abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 30 augustus 2017 @ 13:07:30 #151
21636 Feestkabouter
pi_173479301
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:56 schreef Spottertje73 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de Pils opdracht van de Ah bij Smartspotter erin staat ?
De opdracht gaat over Amstel en Heineken terwijl deze NIET in de reclame is en dus ook niet op actieplekken staat.... ik had deze opdracht dus gedaan en heb bij de actieplek foto's , foto's gemaakt van het reclameblad met daarin de aanbiedingen van deze week ( hertog jan en nog iets) en ik had niet de optionele foto's op het einde gemaakt.... hij werd dus afgekeurd daarop...
Smartspotter beweert dan ook dat er AH's zijn die die acties nog hebben staan....
Maar ik snap gewoon niet waarom er een opdracht instaat van een reclame die er niet meer is...
ga niet uit van je eigen goede ideeen, maar voer het gewoon uit volgens instructie. zij moeten het ook op die manier volgens afspraak aan hun klant laten zien.

soms als een winkel teveel heeft ingekocht voor een klant loopt in die winkel een actie langer door. ik snap alleen niet waarom dat zou moeten worden gecontroleerd, want het valt waarschijnlijk buiten afspraken die de fabrikant maakt met de ketens
pi_173481383
De opdraht is nu ¤3 :).

Ps, ik heb SS opnieuw geīnstalleerd en nu krijg ik wel weer meldingen
VERWIJDER DIT ACCOUNT
  woensdag 30 augustus 2017 @ 15:12:56 #153
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_173482085
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:07 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ga niet uit van je eigen goede ideeen, maar voer het gewoon uit volgens instructie. zij moeten het ook op die manier volgens afspraak aan hun klant laten zien.

soms als een winkel teveel heeft ingekocht voor een klant loopt in die winkel een actie langer door. ik snap alleen niet waarom dat zou moeten worden gecontroleerd, want het valt waarschijnlijk buiten afspraken die de fabrikant maakt met de ketens
Klopt ook wat je zegt maar van binnen gaat dat aan me vreten en hou ik van duidelijkheid...
Voor de rest ook weinig klachten over SS :) ze doen het steeds beter al mis ik wel PRO.... dat is nog niet echt actief bij SS
pi_173485302
Krijgen jullie ook een foutmelding als je een opdracht van ss wil openen?

"Sorry, er is iets fout gegaan!"
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_173485360
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:44 schreef F0xy het volgende:
Krijgen jullie ook een foutmelding als je een opdracht van ss wil openen?

"Sorry, er is iets fout gegaan!"
Ik heb hetzelfde. Krijg de melding "deze opdracht is net door iemand anders geaccepteerd" terwijl ze al bij geaccepteerd staan. Nu kan ik ze dus niet doen en heb nog 3 opdrachten erin staan die aan het verlopen zijn :(
  † In Memoriam † woensdag 30 augustus 2017 @ 18:47:32 #156
21636 Feestkabouter
pi_173486522
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:47 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde. Krijg de melding "deze opdracht is net door iemand anders geaccepteerd" terwijl ze al bij geaccepteerd staan. Nu kan ik ze dus niet doen en heb nog 3 opdrachten erin staan die aan het verlopen zijn :(
dat had ik van de week ook. loopt niet helemaal lekker met die app nee.
pi_173486577
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:47 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dat had ik van de week ook. loopt niet helemaal lekker met die app nee.
Ik heb foto's gemaakt en zal ze morgen bellen. Dan stuur ik ze wel via mail, moeten ze maar accepteren, is niet mijn schuld.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 10:26:18 #158
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_173498685
App lag er ff uit las ik op faceboek...
Zijn hier mensen die ook voor ipsos wat doen ?
Volgende week is er een dagje in Amsterdam wat 50euro oplevert plus reiskostenvergoeding...
Soort van cursusje over 2 Samsung producten.
En daar aansluitend opdrachten in de BCC , mediamarkt etc...
Ik heb me aangemeld en mag er woensdag heen :)
  † In Memoriam † donderdag 31 augustus 2017 @ 11:20:28 #159
21636 Feestkabouter
pi_173499688
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 10:26 schreef Spottertje73 het volgende:
App lag er ff uit las ik op faceboek...
Zijn hier mensen die ook voor ipsos wat doen ?
Volgende week is er een dagje in Amsterdam wat 50euro oplevert plus reiskostenvergoeding...
Soort van cursusje over 2 Samsung producten.
En daar aansluitend opdrachten in de BCC , mediamarkt etc...
Ik heb me aangemeld en mag er woensdag heen :)
ik heb dat soort dingen eerder ook wel gedaan via CG selecties. maar Roamler/SS levert me per uur meer dan het dubbele op
pi_173503158
Bij Roamler is het maar matig qua opdrachten momenteel. Deze week slechts 8 opdrachten voor Roamler uitgevoerd en zo'n 20 voor Smartspotter. Vandaag bij Hoogvliet lekker kunnen cashen met 3 opdrachten voor 6 euro per stuk, in totaal 3 minuten werk.
pi_173521399
Ik heb ff 3 snoepjes opdrachten geaccepteerd voor 10 euro. Dadelijk ff cashen :) Ik heb wel maar 2 uur de tijd omdat ik nu weer op 11% sta door die stomme storing van woensdag :( Waar ik trouwens nog steeds geen reactie van heb gehad van hun...
pi_173521426
Hoort schoonmaakazijn bij de categorieën opdracht? Ik heb die wel gefotografeerd....
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_173531714
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 14:37 schreef Miek95 het volgende:
Bij Roamler is het maar matig qua opdrachten momenteel. Deze week slechts 8 opdrachten voor Roamler uitgevoerd en zo'n 20 voor Smartspotter. Vandaag bij Hoogvliet lekker kunnen cashen met 3 opdrachten voor 6 euro per stuk, in totaal 3 minuten werk.
Nou ik vind die Schap in Beeld een best wel grote opdracht en dan zijn er nog wel wat andere opdrachten. Juist smartspotter vind ik wat minder. Ik heb vaak het gevoel op dit forum dat jullie het aanbod van SS veel beter vinden
pi_173532981
Weten jullie of Listerine mondwater in de Mondverzorging Shift onder overige mondverzorging valt? Of gaat het alleen om tandpasta?
  † In Memoriam † vrijdag 1 september 2017 @ 21:30:04 #165
21636 Feestkabouter
pi_173533077
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:25 schreef FC_Utrecht het volgende:

[..]

Nou ik vind die Schap in Beeld een best wel grote opdracht en dan zijn er nog wel wat andere opdrachten. Juist smartspotter vind ik wat minder. Ik heb vaak het gevoel op dit forum dat jullie het aanbod van SS veel beter vinden
Ja het is een grotere opdracht, maar gezien de lage vergoeding is het wat mij betreft (nog lang) geen interessante opdracht.

Voor mijzelf geldt dat het heel soms voorkomt dat ik in een week meer SS doe dan Roamler, maar meestal is het andersom. Vandaag 2 SS en 9 Roamler, weer lekker 120 euro in 5 uurtjes
pi_173537369
Heb SS een mail gestuurd over die storing, na 2 dagen nog steeds geen reactie dus weer een nieuwe mail gestuurd, ook geen reactie. Lekker professioneel weer. Wat denken ze nou, oh de mails die een beetje moeilijk zijn, daar reageren we maar gewoon niet op :{
  zaterdag 2 september 2017 @ 08:14:15 #167
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_173538430
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 02:07 schreef loezzzje het volgende:
Heb SS een mail gestuurd over die storing, na 2 dagen nog steeds geen reactie dus weer een nieuwe mail gestuurd, ook geen reactie. Lekker professioneel weer. Wat denken ze nou, oh de mails die een beetje moeilijk zijn, daar reageren we maar gewoon niet op :{
Dat was bij mij ook.... ik gebeld . Zeggen ze dat mijn mail ineens in hun Spambox terechtkomt
Misschien bij jou ook het geval ??
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2017 @ 08:53:42 #168
21636 Feestkabouter
pi_173538806
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 08:14 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Dat was bij mij ook.... ik gebeld . Zeggen ze dat mijn mail ineens in hun Spambox terechtkomt
Misschien bij jou ook het geval ??
zeer vreemd...... en ook een slecht excuus trouwens, die hoor je gewoon in de gaten te houden.

tja dat is echt een minpunt van SS: de online bereikbaarheid.
ik bel ze gewoon altijd als er iets is, dat gaat gewoon goed.
pi_173538973
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 08:14 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Dat was bij mij ook.... ik gebeld . Zeggen ze dat mijn mail ineens in hun Spambox terechtkomt
Misschien bij jou ook het geval ??
Lekker makkelijk excuus idd. Ondertussen is die opdracht van woensdag dus als ik daar maandag voor bel zullen ze die foto's wel niet meer nodig hebben...

Idd volgende keer maar bellen maar had zoiets van, aan de telefoon kun je zo makkelijk afgescheept worden.
pi_173575869
Ik weet niet waar die SS mee bezig is maar ik sta ondertussen al op 19%. Voor 4 geannuleerde/verlopen opdrachten :') Ik stond voorheen op 4%
pi_173576051
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 23:56 schreef loezzzje het volgende:
Ik weet niet waar die SS mee bezig is maar ik sta ondertussen al op 19%. Voor 4 geannuleerde/verlopen opdrachten :') Ik stond voorheen op 4%
Dat komt omdat het een percentage is over de de opdrachten van de afgelopen 4 weken.
Waarschijnlijk zijn er heel wat niet-geannuleerde opdrachten bij jou weggevallen, omdat ze meer dan 4 weken oud zijn. Dan groeit het aantal geannuleerde opdrachten in percentage. Concreet voorbeeld:

Zaterdag 2-9-2017:
totaal 100 opdrachten
waarvan 4 geannuleerd
percentage: 4%

Zondag 3-9-2017:
79 opdrachten vallen weg, omdat ze meer dan 4 weken geleden gedaan zijn.
totaal 21 opdrachten
waarvan 4 geannuleerd
percentage: 19%
VERWIJDER DIT ACCOUNT
  † In Memoriam † maandag 4 september 2017 @ 08:11:38 #172
21636 Feestkabouter
pi_173577166
Alleen van toepassing als je dus 4 weken eerder 79 opdrachten op 1 dag hebt gedaan! :P
Maar qua strekking een goede uitleg inderdaad :)
pi_173577600
Ik vind het nog steeds belachelijk :P Maargoed, ik ga wel weer aan de slag om onder die 10% te komen, vind 3 uur voor een opdracht toch wat fijner.
  † In Memoriam † maandag 4 september 2017 @ 10:43:18 #174
21636 Feestkabouter
pi_173578868
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 23:56 schreef loezzzje het volgende:
Ik weet niet waar die SS mee bezig is maar ik sta ondertussen al op 19%. Voor 4 geannuleerde/verlopen opdrachten :') Ik stond voorheen op 4%
ik ben eigenlijk een beetje verrast eigenlijk dat dit jou overkomt. ik had verwacht dat jij wel goed zou weten hoe het precies werkt als ervaren spotter
pi_173579395
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 10:43 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik ben eigenlijk een beetje verrast eigenlijk dat dit jou overkomt. ik had verwacht dat jij wel goed zou weten hoe het precies werkt als ervaren spotter
Ik probeer ook altijd om geen opdrachten te annuleren juist OMDAT ik weet dat de procenten omhoog gaan. Maarja als er dan 4 opdrachten verlopen buiten mijn schuld om dan kan ik daar wel een beetje pissig om worden ja. Kijk dat de procenten omhoog gaan omdat er opdrachten verlopen dat snap ik, maar gelijk 15% voor 4 opdrachten vind ik toch wel wat veel.

Alas, net een mailtje gehad van smartspotter en ik mocht de foto's doorsturen en dan ging ze kijken of ik mijn beloning nog kon krijgen. Dus dat zou iig al mooi zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')