finland?? Die kaolo Salafisten komen niets tekort (hersencellen misschien) hoor, gratis alles net als in Zweden. Lapua .338 door het hoofd kunnen ze krijgen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:33 schreef rosalinde93 het volgende:
Toch nog 1 dode...quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:38 schreef LelijKnap het volgende:
UPDATE: Knife rampage in Turku, Finland - one dead, five injured and city on lockdown http://shr.gs/0KGNHSX
Dat moest ik even googelen maar dat inderdaad een beetje gek zijn. Alhoewel ik nergens meer van op kijk ondertussen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk Kiribati, om eens wat geks te doen.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:38 schreef LelijKnap het volgende:
UPDATE: Knife rampage in Turku, Finland - one dead, five injured and city on lockdown http://shr.gs/0KGNHSX
Wij zijn met meer!quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:39 schreef Oud_student het volgende:
#JeSuis Ihmisiä pyydetään välttämään
en gaat over tot de orde van de dag.
Jesse Klaver is trots op jequote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:33 schreef rosalinde93 het volgende:
twitter:BLIKOPENER333 twitterde op vrijdag 18-08-2017 om 16:14:45OPNIEUW ATTACK MEDIA ZWIJGT OVER DADER&MOTIEF HOOGSTWAARSCHIJNLIJK DUS EEN VERWARDE #ESKIMO https://t.co/JHHu7ulRG8 https://t.co/dMxWjem4JD reageer retweet
Nah, dat weet ik niet hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:40 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
We straffen ze het hardste als we gewoon doorgaan met onze dagelijkse dingen!
Je moet wel PC mee blijven doen hoorquote:
Jawel, morgenochtend met een duffe kop in de sneltram ben ik gewoon weer aan het strijden voor onze vrijheid hoor. #Watdoejij?quote:
Het gaat gewoon door, niet dat ze nu zeggen van we kappen er maar mee, want de mensen gaan gewoon nog door met hun leven.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:42 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Nee ik weet wel zeker van niet.
Zo gaat dat he, het leven in een grote stad.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gaat gewoon door, niet dat ze nu zeggen van we kappen er maar mee, want de mensen gaan gewoon nog door met hun leven.
Van aanslag naar aanslag. Uiteindelijk zullen we er wel collectief aan wennen, neem ik aan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:44 schreef Enchanter het volgende:
De islam![]()
Wat een aanwinst voor de samenleving
Ja, daarom. Ik bedoel dat is een loze kreet: gewoon doorgaan met wat je altijd doet daar pak je ze nog het meeste mee. Volslagen debiele uitspraak, net als: wij zijn met meer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zo gaat dat he, het leven in een grote stad.
O, wacht je bedoelt het ook cynisch.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:42 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Nee ik weet wel zeker van niet.
Wat dacht je van al die ploflims die hier nieuw naartoe komen, gratis geld en alle rijkdom verwachten, en die waarheid snoeihard tegen gaat vallen? Plegen ze nu al geen aanslag, doen ze dat waarschijnlijk later wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:43 schreef Razor21 het volgende:
Het is nu toch een kwestie van tijd dat er een aanslag in Nederland komt? Tot nu toe ontspringen wij steeds de dans. Terwijl er zat gelegenheden zijn geweest om een aanslag hier te plegen (Gay Pride, EK Vrouwen, Koningsdag etc).
Ik hoop het natuurlijk niet dat wij er eentje krijgen.
Zijn het de blauwen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:46 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die ploflims die hier nieuw naartoe komen, gratis geld en alle rijkdom verwachten, en die waarheid snoeihard tegen gaat vallen? Plegen ze nu al geen aanslag, doen ze dat waarschijnlijk later wel.
[ afbeelding ]
Ja een hoop gelul in de ruimte maar het echte probleem wordt niet benoemd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, wacht je bedoelt het ook cynisch..
Wij lopen hier in NL 50 jaar achter.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:48 schreef ITrade het volgende:
Altijd weer die Finnen!
Wel is één ding duidelijk ondertussen, Nederland hoeven ze te minsten niet.
Ik zou niet te vroeg juichen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:48 schreef ITrade het volgende:
Altijd weer die Finnen!
Wel is één ding duidelijk ondertussen, niemand heeft iets tegen Nederland.
Ja, idd, loze kretologie, waarmee onze politici aangeven dat ze de bevolking als kleuters zien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:49 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Ja een hoop gelul in de ruimte maar het echte probleem wordt niet benoemd.
Misschien als IS het binnenhof gijzelt, dat ze dan iets "substancieels" gaan doenquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, idd, loze kretologie, waarmee onze politici aangeven dat ze de bevolking als kleuters zien.
Natuurlijk bijten ze niet de hand die ze voed. Nederland is hun uitvalbasis.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:48 schreef ITrade het volgende:
Altijd weer die Finnen!
Wel is één ding duidelijk ondertussen, niemand heeft iets tegen Nederland.
Heeft ie een bebloed kruis? Dat zou wel nice zijn. Bij zijn aanhouding per ongeluk castreren en hem als meisje door het leven laten gaan.quote:
Dat is daar wel goed beveiligd hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:52 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Misschien als IS het binnenhof gijzelt, dat ze dan iets "substancieels" gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |