abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 augustus 2017 @ 20:58:09 #26
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_173120493
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:05 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dat dus. Ik probeer ook even te bedenken waarom je voor 32 uur werk net zoveel betaald zou moeten krijgen als voor 40 uur werk?
Omdat een gesprek over salarisverhoging al was afgesproken. Ik effectief maar 4 uur per week minder ga werken omdat ik hiervoor altijd al minimaal 4 uur per week weg was voor mijn studie. Het hem op deze manier niets meer kost qua geld.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_173158967
TS,

Als dit je lukt is er één van de volgende dingen aan de hand

- zijn ze heel blij met je als werknemer
- kan je heel goed onderhandelen
- werd je tot nu toe zwaar onderbetaald
- kan je baas echt niet onderhandelen en/of rekenen

TS moet het verschil tussen MBO en een universitaire opleiding wel serieus nemen: "even" doe je dat niet.
I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther
pi_173162601
Mijn vriendin krijgt betaald studie verlof voor alle lessen en voor elke dag voor het en tijdens tentamens. Misschien ook een optie.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 09:26:54 #29
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_173176752
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:05 schreef TechTraveler het volgende:
TS,

Als dit je lukt is er één van de volgende dingen aan de hand

- zijn ze heel blij met je als werknemer
- kan je heel goed onderhandelen
- werd je tot nu toe zwaar onderbetaald
- kan je baas echt niet onderhandelen en/of rekenen

TS moet het verschil tussen MBO en een universitaire opleiding wel serieus nemen: "even" doe je dat niet.
Niet één maar meerdere. Ze zijn relatief blij met mij. Nooit ziek, nooit gezeik, geen omkijken naar dingen waar ik verantwoordelijkheid voor heb, goede omzet en hoge winst van 'mijn' producten.
Ik kom uit de sales wereld en kan daardoor vrij goed onderhandelen. Ik ben niet bang om salarisverhoging te vragen en aan te geven als ik het te weinig vind.
Mijn salaris is lastig te bepalen. Ik doe maar voor 30% het werk waar ik eigenlijk voor aangenomen ben en regel voor de rest veel andere zaken. Daarbij wordt mijn studie ook betaald en kunnen ze dus zeggen dat ik nog 'niet volwaardig' ben. Hierdoor sluit ik niet uit dat ik onderbetaald wordt.
Mijn baas kan zowel goed rekenen als onderhandelen (helaas misschien wel).
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 09:27:21 #30
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_173176759
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
Mijn vriendin krijgt betaald studie verlof voor alle lessen en voor elke dag voor het en tijdens tentamens. Misschien ook een optie.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
Mijn vriendin krijgt betaald studie verlof voor alle lessen en voor elke dag voor het en tijdens tentamens. Misschien ook een optie.
Dankje, goede tip. Weekenduren voor studie in verlof. Dat vind ik ook een goede optie.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 09:30:46 #31
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_173176810
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:05 schreef TechTraveler het volgende:
TS moet het verschil tussen MBO en een universitaire opleiding wel serieus nemen: "even" doe je dat niet.
Mijn middelbare schoolperiode verkloot en daardoor onderaan moeten beginnen. MBO en HBO doe ik fluitend. Universiteit is vooral anders denken. De course op HBO ter voorbereiding van universiteit vond ik 10x interessanter dan de rest van de courses. Ik verwacht er niet zoveel moeite mee te hebben. Om een universitaire opleiding duaal te doen wordt waarschijnlijk wel lastig :N
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')