SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Hier verderoh ah toma toma vem vem vem vem
God bezig. Roosteren dat ding!quote:Op maandag 14 augustus 2017 21:49 schreef Firewarrior het volgende:
Net een mug in mijn kamer gespot en succesvol doodgeslagen. Kut beesten zijn het
Ik heb donkerblauw tapijt, dus binnen de kortste keren ligt er weer veel zichtbare viezigheid. Daardoor kan ik de mug moeilijk op de grond vinden. Maar ik neem aan dat een dode insect niet zo schadelijk is qua verspreiding van bacteriën.quote:Op maandag 14 augustus 2017 21:52 schreef Divje het volgende:
[..]
God bezig. Roosteren dat ding!
Ik ben nog op jacht, vannacht al twee vermoord, nog 14.052.017 en de ene helft van een muur is rood. Dan zijn we wel veel muggenbulten verder
Oh zoveel muggen zijn er gelukkig niet tegelijkertijd aanwezig. Zou moeilijk ademen worden in m'n twee-kamer woninkjequote:Op maandag 14 augustus 2017 21:53 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik heb donkerblauw tapijt, dus binnen de kortste keren ligt er weer veel zichtbare viezigheid. Daardoor kan ik de mug moeilijk op de grond vinden. Maar ik neem aan dat een dode insect niet zo schadelijk is qua verspreiding van bacteriën.
Hoe komt het dat je zo veel muggen in huis hebt? Misschien moet je eens pesticide o.i.d gebruiken.
Heb jij ook het probleem dat je tapijt snel weer vies wordt? Ik bedoel dat je allerlei viezigheid te zien krijgt.quote:Op maandag 14 augustus 2017 21:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh zoveel muggen zijn er gelukkig niet tegelijkertijd aanwezig. Zou moeilijk ademen worden in m'n twee-kamer woninkje
Maar ik heb ook donker tapijt. Erg vervelendZie het altijds als een geluksmomentje als je het teringbeestje op een wit stuk muur ziet zitten. Om dat beest dan met de arm waar 5 muggenbeten zitten compleet de tyfus in te slaan, en hem daarna lekker uit te smeren over die muur.
Muggen
Ben helemaal flauw van vloerbedekking. Elke 3-4 dagen stofzuigen want ik zie niet of het wel/niet vies is. Buitengewoon kut. Viezigheid, tjah. Wat is viezigheid. Zie gewoon weinigquote:Op maandag 14 augustus 2017 21:58 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Heb jij ook het probleem dat je tapijt snel weer vies wordt? Ik bedoel dat je allerlei viezigheid te zien krijgt.
Ik sla muggen gewoon als ze in de lucht vliegen neer met een vliegenmepper. Je moet ze gewoon goed raken en dan is het afgelopen met de ellende. Een elektrische vliegenmepper kan ook nog een beter alternatief zijn, maar een gewone werkt in mijn geval wel.
Hoe bedoel je ben helemaal flauw van vloerbedekking? Ik zie meestal binnen een paar uur nadat ik mijn kamer heb gestofzuigd al veel viezigheid, da's het nadeel van donker tapijt. Bij mensen met licht tapijt zie ik dat nooit, en ik ken eigenlijk niemand anders irl die ook donker tapijt heeft.quote:Op maandag 14 augustus 2017 22:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben helemaal flauw van vloerbedekking. Elke 3-4 dagen stofzuigen want ik zie niet of het wel/niet vies is. Buitengewoon kut. Viezigheid, tjah. Wat is viezigheid. Zie gewoon weinig
Muggen uit de lucht slaan is me nog niet gelukt
Ja, maar dat is met toestemming. Dat telt niet.quote:Op maandag 14 augustus 2017 22:19 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik gebruik een electrische mepper alleen op mijn vrouw.
Zodra muggen zich in vijandelijk gebied begeven hebben ze die toestemming ook gegevenquote:Op maandag 14 augustus 2017 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar dat is met toestemming. Dat telt niet.
True, truequote:Op maandag 14 augustus 2017 22:37 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zodra muggen zich in vijandelijk gebied begeven hebben ze die toestemming ook gegeven
Ik krijg altijd vieze ziektes van donker tapijtquote:Op maandag 14 augustus 2017 22:07 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ben helemaal flauw van vloerbedekking? Ik zie meestal binnen een paar uur nadat ik mijn kamer heb gestofzuigd al veel viezigheid, da's het nadeel van donker tapijt. Bij mensen met licht tapijt zie ik dat nooit, en ik ken eigenlijk niemand anders irl die ook donker tapijt heeft.
HorkGodquote:Op maandag 14 augustus 2017 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik krijg altijd vieze ziektes van donker tapijtbeter doe je daar normaal over.
Tapijt krijg je nooit schoon, kunt beter een harde vloer nemen.quote:Op maandag 14 augustus 2017 22:07 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ben helemaal flauw van vloerbedekking? Ik zie meestal binnen een paar uur nadat ik mijn kamer heb gestofzuigd al veel viezigheid, da's het nadeel van donker tapijt. Bij mensen met licht tapijt zie ik dat nooit, en ik ken eigenlijk niemand anders irl die ook donker tapijt heeft.
Ik negeer ze tegenwoordigquote:Op maandag 14 augustus 2017 21:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh zoveel muggen zijn er gelukkig niet tegelijkertijd aanwezig. Zou moeilijk ademen worden in m'n twee-kamer woninkje
Maar ik heb ook donker tapijt. Erg vervelendZie het altijd als een geluksmomentje als je het teringbeestje op een wit stuk muur ziet zitten. Om dat beest dan met de arm waar 5 muggenbeten op zitten compleet de tyfus in te slaan, en hem daarna lekker uit te smeren over die muur.
Muggen
Wel voor een deel. En eh, ik ga niet mijn hele vloer vervangen. Een tapijtvloer is fijn in het opzicht dat je een zachte vloer onder je voeten hebt, maar qua schoonmaken en dergelijke is het wel inferieur aan een harde vloer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 01:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tapijt krijg je nooit schoon, kunt beter een harde vloer nemen.
Oh, en waarom zou je de mug uitsmeren over de muur? Dat is vies.quote:Op maandag 14 augustus 2017 21:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar ik heb ook donker tapijt. Erg vervelendZie het altijd als een geluksmomentje als je het teringbeestje op een wit stuk muur ziet zitten. Om dat beest dan met de arm waar 5 muggenbeten op zitten compleet de tyfus in te slaan, en hem daarna lekker uit te smeren over die muur.
Muggen
Daarom zijn er pantoffelsquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 01:23 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Wel voor een deel. En eh, ik ga niet mijn hele vloer vervangen. Een tapijtvloer is fijn in het opzicht dat je een zachte vloer onder je voeten hebt, maar qua schoonmaken en dergelijke is het wel inferieur aan een harde vloer.
Ja, dat krijg je er vaak moeilijk af.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 01:23 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Oh, en waarom zou je de mug uitsmeren over de muur? Dat is vies.
Maar die draag je niet altijd, en die wil ik niet altijd dragen.quote:
Ik sla ze vanuit de lucht neer met een vliegenmepper. Jullie zijn amateursquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 01:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je er vaak moeilijk af.
Ik pakte vroeger altijd een groot boek met harde kaft en drukte die tegen de muur.
Geen ontsnapping mogelijk.
Maar nu negeer ik ze gewoon
Ik kan voor jou iets maken van varkensvlees en dat ga je heerlijk vinden, en als ik zeg dat het rundvlees is ga je dat geloven, dus stel je niet zo aan met "ik lust het niet."quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:17 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Het schijnt ook zo te zijn dat varkens vooraf weten dat ze geslacht gaan worden. Daarnaast krijgen varkens eerder ernstige ziektes.
Maargoed, ik hoef jullie niet te overtuigen om geen varkensvlees te eten. Ik lust het niet, dus voor mij is het simpel.
Kan ik niet, zuigen ze me leegquote:
Ja zeg, dat doe ik ook niet serieusquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 01:23 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Oh, en waarom zou je de mug uitsmeren over de muur? Dat is vies.
Moge Guyv!quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 09:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
moge bpn![]()
moge alle andere peeps
Oh was er VI? ik vind dat kutquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 12:04 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemiddag!
Normaal gesproken vind ik Danny Vera bij VI hartstikke leuke liedjes zingen, maar zoals hij gisteren Little Sister ten gehore bracht vond ik heel matig
Dan kun je beter de versie van Ry Cooder horen
Nee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 12:26 schreef Blaadjes het volgende:
Divje is dit wat voor jou?
https://www.lactacyd.nl/gratis-antibacteriele-wasemulsie/
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 12:33 schreef Divje het volgende:
Bedankt B. Nu moet ik weer naar m'n dealer
Geniet er van!quote:
Divjequote:Op dinsdag 15 augustus 2017 12:53 schreef Divje het volgende:
Dealer geweest. Had mooie halve liters in de aanbieding, maar ben toch voor de goedkoopste gegaan. Ook baal ik er van dat Sensations 17 cent duurder zijn geworden
3 bakjes Tapas voor 5,- is dan wel weer leuk
Jumbodealergenot?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 12:53 schreef Divje het volgende:
Dealer geweest. Had mooie halve liters in de aanbieding, maar ben toch voor de goedkoopste gegaan. Ook baal ik er van dat Sensations 17 cent duurder zijn geworden
quote:
Die ondertitel heb ik nog maar sinds kortquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Divje
AnaalMeneer
waarom valt me dit nu pas op!
Nog paar weekjes genieten van mijn vakantie, en lekker geouwehoer met de oudjes in beiaarden tehuis..
Dan word het weer rustig, want dan ben ik waarschijnlijk erg druk
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga ook zo.
Moet nog drinken halen. Maar ik heb geen zin om de deur uit te gaan.
Ongelofelijk ja. Het is al heel wat dat ik gister de was heb gedaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Vakantie. Word je lui van he.ja toch niettan
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ongelofelijk ja. Het is al heel wat dat ik gister de was heb gedaan.
Het is wel een serie die je moet pakken iddquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:32 schreef Scrummie het volgende:
Wel 1 episode van Peaky Blinders gezien. Pakt me nog niet, maar ik ga nog wel verder kijken.
Gladiators halve liter 75 cent bij dirk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 12:53 schreef Divje het volgende:
Da's alleen voor de echte echte he.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gladiators halve liter 75 cent bij dirk.
Aldi faxe 10% 1 liter 1.58 bij aldi
Ja, No Man's Sky staat geregeld aan jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:33 schreef Divje het volgende:
[..]oh oh.
Veel No Mans Sky aan het spelen ook?
[..]
Het is wel een serie die je moet pakken idd
Ik was verkocht bij het lekkere sfeertje. Eigenlijk direct al
Ik ga topic openen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Da's alleen voor de echte echte he.
Jij bent best goed in haxball hè?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, No Man's Sky staat geregeld aan ja. Vandaag nog niet though. Zo weer
.
Ja, het sfeertje spreekt me ook wel aan. Britten.
Ik twijfel om overnieuw te beginnen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, No Man's Sky staat geregeld aan ja. Vandaag nog niet though. Zo weer
.
Ja, het sfeertje spreekt me ook wel aan. Britten.
Ik heb 2 stuiterballen van kinderen, en mijn vrouw heeft last van schoonmaakOCD!quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Vakantie. Word je lui van he.ja toch niettan
Nee, eigenlijk niet. Ben echt slecht.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jij bent best goed in haxball hè?
Ja, daar twijfel ik dus ook over. Ene kant; missies moet je toch opnieuw doen. Maar aan de andere kant; voortgang zoals schip en exosuit ook wegquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik twijfel om overnieuw te beginnen.
Ben dan m'n hele mooie 38 slots Hauler kwijt
Ik zag de gifjes. Niet dat ik beter ben hoor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ben echt slecht.
Zag laatst een mooi gifje met jouw naam erinquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ben echt slecht.
Dan wordt het lastig om lui te zijn jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb 2 stuiterballen van kinderen, en mijn vrouw heeft last van schoonmaakOCD!
Die gifjes zijn van iedereen te makenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik zag de gifjes. Niet dat ik beter ben hoor.
Dat is het enige wat me tegenhoudt. En heb nog niet uitgevogeld hoe ik terug kan warpen naar een stelsel. Wil naar een prachtige kleine maan, overal water en overal lush groene eilandenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, daar twijfel ik dus ook over. Ene kant; missies moet je toch opnieuw doen. Maar aan de andere kant; voortgang zoals schip en exosuit ook weg.
Gewoon verder gaan tot je een nieuwe kleine maan tegen komtquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is het enige wat me tegenhoudt. En heb nog niet uitgevogeld hoe ik terug kan warpen naar een stelsel. Wil naar een prachtige kleine maan, overal water en overal lush groene eilanden
Zal die net zo mooi kunnen zijn als die vorige ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon verder gaan tot je een nieuwe kleine maan tegen komt. Zit er nu zelf ook op 1, net gister mijn base neer gezet, kom ik erachter dat ze geen dieren hebben. Ik ben wel dieren nodig op mijn homeplanet.
Zat je nou al die tijd tegen mij te liegen, was d'r geen woord waar van wat je zei?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan ik niet, zuigen ze me leeg
[..]
Ja zeg, dat doe ik ook niet serieus
Alleen het aantal muggen en dat ik ze uitsmeerquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:49 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Zat je nou al die tijd tegen mij te liegen, was d'r geen woord waar van wat je zei?
Er is altijd een mooiere planeetquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal die net zo mooi kunnen zijn als die vorige ?
Ben ook snel veel geld nodig, wil zo'n freighter zodat ik meer ships kan hebben. M'n Hauler vecht niet zo lekker
Screens btw?
Ben daar nog niet eens aan toegekomenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er is altijd een mooiere planeet.
En ja, money troubles. Ook daarom twijfel om opnieuw te beginnen. Maar een farm helpt daar wel lekker in natuurlijk. Schijn dat die fugal mould ofzo dingen vrij veel waard zijn.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben daar nog niet eens aan toegekomenbouwen en farmen. Vooral aan het minen geweest. Elke keer 24 slots aan spul verkopen
Is wel graftakkesaai hoor dat heen en weer vliegenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]Dat werkt natuurlijk ook wel. Maar als je gaat bouwen enzo, krijg je ook automatische mining units, dus die helpen je dan ook weer met geld.
Ik denk dat ik zojuist heb besloten opnieuw te beginnen. Twijfels.
Maar je smeerde ze toch niet serieus uit? Ik vat 'm niet meer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Alleen het aantal muggen en dat ik ze uitsmeer
Bedoel ook dat dat is gelogen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:58 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Maar je smeerde ze toch niet serieus uit? Ik vat 'm niet meer.
Dat laatste hoop ik ook, want ja, planeetje zoeken is lastig.. En dan slaat de twijfel weer toe. Want de mooiste planeten schijnen dichterbij het centrum te liggen, dus ga je daar op wachten, tot je daar bent? Of eerst bouwen en dan verder kijken... of nog een leuke; de blauwe en rode systemen schijnen ook mooiere planeten te hebben, waar je dus een betere hyperdrive voor nodig bent. Ga je dus eerst op de standaard systemen bouwen of ga je eerst je hyperdrive upgraden...? Man man, dit spel kent zoveel keuzes dat ik er gek van kan worden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Is wel graftakkesaai hoor dat heen en weer vliegenDaarom wil ik wel bezig met die basis. Maarja, eerst een goeie planeet vinden, dat probleem is je wel bekend volgens mij
Hoop op een leuke start planeet voor je
Blijven zoekenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:57 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik kan alleen maar planeten met extreem weer vinden
Het is net de illuminati die Div. Sterker nog, ik denk dat hij reptillian is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:59 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dus zat je nou de hele tijd tegen mij te liegen over van alles en nog wat? Leugenaar!
Maar op een gegeven moment. Vrij snel. Is de benzine op...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik ook, want ja, planeetje zoeken is lastig.. En dan slaat de twijfel weer toe. Want de mooiste planeten schijnen dichterbij het centrum te liggen, dus ga je daar op wachten, tot je daar bent? Of eerst bouwen en dan verder kijken... of nog een leuke; de blauwe en rode systemen schijnen ook mooiere planeten te hebben, waar je dus een betere hyperdrive voor nodig bent. Ga je dus eerst op de standaard systemen bouwen of ga je eerst je hyperdrive upgraden...? Man man, dit spel kent zoveel keuzes dat ik er gek van kan worden.
[..]
Blijven zoeken.
Ik denk eerder dat hij een Annunaki is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is net de illuminati die Div. Sterker nog, ik denk dat hij reptillian is.
Warpcells zijn vrij eenvoudig te maken toch?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:00 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment. Vrij snel. Is de benzine op...
Waarom?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:01 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij een Annunaki is.
Het spel hangt wel van moeilijke keuzes aan elkaar jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 13:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik ook, want ja, planeetje zoeken is lastig.. En dan slaat de twijfel weer toe. Want de mooiste planeten schijnen dichterbij het centrum te liggen, dus ga je daar op wachten, tot je daar bent? Of eerst bouwen en dan verder kijken... of nog een leuke; de blauwe en rode systemen schijnen ook mooiere planeten te hebben, waar je dus een betere hyperdrive voor nodig bent. Ga je dus eerst op de standaard systemen bouwen of ga je eerst je hyperdrive upgraden...? Man man, dit spel kent zoveel keuzes dat ik er gek van kan worden.
[..]
Blijven zoeken.
shhhquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is net de illuminati die Div. Sterker nog, ik denk dat hij reptillian is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Hij vertoont een beetje oud-Egyptisch gedrag. De Annunaki hadden een sterke verbinding met Egypte.quote:
Wat is oud-Egyptisch gedrag?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:20 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Hij vertoont een beetje oud-Egyptisch gedrag. De Annunaki hadden een sterke verbinding met Egypte.
Dat lijkt een beetje op het gedrag wat Divje vertoont, maar dan met meer mystiek en occultisme.quote:
Het was een grapje. Waarom wordt het vaker aan je gevraagd?quote:
Liep wel eens rond in een trui met omgekeerd kruis.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:27 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Het was een grapje. Waarom wordt het vaker aan je gevraagd?
Ben je een Egyptenaar?
Ik heb eigenlijk nooit iets gegeten wat specifiek Egyptisch is, behalve kikkererwten. Falafel, kebab, shoarma, enz zijn niet specifiek Egyptisch.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Liep wel eens rond in een trui met omgekeerd kruis.
En nee, al is Egyptisch eten wel überlekker.
Zit je nou je afkomst te verloochenen? Man man manquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Liep wel eens rond in een trui met omgekeerd kruis.
En nee, al is Egyptisch eten wel überlekker.
Uit welk land kom jij? Gwn NL, denk ik?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 15:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zit je nou je afkomst te verloochenen? Man man man
Palastina. Oh wacht dat is geen land. Uit de regio die ze palastina noemenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 15:55 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Uit welk land kom jij? Gwn NL, denk ik?
Echt waar?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Palastina. Oh wacht dat is geen land. Uit de regio die ze palastina noemen
Echt waar. Door een Israëlische spion verwekt bij een Jordaanse vrouw die claimt dat ze palastijn is sinds ze die identiteit verzonnen hebben.quote:
Deze SC is niet altijd serieus Fire, er worden veel grappen gemaakt onderling en dat maakt het ook zo'n relaxte SC.quote:
Jij weet heel goed dat dit waarheid is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Deze SC is niet altijd serieus Fire, er worden veel grappen gemaakt onderling en dat maakt het ook zo'n relaxte SC.
Maar volgende week vrijdag sta ik wel op je stoep. Dat is serieusquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:56 schreef Divje het volgende:
B is de grootste grappenmaker. Neem die al jaren niet meer serieus.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Maar volgende week vrijdag sta ik wel op je stoep. Dat is serieus
Nu weet ik dat je een grapje maakt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 16:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Echt waar. Door een Israëlische spion verwekt bij een Jordaanse vrouw die claimt dat ze palastijn is sinds ze die identiteit verzonnen hebben.
Mij ook, maar dat negeer ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 10:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan ik niet, zuigen ze me leeg
[..]
Genoeg roken en je komt er achterquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:10 schreef Divje het volgende:
Zit met stijgende verbazing de open wond op m'n pakje shag te bekijken. Hoe dan.
Als je neemt kun je het beter ook maar serieus doen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Niet alles zo serieus nemen.
Had je m'n post gelezen trouwens? Ik zei dat ik iets kan klaarmaken van varkensvlees en als ik zeg dat het rund is ga je dat geloven. Je mist echt wat, naast het geheelonthouden - drugs en drank zijn ook geweldig.
Ik neem varkens serieus. Met een korreltje zout.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als je neemt kun je het beter ook maar serieus doen.
Nee, dan geloof ik het niet. Ik ben een fijnproever, en ik proef echt wel dat het varkensvlees is. Ik mis helemaal niets, vroeger at ik ook varkensvlees en zo geweldig is het niet. Geen drugs en drank consumeren is ook geen groot gemis. Sommige mensen denken dat alles om hun genot draait, maar dat genot is maar tijdelijk. Je gezondheid is belangrijker.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Niet alles zo serieus nemen.
Had je m'n post gelezen trouwens? Ik zei dat ik iets kan klaarmaken van varkensvlees en als ik zeg dat het rund is ga je dat geloven. Je mist echt wat, naast het geheelonthouden - drugs en drank zijn ook geweldig.
Sommige dingen zijn zo gekruid dat je het verschil écht niet proeft. Je kan mij dat niet wijsmaken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:57 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nee, dan geloof ik het niet. Ik ben een fijnproever, en ik proef echt wel dat het varkensvlees is. Ik mis helemaal niets, vroeger at ik ook varkensvlees en zo geweldig is het niet. Geen drugs en drank consumeren is ook geen groot gemis. Sommige mensen denken dat alles om hun genot draait, maar dat genot is maar tijdelijk. Je gezondheid is belangrijker.
Ongeacht hoe gekruid het is proef ik nog wat voor soort vlees het is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:58 schreef illusions het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn zo gekruid dat je het verschil écht niet proeft. Je kan mij dat niet wijsmaken.
Het leven draait om leven - als ik er niet meer van kan genieten, schiet me dan maar af.
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:00 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ongeacht hoe gekruid het is proef ik nog wat voor soort vlees het is.
Je moet wel een beetje genieten, maar daarbij hoef je je gezondheid niet te schaden. Het is juist verstandig dat ik een geheelonthouder ben. Ik hoop dat het de komende jaren ook zo blijft.
17, en dat is vooral de reden waarom ik hoop dat ik de komende jaren nog steeds geheelonthouder zal blijven. Volgende maand word ik 18.quote:
Ik zeg niet dat het onverstandig is hoor, uiteraard niet. Op jouw leeftijd deed ik trouwens ook alleen nog maar aan wiet, maar nu ben ik een half leven later nog steeds kerngezond terwijl ik van alles fout doe.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:00 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ongeacht hoe gekruid het is proef ik nog wat voor soort vlees het is.
Je moet wel een beetje genieten, maar daarbij hoef je je gezondheid niet te schaden. Het is juist verstandig dat ik een geheelonthouder ben. Ik hoop dat het de komende jaren ook zo blijft.
Jawel, dan proef ik het verschil nog steeds. Ik proef het ook direct na de eerste hap als iets van een ander merk is. Zelfs als het van hetzelfde merk is proef ik af en toe verschil, terwijl het hetzelfde voedsel is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het onverstandig is hoor, uiteraard niet. Op jouw leeftijd deed ik trouwens ook alleen nog maar aan wiet, maar nu ben ik een half leven later nog steeds kerngezond terwijl ik van alles fout doe.
En als jij denkt dat je het verschil kan proeven, heb je het goed fout. Structuur van vlees zit verschil in, maar dat is meer het deel van het vlees - als iets flink gekruid is of sterk gemarineerd, kan jij het verschil niet proeven, daar steek ik m'n hand voor in het vuur.
Niet hopen, gewoon doen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:01 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
17, en dat is vooral de reden waarom ik hoop dat ik de komende jaren nog steeds geheelonthouder zal blijven. Volgende maand word ik 18.
Je bent wel een wijsneusje he.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:04 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Jawel, dan proef ik het verschil nog steeds. Ik proef het ook direct na de eerste hap als iets van een ander merk is. Zelfs als het van hetzelfde merk is proef ik af en toe verschil, terwijl het hetzelfde voedsel is.
Jaquote:
Dat is onmogelijk, en ik geloof ook niet dat je zulke uitgebreide ervaring hebt, maar het lijkt wel alsof je denkt dat je overal eigenlijk heel erg goed in bent.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:04 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Jawel, dan proef ik het verschil nog steeds. Ik proef het ook direct na de eerste hap als iets van een ander merk is. Zelfs als het van hetzelfde merk is proef ik af en toe verschil, terwijl het hetzelfde voedsel is.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja
Eens even op zoek naar die anomaly voor 'n atlas pass v1. Daarna op zoek naar een leuk planeetje
Ja, dat ben ik van plan, maar het kan zijn dat ik de verleiding over een paar jaar toch niet weersta. Ik hoop echter dat dat niet het geval zal zijn.quote:
Jij vindt het heerlijk, ik lust het niet meer, ongeacht waardoor het verwerkt is. Ik lust het door bijvoorbeeld Chinees eten of een quiche ook niet, en ik zal altijd proeven dat het varkensvlees is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:06 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, en ik geloof ook niet dat je zulke uitgebreide ervaring hebt, maar het lijkt wel alsof je denkt dat je overal eigenlijk heel erg goed in bent.Ik probeer alleen te zeggen dat je je aanstelt als je zegt dat je varkensvlees niet lust, want als het goed bereid is, is het heerlijk, en dan zijn er dus zelfs gerechten waaraan jij niet proeft of het varken is, of hond.
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:36 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik neem varkens serieus. Met een korreltje zout.
Nietes.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:26 schreef Firewarrior het volgende:
ik zal altijd proeven dat het varkensvlees is.
In hele zeldzame gevallen misschien niet, maar ik ben wel benieuwd naar die zeer gekruide varkensvlees waarbij ik niet zou proeven dat het varkensvlees is.quote:
Als ik dat zeg, kan ik je niet meer testen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:35 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
In hele zeldzame gevallen misschien niet, maar ik ben wel benieuwd naar die zeer gekruide varkensvlees waarbij ik niet zou proeven dat het varkensvlees is.
Ik eet nu uit principe ook geen varkensvlees meer, en daar ga ik geen discussie over voeren.
We zullen elkaar wss niet irl ontmoeten, en al helemaal niet daarvoor. Mocht dat wel het geval zijn, dan zou ik al weten wat er aan de hand is, dus dan heeft het geen zin.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:36 schreef illusions het volgende:
[..]
Als ik dat zeg, kan ik je niet meer testen.
Principes over enkel varkensvlees niet eten. Tja, daar valt ook geen nuttige discussie over te voeren.
Dus hij wist niet dat het varkensvlees was? Pestkop.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:40 schreef illusions het volgende:
Wel eens een moslim shoarma van varkensvlees voorgeschoteld trouwens, hij vond het heerlijk.
Never say never, maar die kans acht ik ook vrij klein ja, het zou op een meet kunnen zijn ofzo maar daar ben ik nog nooit geweest en we wonen niet bepaald in de buurt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:40 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
We zullen elkaar wss niet irl ontmoeten, en al helemaal niet daarvoor. Mocht dat wel het geval zijn, dan zou ik al weten wat er aan de hand is, dus dan heeft het geen zin.
Nee dat wist hij niet, maar hij rookt, zuipt, snuift en naait hoeren, dus ik denk niet dat het echt moreel verwerpelijk was.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:41 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dus hij wist niet dat het varkensvlees was? Pestkop.
Ik ga nooit naar meets, ik ben bang dat die "internetheldjes" irl gevaarlijke gangsters o.i.d zullen zijn. En waar woon je dan, en hoe weet je waar ik woon?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:43 schreef illusions het volgende:
[..]
Never say never, maar die kans acht ik ook vrij klein ja, het zou op een meet kunnen zijn ofzo maar daar ben ik nog nooit geweest en we wonen niet bepaald in de buurt.
[..]
Klopt. Binnen de islam is het dacht ik trouwens niet verboden als iemand jou haram vlees geeft en jij eet het op zonder dat je weet dat het haram is. Zal voor varkensvlees misschien ook gelden.quote:Nee dat wist hij niet, maar hij rookt, zuipt, snuift en naait hoeren, dus ik denk niet dat het echt moreel verwerpelijk was.
Ik woon simpelweg ver van iedereen hier vandaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:46 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar meets, ik ben bang dat die "internetheldjes" irl gevaarlijke gangsters o.i.d zullen zijn. En waar woon je dan, en hoe weet je waar ik woon?
[..]
Klopt. Binnen de islam is het dacht ik trouwens niet verboden als iemand jou haram vlees geeft en jij eet het op zonder dat je weet dat het haram is. Zal voor varkensvlees misschien ook gelden.
Maar dan nog is het niet iets wat binnen de islam aangemoedigd wordt, lijkt me.
Gevaarlijke gangsters is misschien overdreven, maar de gemiddelde KLB user komt niet echt normaal over. Het zou me niet verbazen als ze agressieproblemen o.i.d hebben, en daar wil ik dus niks mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 18:49 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik woon simpelweg ver van iedereen hier vandaan.Waarom denk je dat het gevaarlijke gangsters zouden zijn, en waarom zouden gevaarlijke gangsters überhaupt iets tegen jou hebben?
Joh laat die sukkel toch. Hij heeft geen idee hoeveel soorten vlees er van een varken komen.quote:
Van Scrummie 1 soort en dat weegt 200kgquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Joh laat die sukkel toch. Hij heeft geen idee hoeveel soorten vlees er van een varken komen.
Gelukkig kom jij heel normaal over.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:20 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Gevaarlijke gangsters is misschien overdreven, maar de gemiddelde KLB user komt niet echt normaal over. Het zou me niet verbazen als ze agressieproblemen o.i.d hebben, en daar wil ik dus niks mee te maken hebben.
Ja het scrotum. Het enige bruikbare maar idd 200 kg.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van Scrummie 1 soort en dat weegt 200kg
Je hebt het code woord nog niet uitgesproken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:45 schreef ChrisCarter het volgende:
Zeg doe eens normaal naar elkaar.
Als je met dat een jaartje gaat optrekken elke dag, dan ben je wel een kast hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja het scrotum. Het enige bruikbare maar idd 200 kg.
Ik vroeg of het mocht maar hij wou hem nog even in de kast houden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je met dat een jaartje gaat optrekken elke dag, dan ben je wel een kast hoor
Als 1x al lukt
Jawel, en die eet ik bijna allemaal niet. Alleen frikandel wel eens, maar dat vermijd ik ook zo veel mogelijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Joh laat die sukkel toch. Hij heeft geen idee hoeveel soorten vlees er van een varken komen.
Heb je hem irl ontmoet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Blaadjes kan alles vertellen over mijn anger-issues
Jup een maandje terug, binnenkort weerquote:
Hebben jullie gevochten?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jup een maandje terug, binnenkort weer
Nee, we gaan innig knuffelenquote:
Was dat nou nodig?quote:
Nee, je had anger issues en nu laat ik je zien dat ik nog ergere anger issues heb!quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Was dat nou nodig?
Als Blaadjes en ik willen knuffelen, laat dan ons godverdomme even
Dat je boos bent op de wereld was al snel duidelijk, broertje van tribalwarsquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:39 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nee, je had anger issues en nu laat ik je zien dat ik nog ergere anger issues heb!
En dat gaat ik doen ook met jou. Desnoods met speklapjes ertussen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Was dat nou nodig?
Als Blaadjes en ik willen knuffelen, laat dan ons godverdomme even
ooh, weet alleen dat mijn post werd verwijderd, waardoor het topic ook ontvolgt werd, das niet leuk en ook niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:36 schreef Blaadjes het volgende:
Maar goed als cc troll provocaties prima vindt en de reacties daarop niet. Prima.
FP moderatie zien we nu hier ook. Je kan je als een complete mongool gedragen en reacties daarop gaan we aanpakken. Dank je cc voor het de nek omdraaien van bnw sc.
Kunnen we het niet gewoon bij fleurige hawaihemden houden?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En dat gaat ik doen ook met jou. Desnoods met speklapjes ertussen.
Ik ken tribalwars niet. Ik ben ook niet boos op de wereld.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat je boos bent op de wereld was al snel duidelijk, broertje van tribalwars
Donder gewoon op hier.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:07 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik ken tribalwars niet. Ik ben ook niet boos op de wereld.
Ben lief,gedraag je..quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:39 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nee. Beter doe jij normaal tegen mij.
Beter besef jij dat dit sc is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:39 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nee. Beter doe jij normaal tegen mij.
Ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
Zullen we een wapenstilstand inlassen?
graag,gaat nergens over ditquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
Ik weet het al. Wel met knoflooksaus neem ik aan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:58 schreef illusions het volgende:
Net lekker broodje shoarma gegeten. Zal maar niet zeggen van welk vlees.
Ik wil Blaadjes knuffelenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
Hij wil het zelf ook, mits ik me rustig houquote:
Oh, nee. Dan is het goed.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij wil het zelf ook, mits ik me rustig hou
Uiteraard.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:01 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik weet het al. Wel met knoflooksaus neem ik aan?
Ik jou ook. Doen we 26e.quote:
Ach hij mag z'n ideeën hebben en verspreiden, het irritante is dat hij een 17jarige autist is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik jou ook. Doen we 26e.
Voor de rest stop ik nu met dit gezeik. Dit is sc waar we niet lopen te zeiken over onze persoonlijke ideeën. Op een enkel bericht na.
Laat die vent gewoon ergens anders zijn ideeën verspreiden.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach hij mag z'n ideeën hebben en verspreiden, het irritante is dat hij een 17jarige autist is.
KLB is ook niet zo blij met hem, ik vind hem wel vermakelijk, dat naive
Die FireWarrior maakt me onrustig, ben niet meer Zen en het laat vlekken achter op mijn Karma.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Knuffel.
EN DOE NOU EENS RUSTIG MAN!
Rustig blijven. Of als het echt niet kan Divje of mij helemaal de tyfus schelden. Wij kunnen dat wel handelen als dat jou weer rustig krijgt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die FireWarrior maakt me onrustig, ben niet meer Zen en het laat vlekken achter op mijn Karma.
Wat moet ik doen?
Bij jou kan ik helemaal zen zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Rustig blijven. Of als het echt niet kan Divje of mij helemaal de tyfus schelden. Wij kunnen dat wel handelen als dat jou weer rustig krijgt.
Eet jij broodjes shoarma met of zonder sla en andere groenten? Je kunt 't namelijk met alleen vlees en knoflooksaus eten, maar ook met groenten. Of misschien wel met meer andere toevoegingen die ik me nu niet bedenk.quote:
Ik wist niet eens dat dat bestond, of tenminste ik bedacht het me niet. Is dit een beetje goed spul?https://www.ah.nl/product(...)gaarse-rode-uiensausquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:13 schreef THEFXR het volgende:
ik vind knoflooksaus niet lekker, heb altijd die rode uiensaus
Ik ben geen autist en Blaadjes is de enige die hier moeilijk doet, en dat was ook alleen vandaag het geval.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach hij mag z'n ideeën hebben en verspreiden, het irritante is dat hij een 17jarige autist is.
KLB is ook niet zo blij met hem, ik vind hem wel vermakelijk, dat naive
jep, dat is die, normaal krijg je die bij de shoarmaquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:58 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat bestond, of tenminste ik bedacht het me niet. Is dit een beetje goed spul?https://www.ah.nl/product(...)gaarse-rode-uiensaus
Of moet je andere hebben?
[..]
Ik ben geen autist en Blaadjes is de enige die hier moeilijk doet, en dat was ook alleen vandaag het geval.
Ik at alleen thuis shoarma, heb 't nooit in een restaurant besteld. Ik vraag me af of die rode uien saus en shoarmasaus ook lekker zouden zijn op een broodje kebab.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 02:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jep, dat is die, normaal krijg je die bij de shoarma
gaat ook goedquote:Op woensdag 16 augustus 2017 02:15 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik at alleen thuis shoarma, heb 't nooit in een restaurant besteld. Ik vraag me af of die rode uien saus en shoarmasaus ook lekker zouden zijn op een broodje kebab.
Dan wordt het tijd dat ik het de volgende keer dat ik kebab eet eens probeer. Bedankt voor het advies.quote:
Kijk uit dat je geen varkentje krijgt voorgeschoteld, daar nemen die toerkoes het niet zo nauw mee.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 02:29 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat ik het de volgende keer dat ik kebab eet eens probeer. Bedankt voor het advies.
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 09:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
zo jij bent vroeg. Bed geplast?
inco's altijd welkom.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:05 schreef theguyver het volgende:
[..]how did you know..
Heb nog een extra luier over, mocht je het nodig hebben
lolquote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:19 schreef Divje het volgende:
Heb gister die nieuwe Baywatch gekeken maar herinner me er dus geen ene fluit van.
Zit gifjes te kijken om wat te herinnerenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ DAT???
daarnet zeg je.....nou ja lees zelf maar.
Ze wijst er toch naar?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar keek je niet het eerste naar jokkebrok![]()
Goeiemorgen
hoi L.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar keek je niet het eerste naar jokkebrok![]()
Goeiemorgen
Hij komt (er) welquote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hoi L.
Met kwartels gaat het nu goed. haha hij is nu de koning. vakman. Zag hem net nummertje maken op het vrouwtje dat hem steeds achterna zat.
Als je veel dronk is die kans heel erg groot.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:45 schreef Divje het volgende:
Drink nu al een paar dagen geen koffie meer. Zou m'n hoofdpijn daardoor kunnen komen?
#durftevragen #ontkenning
jaquote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:45 schreef Divje het volgende:
Drink nu al een paar dagen geen koffie meer. Zou m'n hoofdpijn daardoor kunnen komen?
#durftevragen #ontkenning
bedankt voor de zekerheidquote:
5-6 per dag. Vervang het nu door wat anders.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Als je veel dronk is die kans heel erg groot.
Lekker man. Hoe gaat het met de kleine, en met Mevrouw?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Goedemorgen, al 2 goeie slaapnachten gehad.
Geen idee of dat veel is, ik heb in mijn hele leven misschien een halve kop gedronkenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:46 schreef Divje het volgende:
5-6 per dag. Vervang het nu door wat anders.
kan heel goed hoor. koffie is een verslaving maar niet iedereen reageert hetzelfde op niet meer drinken.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:46 schreef Divje het volgende:
[..]
bedankt voor de zekerheid
[..]
Het gaat goed met beide.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker man. Hoe gaat het met de kleine, en met Mevrouw?
Het was niet echt een 100% serieuze vraag. Weet heel goed waar die hoofdpijn weg komtquote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
kan heel goed hoor. koffie is een verslaving maar niet iedereen reageert hetzelfde op niet meer drinken.
ik ook maar ja. SC he daar zijn we niet zo serieus.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Het was niet echt een 100% serieuze vraag. Weet heel goed waar die hoofdpijn weg komt
Mooiquote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het gaat goed met beide.
Al heeft de kleine een beetje last van krampjes vermoeden we
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik ook maar ja. SC he daar zijn we niet zo serieus.
in of uit principe?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik wil niet stoken maar ik eet in principe ook geen varken.
in principequote:
veel huilen?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het gaat goed met beide.
Al heeft de kleine een beetje last van krampjes vermoeden we
Waarmee vervang je het dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:46 schreef Divje het volgende:
[..]
bedankt voor de zekerheid
[..]
Thee, krijg daar wel hele agressieve buien door.quote:
Daar zit dan ook weer cafeïne in. Dan is het dus maar de vraag of dat wel een goede vervanger is. Misschien kun je cafeïne beter zo veel mogelijk vermijden. En misschien ook niet, ik weet niet wat je motieven zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Thee, krijg daar wel hele agressieve buien door.
Gelukkig geen vriendin
Volgens wie?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:36 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Waarom zou je koffie moeten vervangen eigenlijk? Zeker als je d'r hoofdpijn van krijgt (als je mindert) is het niet verstandig. Je kunt beter minderen, want 5 - 6 kopjes per dag is dus iets te veel.
Is gewoon zo. Beter drink je max 3 kopjes koffie per dag, 4 kan misschien nog net.quote:
Hehehe. Oke.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:39 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Beter drink je max 3 kopjes koffie per dag, 4 kan misschien nog net.
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/koffie.aspx
Ok. Ik drink atm bijna geen koffie. Ik heb tijden waarin ik elke dag 1 - 2 kopjes drink, en tijden waarin ik het niet drink omdat ik het vergeet te zetten of er geen zin in heb. Het is ook geen primaire levensbehoefte ofzo, dus het maakt niet uit.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op het moment niets. Ik drink alleen koffie op het werk, 4/5 kopjes per dag ofzo.
Ben jij echt 17? Je praat serieus alsof je 83 bentquote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:43 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ok. Ik drink atm bijna geen koffie. Ik heb tijden waarin ik elke dag 1 - 2 kopjes drink, en tijden waarin ik het niet drink omdat ik het vergeet te zetten of er geen zin in heb. Het is ook geen primaire levensbehoefte ofzo, dus het maakt niet uit.
Ja. En hoezo praat ik alsof ik 83 ben?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben jij echt 17? Je praat serieus alsof je 83 bent.
Beter eet en drink ik gewoon niets meer. Alles is slecht. Ga je dood van.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:36 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Daar zit dan ook weer cafeïne in. Dan is het dus maar de vraag of dat wel een goede vervanger is. Misschien kun je cafeïne beter zo veel mogelijk vermijden. En misschien ook niet, ik weet niet wat je motieven zijn.
Waarom zou je koffie moeten vervangen eigenlijk? Zeker als je d'r hoofdpijn van krijgt (als je mindert) is het niet verstandig. Je kunt beter minderen, want 5 - 6 kopjes per dag is dus iets te veel.
Je kan wel gewoon minderen met koffie (1 - 2 kopjes per dag minder ofzo) en zo gezond mogelijk eten.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Beter eet en drink ik gewoon niets meer. Alles is slecht. Ga je dood van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
wanneer ging je verhuizen?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wilde eigenlijk clown bassie typen
zou met jou wel vast willen zittenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:53 schreef Scrummie het volgende:
Ik zit vast in de lift, brandweer is bezig 😂
Leugenaarquote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zou met jou wel vast willen zitten
foto's?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:25 schreef Scrummie het volgende:
Maar weer vrij inmiddels, brandweer alles
Zat je weer eens over het toegestane gewicht 😭quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:53 schreef Scrummie het volgende:
Ik niet, maar je moeder was mee dus dan weet je het wel hequote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zat je weer eens over het toegestane gewicht 😭
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zat je weer eens over het toegestane gewicht 😭
nice, leuk verhaal om te vertellenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb er maar 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daaromquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nice, leuk verhaal om te vertellen
clapping.gifquote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik niet, maar je moeder was mee dus dan weet je het wel he.
Wat lijkt me dat doodengquote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:53 schreef Scrummie het volgende:
Die chemtrails op de tweede fotoquote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb er maar 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het ook een keer gehad, toen was ik 12 ofzo samen met mijn neef, lift stopte ineens en bewoog vreemd en toen hoorde we allerlei kettingen naar beneden vallen.. best bizar, toen 10 minuten gebeld met dat bedrijf die er verantwoordelijk voor was en toen deed ie het ineens weer.. Alleen was zijn beltegoed wel op die hij pas net erop had gezetquote:
Kan ik me voorstellen. Zal morgen wel even met een ander gevoel in de lift stappenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer gehad, toen was ik 12 ofzo samen met mijn neef, lift stopte ineens en bewoog vreemd en toen hoorde we allerlei kettingen naar beneden vallen.. best bizar, toen 10 minuten gebeld met dat bedrijf die er verantwoordelijk voor was en toen deed ie het ineens weer.. Alleen was zijn beltegoed wel op die hij pas net erop had gezet
Sindsdien haat ik die dingen..
En dat de lift niet vol is met allerlei mensen die van de zenuwen windjes gaan latenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gewoon chillen toch. Alleen hopen dat je mobiel vol is. :p
Vijf uurquote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:34 schreef Tjacka het volgende:
Mijn bradda zat paar maanden terug 5 uur vast in de lift. Hij had gewoon WiFi en een powerbank mee.
Moest hij om de 10 minuten door die liftding een wachtwoord roepen. Hij was alleen maar boos op die mensen dat hij een goal had gemist. Ook kwam er helemaal een ambulance.
tering, in de bajes zit je minder vast!quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:34 schreef Tjacka het volgende:
Mijn bradda zat paar maanden terug 5 uur vast in de lift. Hij had gewoon WiFi en een powerbank mee.
Moest hij om de 10 minuten door die liftding een wachtwoord roepen. Hij was alleen maar boos op die mensen dat hij een goal had gemist. Ook kwam er helemaal een ambulance.
is voor je gezondheid dat wachtwoordquote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tering, in de bajes zit je minder vast!
Grapje hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:03 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ben ik echt zo slim dan? Thanks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |