Bij wie zou misschien een lichtje gaan branden als ik het heb over dat ene trance nummer waar je een vrouw een aantal keer 'I'm seacrhing my soul tonight' hoort zingen... Het nummer is vrij melodieus en ik vind ik het lekker klinken, maar ik kan er niet achter komen hoe het heet of van wie het zou kunnen zijn.
Iemand een idee ?
Bvd!
Bad boys, bad boys, bad boys
What you can a do?
What you can a do? if they come for you?
Komt dit bij iemand bekend voor?
quote:Inner Circle - Bad Boys (COPS Theme)
Op woensdag 25 december 2002 16:33 schreef StephanL het volgende:
Bij RTL5 heb/had je een programma zo iets als bij de politie maar dan Amerikaans en daar hoorde je altijd aan het begin en tussen door soms de volgende text, maar van wie is het en wat is de titel?Bad boys, bad boys, bad boys
What you can a do?
What you can a do? if they come for you?Komt dit bij iemand bekend voor?
quote:Als het pennywise - Bro Hymn is (het origineel dus) wil ik wel eens weten waar jij uitgaat, tis namelijk echt een "punk-anthem" dus...
Op woensdag 25 december 2002 13:31 schreef Smirnoff_ice het volgende:
Ik ben opzoek naar de artiest en titel van een liedje wat her en der nog wel ooit te horen is in verschillende discotheken om sfeer te maken als er een live band speelt. Iedereen zingt volop mee maar ik weet niet hoe het liedje heet, ik kan het wel zingen; let op:
Woooooooooooooooooo-whohoho whOOOOOO-hoo-hooohooho (iig 2x)
dr zit een leuk ritme in, beetje jaren 70 80 idee, rock-ig
snap je?
Dankjewel!
quote:Trance-versie van Vonda Shepard's Searching My Soul?
Op woensdag 25 december 2002 16:22 schreef big_ble het volgende:
...Bij wie zou misschien een lichtje gaan branden als ik het heb over dat ene trance nummer waar je een vrouw een aantal keer 'I'm seacrhing my soul tonight' hoort zingen... Het nummer is vrij melodieus en ik vind ik het lekker klinken, maar ik kan er niet achter komen hoe het heet of van wie het zou kunnen zijn.
Iemand een idee ?
Bvd!
quote:Ja, dat is hem! Hartstikke bedankt!
Op woensdag 25 december 2002 14:36 schreef mouzzer het volgende:[..]
Volgens mij is het Jona Lewie - Stop The Cavalry
[Dit bericht is gewijzigd door heidbuurt op 25-12-2002 21:18]
quote:Als het van Focus is, dan herken ik het waarschijnlijk wel als je een fragmentje hebt. Wat ik me van B&A kan herinneren is dat ze vaak 'Tubular Bells' en de theme van Shaft gebruikten als achtergrondmuziek.
Op woensdag 25 december 2002 20:06 schreef heidbuurt het volgende:
-Misschien kan ik wel voor een fragmentje zorgen..
quote:Thanks, effe zoeken
Op woensdag 25 december 2002 16:33 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Inner Circle - Bad Boys (COPS Theme)
quote:Hier is een fragmentje
Op woensdag 25 december 2002 20:12 schreef Zander het volgende:[..]
Als het van Focus is, dan herken ik het waarschijnlijk wel als je een fragmentje hebt. Wat ik me van B&A kan herinneren is dat ze vaak 'Tubular Bells' en de theme van Shaft gebruikten als achtergrondmuziek.
quote:Gokje: een zootje bij elkaar geraapte samples die met MusicMaker in een slechte mix zijn gezet
Op woensdag 25 december 2002 20:38 schreef Marvin het volgende:
Hee heet het nummer dat je hoort op http://www.megafestatie.nl ?
Dus je opent de site en dan hoor je dat nummer in het pop up venster.....
quote:Hmm.. ik herken het zo snel niet, misschien weet iemand anders het?
Op woensdag 25 december 2002 21:18 schreef heidbuurt het volgende:
Hier is een fragmentje
quote:Ik hoop het
Op woensdag 25 december 2002 21:33 schreef Zander het volgende:[..]
Hmm.. ik herken het zo snel niet, misschien weet iemand anders het?
quote:Het klinkt wel erg spannend
Op donderdag 26 december 2002 02:38 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Ik hoop het
quote:Het klopt niet helemaal met de noten die jij noemt, maar misschien bedoel je wel Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes...
Op dinsdag 24 december 2002 21:21 schreef Guppi het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje van Kate Bush, en voor mensen die noten kunnen lezen: het gaat zo:
C D Es G D C,
C D Es F,
C D Es G D C,
C D Es F,
En dan iets anders dat ik even niet zo snel uit mijn hoofd weet.Ik denk dus dat het van Kate Bush is, maar ik weet geen tekst en titel. Toen ik wat jonger was vond ik het geweldig, ik denk dat dat nu 5 jaar geleden is, dat het nog op sky radio werd gedraaid
er waart een nummer rond van Staind feat. Maynard James Keenan genaamd Blanker. kan er verder niks over vinden, is dit een Fake en zoja van welke band is het dan wel, want het nummer is bizar goed
Hip Hip,
Van de koeien naar de kip, kip,
van de blablabla naar de wip wip,
etc.
Het is echt een fout nummer maar ik heb er vette herinneringen aan, alvast bedankt !
weet iemand welk nummer ik bedoel?
quote:De Sjonnies - Zwemmen zonder slip
Op donderdag 26 december 2002 15:37 schreef J-Will het volgende:
Zo'n apres-ski nummer met een boerenstem en dan hoor je iets als:Hip Hip,
Van de koeien naar de kip, kip,
van de blablabla naar de wip wip,
etc.Het is echt een fout nummer maar ik heb er vette herinneringen aan, alvast bedankt !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |