abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 00:45:45 #101
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_181437447
Cobra, omdat ie de beste opa van de wereld is O+
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_181437783
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 00:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Cobra, omdat ie de beste opa van de wereld is O+
Post die in R&P dan?
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 01:33:40 #103
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_181438169
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 01:05 schreef madam-april het volgende:

[..]

Post die in R&P dan?
Via daar heb ik 'm wel leren kennen.. Vroegah. >:O
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_181439799
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 01:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Via daar heb ik 'm wel leren kennen.. Vroegah. >:O
Aaah :D
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 25 augustus 2018 @ 12:31:53 #105
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_181444061
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 00:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Cobra, omdat ie de beste opa van de wereld is O+
*; :*
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Spellchecker vrijdag 28 september 2018 @ 20:27:20 #106
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182432475
Cinderelladreamer, omdat ze zo'n lieverd is telkens.
pi_182437869
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 15:02 schreef Restyler het volgende:
Cinderelladreamer, omdat ze zo'n lieverd is telkens.
Lief! *;
pi_182818913
Probeer! :*

Een naam/user die hier volgens mij nog niet eerder voorbijgekomen is en wat mij betreft onterecht, dus bij dezen...
Tails tell tales
  Spellchecker vrijdag 22 februari 2019 @ 22:41:59 #110
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_185183929
@Scary_Mary
Wat steek je toch altijd veel moeite in je reacties in moeilijke topics.
Heel fijn!

[ Bericht 24% gewijzigd door maily op 22-02-2019 22:55:12 ]
  vrijdag 22 februari 2019 @ 23:21:36 #111
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185184949
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 22:41 schreef maily het volgende:
@:Scary_Mary
Wat steek je toch altijd veel moeite in je reacties in moeilijke topics.
Heel fijn!
Eens hiermee!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 23:57:49 #112
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185185696
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 17:48 schreef Forbry het volgende:
Probeer! :*

Een naam/user die hier volgens mij nog niet eerder voorbijgekomen is en wat mij betreft onterecht, dus bij dezen...
Ja goede user.
pi_185188412
Ah, dank O+

En ja, probeer, Forbry, Postbus100, ZarGon, Leandra, Lenny77, Cause_Mayhem, PietVerdriet, Cue__, miss_sly, Trashcanman, Godshand, Greys, Droopie, madelieff, AlwaysHappy, Coolguy, madam-april, Hexagon, DancingPhoebe, dop en vele anderen verdienen net zo goed een schouderklopje. RM-rf is ook nog niet genoemd geloof ik :o _O_

Wordt een beetje teveel om iedereen te noemen, maar hier nog wat speciale vermeldingen: welkom terug Samzz! Bedankt Sting! Leuk dat wijze Chia hier actiever mee post *O* Sarabi, Quick_stepster, Hestia en Cinderelladreamer vormen het hart van een zeer positief ingestelde nieuwe harde kern van de andere sc O+ Lokasenna's humor :D De avonturen van CherryLips *O* Waar iedereen maar ouwehoerden, pakte Elvi door en zette een nieuwe datingappsdraad op _O_ Plus voorvechtster van het meetingtopicformat _O_
Boca_Raton vind ik een behulpzaame en meelevende lieverd :* die ook niet vergeten mag worden.

Ik mis de aanwezigheid van oa Strawberry, Jopie78, Budapestenaar, Tijnbrein, LovelyLady, Dqod, Koen66, GoodvsEvil, Cobra4, HeatWave en aeque. Hoop dat het goed met jullie gaat :*
En hopelijk straks ook weer wat meer Barbusse en Belsezar :)

En verder wil ik graag iedereen bedanken die bijdraagt aan de diversiteit en het nut van dit subforum door serieus en onderbouwd mee te posten. Love you keeping the R&P spirit alive O+ _O_ *O*

Zo, dat is wel weer genoeg tekstuele hippieshit op de vroege ochtend :P

Oh en ps de groetjes aan Krea
pi_185188429
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 09:34 schreef Scary_Mary het volgende:
Ah, dank O+

En ja, probeer, Forbry, Postbus100, ZarGon, Leandra, Lenny77, Cause_Mayhem, PietVerdriet, Cue__, miss_sly, Trashcanman, Godshand, Greys, Droopie, madelieff, AlwaysHappy, Coolguy, madam-april, Hexagon, DancingPhoebe, dop en vele anderen verdienen net zo goed een schouderklopje. RM-rf is ook nog niet genoemd geloof ik :o _O_

Wordt een beetje teveel om iedereen te noemen, maar hier nog wat speciale vermeldingen: welkom terug Samzz! Bedankt Sting! Leuk dat wijze Chia hier actiever mee post *O* Sarabi, Quick_stepster, Hestia en Cinderelladreamer vormen het hart van een zeer positief ingestelde nieuwe harde kern van de andere sc O+ Lokasenna's humor :D De avonturen van CherryLips *O* Waar iedereen maar ouwehoerden, pakte Elvi door en zette een nieuwe datingappsdraad op _O_ Plus voorvechtster van het meetingtopicformat _O_
Boca_Raton vind ik een behulpzaame en meelevende lieverd :* die ook niet vergeten mag worden.

Ik mis de aanwezigheid van oa Strawberry, Jopie78, Budapestenaar, Tijnbrein, LovelyLady, Dqod, Koen66, GoodvsEvil, Cobra4, HeatWave en aeque. Hoop dat het goed met jullie gaat :*
En hopelijk straks ook weer wat meer Barbusse en Belsezar :)

En verder wil ik graag iedereen bedanken die bijdraagt aan de diversiteit en het nut van dit subforum door serieus en onderbouwd mee te posten. Love you keeping the R&P spirit alive O+ _O_ *O*

Zo, dat is wel weer genoeg tekstuele hippieshit op de vroege ochtend :P

Oh en ps de groetjes aan Krea
Thnxxx :* !
  zaterdag 23 februari 2019 @ 09:43:49 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185188566
:D Scary_Mary _O- _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_185188646
O+
Tap tap tap
pi_185188919
Ze noemde me wijs.
pi_185244401
Yo Stoney3K, fijn om je weer eens hier te zien posten *O* En nu ik hier toch weer ben, Lienekien en Spanky78 verdienen zeker ook een eervolle vermelding! Plus, ik ben helemaal vergeten Elvi's memequeen (meme ja, miem staat gewoon ugly en kan ik niet aanzien ja!) status te erkennen, bisbisbis *O*

Zolderkamer heb ik ook al een tijdje niet meer gespot, hoop om positieve redenen.

Beetje kort voor mijn doen, ik weet het, maar niet minder gemeend.
  maandag 25 februari 2019 @ 22:22:39 #119
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185244603
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 09:34 schreef Scary_Mary het volgende:
Ah, dank O+

En ja, probeer, Forbry, Postbus100, ZarGon, Leandra, Lenny77, Cause_Mayhem, PietVerdriet, Cue__, miss_sly, Trashcanman, Godshand, Greys, Droopie, madelieff, AlwaysHappy, Coolguy, madam-april, Hexagon, DancingPhoebe, dop en vele anderen verdienen net zo goed een schouderklopje. RM-rf is ook nog niet genoemd geloof ik :o _O_

Wordt een beetje teveel om iedereen te noemen, maar hier nog wat speciale vermeldingen: welkom terug Samzz! Bedankt Sting! Leuk dat wijze Chia hier actiever mee post *O* Sarabi, Quick_stepster, Hestia en Cinderelladreamer vormen het hart van een zeer positief ingestelde nieuwe harde kern van de andere sc O+ Lokasenna's humor :D De avonturen van CherryLips *O* Waar iedereen maar ouwehoerden, pakte Elvi door en zette een nieuwe datingappsdraad op _O_ Plus voorvechtster van het meetingtopicformat _O_
Boca_Raton vind ik een behulpzaame en meelevende lieverd :* die ook niet vergeten mag worden.

Ik mis de aanwezigheid van oa Strawberry, Jopie78, Budapestenaar, Tijnbrein, LovelyLady, Dqod, Koen66, GoodvsEvil, Cobra4, HeatWave en aeque. Hoop dat het goed met jullie gaat :*
En hopelijk straks ook weer wat meer Barbusse en Belsezar :)

En verder wil ik graag iedereen bedanken die bijdraagt aan de diversiteit en het nut van dit subforum door serieus en onderbouwd mee te posten. Love you keeping the R&P spirit alive O+ _O_ *O*

Zo, dat is wel weer genoeg tekstuele hippieshit op de vroege ochtend :P

Oh en ps de groetjes aan Krea
-O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 25 februari 2019 @ 22:31:02 #120
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_185244755
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 09:34 schreef Scary_Mary het volgende:
Ah, dank O+

En ja, probeer, Forbry, Postbus100, ZarGon, Leandra, Lenny77, Cause_Mayhem, PietVerdriet, Cue__, miss_sly, Trashcanman, Godshand, Greys, Droopie, madelieff, AlwaysHappy, Coolguy, madam-april, Hexagon, DancingPhoebe, dop en vele anderen verdienen net zo goed een schouderklopje. RM-rf is ook nog niet genoemd geloof ik :o _O_

Wordt een beetje teveel om iedereen te noemen, maar hier nog wat speciale vermeldingen: welkom terug Samzz! Bedankt Sting! Leuk dat wijze Chia hier actiever mee post *O* Sarabi, Quick_stepster, Hestia en Cinderelladreamer vormen het hart van een zeer positief ingestelde nieuwe harde kern van de andere sc O+ Lokasenna's humor :D De avonturen van CherryLips *O* Waar iedereen maar ouwehoerden, pakte Elvi door en zette een nieuwe datingappsdraad op _O_ Plus voorvechtster van het meetingtopicformat _O_
Boca_Raton vind ik een behulpzaame en meelevende lieverd :* die ook niet vergeten mag worden.

Ik mis de aanwezigheid van oa Strawberry, Jopie78, Budapestenaar, Tijnbrein, LovelyLady, Dqod, Koen66, GoodvsEvil, Cobra4, HeatWave en aeque. Hoop dat het goed met jullie gaat :*
En hopelijk straks ook weer wat meer Barbusse en Belsezar :)

En verder wil ik graag iedereen bedanken die bijdraagt aan de diversiteit en het nut van dit subforum door serieus en onderbouwd mee te posten. Love you keeping the R&P spirit alive O+ _O_ *O*

Zo, dat is wel weer genoeg tekstuele hippieshit op de vroege ochtend :P

Oh en ps de groetjes aan Krea
*; :*
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_185249283
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

-O-
Zie mijn snode plannetje werkte, je post weer eens hier *O*

Dit is dus dan ook een van de dingen die ik ook tegen heb op dit soort dingen. Naast dat je niet gaat ontkomen aan gevoelens van vriendjespolitiek, is het ook moeilijk om iedereen te noemen -O- Sorry babe :*
  dinsdag 26 februari 2019 @ 09:43:46 #122
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185249595
Tuurlijk zijn er individuen die heel wat bijdragen hier, maar uiteindelijk is het R&P als geheel waar we allemaal graag komen en allemaal aan bij dragen. Iedere (serieuze) post is een waardevolle post. Er is altijd wel iemand die zich erin herkent of die er wat aan heeft. We helpen elkaar, we leveren soms hard commentaar, maar uiteindelijk hebben we vrijwel allemaal het beste voor met R&P. Ja, er zijn soms grote meningsverschillen over bepaalde onderwerpen, maar die ontstaan alleen maar omdat alle partijen zich hier gewoon thuis voelen/willen voelen. Dus bij deze gewoon een compliment voor R&P als geheel, incl alle users die hier de afgelopen jaren gepost hebben en positief hebben bijgedragen aan een nog beter R&P. :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_185249643
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 09:34 schreef Scary_Mary het volgende:
Zo, dat is wel weer genoeg tekstuele hippieshit op de vroege ochtend :P
Je bent een fijne aanwinst voor R&P, soms een beetje langdradig :P, maar denk dat veel mensen je uitgebreide analyses waarderen en te tijd die je erin steekt :*
pi_185273203
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 09:47 schreef STING het volgende:

[..]

Je bent een fijne aanwinst voor R&P, soms een beetje langdradig :P, maar denk dat veel mensen je uitgebreide analyses waarderen en te tijd die je erin steekt :*
Soms een beetje _O- Thanks though en leuk om je hier ook nog in het zwart te zien *O*

Lunatiek, loveli en LuNaTic zijn ook nog niet genoemd, bij deze. Phineas en Copycat heb ik ook al een tijdje niet meer gezien jammer genoeg.
  Moderator woensdag 27 februari 2019 @ 11:42:24 #125
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_185273304
Ik vind de bijdrages van @Samuel24 altijd verhelderend om te lezen.
Vandaar bij deze een schouderklopje, ga zo door Samuel!
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  woensdag 27 februari 2019 @ 11:43:17 #126
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_185273318
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 11:42 schreef Plompzakker het volgende:
Ik vind de bijdrages van @:Samuel24 altijd verhelderend om te lezen.
Vandaar bij deze een schouderklopje, ga zo door Samuel!
Dankjewel.
Maar niet heus.....Daaaag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')