Kwam net een meisje langs met redelijk grote borsten die prachtig meedeinden in haar truitje. Zag er heel zacht, lief en vrolijk uit. Ik ben weer een stukje wakkerder
quote:Je hebt zeker geen digicamera bij je he
Op maandag 16 december 2002 12:30 schreef Isabeau het volgende:
Nou weet ik niet of het deinen of dijnen is, maar het ziet er wel mooi uit.Kwam net een meisje langs met redelijk grote borsten die prachtig meedeinden in haar truitje. Zag er heel zacht, lief en vrolijk uit. Ik ben weer een stukje wakkerder
quote:Heus, ook op een faculteit geneeskunde staat het vreemd als je de borsten van een student gaat filmen (en zeker als je zelf een vrouw bent)
Op maandag 16 december 2002 12:31 schreef jogy het volgende:Je hebt zeker geen digicamera bij je he
quote:Ach kom op, laat die vastgeroeste denkbeelden vallen en do things your own way! Trek je niks aan van de rest en plaats voortaan gewoon die foto's
Op maandag 16 december 2002 12:32 schreef Isabeau het volgende:[..]
Heus, ook op een faculteit geneeskunde staat het vreemd als je de borsten van een student gaat filmen (en zeker als je zelf een vrouw bent)
quote:Dat zal het zijn. Ze had zo'n Zuid-Amerikaanse jonge meiden loopje. Dat ze een beetje met d'r achterwerk meedeint zeg maar. Heel gracieus.
Op maandag 16 december 2002 12:32 schreef Roonaan het volgende:
Maar heeft het loopje van [betreffende dame] geen belangrijke invloed op de gracieusheid van de deining?
quote:Hhah, oke , dan uiteraard
Op maandag 16 december 2002 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Ze had duidelijk een bh aan. Ik sprak over deinende borsten, niet zwengelende borsten.
quote:Hier
Op maandag 16 december 2002 12:34 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Hhah, oke , dan uiteraard
Heb jij ze ook?
http://www.google.nl/search?q=deinende+borsten&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=
Knock yourself out......
quote:Hoe cynisch moet ik dit oppikken?
Op maandag 16 december 2002 12:34 schreef Isabeau het volgende:[..]
Dat zal het zijn. Ze had zo'n Zuid-Amerikaanse jonge meiden loopje. Dat ze een beetje met d'r achterwerk meedeint zeg maar. Heel gracieus.
quote:Wahahhaah, "I need to be alone now.."
Op maandag 16 december 2002 12:36 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Hier
Knock yourself out......
*zucht*
en nee, de mijne zijn te stevig om vrolijk mee te deinen. Ik wacht gewoon de ouderdomssymptomen af voor ik mezelf in de spiegel deinend ga bewonderen.
quote:Ooh, stevig is ook mooi!
Op maandag 16 december 2002 12:44 schreef Isabeau het volgende:
Kwam ze nog maar en keertje langs*zucht*
en nee, de mijne zijn te stevig om vrolijk mee te deinen. Ik wacht gewoon de ouderdomssymptomen af voor ik mezelf in de spiegel deinend ga bewonderen.
quote:Een fokker die mijn borsten nog niet heeft gezien. Wow.
Op maandag 16 december 2002 12:45 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Ooh, stevig is ook mooi!
quote:Eehm, ben je zo promiscieus
Op maandag 16 december 2002 12:45 schreef Isabeau het volgende:[..]
Een fokker die mijn borsten nog niet heeft gezien. Wow.
quote:Promiscieus wil niet zeggen dat je een foto plaatst in het fok tieten en kontjes topic hoor
Op maandag 16 december 2002 12:47 schreef chocolatemoeze het volgende:Eehm, ben je zo promiscieus
?
quote:Oeh. Was het dat! Ik heb het topic gemist, wil je ze nog even komen showen?
Op maandag 16 december 2002 12:48 schreef Isabeau het volgende:[..]
Promiscieus wil niet zeggen dat je een foto plaatst in het fok tieten en kontjes topic hoor
quote:en dan op: fotoverhalen.nl link klikken (3e ofzo) en je zit op dikke pr0n site
Op maandag 16 december 2002 12:36 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Hier
Knock yourself out......
quote:Whaha, sex op het kantoor! Wordt tijd dat ik een kantoorbaan krijg.
Op maandag 16 december 2002 12:54 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
en dan op: fotoverhalen.nl link klikken (3e ofzo) en je zit op dikke pr0n site
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |