I dont like this place at all, makes wonder what i'm here fore, someone take this pain away, dying to see another day.
Tis een trance nummer wat nu redelijk vaak op id&t radio langs komt, ik hoor alleen nooit de naam.
Ander is ook een trance nummertje met een sample van queen erin, komt ook vaak langs op id&t radio de laatste tijd.
quote:Supervet? Sod off! Het grootste kutnummer ooit: Jeanny van Falco.
Op donderdag 26 december 2002 18:09 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Vanmorgen, rond 10 voor 9 werd er op 538 een supervet Duits nummer gedraaid. Heel oud, met daarin een oproep van iemand die kwijt was ofzo. Heeft iemand enig idee hoe dat nummer heet?
quote:Harry Chapin - W.O.L.D.
Op donderdag 26 december 2002 19:01 schreef Myster_E het volgende:
Ik hoorde op de radio een nummer over iemand die zijn vrouw jaren geleden had verlaten om ver weg voor de radio te gaan werken.Het was een eenvoudig nummer, een stem en wat instrumenten.
Een stukje tekst uit het nummer:
I am the morning dj at W.O.L.B. (of W.O.L.D.)
(luister ook eens naar het nummer Taxi, erg mooi)
quote:Mystique - Don't stop me now
Op donderdag 26 december 2002 21:31 schreef Progressor het volgende:
Ander is ook een trance nummertje met een sample van queen erin, komt ook vaak langs op id&t radio de laatste tijd.
Het nummer is niet nieuw, maar misschien bedoel je deze..
quote:Supervet in de zin dat je um MOET hebben
Op donderdag 26 december 2002 22:04 schreef Meril het volgende:[..]
Supervet? Sod off! Het grootste kutnummer ooit: Jeanny van Falco.
quote:Onder een ander account, maar dank je wel, ik vind het een erg mooi nummer.
Op donderdag 26 december 2002 22:05 schreef Meril het volgende:[..]
Harry Chapin - W.O.L.D.
(luister ook eens naar het nummer Taxi, erg mooi)
quote:In 1994 hadden ze wel zo een nummer, Babe.
Op vrijdag 27 december 2002 00:03 schreef navyseal44 het volgende:
OK, moet dus mijn vraag hier planten:
Ik ben op zoek naar de band die in 1994 een hit had met het nummer "Babe, I'm back again" ik bedoel dus niet het take that nummer "back for good" maar de band is wel iets dergelijks, wie helpt me uit de brand?
weet iemand hoe dit nummer heet
quote:JAAH Gaaf dat is ie!! Dankjewel
Op woensdag 25 december 2002 13:41 schreef mouzzer het volgende:[..]
Ik denk:
Pennywise - Brohymn
quote:Oh maakt eigenlijk niet zo heel veel uit, verschillende live-bands hier (top40 cover) gebruiken het om sfeer te maken; lukt geweldig goed! Broadway is zo'n band b.v. kijk op http://www.broadwayonline.nl voor de tourdata en plaatsen
Op woensdag 25 december 2002 16:41 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Als het pennywise - Bro Hymn is (het origineel dus) wil ik wel eens weten waar jij uitgaat, tis namelijk echt een "punk-anthem" dus...
quote:Ik gok op Caught in the Act met Babe, zo'n inwisselbaar boybandje dat ondertussen in de vergetelheid verdwenen is.
Op vrijdag 27 december 2002 00:03 schreef navyseal44 het volgende:
OK, moet dus mijn vraag hier planten:
Ik ben op zoek naar de band die in 1994 een hit had met het nummer "Babe, I'm back again" ik bedoel dus niet het take that nummer "back for good" maar de band is wel iets dergelijks, wie helpt me uit de brand?
quote:Wordt regelmatig op Studio Brussel gedraaid. Staat daar volgens mij ook in DE Afrekening. Misschien kun je iets via hun website? Vast iets van www.stubru.be of www.studiobrussel.be...?
Op vrijdag 27 december 2002 12:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoorde net op 3FM een kinderkoor-versie met piano van She Hates Me van Puddle of Mudd. Maar omdat de radio op radio 2 moest heb ik niet gehoord van wie/wat het is. Weet iemand het hier?
quote:Erg vage aanwijzing, maar ik doe een gok... Cantaloop van Us3?
Op vrijdag 27 december 2002 13:12 schreef flippie_flink het volgende:
ik zoek ook nog een redelijk ouder nummer al denk ik dat een paar weken terug in de namiddag werd gedraaid op 3fm het ging iets van "bebop" meer weet ik eigenlijk niet, het is ook denk ik bestwel bekend
quote:het is em niet maar wel een ander heel relaxt nummer wat ik ook al heel lang zocht
Op vrijdag 27 december 2002 13:16 schreef Grobbel het volgende:[..]
Erg vage aanwijzing, maar ik doe een gok... Cantaloop van Us3?
thnx
quote:Dat was: Scala - She Hates Me
Op vrijdag 27 december 2002 12:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoorde net op 3FM een kinderkoor-versie met piano van She Hates Me van Puddle of Mudd. Maar omdat de radio op radio 2 moest heb ik niet gehoord van wie/wat het is. Weet iemand het hier?
Scala is idd een koor en ze zingen o.a. rocknummers, hebben er zelfs een hele cd van gemaakt. Stonden geloof ik ook op Lowlands dit jaar.
quote:Ah bedankt
Op vrijdag 27 december 2002 13:32 schreef mouzzer het volgende:
Dat was: Scala - She Hates MeScala is idd een koor en ze zingen o.a. rocknummers, hebben er zelfs een hele cd van gemaakt. Stonden geloof ik ook op Lowlands dit jaar.
quote:volgens mij mag je niet om MP3tjes vragen
Op vrijdag 27 december 2002 14:10 schreef Fieldy het volgende:
Ik hoorde op 3FM Last Christmas gezongen door Sarah Bettens van K's Choice, wie heeft dit nummer voor me of waar kan ik die vinden?
quote:Inderdaad.
Op vrijdag 27 december 2002 14:12 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
volgens mij mag je niet om MP3tjes vragen
quote:Kazaa
Op vrijdag 27 december 2002 14:10 schreef Fieldy het volgende:
Ik hoorde op 3FM Last Christmas gezongen door Sarah Bettens van K's Choice, wie heeft dit nummer voor me of waar kan ik die vinden?
Van de tekst heb ik onthouden dat de tekst 'Let It Go (let it show?)' en 'I need adrenaline' er vaak ik voorkomt....
quote:Herman Brood misschien?
Op vrijdag 27 december 2002 16:44 schreef FunnyMuffin het volgende:
Een Rock-nummer dat 2 uur gelden op 3FM was. Volgens mij wordt hij daar wel vaker gedraaid, nummer klonk nieuw.Van de tekst heb ik onthouden dat de tekst 'Let It Go (let it show?)' en 'I need adrenaline' er vaak ik voorkomt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |