Ja-ja. Oké.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:46 schreef Koettie het volgende:
[..]
Nouja, het is zonder open kruis en je ziet geen tepels enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor in de slaapkamer draag ik het liefste dit soort setjes met jarretelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 10:20 schreef Lyve48 het volgende:
Ik ben dol op lingerie
Voor alledaags gebruik moet het comfortabel maar wel een beetje sexy zijn, zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor in de slaapkamer draag ik het liefste dit soort setjes met jarretelsYep, helemaal! Op kantoor hoeven ze de vorm van mijn tepels niet door m'n blouse te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar haal jij je lingerie?
Nee idd bij voorkeur voorgevormde cups op het werkquote:Op maandag 28 augustus 2017 10:57 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Yep, helemaal! Op kantoor hoeven ze de vorm van mijn tepels niet door m'n blouse te zien.
Waar haal jij je lingerie?
quote:Op maandag 28 augustus 2017 10:20 schreef Lyve48 het volgende:
Ik ben dol op lingerie
Voor alledaags gebruik moet het comfortabel maar wel een beetje sexy zijn, zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor in de slaapkamer draag ik het liefste dit soort setjes met jarretelsDie tweede in je tweede spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM me als je ooit single bent.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gary_Oak op 29-08-2017 01:48:00 ]
Heel mooi, maar wat ik me altijd afvraag, waarom zitten die kousen altijd zo laag?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:25 schreef Crientj het volgende:
Lingerie <3.
[ afbeelding ]
Momenteel mijn favoriet. Die kleur. 😍
Ik heb eerlijk geen idee. Draag ze zelf nauwelijks.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:26 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Heel mooi, maar wat ik me altijd afvraag, waarom zitten die kousen altijd zo laag?
Very, very nicequote:Op dinsdag 5 september 2017 09:51 schreef Charlotte3 het volgende:
Le Duc en Sapph.. kant/vrouwelijk en sexy.
Combi van push up/bralettes/voorgevormd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geinig, die laatste heb ik ook!quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat voor de echt grote cupmaten het aanbod toch redelijk beperkt is..quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi setje!quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg fraai. Dit is ook helemaal mijn smaak.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:22 schreef Charlotte3 het volgende:
Bedankt. Nu graag door naar de volgende.. HUP HUP! Niet alleen op mijn post quoten
Niet mijn ding.quote:Op vrijdag 8 september 2017 22:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]![]()
Ik vind dit wel 'grappig', maar volgens mij heb ik je deze al een keer laten zien. Niet dat het makkelijk aan en uit te trekken is. Het is iig wel een keer iets anders![]()
[ afbeelding ]
Het eerste lingeriemodel (al zoek ik daar nooit op) dat ik tegen kom met een goeie reet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:17 schreef Taaladvies het volgende:
+ black, white, nude, kant, basis, setjes
- overbodige straps, cartooneske printjes, calvin klein, driekleurig
[ afbeelding ]
Dat helpt en is niet onbelangrijk.quote:Op vrijdag 8 september 2017 23:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het eerste lingeriemodel (al zoek ik daar nooit op) dat ik tegen kom met een goeie reet.
De kleur van de lingerie en de huidskleur van de mevrouw in kwestie zijn echt een mismatch mijn inziens.quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:46 schreef MRTN33 het volgende:
Ik blijf toch groot fan van Victoria's Secret. Heb daar toch al aardig wat cadeautjes gekocht:
[ afbeelding ]
Candice Swanepoel in een apron van Fucktoria Secreet. Outfit heet 'French Maid' als ik het goed heb gezien. Prijs!? Ja, weet ik veel. Wel een paar knaken. Niet bizar veel. Wèl als je het omrekent naar prijs per vierkante centimeter stofquote:Op dinsdag 12 september 2017 12:24 schreef zarGon het volgende:
Zet dan ook even de naam en prijs erbij. Dat maakt het voor mij als meelezer net wat interessanter, en zo.
Geef anders het voorbeeld zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:24 schreef zarGon het volgende:
Zet dan ook even de naam en prijs erbij. Dat maakt het voor mij als meelezer net wat interessanter, en zo.
Deze vind ik ook mooi! Vooral de tweede is wel mijn stijl. Al is dat nog best wel aan de veilige kant. Maar van mij mag het in ieder geval wel stijlvol en klassiek zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 17:24 schreef Helsinki het volgende:
Zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lise Charmel is het merk.quote:Op woensdag 20 september 2017 06:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die laatste groene is tof! Waarvan is die?
Mee eens, de kleur moet je staan, maar waar gaat je voorkeur naar uit m.b.t. het model (lingeriesetje)?quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:36 schreef Iwanius het volgende:
Mooie lingerie is voor iedere vent verschillend omdat je te maken hebt met de huidskleur van de ander en hoe het dan overkomt. Mooist vind ik nog altijd meisjes met een bleke huid (vaak gingers) en die dan rood ondergoed aanhebben. Heeft wat vind ik. Op een donkere huid vind ik wit ondergoed altijd mooi staan. Het is dus het contrast die het hem doet.
In deze tijd verbaast mij niks meer als er vrouwen/meisjes zijn die dit aantrekkelijk vinden voor een man.quote:Op zaterdag 16 september 2017 18:44 schreef Puntenjager het volgende:
Ik hoop niet dat vrouwen dit mooi vinden
Nee, eerste is Madame X van Dita von Teese.quote:Op vrijdag 22 september 2017 13:30 schreef arnold341 het volgende:
[..]
De eerste en 3e vind ik ook mooi. Zijn die van hetzelfde merk?
Mooie dingetjes hebben ze! Zelfs deze met panterprint.. love it.quote:
Haha ja. AP is belachelijk duur.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:04 schreef TheInnocent het volgende:
Hier nog twee modellen![]()
http://www.agentprovocate(...)oduct/view/id/33963/
http://www.agentprovocate(...)oduct/view/id/33209/
Het eerste model vind ik heel mooi, maar gaat ver boven mijn budget voor lingerie.
Maar wel prachtigquote:Op zaterdag 23 september 2017 22:38 schreef Crientj het volgende:
[..]
Haha ja. AP is belachelijk duur.
Met dat lacemotiefje op de rug is leuk om om aan te zitten ja. De rest vind ik niet speciaal. Vind de meeste doorsnee lingerie niet speciaal. Vooral die voorgevormde of gevoerde BHs zijn maar meh..quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 september 2017 03:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Tsss. Trek jij je werkkleding liever aan
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |