abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 augustus 2017 @ 20:08:08 #51
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173192356
OP teruggezet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173192543
Ik begrijp dat OP's altijd teruggezet moeten worden omdat het de hits in Google vergroot en fok! daar weer groot mee gaat worden. Maar dat er nooit uitzonderingen zijn begrijp ik niet. Soms zijn er mensen die spijt ervan hebben dat ze in een emotionele bui een topic hebben geopend. Rattenvrouwtje is niet direct herleidbaar misschien, maar misschien ook wel via andere websites. Weegt het belang van een paar views extra dan echt op tegen een emotioneel moment (periode) van iemand?
Fylax is op televisie geweest
  woensdag 16 augustus 2017 @ 20:18:41 #53
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173192624
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:16 schreef jodelahity het volgende:
Ik begrijp dat OP's altijd teruggezet moeten worden omdat het de hits in Google vergroot en fok! daar weer groot mee gaat worden. Maar dat er nooit uitzonderingen zijn begrijp ik niet. Soms zijn er mensen die spijt ervan hebben dat ze in een emotionele bui een topic hebben geopend. Rattenvrouwtje is niet direct herleidbaar misschien, maar misschien ook wel via andere websites. Weegt het belang van een paar views extra dan echt op tegen een emotioneel moment (periode) van iemand?
Er worden wel uitzonderingen gemaakt. De TS van een topic kan daar altijd een bericht voor sturen en dan wordt er gekeken of de vraag gegrond is

Zelf de boel leeggooien is niet toegestaan, staat ook in de policy/FAQ. Dus lees en denk vooral na voor je typt, want het staat er in principe voor altijd :).

Verder commentaar hierover kan in een algemeen FB-topic in feedback.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173192943
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 20:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

Er worden wel uitzonderingen gemaakt. De TS van een topic kan daar altijd een bericht voor sturen en dan wordt er gekeken of de vraag gegrond is

Zelf de boel leeggooien is niet toegestaan, staat ook in de policy/FAQ. Dus lees en denk vooral na voor je typt, want het staat er in principe voor altijd :).

Verder commentaar hierover kan in een algemeen FB-topic in feedback.
Ik heb geen commentaar hier verder op of op jou. Maar misschien is het netjes om dan die persoon op die rechten te wijzen in die post? En ja dat vraag ik dus aan jou ;) Ook al kan je me daarvoor ook doorverwijzen naar Danny
pi_173193875
Een reactie hierop is ook niet vereist. Vroeg het me gewoon af of een vrijwilliger hier ook zijn of haar eigen mening over durfde te uiten
  donderdag 17 augustus 2017 @ 15:58:24 #56
470634 Radhatanaya
Yoga is the way of life
pi_173211081
Ik zou me hier niet druk om maken. Leef je eigen leven en maak je eigen kinderen.
Open vandaag nog uw chakra's om een nieuw bewustzijn te ontwikkelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')