quote:De handleiding van GTA3 zegt (op de Radio pagina bij MSX FM):
Op donderdag 19 december 2002 18:03 schreef Bad_Company het volgende:
Van DIT nummer zoek ik artiest + titel. Het fragment heb ik uit het spel GTA3 gehaald. Het is drum&bass.- BC
Mix A:
"First Contact" door Omni Trio
"Spectre" door Aquasky
"Winner Takes All" door Rascal & Klone
Mix B:
"Agent 007" door TJ Rizing
"Quagmire" door Calyx
"Get Wild" door Rascal & Klone
"Judgement Day" door Ryme Tyme
Een van dezen is het dus...
quote:Is dat niet: 'Is she really goin' out with him" van 'ikweetdenaamniet'
Op zaterdag 21 december 2002 10:42 schreef misterM het volgende:
Het is een hardhouse liedje .. mmm al best oud hij lijkt een beetje op de styl van Isaac,..hij gaat zo .. vrij agresief
je hoort zo DU DU DUUU en dan sneller tUtUtUtUt en dan komt er een beat onder ... je hoort hem ook op een of andere hardhouse CD van TV PLEASE help me...
quote:Joe Jackson?
Op zaterdag 21 december 2002 13:00 schreef okzin het volgende:[..]
Is dat niet: 'Is she really goin' out with him" van 'ikweetdenaamniet'
quote:...maar is het niet. Dit nummer ken ik wel en bovendien wordt de zin 'How many times' niet telkens herhaald...
Op zaterdag 21 december 2002 04:07 schreef Beetle het volgende:
Dit komt dichtbij:
WDV
In de film 51 State word er in de scene dat McElroy ( Samuel L Jackson ) een discotheek binnen stapt een nummer gedraait.. Iemand enig idee welke dit geweest kan zijn?? Verder word er tijdens het pillen uitdelen in de discotheek ook nog een ander nummer gedraait.. Ook hier de vraag of iemand weet welke dit geweest is!!
quote:My guess is dat het is geschreven door Tony Eyk, hofleveransier van tunes. De Studio Sport tune is ook van hem.
Op zaterdag 21 december 2002 13:45 schreef Thelonious het volgende:
Weet iemand van wie de begintune van het tv-programma 'Cijfers& Letters', dat 20 jaar geleden ofzo op de tv was te zien, is en hoe het heet?
In iedergeval een vrouwenstem met van die "overdrive" samples. Erg groovy nummer. Wil dolgraag weten welke dat is...
bij voorbaat dank!
quote:Ik weet niet of 't ook een megahit was, maar ik gok op Drumattic Twins - Feelin' Kinda Strange...
Op zondag 22 december 2002 09:32 schreef Fegisje het volgende:
Op 3fm een paar weken terug. De megahit. Beetje van die chaotische ehmm sja.. house.. hoe noem je het.In iedergeval een vrouwenstem met van die "overdrive" samples. Erg groovy nummer. Wil dolgraag weten welke dat is...
bij voorbaat dank!
quote:champions league theme dohoh
Op zondag 22 december 2002 13:23 schreef kreischer2000 het volgende:
weet iemand hoe dat nummer in die reclame van de UEFA heet, hij komt altijd in het reclameblokje vlak voor de tweede helft van een CL wedstrijd! het is een klassiek nummer met daaronder allemaal voetbalmomenten gemonteerd
quote:asje
Op dinsdag 12 november 2002 23:19 schreef Tiim het volgende:[..]
Voor Champions League geschreven en gearrangeerd door de Britse componist Tony Britten, muziek door Royal Philharmonic Orchestra en gezongen door het koor van The Academy of St. Martin in the Fields.
Tekst:
"Ils sont les meilleurs / Sie sind die Besten
These are the champions
Die Meister / Die Besten
Les grandes Equipes / The champions"
quote:Het is Renault en Moby - In This World
Op zondag 22 december 2002 15:05 schreef koeskoes het volgende:
Wie weet trouwens van wie dat nummer is van die peugot reclame (op de maan)
quote:het is niet die CL theme die ken k wel maar die van de reclame: We care about football. volgens mij is het iets van Straus maar k weet het niet zkr
Op zondag 22 december 2002 14:02 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
champions league theme dohoh
ik weet niet precies hoe hij heet.. stond wel 2 delen terug ergens genoemd volgens mij ff zoeken
quote:mm.. dan weet ik het niet. soz
Op zondag 22 december 2002 15:31 schreef kreischer2000 het volgende:[..]
het is niet die CL theme die ken k wel maar die van de reclame: We care about football. volgens mij is het iets van Straus maar k weet het niet zkr
quote:nog een keertje dan
Op donderdag 19 december 2002 23:42 schreef flippie_flink het volgende:
Ik zoek een nummer wat ze weleens draai(d)en tijdens Stennis met Dennis op Veronica het gaat iets van "male modeling just sucks" op een melodie van mozart of beethoven ofzoiets, ik heb ak mail naar veronica en kinktv gestuurd maar ze laten niks van zich horenthnx Wouter
quote:Billy Joel - Goodnight Saigon
Op zondag 22 december 2002 15:28 schreef Jurriaan het volgende:
BNN en Friends hadden voor het goede doel, Warchild dacht ik, een nummer gemaakt, weet iemand wie het orgineel zong en hoet dat heette?
[edit]
Al gevonden; Everything for Free.
Ik heb het al eens gevraagd maar kreeg toen geen response dus vandaar nog een keer. Ik zoek 3 nummers uit filmtrailers naemlijk die van snatch ( Linkje (5mb)
Hierbij gaat het om de nummers die in de eerste helft van de trailer te horen zijn.
En ten tweede: de trailer van bad boys 2 (5 mb) en daarbij gaat het om de track die draait onder het stukje waar Will Smith laat maar zeggen geadverteerd wordt als een van de spelers in de film.
1000 maal als iemand enig idee heeft
quote:Muziekje van Bad Boys is BT - Smartbomb
Op zondag 22 december 2002 21:08 schreef Dauntless het volgende:
REQUESTIk heb het al eens gevraagd maar kreeg toen geen response dus vandaar nog een keer. Ik zoek 3 nummers uit filmtrailers naemlijk die van snatch ( Linkje (5mb)
Hierbij gaat het om de nummers die in de eerste helft van de trailer te horen zijn.En ten tweede: de trailer van bad boys 2 (5 mb) en daarbij gaat het om de track die draait onder het stukje waar Will Smith laat maar zeggen geadverteerd wordt als een van de spelers in de film.
1000 maal
als iemand enig idee heeft
Eerste nummer uit Snatch trailer is volgens mij van Propellorheads maar welke? 2de nummer klinkt op eerste gehoor als Chemical Brothers - In Dust We Trust.
[Dit bericht is gewijzigd door mouzzer op 22-12-2002 23:18]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |