het was op dit moment dat er een wereld open ging voor TS.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:05 schreef cherrycoke het volgende:
kijk dan 2 days in the valley als je zo nodig een nude scene wil zien met charlize theron
Vogeltjesdans heeft een voorbeeldfunctiequote:Op zondag 13 augustus 2017 21:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Sinds wanneer laat jij je tegenhouden door wat sociaal maatschappelijk geaccepteerd wordt? Dit valt me enorm van je tegen, ik dacht dat je groter was dan dat.
Dit hoort vogeltjesdans wel vakerquote:Op zondag 13 augustus 2017 21:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit valt me enorm van je tegen, ik dacht dat je groter was dan dat.
Of niet natuurlijk.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dit hoort vogeltjesdans wel vaker
Je hebt voorbeeldfuncties en je hebt vogeltjesdans.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:46 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vogeltjesdans heeft een voorbeeldfunctie
quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zoveel mogelijkheden. Lekker thuis blijven met een koffie en een wijntje en een paar prachtige nieuwe gentleman dingen bestellen vanuit mijn luie stoel, of naar de bioscoop gaan. Het schijnt dat atomic blonde een dampend geile lesboscene met charlize theron heeft, dus ik weet het even niet meer.
Daarentegen schijnt het openbaar masturberen in de bioscoop nog steeds niet sociaal aanvaard te zijn dus ik weet het even niet meer. Iemand nog meer suggesties?
Klacht: me niet in de bioscoop kunnen aftrekken op charlize theron
Dat, hij met zijn paulaner en ik met mijn glenlivet. Dat ik niet rook maakt verder weinig uit, ik trek wel aan mijn eigen sigaar.quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:44 schreef Plompzakker het volgende:
Iwanius en vogeltjesdans zouden een keer samen moeten acclimatiseren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |