Hoeveel Lich Kings hebben jullie al verslagen? Ik heb Priest, Mage en Warrior gedaan.
Begonnen met Priest, en gewoon met mijn huidige deck, die won ik dus in 1 keer, niks aan de hand, ik vond de turn 1 spell (shut up priest! ) wel grappig maar had nog niks door.
Oh je moet hem 9 keer verslaan? Nah het zag er vrij makkelijk uit, gewoon 60 damage en hij is immune met een ziek wapen, dus je moet een board clear in je deck hebben. Mage kan dat wel...
kreeg ik op beurt 1 29 damage om de oren. WTF??
ok, nieuw deck, alle heal dingen die ik kon verzinnen erin, nope nog steeds geen kans. hij doest steeds coin + 2/3 in beurt 1 dus je staat dan op 1 en je moet meteen een frostbolt oid hebben anders ben je dood.
Na zo'n 15 keer falen vielen de stukjes eindelijk op hun plaatst met een Reno - secret - freeze deck met Kazakus en deathknight Jaina als win conditie. Ik ging nog een paar keer de mist in omdat ik of de verkeerde potion maakte, of gewoon zijn cumulatieve damage niet kon racen omdat ik geen late game kaarten kon vinden.
Tenslotte met Warrior, die krijgt 100 extra armor voort zijn kiezen, welnu dat best erg simpel, vooral in wild. Nzoth met flink wat deathrattle en alles dat armor geeft om in leven te blijven, wat frothing berserkers en vooruit 2 grim patrons , we gooien gewoon alle soorten control warrior bijelkaar en zien wel wat eruit komt Kon 2 keer aanvallen emt een 20/4 berserker en daarna Nzoth, kreeg ik wel genoeg damage op tafel om door zijn hero power heen te beuken, hij kwam precies 1 of 2 beurten te kort om me af te schieten toen zijn armor op was,.
Het is ook leuk om oude Wild kaarten weer eens te gebruiken. Ik disenchant die nooit, behalve als ze echt heel slecht zijn en zelfs dan probeer ik het te vermijden want ik gebruik ze eigenlijk alleen in dit soort wacky pve content en tavern brawls en juist daar weet je nooit welke obscure kaart ineens essentieel is.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.