Uiteindelijk is de enige race in het leven die je hebt die tegen jezelf. Genoeg mensen in mijn omgeving die nooit een studie hebben afgemaakt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 09:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Voel je pijn. Gelukkig is er dit topic.
Hier sowieso niet, want ik heb mijn bachelor ergens anders gevolgd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 05:50 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Allemaal? Geen vrienden/vriendinnen die de zelfde studie volgen en waarmee je samen kan gaan zitten?
Nee, wel een minor gedaan.quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Jij zat niet in Groningen of wel? Anders had ik de mentale steun ook wel kunnen gebruiken.
Mocht je de UB hier nou heel erg missen, stuur maar een DM.quote:
Ja idem hierzo. Ben ik toch blij dat ik straks klaar ben ipv alleen maar een diploma middelbare school te hebben.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 09:42 schreef Mishu het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de enige race in het leven die je hebt die tegen jezelf. Genoeg mensen in mijn omgeving die nooit een studie hebben afgemaakt.
Goed gedaan!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2017 15:56 schreef Gezicht het volgende:
Hetzij met een 6, maar ik ben afgestudeerd
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 augustus 2017 15:56 schreef Gezicht het volgende:
Hetzij met een 6, maar ik ben afgestudeerd
Hahaquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 10:00 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mocht je de UB hier nou heel erg missen, stuur maar een DM.
Gehaald?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 18:29 schreef Gary_Oak het volgende:
* Gary_Oak drukt op het knopje 'stop volgen'.
Iedereen succes nog!
En? De 9 is binnen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 18:29 schreef Gary_Oak het volgende:
* Gary_Oak drukt op het knopje 'stop volgen'.
Iedereen succes nog!
Heb nog niks binnen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:15 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[..]
Ik DM jullie wel.En leg ook meteen uit waarom.
Hele kluifquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:32 schreef Seastem het volgende:
Vanaf 4 september beginnen aan mijn master scriptie van 40 EC, ben benieuwd!
Jazeker, 7 maanden lang 5 dagen per week ermee bezig. Had voor de vakantie al een afstudeeropdracht en begeleider geregeldquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:46 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hele kluifSpannend! Heb je al een onderwerp en een begeleider toegewezen gekregen?
Welke studie doe je?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:32 schreef Seastem het volgende:
Vanaf 4 september beginnen aan mijn master scriptie van 40 EC, ben benieuwd!
Heftigquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:20 schreef Seastem het volgende:
[..]
Master mechanical engineering (werktuigbouwkunde)
Nee, net op je gereageerd alsnog maar eerder echt niks gehad.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk je DM weggeklikt, had wel wat gestuurd.
Succes! Is er nog een bepaalde deadline?quote:Op zondag 3 september 2017 11:20 schreef Seastem het volgende:
Morgen dan echt beginnen! Ben waarschijnlijk nog wel wat moe aangezien ik dit weekend druk bezig ben met verhuizen.
Dankjewel!quote:Op zondag 3 september 2017 12:00 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Succes! Is er nog een bepaalde deadline?
Geen optie om een dagje vrij te nemen trouwens? Verhuizen is ook vermoeiend idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |