eerder andersom!?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:00 schreef TheInnocent het volgende:
Je ziet mannen naarmate ze ouder worden eerst aan de zijkanten van het hoofd kalend worden.. vervolgens de kruin.. best jammer als je zo jong bent.
Met wat mazzel incl. schaamluis.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:11 schreef Sigaartje het volgende:
Je zou het vel net boven je geslachtsdeel uit kunnen laten snijden en laten plaatsen op de kale plek op je hoofd.
Kost een duit, maar dan heb je een juweeltje van krullend oerwoud op je hoofd.
Ik was altijd redelijk gesteld op mijn haar. Ik vind kale mensen echt walgelijkquote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:27 schreef Linkiss het volgende:
Ik had een collega die was 20, (ik 24), en hij was al volledig kaal. Ik dacht eerst dat hij ouder was dan mij, maar hij was zelf jonger.
Zo erg is kaal zijn toch niet?
Haha, ts is walgelijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 17:35 schreef VenijnMcSnekke het volgende:
[..]
Ik was altijd redelijk gesteld op mijn haar. Ik vind kale mensen echt walgelijk
Nee, echt jammer dat zijn voorhoofd twee meter lijkt.. buiten proportie, terwijl hij een goed gezicht heeft. Zonde, maar altijd nog beter dan kaal.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 17:45 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[ afbeelding ]
Als je er als man zo uitziet, heb je ondanks de kaalheid op je hoofd niks te klagen.
z'n knieën zijn niet te puntig?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:46 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Nee, echt jammer dat zijn voorhoofd twee meter lijkt.. buiten proportie, terwijl hij een goed gezicht heeft. Zonde, maar altijd nog beter dan kaal.
Zonnebank maakt je wel knapper inderdaad. Twijfel zelf om dat in de winter te gaan doenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:26 schreef Sander166 het volgende:
Baardje laten staan en naar de zonnebank.
Blank + kaal hoofd staat gewoon niet. Of je ziet er ongezond uit, of je lijkt op een creepy kinderverkrachter.
Jij bent toch ook niet de hoogste tak aan de boom hé..quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:00 schreef TheInnocent het volgende:
Je ziet mannen naarmate ze ouder worden eerst aan de zijkanten van het hoofd kalend worden.. vervolgens de kruin.. best jammer als je zo jong bent.
maar ook niet kalend...quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 02:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij bent toch ook niet de hoogste tak aan de boom hé..
De helderse ster aan de hemel...
Het scherpste mes in de lade..
zonnebank versnelt het verouderingsprocesquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:05 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Zonnebank maakt je wel knapper inderdaad. Twijfel zelf om dat in de winter te gaan doen
Gewone zon ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zonnebank versnelt het verouderingsproces
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |