Bij de goal zat ie ook al zo lekker te verdedigen. Nog geluk dat ie geen rood kreeg.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Furby laat zien waarom die overal is uitgelachen

Ik sluit die kaart niet uit voor hem deze wedstrijdquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bij de goal zat ie ook al zo lekker te verdedigen. Nog geluk dat ie geen rood kreeg.

Paul

Paul

Wat een cliché.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:18 schreef Onnoman het volgende:
Utrecht heeft echt wel mogelijkheden.. maar het is toch de overtuiging en de wil

en scherpte...quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:18 schreef Onnoman het volgende:
Utrecht heeft echt wel mogelijkheden.. maar het is toch de overtuiging en de wil

Sneijderquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:18 schreef Jojoortje het volgende:
WIE is die linksback? Die kan er geen kut van.

Paul

Paul

Onze WK finalistquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:18 schreef Jojoortje het volgende:
WIE is die linksback? Die kan er geen kut van.

Van seumeren is geëerd door Putin volgensmij. Zou niet snel iets gebeuren.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:19 schreef Befbekje het volgende:
Gewaagd om met deze kleur shirts in Rusland te gaan spelen..

O, oké..quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:20 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Van seumeren is geëerd door Putin volgensmij. Zou niet snel iets gebeuren.

We noteren dit even..quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:20 schreef Nober het volgende:
Als FC Utrecht scoort neem ik een FC Utrecht UI voor de rest van de maand, als ze doorgaan hou ik die UI voor het rest van het jaar aan.

Of een bepaalde kleur speler.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:19 schreef Befbekje het volgende:
Gewaagd om met deze kleur shirts in Rusland te gaan spelen..

Paul

Paul

quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:20 schreef Nober het volgende:
Als FC Utrecht scoort neem ik een FC Utrecht UI voor de rest van de maand, als ze doorgaan hou ik die UI voor het rest van het jaar aan.

Doe je Playstation uit.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:22 schreef Onnoman het volgende:
ik voel het.. er komt een goal voor utrecht
IK VOEL HET GEWOON

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |