Wat had je in gedachte?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Trek zelf de stoute schoenen aan.
als jullie alleen zijn 👍quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:41 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Wat had je in gedachte?
We lopen , kruisen elkaar alleen in het gangpad per toeval..
Of in de lift wanneer er collegas bij zijn..
Geen gelijke (lunch)pauzes/ wandelingen 's middags?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:41 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Wat had je in gedachte?
We lopen , kruisen elkaar alleen in het gangpad per toeval..
Of in de lift wanneer er collegas bij zijn..
Had je een representatieve fotoquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:35 schreef Framboosje67 het volgende:
Ben 26, v, en altijd dates gehad maar het leidde nooit tot een relatie.
De dates leerde ik dan met name kennen via datingsites.
Allemaal is het antwoord nee....quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geen gelijke (lunch)pauzes/ wandelingen 's middags?
Kom je wel eens in contact qua werkzaamheden? Hebben jullie toevallig een algemeen chatprogramma zoals skype for business?
beetje kort door te bocht om te denken dat ik ben afgewezen he..quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:48 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Had je een representatieve foto
Vrijdagmiddagborrels?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:56 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Allemaal is het antwoord nee....
Punt is we zijn geen collega´s.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:05 schreef Puk1234 het volgende:
Misschien gewoon eerst collegiaal vragen om terrasje te pakken en wat te drinken. Eerst die gozer de feeling geven dat je geļnteresseerd bent, als de klik wederzijds is komt de rest na een paar keer afspreken vanzelf wel.
wat? haha, ik ben een vrouw voor jou informatie..quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:07 schreef kollari_kas het volgende:
gwn die chicks laat zien dat jij hun met jou audi wil ophalen
wil jij een Turks man??quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:08 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
wat? haha, ik ben een vrouw voor jou informatie..
Dit moet wel een aanloop hebben. Probeer je gesprekken steeds iets langer te maken, vraag om z'n interesses, geef hem af en toe een compliment of zo.. Zorgen dat je soort band schept..quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:07 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Punt is we zijn geen collega´s.
Werken op andere afdelingen en zie hem soms in het gangpad..
Haha thanks..Probeer het wel maar het ligt wat moeilijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:13 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Dit moet wel een aanloop hebben. Probeer je gesprekken steeds iets langer te maken, vraag om z'n interesses, geef hem af en toe een compliment of zo.. Zorgen dat je soort band schept..
En na een tijdje vraag je dus om een keer om terrasje te pakken..
Ik ben ook een man dus kan je garanderen dat wij mannen van complimenten houden :p
Begin met de gewoon 'hoi' zeggen als jullie weer een keer langs elkaar lopen.. Dus glimlachen en 'hoi' zeggen.. en als je elkaar een paar keer hebt begroet zeg je 'hee alles goed?' En zo bouw je het contact een beetje op..quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:17 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Haha thanks..Probeer het wel maar het ligt wat moeilijk.
We zien mekaar 1x op een dag /toevallig. Dan loop ik met een collega mee, of ben ik alleen en loopt hij met een collega mij tegemoet. We lopen langs elkaar heen en glimlachen even. Een keer was hij alleen en zwaaide hij, maar zei verder niets... Dat is alles, het is niet alsof een van ons stil staat...
top, zal het proberen..quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Begin met de gewoon 'hoi' zeggen als jullie weer een keer langs elkaar lopen.. Dus glimlachen en 'hoi' zeggen.. en als je elkaar een paar keer hebt begroet zeg je 'hee alles goed?' En zo bouw je het contact een beetje op..
Om te weten dat er een klik is moet je dat 'hoi' wel gaan uitbreiden. In eerste instantie gewoon collegiaal een gesprekje aangaan. Btw een gesprekje is niet meteen flirten hequote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:17 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
We zien mekaar 1x op een dag /toevallig. Dan loop ik met een collega mee, of ben ik alleen en loopt hij met een collega mij tegemoet. We lopen langs elkaar heen en glimlachen even. Een keer was hij alleen en zwaaide hij, maar zei verder niets... Dat is alles, het is niet alsof een van ons stil staat...
Ja precies.. dus eerst hoi en vervolgens een keer heen alles goed.. en het contact zo uitbreiden..quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:49 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Om te weten dat er een klik is moet je dat 'hoi' wel gaan uitbreiden. In eerste instantie gewoon collegiaal een gesprekje aangaan. Btw een gesprekje is niet meteen flirten he
Ik vertrek over 2 weken ook weer van deze baan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja precies.. dus eerst hoi en vervolgens een keer heen alles goed.. en het contact zo uitbreiden..
Dan heb je werk aan de winkel.. Hup hup :pquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:10 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Ik vertrek over 2 weken ook weer van deze baan.
Stel er gebeurd niets behalve hoi...
Vind het toch echt lastig om de eerste stap te zetten hm..
Hahaquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:12 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Dan heb je werk aan de winkel.. Hup hup :p
Haha.. Misschien opstapje om achter een van z'n interesses te komen en daar een gesprekje mee starten. Weekje is wel kort... Maar als je je best doetquote:
Hahaquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:18 schreef Puk1234 het volgende:
Ik heb er vertrouwen in dat je dit gaat lukken
Niet al teveel nadenken, dat triggerd ook onzekerheid. Gewoon simpel houden die gesprekken. Desnoods vraag je wat over werk, z'n functie, het bedrijf.. Als je een paar kleine gesprekje hebt gehad word het vanzelf makkelijker.. Is ff de eerste stap die het moeilijkste is..quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:22 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Haha![]()
Damn...waarom ben ik zo verlegen.. via online daten of als initiatief van hem komt, heb ik het helemaal niet.
Alleen als ik diegene totaal niet ken en het non/verbale moet gebeuren ben ik totaal een kluns.
Dan ga je de laatste dag naar hem toe en zeg je: hee dit is mijn laatste dag hier, heb je zin om na het werk wat te gaan drinken?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:10 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Ik vertrek over 2 weken ook weer van deze baan.
Stel er gebeurd niets behalve hoi...
Vind het toch echt lastig om de eerste stap te zetten hm..
ja laten we dat doenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dan ga je de laatste dag naar hem toe en zeg je: hee dit is mijn laatste dag hier, heb je zin om na het werk wat te gaan drinken?
Ja klopt.. eens kijken of ik hem alleen tref, komt helaas nauwelijks voor aangezien ik hem überhaupt op toeval moet tegenkomen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:33 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Niet al teveel nadenken, dat triggerd ook onzekerheid. Gewoon simpel houden die gesprekken. Desnoods vraag je wat over werk, z'n functie, het bedrijf.. Als je een paar kleine gesprekje hebt gehad word het vanzelf makkelijker.. Is ff de eerste stap die het moeilijkste is..
Via LinkedIn kan je wel meer van z'n interesses te weten komenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:15 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Ja klopt.. eens kijken of ik hem alleen tref, komt helaas nauwelijks voor aangezien ik hem überhaupt op toeval moet tegenkomen.
Zie wel dat hij LinkedIn heeft.. maar ga hem niet toevoegen, dat is helemaal als een stalker.. aangezien ik met geen mogelijkheid zijn naam zou kunnen weten haha...
Puur werk gerelateerd..quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:17 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Via LinkedIn kan je wel meer van z'n interesses te weten komen
Zeg gewoon eens wat om het ijs te breken. Een opmerking over het weer. Over de broodjes in de kantine. Over de traagheid van de lift. Eigenlijk maakt het niet uit wat je zegt en is het alleen een excuus om een paar woorden te wisselen. Die paar woorden kunnen de opmaat zijn naar een gesprekje als je elkaar weer toevallig ziet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:17 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Ja, ik doe dit werk ook maar tijdelijk. Ben over 2 weken weer weg.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg gewoon eens wat om het ijs te breken. Een opmerking over het weer. Over de broodjes in de kantine. Over de traagheid van de lift. Eigenlijk maakt het niet uit wat je zegt en is het alleen een excuus om een paar woorden te wisselen. Die paar woorden kunnen de opmaat zijn naar een gesprekje als je elkaar weer toevallig ziet.
En wacht niet te lang. Ik heb ditzelfde gehad met een meisje dat in dagelijks in de trein zag. Blikken uitwisselen, kijken naar elkaar en uiteindelijk een lach en een hallo. Maar daarna heb ik haar nooit meer gezien. Ik kan me nog altijd voor mijn kop slaan voor die gemiste kans. Ook collega's kunnen een andere baan vinden, overgeplaatst worden of wat dan ook.
Zij zei hallo. Ik durfde nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:28 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Ja, ik doe dit werk ook maar tijdelijk. Ben over 2 weken weer weg.
Ik heb het gevoel dat hij zich schaamt naast collega´s, net als ik niet mijzelf ben als ik met een collega langsloop..
Wat was dan de reden dat je niets meer zei dan hallo? Want dat heeft hij inmiddels al wel paar x gezegd.
haha..hm, dat zou ik dan alleen doen op een van mijn laatste dagen!quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:32 schreef hiddit het volgende:
misschien een idee om een briefje met je naam en nummer te geven tijden het langslopen. als hij interesse heeft dan krijg je vanzelf een berichtje. zo hoef je niet veel te zeggen en kan je toch in contact komen
Haha..ok, thanks..quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zij zei hallo. Ik durfde nietHij zal waarschijnlijk ook verlegen zijn. Als je hem echt leuk vindt, probeer het dan gewoon. Je hebt niks te verliezen!!
Kunt beter wat uittrekken, dat verstaan mannen doorgaans veel beter. Maar dit blijft alles toch maar non-verbale communicatie, misschien moet je gewoon eens durven zeggen; goh, jij bent echt aardig oid.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Trek zelf de stoute schoenen aan.
Is dat zo moeilijk? Weet niet waar jullie (geografisch) vandaan komen maar "wij" zouden in zo een geval gewoon iets zeggen als Hallo .... antwoord hee hallo, alweer? (of alweer dat ik je tref, dat ik je zie). Kost je volgende keer een rondje / koffie / colaatje? Is er een kantine, waar jullie samen zouden kunnen zitten. dan is voorgaand idee zelfs makkelijk uit te voeren, een kop koffie in de kantine, vraag voor welk bedrijf ie werkt, welke functie, wat dat inhoudt. Zeg dat de kantine niet echt gezellig is of dat de pauze nogal kort is, schrijf je tel nr oid op een papiertje en geef hem dat en zeg, als ie het leuk vindt eens samen "buiten" ergens wat te gaan drinken dat ie je maar eens sms / wat sapt / smoelenboekt oid.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:28 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Ja, ik doe dit werk ook maar tijdelijk. Ben over 2 weken weer weg.
Ik heb het gevoel dat hij zich schaamt naast collega´s, net als ik niet mijzelf ben als ik met een collega langsloop..
Wat was dan de reden dat je niets meer zei dan hallo? Want dat heeft hij inmiddels al wel paar x gezegd.
Haha :pquote:Op woensdag 16 augustus 2017 07:38 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Kunt beter wat uittrekken, dat verstaan mannen doorgaans veel beter. Maar dit blijft alles toch maar non-verbale communicatie, misschien moet je gewoon eens durven zeggen; goh, jij bent echt aardig oid.
We zijn geen collega's haha..quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:00 schreef Puk1234 het volgende:
Wanneer ga je eerste stap zetten?
Gewoon simpel collegiaal gesprekje...
Thankss.. Dat voelt wel te direct :pquote:Op woensdag 16 augustus 2017 07:52 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Is dat zo moeilijk? Weet niet waar jullie (geografisch) vandaan komen maar "wij" zouden in zo een geval gewoon iets zeggen als Hallo .... antwoord hee hallo, alweer? (of alweer dat ik je tref, dat ik je zie). Kost je volgende keer een rondje / koffie / colaatje? Is er een kantine, waar jullie samen zouden kunnen zitten. dan is voorgaand idee zelfs makkelijk uit te voeren, een kop koffie in de kantine, vraag voor welk bedrijf ie werkt, welke functie, wat dat inhoudt. Zeg dat de kantine niet echt gezellig is of dat de pauze nogal kort is, schrijf je tel nr oid op een papiertje en geef hem dat en zeg, als ie het leuk vindt eens samen "buiten" ergens wat te gaan drinken dat ie je maar eens sms / wat sapt / smoelenboekt oid.
En denk eraan: ... wie niet waagt, blijft maagd!
![]()
![]()
![]()
een vraagje, aangezien dit me opvalt...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:35 schreef Framboosje67 het volgende:
Nu valt mij iets op, ik heb het hele online daten een tijd geleden verwijderd.
Als vrouw hoef je niet veel te doen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:35 schreef Framboosje67 het volgende:
Ben 26, v, en altijd dates gehad maar het leidde nooit tot een relatie.
De dates leerde ik dan met name kennen via datingsites.Tijdens dates heb ik geen last van flirten. Nu valt mij iets op, ik heb het hele online daten een tijd geleden verwijderd.
Ik merk dat ik in het dagelijks leven, helemaal niet ´kan´ flirten.
Ik kijk al snel weg als een leuke man mij aankijkt en tijdens het glimlachen voel ik mij zo akward...
Er spelen gedachte in mijn hoofd als;
Glimlacht hij wel naar mij?
Is het gewoon vriendschappelijk of meer?
Waarom stapt hij dan niet op mij af?
Er is nu een man op het werk die mij aanspreekt, geen directe collegas van elkaar en we treffen elkaar bij toeval.. Het blijft slechts bij aan akward glimlach..
Hahahha:p heb ik weer hoor..quote:Op woensdag 16 augustus 2017 09:51 schreef LeesFoknl het volgende:
Neen, jullie denken te ver door. Daarom voelt het direkt. Maar kijk nu naar wat er echt !! gezegd en voorgesteld wordt: Samen op een publieke plaats een kopje koffie drinken.
Weet je wat direkt is? Als je hem in de gang tegen de muur duwt, hem een tongkus geeft en tegelijkertijd hem in zijn kruis voelt en knijpt (niet te hard natuurlijk) dan met schorre stem zegt: ... zullen wij eens samen een ontbijtje doen. JIj bent in het voordeel dat je de vrouw bent, jij kunt dat doen, als een man dat doet krijgt ie al gauw 6 maanden gevangenis straf waarvan 3 voorwaardelijk.
Als hij dat bekend maakt dat jij dat gedaan hebt dan ... wordt ie uitgelachen. En over 2 weken ben je er toch weg, so what. Dus Framboosje .... jij zult het als vrouw in deze tijd toch echt moeten initieren.
![]()
Nou, punt is dat online daten de eerste stap van flirten en uitvragen weglaat. Dat heeft mij wel lui gemaakt in de zin dat ik nu niet weeet of iemand flirt en hoe ik het gesprek kan beginnen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:02 schreef RM-rf het volgende:
[..]
een vraagje, aangezien dit me opvalt...
waarom verbind je zelf je eigen vraag over flirten met dat online daten (dat niet erg succesvol was tot nu toe)?
Vind je zelf dat daar een verband tussen ligt? Heeft je eigen insteek tav flirtgedrag misschien met die beslissing niet meer onine daten te maken en verwacht je er iets van?
Haha, dat laatste hoeft nou niet direct.. Mr elkaar leren kennen zou leuk zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:07 schreef Atak het volgende:
[..]
Als vrouw hoef je niet veel te doen.
Gewoon blijven kijken met een glimlach. Als hij een beetje man is dan komt die wel even langs.
Na paar wisselingen van woorden geef je je foonnummer uit eigen initiatief en voordat je het weet hangt hij boven je en zit hij je te neuken.
Nou, daarom wil je het toch? Als je passief blijft dan wordt je nooit gedekt. Oogcontact is het belangrijkste. Gewoon oogcontact blijven houden. Dan komt er wel iemand voorbij die het hef in eigen handen neemt.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:25 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Haha, dat laatste hoeft nou niet direct.. Mr elkaar leren kennen zou leuk zijn.
Nee slimpie.. ik ben 26 hahaquote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:38 schreef LeesFoknl het volgende:
Nökken is ook een manier van kennismaken, en nog een heel eerlijke ook. Tenminste, een man kan geen orgasme faken dus je weet meteen of ie je wel of niet lekker vindt,
Framboosje67, staat 67 voor je geboortejaar) Dan ben je 50?
![]()
Ja, zit nu wel in een fase waarin ik dingen van mijzelf moet..zodat het over een tijd natuurlijk gaat.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:43 schreef Atak het volgende:
[..]
Nou, daarom wil je het toch? Als je passief blijft dan wordt je nooit gedekt. Oogcontact is het belangrijkste. Gewoon oogcontact blijven houden. Dan komt er wel iemand voorbij die het hef in eigen handen neemt.
Hoe heb jij dat ervaren.. zijn er weleens meiden op jou afgestapt bv?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:43 schreef Atak het volgende:
[..]
Nou, daarom wil je het toch? Als je passief blijft dan wordt je nooit gedekt. Oogcontact is het belangrijkste. Gewoon oogcontact blijven houden. Dan komt er wel iemand voorbij die het hef in eigen handen neemt.
Hoe is het mogelijk om zo'n vraag te stellen. Het staat letterlijk in de eerste twee woorden van de openingspost.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:38 schreef LeesFoknl het volgende:
Framboosje67, staat 67 voor je geboortejaar) Dan ben je 50?
![]()
je stelt de vraag wel niet aan mij, maar heb het wel vaak meegemaakt. Vroeger (30-35 jaar oud zijnde) lag het er vooral aan hoe die jonge vrouw dat aanpakte. Was het al te agressief dan klapte ik dicht. Ik ben nogal fijn besnaard, vandaar.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:47 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat ervaren.. zijn er weleens meiden op jou afgestapt bv?
Tijdens uitgaan wel. Overdag doen vrouwen dat niet. Meeste wat vrouwen doen is veel oogcontact geven om het overduidelijk te maken.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:47 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat ervaren.. zijn er weleens meiden op jou afgestapt bv?
Als hij al iets meer als hoi zou zeggen, zou ik iig blijven staan en een gesprek voeren.. ook als hij mij zou uitvragen zou ik ja zeggen hahaquote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:49 schreef LeesFoknl het volgende:
Oh, dan ben je toch al oud genoeg!
Wie niet waagt blijft maagd. Een oud spreekwoord van vroeger zo rond 1950. Kennen jullie dat ook nog? Laten we het eens omdraaien, dat interesseert mij toch. Wat, hoe zou die jongeman jou moeten benaderen, kontakt leggen, zeggen of doen om jou te bewegen een afspraakje voor een kopje koffie of drankje op een openbare plaats met hem te maken.
Thanks.. ja begrijp het..quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:53 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
je stelt de vraag wel niet aan mij, maar heb het wel vaak meegemaakt. Vroeger (30-35 jaar oud zijnde) lag het er vooral aan hoe die jonge vrouw dat aanpakte. Was het al te agressief dan klapte ik dicht. Ik ben nogal fijn besnaard, vandaar.
Ja, dat doe ik ook.. maar voel mij inmiddels steeds meer akward worden..ergens moet er een gesprek op gang komen...anders denk ik ook ´´tja, misschien vind hij mij niet leuk genoeg om op mij af te stappen´´quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:53 schreef Atak het volgende:
[..]
Tijdens uitgaan wel. Overdag doen vrouwen dat niet. Meeste wat vrouwen doen is veel oogcontact geven om het overduidelijk te maken.
Weet ik nooit tevoren,..een keertje op een dag lopen we langs elkaar, soms ook niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:51 schreef Puk1234 het volgende:
Nou wanneer is het tijdstip wanneer je hem het meest tegenkomt?
Dat is moeilijk te zeggen. Stuur maar een pic naar me dan kan ik het zeggen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:59 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook.. maar voel mij inmiddels steeds meer akward worden..ergens moet er een gesprek op gang komen...anders denk ik ook ´´tja, misschien vind hij mij niet leuk genoeg om op mij af te stappen´´
Framboosje, je laat het wel erg van hem afhangen. Zeg nou gewoon eens "Hallo, {random opmerking}!"quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:56 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Als hij al iets meer als hoi zou zeggen, zou ik iig blijven staan en een gesprek voeren.. ook als hij mij zou uitvragen zou ik ja zeggen haha
Hm..oke. Heb hem nog niet gezien vandaag. Er zijn dan minstens 1/2 anderen die mijn opmerking ook horen..we zijn nooit alleen..quote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Framboosje, je laat het wel erg van hem afhangen. Zeg nou gewoon eens "Hallo, {random opmerking}!"
Het maakt niet uit wat je zegt, maar je moet hem de kans geven om te reageren. Dan heb je een gesprek. En dat is de eerste stap op weg naar meer.
Dat maakt toch niks uit? Je vraag toch niet gelijk naar de lengte van zijn geslacht??quote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:56 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Hm..oke. Heb hem nog niet gezien vandaag. Er zijn dan minstens 1/2 anderen die mijn opmerking ook horen..we zijn nooit alleen..
Spreek met je lichaam. Knipoog, lachen, heel soms uitdagend doen (niet té). Vooral veel tegen hem lachen zodat hij iets denkt.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:56 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Hm..oke. Heb hem nog niet gezien vandaag. Er zijn dan minstens 1/2 anderen die mijn opmerking ook horen..we zijn nooit alleen..
Haha vandaag drama.. Omdat het telkens per toeval is. Ik had het niet door en keek nieteens op maar naar mijn schoenen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:13 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Spreek met je lichaam. Knipoog, lachen, heel soms uitdagend doen (niet té). Vooral veel tegen hem lachen zodat hij iets denkt.
Vorig weekend ook op die manier een knappe Amsterdammer 'versierd' op een feest. Na een tijdje nam hij zelf het initiatief en kwam hij naar me toe.
O jee!quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:20 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Haha vandaag drama.. Omdat het telkens per toeval is. Ik had het niet door en keek nieteens op maar naar mijn schoenen.
Hij kijkt wel altijd..en glimlacht akward.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:23 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
O jee!
Maar denk je dat hij belangstelling voor je heeft? Anders kun je hem een kort briefje op een memo geven als je te verlegen bent om echte contact te maken.
Ben je maagd toevallig? Misschien is dat de reden waarom je verlegen bent.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:00 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Hij kijkt wel altijd..en glimlacht akward.
Maar ik moet echt duidelijke signalen hebben voordat ik durf te zeggen ja hij vind me leuk
Maar dat is puur persoonlijk. Als iemand mij uitvraagt heb ik pas zoiets van hij vind mij leuk
Meer samenstel van factoren.. Maar dta ook jaquote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:05 schreef Atak het volgende:
[..]
Ben je maagd toevallig? Misschien is dat de reden waarom je verlegen bent.
Hahaha thanks...quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:37 schreef Mojo.jojo het volgende:
Gewoon knipoog geven als je hem ziet. Of even je hand door je haar halen. Hij zal wat non-verbale signalen toch ook wel begrijpen?
Desnoods geeft je hem een compliment, of speel je even de hulpeloze vrouw en vraag je hem je te helpen in het kopieerhok![]()
Of als je hem vaker op 1 dag tegen komt, zeggen dat 3x trakteren is.
Succes hoor trolletje :p
Haha, compliment kan ik wel geven als hij alleen is. En anders een briefje als ik wegga van werk over een tijd.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:48 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Geen dank mevrouwtje hard to get ..
😁😅😊
Ik zou echt niet zo lang kunnen wachten!quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:01 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Haha, compliment kan ik wel geven als hij alleen is. En anders een briefje als ik wegga van werk over een tijd.
Haha, nou ja ik vind dat best een big deal om een briefje in zijn hand te duwen. Vooral als we tegen die tikd nog geen gesprek hebben gehad. Dan doe ik het alleen als ik toch wegga.. Zeg ik nu wel :pquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:02 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Ik zou echt niet zo lang kunnen wachten!
Wat is gebeurd?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:10 schreef Framboosje67 het volgende:
Nou mensen ben helemaal genezen..vind het maar niks
Aichhh!!quote:
Gister na werk, zag ik hem toevallig en was hij even alleen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:20 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Aichhh!!
Maar wat heb jij daar weggeveegd? Vertel vertel!
Je weet niet of iemand arrogant is..quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:37 schreef Framboosje67 het volgende:
[..]
Gister na werk, zag ik hem toevallig en was hij even alleen.
Ik zat op iemand te wachten en hij keek straal vooruit, had hem nog nooit zo arrogant gezien.
Voelde plots niets meer.
Dat weet ik wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:40 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Je weet niet of iemand arrogant is..
Ik kan ook heel arrogant kijken als ik zwaar het nadenken ben zeggen mensen tegen mij. Maar de kennen me en weten dat het niet zo is. Wil alleen zeggen dat je zo wel kansen misloopt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |