abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173148783
Momo, waarom zou ik klappen krijgen? Wat heeft dat überhaupt te maken met zijn gevangenisstraf?
pi_173148801
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
Waarom dom? Hij zegt vast te zitten voor vandalisme en agressie. Hij zegt dat hij meerdere zaken had lopen en die samen dus 8,5 jaar zijn geweest.... dat geloof ik dus niet.
Misschien heeft 'ie ooit iemand invalide geslagen, of zo. Of doet 'ie iets in mensenhandel, drugshandel of prostitutie. Zou dat kunnen?
pi_173148813
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
Waarom dom? Hij zegt vast te zitten voor vandalisme en agressie. Hij zegt dat hij meerdere zaken had lopen en die samen dus 8,5 jaar zijn geweest.... dat geloof ik dus niet.
Waarom heeft het niks met vertrouwen te maken?

Het heeft alles met vertrouwen te maken, of liever een gebrek daaraan. Als jij hem zou vertrouwen was dit topic er niet, en als hij jou zou vertrouwen was hij open over alles, inclusief zijn celstraf.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173148841
Jordy, hij zegt toch waar precies voor? Ik geloof het niet.
  maandag 14 augustus 2017 @ 22:54:45 #30
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_173148847
Heeft je nieuwe vriendje een rechtszaak aan zijn broek?
Fade to Black
pi_173148854
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
Jordy, hij zegt toch waar precies voor? Ik geloof het niet.
Jij vertrouwt hem dus niet.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173148878
Voetbalmeisje, verleden in drugs ja. Dat weet ik, maar hij zegt nu in de autohandel te zitten. Heb een vriendin van nicht gevraagd. Ze heeft familie in België en eerste wat ze zei was: dit is wen grote en bekende drugsbaron. Maar misschien inmiddels niet meer.
pi_173148886
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
Voetbalmeisje, verleden in drugs ja. Dat weet ik, maar hij zegt nu in de autohandel te zitten. Heb een vriendin van nicht gevraagd. Ze heeft familie in België en eerste wat ze zei was: dit is wen grote en bekende drugsbaron. Maar misschien inmiddels niet meer.
Jij vertrouwt hem niet.
pi_173148905
Achterhoker, nee. Heeft 8,5 jaar vastgezeten.
pi_173148920
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ooh. Drugs en 'autohandel'. Dat is halve maffia. Als in dat hij wel raad weet met pistolen en lijken wegruimen.
pi_173148957
Voetbalmeisje, ja weet het niet. Echt nier. Misschien echt niet meer na zo lange celstraf? Hij is getraumatiseerd en merk ook dat hij het zwaar gehad heeft in de gevangenis.
pi_173149032
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zargon, krijg het niet geopend.

Niks te maken met vertrouwen. Hij is er mysterieus over en ik ben nieuwsgierig en moet dingen weten alvorens we trouwen.
Dat heeft alles te maken met vertrouwen..
pi_173149055
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:59 schreef Maghrebijnse het volgende:
Voetbalmeisje, ja weet het niet. Echt nier. Misschien echt niet meer na zo lange celstraf? Hij is getraumatiseerd en merk ook dat hij het zwaar gehad heeft in de gevangenis.
Nee hoor.
pi_173149059
Ff serieus :')
pi_173149185
Potentieel pareltje dit
Edensnator over 'n out
pi_173149187
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wespensteek, heb allang op zijn voor en achternaam gezocht. Kon niks vinden. Raar.
Dan moet je beter je best doen en meer informatie gebruiken, leeftijd, geboortedatum, geboorteplaats, woonplaats etc. etc. Als hij 8,5 jaar heeft gekregen is er normaal gesproken wel iets te vinden in de media. Soms kun je ook zoeken in het archief van regionale kranten.
  maandag 14 augustus 2017 @ 23:08:01 #42
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_173149192
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_173149201
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:07 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dan moet je beter je best doen en meer informatie gebruiken, leeftijd, geboortedatum, geboorteplaats, woonplaats etc. etc. Als hij 8,5 jaar heeft gekregen is er normaal gesproken wel iets te vinden in de media. Soms kun je ook zoeken in het archief van regionale kranten.
Is ook waar. Maar eh waarom moet je dit opzoeken?
pi_173149234
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:08 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

Is ook waar. Maar eh waarom moet je dit opzoeken?
Omdat ze hem niet vertrouwt.
pi_173149261
Volgens mij weet je z'n echte naam niet eens, als je niks kan vinden.
pi_173149385
Heb zijn echte naam wel. Heb zijn paspoort gezien.
pi_173149409
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
Heb zijn echte naam wel. Heb zijn paspoort gezien.
Stel nou, hè... dat 'ie een kopstuk is van een criminele organisatie.

Waarom vertrouw je dan wel zijn paspoort, maar hem niet?
pi_173149432
Dit topic :')

Deze TS :')
"Pools are perfect for holding water"
pi_173149670
Er is eentje bij mij in de straat die heeft ook vast gezeten voor een drugslab in belgie heeft ook veel autos achter het huis. Toch niet de man van ts? :')
pi_173149681
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:45 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dat heeft dus alles te maken met vertrouwen. Hij wil het niet delen en vertrouwt jou niet dat je er niet op afknapt, jij vertrouwt hem niet dat het onbenullig genoeg is om niet open over te zijn.

En probeert nu alsnog -achter zijn rug om- eea te weten te komen.

Maar nee, met (gebrek aan) vertrouwen heeft dit natuurlijk niks van doen :')

Maar goed, iig wel alles met aandacht, aandacht en nog eens aandacht...
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')