Wist je dat ze het ook in flesjes hebben en het dan Shandy heet ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:34 schreef Hiddendoe het volgende:
Overigens, sneeuwwitje is niet te zuipen.
Nee, wist ik niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat ze het ook in flesjes hebben en het dan Shandy heet ?
Dat is precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, wist ik niet.
En dat vind ik dan weer wel drinkbaar.
Ja, dat wist ik. En ik weet ook waarom.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is precies hetzelfde.
Wist je dat een glas bier samen maar apart met een glaasje Jenever een kopstoot heet ?
Serieus ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 13:44 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Over Sean Connery gesproken: wist je dat hij in elke James Bond film een pruik droeg?
Doe ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 15:41 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Ja, daar kijk je vanop, hè?![]()
Je lijstjes zijn leuk, ga zo door.
Ja, helaas wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 15:56 schreef ato het volgende:
Sean Connery: Van de pruikjes wist ik, hij schijnt nu te dementeren he.
Ja was hij ook en charismatisch.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 15:59 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Ja, helaas wel.Magistraal acteur.
Ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 15:56 schreef ato het volgende:
Sean Connery: Van de pruikjes wist ik, hij schijnt nu te dementeren he.
Mooie stem.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 15:59 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Ja, helaas wel.Magistraal acteur.
Die films nooit gezien. Maar is dat idd een aan hem toegeschreven quote ?quote:Op zondag 20 augustus 2017 08:41 schreef schommelstoel het volgende:
En dat Darth Vader de tekst 'Luke I am your father' nooit heeft uitgesproken.
Het IJsselmeer zo geschreven werd en niet zo: Ijsselmeerquote:Wist u dat..........?
Ik heb het al gewist.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het IJsselmeer zo geschreven werd en niet zo: Ijsselmeer
quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 13:34 schreef tong80 het volgende:
...
Protestzanger Armand eigenlijk Herman van Loenshout heette.
...
Ik zag het later al. Vond het niet fair het te herstellen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |