SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben sinds een week een schommel hangen onder de overkapping, ook een dikke hit. Of een 'beleving' vragen: kaartjes voor de dierentuin/pretpark.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’

Ja, echt hè.... Maar ik werk nog steeds met een doordraaisysteem dus hij heeft wel steeds ander aanbod.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:41 schreef pinquit het volgende:
[..]
Wow das al een flinke verzamelingvindt Twix puzzelen al leuk? Misschien is dat iets. Way to play is geweldig zeg!
wat een mooi spul!

quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 21:45 schreef LeSage het volgende:
Ik vind inderdaad de kruiwagen een groot succes hier. Afgelopen week zelfs boodschappen mee gedaan
Kruiwagen heeft hij bij Opa en Oma wel maar thuis niet. Dus dat zou kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben sinds een week een schommel hangen onder de overkapping, ook een dikke hit. Of een 'beleving' vragen: kaartjes voor de dierentuin/pretpark.
Abonnement op de Efteling heb ik, dus we gaan wekelijks. Dat is dan weer helemaal mijn ding.

Daarom geven wij nu nog iets nuttigs. Een fietsstoel voor achterop dus. Want hij snapt het nu toch nog niet zo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 20:48 schreef Arja het volgende:
Ook niet leuk, dan kun jij hem zelf niks meer geven.
Ik zou in gesprek gaan met de grootouders. Laat ze maar wat geld overmaken naar zijn spaarrekening.
Dan heb jij tenminste ook geen huis dat wordt overgenomen door speelgoed.

Way to Playquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:02 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ja, echt hè.... Maar ik werk nog steeds met een doordraaisysteem dus hij heeft wel steeds ander aanbod.
Puzzelen is hij matig positief over. Knopjespuzzels legt hij zonder problemen, voor 'echte' puzzels kan hij nog niet altijd het geduld opbrengen. Twix is vooral een uh.... doener. Geen zitvlees dus.
Way to play is zo tof!!

Oorthermometerquote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:24 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoe temperaturen jullie je dreumes en?wij deden het tot nu toe rectaal, maar daar begint meneer tegen te sputteren, dus wil op zoek naar een andere methode..

Wat top dat je Bumba hebt kunnen skippenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 21:26 schreef Madivi het volgende:
Welkom Nazil en nog van harte!
Molo, ik moest lachen om je clown omschrijving. Ik (en dus de boys) heb er nog nooit iets van gezien gelukkig.
LeSage, geweldige foto met kruiwagen!
Jager, oorthermometer misschien?
Wij zijn vandaag naar de Waddenzee geweest met opa en het was zo leuk en gezellig. Ze hebben zo heerlijk gespeeld in het water en op t strand. Kon het maar altijd zomer zijn.![]()
![]()
Wel een vraagje. De laatste tijd hebben de jongens soms fratsen met savonds gaan slapen. Ze zijn beneden hartstikke moe (gapen, oogjes wrijven, jengelen), boven doen we gewoon het bedritueel (pyjama aan, boekje lezen, muziekmobiel luisteren en dan in bed), ook dan veel tekenen van moe zijn. En dan liggen ze 5 minuten in bed en beginnen ze beide te draaien, gillen en lachen en als ik ze hun gang laat gaan rennen en spelen ze vervolgens nog een uur rond boven.Herkent iemand dit? Tips? Langer beneden houden is geen succes (wordt ruziën en gehuil), ze in bed "dwingen" (steeds weer terug leggen en instoppen) werkt maar heel soms, wel/niet extra dutje overdag maakt ook niet uit. Misschien is het een tweeling ding...

Ja, het was ook wel heel schattig eigenlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:03 schreef LeSage het volgende:
Lepeltje lepeltje met je dreumes is toch het fijnste wat er is?![]()
Hebben jullie dreumessen ooit nachtmerries? Ik heb bij S. soms het idee dat hij 's nachts wakker wordt van nare dromen. Hij wordt vaak wakker, maar afgelopen nacht lag hij nog wel, op zijn buik en huilde hij ontroostbaar. Zelfs bij papa in bed (ik lag op de bank) bleef hij maar huilen. Pas na dansen met zijn grote heldin Nijn kon hij verder slapen. Zo sneu

A kreeg dat keukentje toen ze 1 werd. En dat was meteen een dikke hit! Eindeloos deurtjes open en dichtdoen! En je kan er een boel speelgoed in kwijt!quote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:29 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Man was in de Ikea een tijd terug, en daar was dat keukentje in de aanbieding voor family leden. Heeft hij dus maar gewoon alvast gekocht![]()
Dus cadeau voor de tweede verjaardag hebben we denk ik al
Of misschien kerst, maar weet niet of het dan al leuk is voor haar.
[...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |