abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 26 september 2017 @ 16:35:31 #276
43556 miss_dynastie
pi_174009710
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 16:33 schreef TheVulture het volgende:
Wel opvallend dat nu pas ineens de nadruk werd gelegd op de relatie tussen Jeroen en Dean qua niet-biologische band... zouden ze gedacht hebben dat er nu ineens iets over gezegd moest worden :?
Het is denk ik de bedoeling dat je geprikkeld wordt zijn boek te kopen :+
  dinsdag 26 september 2017 @ 16:36:02 #277
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_174009722
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:21 schreef Taiga het volgende:

[..]

Kan ook weer van zijn bucketlist af...website overbelast...check!
:D
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 26 september 2017 @ 16:44:24 #278
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_174009876
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 16:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk dat ze wel een eigen bedrijfje zijn gestart, los van of ze dan de rechten van die wijn hebben....
Nee, wanr dat kan dus niet. Dan bleek toen Addy dat trachtte en het is de reden dat sw Kooijtjes lokale partners nodig hadden.

Mogelijk heeft de familie Pos een bedrijf in Nederland opgericht, maar dan hebben ze in Chili in feite nog stteds geen voet aan de grond.
Hun wijnimporteur wel. Maar die heeft alleen de etiket-machine een nieuwe opdracht gegeven. Deze bubbelwijn staat in elke supermarkt. Ik zou even moeten nagaan welke het precies is. Bij de Plus is het die van 5,99 met het oranje etiket, geloof ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_174010890
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:57 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja, maar ik weet toevallig dat het niet zo is. Lullig maar waar. Die wijn was er al en werd geïmporteerd en verkocht in Nederland.
Ik heb geen idee in hoeverre de Posjes zelf doorhebben dat het een kwestie van stickeren is op de fles, maar ik vermoed dat ze dat toch echt wel weten. Ik denk dus dat deze route wel ongeveer in hun contract heeft gestaan. Neemt niet weg dat ze waarschijnlijk wel oprecht blij zijn met hoe het loopt, allemaal.
Maar feit is, dat dit niet hún onderneming is (als in: hun kvk-onderneming etc.) En dat lijkt me lastig in de toekomst. Want als dit seizoen voorbij is, zitten ze met de gebakken peren. Ze zijn als het ware ingehuurd in dit concept. Hoop dat ze zich dat realiseren.
Jeetje...Dus al die wijngaarden en proeverijen aflopen was voor de show en was het al voor de seriestart bekend dat het zo zou gaan?

Of zag Wijnvoordeel een kans en hebben ze gaandeweg de serie toegeslagen door een bestaande wijn om te stickeren naar Poswijn?

Ach, Ik weet wel dat het veel meer gescript is dan ik zou willen. Maar dat het vooraf allemaal zo uitgedacht is vind ik stiekem toch wel jammer.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_174010952
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 16:44 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Deze bubbelwijn staat in elke supermarkt. Ik zou even moeten nagaan welke het precies is. Bij de Plus is het die van 5,99 met het oranje etiket, geloof ik.
Dat zou ik best willen weten.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_174017608
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand eigenlijk iets over Astrid? Wat ze deed voor vertrek naar Chili bijvoorbeeld?

Mij staat bij dat ze in het begin vertelde dat ze voor de kinderen zorgde, huisvrouw.
pi_174018549
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 17:35 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Jeetje...Dus al die wijngaarden en proeverijen aflopen was voor de show en was het al voor de seriestart bekend dat het zo zou gaan?

Of zag Wijnvoordeel een kans en hebben ze gaandeweg de serie toegeslagen door een bestaande wijn om te stickeren naar Poswijn?

Ach, Ik weet wel dat het veel meer gescript is dan ik zou willen. Maar dat het vooraf allemaal zo uitgedacht is vind ik stiekem toch wel jammer.
Waarschijnlijk ziet Wijnvoordeel het als een vorm van gratis reclame. Ander etiketje plakken, familie Pos een paar euro per doosje geven voor hun 'werk' en de flessen wegzetten tegen een hogere prijs dan normaal, via de eigen webshop.

Vooralsnog hou ik het er bij dat het idee van een handeltje oprecht van de familie Pos komt, en dat het nu met hulp van Wijnvoordeel op poten is gezet/wordt uitgebuit. En dat er bij Wijnvoordeel gewoon een (commercieel) medewerker rondloopt die ook het programma al vanaf het begin volgt en er op af is gegaan toen het plan voor een wijnhandeltje serieus bleek. Wijnvoordeel heeft de contacten wel.

En je kan je in/verkoop onderneming natuurlijk in Chili proberen in te schrijven, maar ook in Nederland. Ze hebben een Nederlands paspoort en een Nederlands adres. Stefan heeft ook al lang een KvK inschrijving als stukadoor. De weg bij de Nederlandse KvK en belastingdienst is dus al enigszins bekend bij de familie Pos.
pi_174021476
Ach ja, als ze het zo hebben geregeld dat ze toch een paar euro per verkochte fles verdienen hebben ze het prima voor elkaar :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_174025971
Verhaal van de eigenaar van wijnvoordeel(voor wat het waard is uiteraard). De familie Pos heeft vanuit Chili meerdere bedrijven benadererd waaronder grote supermarkten en slijterijen, die reageerden niet of boden slechts een minimale marge. Wijnvoordeel heeft de gok wel aan durven gaan in ruil voor exclusieve verkooprecht en dat is nu tot een win-win uitkomst geworden voor de Posjes en Wijnvoordeel. Ze maken er beide geen geheim van dat deelname aan het programma het bestaansrecht van deze wijnimport is.
  woensdag 27 september 2017 @ 13:32:09 #285
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_174030163
ER zijn maar verdomd weinig bubbelwijnen uit Chili in Nederland verkrijgbaar (er zijn er ook gewoon niet zo veel). Valdievieso is redelijk algemeen verkrijgbaar, maar is een privé label van een wijnmaker in een andere regio dan dat de pos-bubbels geproduceerd en gebotteld zijn. Uit de Casablanca-streek (die van de pos-wijn) kom ik geen bubbel-wijn tegen in NL. (zal er misschien wel zijn, maar dt is nauwelijks dan)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_174031037
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 16:44 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee, wanr dat kan dus niet. Dan bleek toen Addy dat trachtte en het is de reden dat sw Kooijtjes lokale partners nodig hadden.

Mogelijk heeft de familie Pos een bedrijf in Nederland opgericht, maar dan hebben ze in Chili in feite nog stteds geen voet aan de grond.
Hun wijnimporteur wel. Maar die heeft alleen de etiket-machine een nieuwe opdracht gegeven. Deze bubbelwijn staat in elke supermarkt. Ik zou even moeten nagaan welke het precies is. Bij de Plus is het die van 5,99 met het oranje etiket, geloof ik.
Kon bij de plus maar 1 bubbbelwijn met oranje etiket vinden... een cava uit Spanje met totaal andere druiven gemaakt. Wellicht heb je je vergist in fles, kun je de naam van de wijn eens doorgeven.

Overigens maken ze er toch totaal geen geheim van dat het een ingekochte wijn is met eigen etiket.
pi_174040924
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Ach ja, als ze het zo hebben geregeld dat ze toch een paar euro per verkochte fles verdienen hebben ze het prima voor elkaar :Y
Jee...zou het echt zoveel per fles zijn? Ze hebben er wel al 100.000 van verkocht....goede business dan.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_174041989
Trut op de trui van Astrid
SOONY
pi_174045103
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 21:19 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Jee...zou het echt zoveel per fles zijn? Ze hebben er wel al 100.000 van verkocht....goede business dan.
Ik gok wel dat ze zoiets hebben bedongen, zo slim zijn ze wel en het is een win-win situatie voor hen en het bedrijf dat de wijn importeert
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_174088459
Ik heb de website van Addy net bekeken. Wat een oplichterij! :o
Daarom ligt de site ook plat als ze er iets nieuws opzetten, iedereen wil even lachen natuurlijk.
pi_174088473
quote:
10s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:00 schreef DKUp het volgende:
Trut op de trui van Astrid
Geeft het niveau weer ;)
pi_174131625
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:30 schreef TomDooley het volgende:
Ik heb de website van Addy net bekeken. Wat een oplichterij! :o
Daarom ligt de site ook plat als ze er iets nieuws opzetten, iedereen wil even lachen natuurlijk.
Echt he? Addy is en blijft een duister figuur. Koop stroopwafels van Addy en er gaat 50 cent per blik naar kansarme Chileense straatkinderen. Kosten van een blik stroopwafels? Goedkoopste blik met 10 stroopwafels 7,95.

• Actie: Bestel ons ‘Cadeaublik‘ vóór 8 oktober a.s. en maak kans op een jaar lang gratis Orange Waffle stroopwafels!

• Bij besteding boven de ¤23,- in onze webshop, betaald u géén verzendkosten.*

• Wil je grotere aantallen of als verkooppunt bestellen? Dan zijn de pakketten ‘Blik op de toekomst‘ en ‘Zonder blikken of blozen‘ wellicht iets voor u!

*Pakket ‘Zonder blikken of blozen’ is hierop uitgezonderd.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW en onder voorbehoud.


Eerst maar foutloos Nederlands en waarom zijn de prijzen onder voorbehoud?
Begrijp nog steeds niet waarom ik in Nederland stroopwafels in Chili zou moeten kopen.
Addy kijkt naar het succes van de Posjes maar hij begrijpt het duidelijk niet.
  maandag 2 oktober 2017 @ 09:33:11 #293
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_174132132
Addy weet gewoon niet wat hij moet doen om geld te verdienen, al zijn plannen mislukken. Hij moet gewoon huizen gaan bouwen daar :)
pi_174133400
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 09:33 schreef oganesson het volgende:
Addy weet gewoon niet wat hij moet doen om geld te verdienen, al zijn plannen mislukken. Hij moet gewoon huizen gaan bouwen daar :)
Jij zegt het en ik denk idd ook dat hij daar nog wel wat geld mee kan verdienen.
  maandag 2 oktober 2017 @ 10:46:23 #295
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_174133487
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 10:42 schreef cunial het volgende:

[..]

Jij zegt het en ik denk idd ook dat hij daar nog wel wat geld mee kan verdienen.
Maar met een lelijke oranje wafel met bagger hutjes in the middle of nowhere voor een prijs waar ik elders beter kan vertoeven denk ik nee. Niet doen.

De familie van Kooi heb ik geen idee, ze kunnen er een succesje van maken maar ik verwacht dat zijn zakenpartners zich dood gaan ergeren aan hem :P en dat het dan stopt.
  maandag 2 oktober 2017 @ 20:45:14 #296
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_174148326
Valt het jullie ook op dat we Addy niets meer zien bouwen. :?
So we just called him Fred
  maandag 2 oktober 2017 @ 21:07:01 #297
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_174149163
bouw je zo'n mooi huis, vergeet je een slaapkamer voor jezelf en zet je je bed in de woonkamer :')

En hoe gaan die kinderen nu naar school, nu hun auto zo stuk is? (zagen vorige week dat de velg helemaal aan stukken ligt)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_174149464
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 09:00 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Echt he? Addy is en blijft een duister figuur. Koop stroopwafels van Addy en er gaat 50 cent per blik naar kansarme Chileense straatkinderen. Kosten van een blik stroopwafels? Goedkoopste blik met 10 stroopwafels 7,95.

• Actie: Bestel ons ‘Cadeaublik‘ vóór 8 oktober a.s. en maak kans op een jaar lang gratis Orange Waffle stroopwafels!

• Bij besteding boven de ¤23,- in onze webshop, betaald u géén verzendkosten.*

• Wil je grotere aantallen of als verkooppunt bestellen? Dan zijn de pakketten ‘Blik op de toekomst‘ en ‘Zonder blikken of blozen‘ wellicht iets voor u!

*Pakket ‘Zonder blikken of blozen’ is hierop uitgezonderd.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW en onder voorbehoud.


Eerst maar foutloos Nederlands en waarom zijn de prijzen onder voorbehoud?
Begrijp nog steeds niet waarom ik in Nederland stroopwafels in Chili zou moeten kopen.
Addy kijkt naar het succes van de Posjes maar hij begrijpt het duidelijk niet.
Ik loop zo wel even naar de Jumbo voor een pak stroopwafels...
pi_174149548
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:14 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Ik loop zo wel even naar de Jumbo voor een pak stroopwafels...
Ik wil 'm wel van je overkopen voor een extra 4 euro als je er een guitige foto van je kinders bij doet en 50 cent doneert aan een goed doel. :o

Welke gék gaat stroopwafels kopen via de gammele website van Addy en co?
Mon 'en!
pi_174149659
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:16 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Ik wil 'm wel van je overkopen voor een extra 4 euro als je er een guitige foto van je kinders bij doet en 50 cent doneert aan een goed doel. :o

Welke gék gaat stroopwafels kopen via de gammele website van Addy en co?
Das balen. Ik heb geen kinderen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')