[edit: ik heb dat oh my god toch echt nie in die titel naam gezet hoor... ]
[Dit bericht is gewijzigd door Erosjuhhh op 16-12-2002 14:44]
quote:The multidubbers - in the end, als deze het nie is weet ik het ook nie, maar volgens mij bedoel je deze wel
Op maandag 16 december 2002 13:10 schreef RevneD het volgende:
Yo thanx m8
Ik zoek een soul/R&B nummer dat pas geleden nog ergens erg laag in de top100 stond, niet echt populair, gezongen door een vrouw...het idee van Soul with a capital "S". Wel een lekker nummer, en het was niet Trijntje...leek trouwens ook op "Love me in slowmotion"
Een collega van mij zoekt een nummer en hij kent een deel van de lyric, komt iemand dit bekend voor, zo ja welk nr. is dit en/of van wie?
"I can pass by your metal detector.
Don't mess with me and my baretta."
Schijnt regelmatig op Studio Brussel gedraaid te worden, echter we weten de naam van de artiest of nummer niet dus we kunnen 't in de playlist niet achterhalen.
quote:Wie dan wel, want ik was het ook niet.
Op maandag 16 december 2002 14:42 schreef Erosjuhhh het volgende:
[edit: ik heb dat oh my god toch echt nie in die titel naam gezet hoor... ]
Afgelopen zaterdag 14 december draaide Carl Cox in de <<O>> een vrij rap techno/housenummer waarin constant het laatste stukje van Michael Jackson's "Wanna Be Startin' Somethin' " gelooped wordt, namelijk:
Ma Ma Se, Ma Ma Sa,
Ma Ma Coo Sa
Ma Ma Se, Ma Ma Sa,
Ma Ma Coo Sa
Heeft iemand enig idee welk nummer dit is ??
Alvast bedankt !!
quote:weet ik niet...?
Op maandag 16 december 2002 14:55 schreef Seborik het volgende:[..]
Wie dan wel, want ik was het ook niet.
quote:Wanna Be Startin' Something
Ma Ma Se, Ma Ma Sa,
Ma Ma Coo Sa
Ma Ma Se, Ma Ma Sa,
Ma Ma Coo Sa
[Dit bericht is gewijzigd door snowfalcony op 16-12-2002 15:56]
quote:Ja dat is hem,
The multidubbers - in the end, als deze het nie is weet ik het ook nie, maar volgens mij bedoel je deze wel
Ik kan het niet vinden op KaZaa als ik daar op zoek, weet iemand hoe dat nummer precies heet? Of op zijn/haar hd. heeft staan zodat je ff kan doorsturen.
:edit:
kep em al gevonden, sowwy
:edit:
quote:
Op maandag 16 december 2002 16:12 schreef RevneD het volgende:[..]
Ja dat is hem,
Thanx Again!!!!!!!
Weer alvast bedankt!
quote:hoe gaan die belgische disco nummers dan??
Op maandag 16 december 2002 17:33 schreef RevneD het volgende:
Ik zoek nog een nummer: Het is de trance versie van Sweet Dreams van Euryhtmics, maar dan echt de hardhouse-versie. weet iemand van wie die is?? Eigenlijk zoek ik meerdere nummers die vooral in de belgische disco's gedraaid worden, dus als je nog meer goede nummers weet hoor ik ze ook graag!!Weer alvast bedankt!
quote:Dat nummer is van Blue Star en het heet 'Sweet dreams'
Op maandag 16 december 2002 17:33 schreef RevneD het volgende:
Ik zoek nog een nummer: Het is de trance versie van Sweet Dreams van Euryhtmics, maar dan echt de hardhouse-versie. weet iemand van wie die is?? Eigenlijk zoek ik meerdere nummers die vooral in de belgische disco's gedraaid worden, dus als je nog meer goede nummers weet hoor ik ze ook graag!!Weer alvast bedankt!
kan iemand helpen ?
heb juist simpsons gezien en daar kwam dat in voor, misschien dat die van de simpsons zelfs beter is met op het einde een orgel solo die best mooi is
quote:Meestal zit er weinig tot geen tekst in, maar wel een flinke bas en een goed ritme. In de trend van dat andere nummer in the end!!
hoe gaan die belgische disco nummers dan??
stukje tekst eruit? (zinnetje of woordje ofzo?) of hoe gaat de melodie?
quote:iets als: dj nordkurve - wahnsinn ofzo?
Op maandag 16 december 2002 18:42 schreef RevneD het volgende:[..]
Meestal zit er weinig tot geen tekst in, maar wel een flinke bas en een goed ritme. In de trend van dat andere nummer in the end!!
quote:Hehehehe....you spoke too soon...als je m'n hele post leest, zag je dat ik wel weet wat het origineel is, alleen niet van wie de versie is die Carl Cox 14 december 2002 in de <<O>> in Den Haag draaide
Op maandag 16 december 2002 15:44 schreef snowfalcony het volgende:[..]
Wanna Be Startin' Something
quote:Nee, da's te soft. Ik beoel echt meer hardhouse-achtig, zoals
iets als: dj nordkurve - wahnsinn ofzo?
In the end en I like it loud van Marshall Masters. Dus tegen hardcore aan!
[Dit bericht is gewijzigd door RevneD op 16-12-2002 18:59]
quote:cherry moon trax - the club, the people, the music
Op maandag 16 december 2002 18:53 schreef RevneD het volgende:[..]
Nee, da's te soft. Ik beoel echt meer hardhouse-achtig!
quote:Weet je zeker dat het niet '4 Tribes' van Orgon Donors is?
Op maandag 16 december 2002 18:46 schreef Fokkie het volgende:[..]
Hehehehe....you spoke too soon...als je m'n hele post leest, zag je dat ik wel weet wat het origineel is, alleen niet van wie de versie is die Carl Cox 14 december 2002 in de <<O>> in Den Haag draaide
[Dit bericht is gewijzigd door RevneD op 16-12-2002 19:19]
Osura - Open Your Mind.
is iets van jaren '80 gedoe.
quote:The hard-driving beats and samples of the Simple Minds alternative classic "New Gold Dream" mesh together with a lone moaning female. Somewhere in the distance, a dominating mysterious voice exhorts us to open our minds on this progressive Eurodance masterpiece.
Osura - Open your mind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |