SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het WK atletiek op TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende Nederlanders komen tijdens het WK in actie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagschema van zaterdag:
11:00 M 110 Metres Hurdles Decathlon
11:35 W 4x100 Metres Relay Heats
11:55 M 4x100 Metres Relay Heats
12:00 M Discus Throw Decathlon Group A
12:20 W 4x400 Metres Relay Heats
12:50 M 4x400 Metres Relay Heats
13:20 M Discus Throw Decathlon Group B
14:30 M Pole Vault Decathlon Group A
15:15 M Pole Vault Decathlon Group B
18:30 M Javelin Throw Decathlon Group A
19:55 M Javelin Throw Decathlon Group B
20:05 W High Jump Final
21:05 W 100 Metres Hurdles Final
21:15 M Javelin Throw Final
21:20 M 5000 Metres Final
21:45 M 1500 Metres Decathlon
22:30 W 4x100 Metres Relay Final
22:50 M 4x100 Metres Relay Final
Valt er ook wat te spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mo gaat de BBC straks weer laten ontploffen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Licwinko ook over 1.97
Lake niet zo te horenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Nee, pas als we over Farah gaan zeiken.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Waar is die witte Amerikaan die altijd 2de wordt achter Fara?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik als Butch fartCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Farah DQVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ontsnapping uit het pelotonCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
KJT en Jungfleish klaar
We gaan met 3 vrouwen verderCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Nee hoor, weer teruggewaaid.quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dat had op de 10 wel gekundquote:
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
zdfquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:24 schreef Attitude het volgende:
waar kun je speerwerpen zien? ik kijk naar livestream van nos en die is met 5000 meter bezig.Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Waarom offert een van die Afrikanen zich niet eens op voor het continent door een bananenschil voor de voeten van Farah te gooien.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Licwinko in 1 sprong over 1.99
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Je ziet weer dat er opeens heel veel klaar zijn. Dan kan het wel spannender lijken, maar de 1.97 met maar drie halen is weer niet best.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
Alsof Nederlandse en Duitse voetballers elkaar zouden helpen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Waarom offert een van die Afrikanen zich niet eens op voor het continent door een bananenschil voor de voeten van Farah te gooien.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
LASITSKENE mist op 1.99, die moet naar de 2.01.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
heywoodu
![]()
Met drie over 1.97m is op zich wel iets beter dan je vooraf kon verwachtenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:27 schreef Redefine het volgende:
Je ziet weer dat er opeens heel veel klaar zijn. Dan kan het wel spannender lijken, maar de 1.97 met maar drie halen is weer niet best.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Licwinko heeft in totaal 4 foutsprongen. Dan maakt een foutsprong op 1m99 toch niet uit? Dacht dat ze daar altijd pas naar keken bij een gelijk aantal foutsprongenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:28 schreef franklop het volgende:
LASITSKENE mist op 1.99, die moet naar de 2.01.![]()
Beslissende fase van hoogspringen missen we dus, zoals voorspeld
Ja. Maar alleen omdat het niveau tegenwoordig heel laag ligt. Uiteraard is het niet zo'n flopshoe als vorig jaar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met drie over 1.97m is op zich wel iets beter dan je vooraf kon verwachtenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
Tijd om FOK! weer even links te laten liggen dus, anders zie je hier alle resultaten weer langs komen en is er nog meer spanning wegquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:29 schreef franklop het volgende:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Plus bijna alles van speerwerpenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:29 schreef franklop het volgende:
Jawel, want ze kijken het eerst naar het aantal foutsprongen op de hoogst gesprongen hoogte.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Licwinko heeft in totaal 4 foutsprongen. Dan maakt een foutsprong op 1m99 toch niet uit? Dacht dat ze daar altijd pas naar keken bij een gelijk aantal foutsprongenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Lasitskenke slaat de overige pogingen op 1.99 overCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Levchenko ook over 1.99
Levchenko
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
logischquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:30 schreef franklop het volgende:
Lasitskenke slaat de overige pogingen op 1.99 overWinnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Laat ze nu wachten totdat 5k voorbij is AUBCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:31 schreef franklop het volgende:
Laat ze nu wachten totdat 5k voorbij is AUB![]()
Fantastisch toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Columbiafan juicht om Levchenko![]()
![]()
Niet alleen hijquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Columbiafan juicht om Levchenko![]()
![]()
Australiër tete de la couseCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Tiernan met de ontsnapping van de dag.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Hoogspringers zijn dus gewoon verder gegaan
Die 5 en 10 kilometer zijn toch al jaren geen ene hol aan zo?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Natuurlijk is er nog niemand gelapt.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ze laten zich allemaal naar de slachtbank lopen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Die 5 en 10 kilometer zijn toch al jaren geen ene hol aan zo?![]()
Mooi dat ze dit live brengenquote:
Ze moeten waaiers trekken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze laten zich allemaal naar de slachtbank lopen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Krijgen zo natuurlijk eerst 40 herhalingen van de Mo-showCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Levchenko mist op 2.01Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Even de deur dicht gooien.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
YES YES YES JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HIJ VERLIESTReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
![]()
heerlijk die teleurgestelde Britten op de BBC
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
wat een heerlijke hardloop wedstrijdje
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Mooi dat die Britse dopeur verslagen is.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
OP NAAR HET BBC TOPICCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Op naar het Groot-Brittannië topic
Even spoiler, we gaan verder naar 2.03
Mooi in beeld gebracht ookCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Wie gaat er van langs krijgen op de BBC? Chelimo zeker omdat die Mo durfde in te sluiten
5 cm boven haar pr?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:38 schreef zorro28 het volgende:
Levchenko heeft echt de wedstrijd van haar levenWinnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Het was te voorspellen met de verschrikkelijke timing in het schemaquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Nou laat verdomme dat hoogspringen zien.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Echt he.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:37 schreef franklop het volgende:
Even spoiler, we gaan verder naar 2.03
Mooi in beeld gebracht ookBuren wordt doorgeschoven naar morgen
ZIjn afhankelijk van de wereldwijde feed, daar krijgen we nog 12 herhalingen van Moquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:38 schreef richolio het volgende:
Laat ff dat hoogspringen zien NOS, man manCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Die misser gaat fataal worden denk ik.quote:´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Sporza, Eurosport, BBCquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Lasitskene toch wel een bazin hoor.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Verdomme jongens, doe dan even geen speerwerpen tussendoorCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
De BBC nu ook niet voor live sport.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ze blijft ook zo koel he Levchenko
VadlejchBuren wordt doorgeschoven naar morgen
2e ook foutquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Levchenko mist haar eerste poging op 2.03![]()
Licwinko brons dus.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ook een mooie vrouwquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:42 schreef Aguero het volgende:
Levchenko lijkt een beetje op Margot RobbieCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Maar dan 3 koppen groterquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:42 schreef Aguero het volgende:
Levchenko lijkt een beetje op Margot Robbie![]()
alternatief polsstokwerpenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:43 schreef wimderon het volgende:
Julius doet pogingen z'n speer zo verticaal mogelijk omhoog te gooienWinnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
het is al klaar helaasquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:43 schreef komrad het volgende:
[..]
het is afgelopen voordat ze bij zijn![]()
Het is afgelopenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:43 schreef komrad het volgende:
[..]
het is afgelopen voordat ze bij zijn
Ik wil eigenlijk dat WR er een keer aan zien gaan bij het hoogspringen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat had Blanca al moeten doenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:43 schreef Redefine het volgende:
Ik wil eigenlijk dat WR er een keer aan zien gaan bij het hoogspringen.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
zekerquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar je PB met 4 centimeter verbeteren op het WK en voor het eerst in je leven over 2 meter:
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Ze gaat verder voor 2.08!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Er waren er wel meer die op die hoogte sprongen. Maar telkens net nietquote:
Ik had dan 2.10 geprobeerd, maar goed.quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ja, dat dusquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik had dan 2.10 geprobeerd, maar goed.
En als ze alleen een PR wilde had ze hem ook op 2m07 kunnen leggen![]()
Ik denk dat ze het wil opbouwen. Plus dat 2.08 ook een PR zou zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik had dan 2.10 geprobeerd, maar goed.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat speerwerpen blijf ik fascinerend vinden. Ik heb dat ook ooit bij gym gedaan, ik kwam denk ik niet verder dan 3 meter
Deze mensen gooien meer dan 90'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Ik kwam wel wat verder. Maar technisch gezien leek het bij mij nergens opquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:46 schreef richolio het volgende:
Dat speerwerpen blijf ik fascinerend vinden. Ik heb dat ook ooit bij gym gedaan, ik kwam denk ik niet verder dan 3 meter
Deze mensen gooien meer dan 90En goed voor mijn spieren was het ook niet.
3 meter is wel heel weinigquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:46 schreef richolio het volgende:
Deze mensen gooien meer dan 90Ik kreeg 'm tot 7 ofzo
![]()
Jullie kregen m beide heus wel verder dan dat hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
3 meter is wel heel weinigIk kreeg 'm tot 7 ofzo
Welk volkslied straks bij Lasitskene?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
nou volgens mij kan je zelfs zonder techniek de 10 meter wel halen hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:46 schreef richolio het volgende:
Deze mensen gooien meer dan 90Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Nou goed, ik was ook wat jonger toen, maar ik weet nog wel dat ik het had onderschatquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
3 meter is wel heel weinigIk kreeg 'm tot 7 ofzo
Zwaarder dan ik dacht ook
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Oh, nu ik er over nadenk het was waarschijnlijk 10quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jullie kregen m beide heus wel verder dan dat hoormaar niet meer dan dat.
![]()
Bij hoogspringen kwam ik ook niet verder dan 90 cmquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:46 schreef richolio het volgende:
Deze mensen gooien meer dan 90Laat staan dat ik over mezelf heen kan springen.
![]()
Ja was ook vroegah, zou het nu nog wel een keer willen proberenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:49 schreef franklop het volgende:
[..]
nou volgens mij kan je zelfs zonder techniek de 10 meter wel halen hoor'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Gewaagde uitspraak.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:48 schreef richolio het volgende:
Gaat Lasitskene niet lukken vrees ik![]()
Ik kwam puur op kracht (en een non techniek) tot 38 meter ofzo.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Hoogspringen lijkt me dan ook wel echt lastigquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:50 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Bij hoogspringen kwam ik ook niet verder dan 90 cmLaat staan dat ik over mezelf heen kan springen.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
10.000 regenbogenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Welk volkslied straks bij Lasitskene?![]()
Serieusquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:50 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Bij hoogspringen kwam ik ook niet verder dan 90 cmLaat staan dat ik over mezelf heen kan springen.
En ik dacht altijd dat ik slecht was in atletiek, maar 1.10 meter hoogspringen lukte mij nog wel.
![]()
Dat sowieso. Bij ons in de klas haalde iedereen minimaal twaalf meter ofzo. Zelfs de meest asportieve.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:49 schreef franklop het volgende:
[..]
nou volgens mij kan je zelfs zonder techniek de 10 meter wel halen hoorBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Het houdt jou wel bezig he. Wat ze allemaal op instagram doenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:52 schreef Columbiafan het volgende:
Levchenko heeft er in een uurtje 10000 volgers bijgekregen op Insta
Inclusief mijquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:52 schreef Columbiafan het volgende:
Levchenko heeft er in een uurtje 10000 volgers bijgekregen op Insta'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Toch weer mooie finale bij hoog. Jammer dat we slotfase gemist hebbenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Lasitskene verdiende kampioenWel jammer dat ze niet echt hoger kon en hoefde.
Mag niet in het hotel? wtf
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zoveel uitvallers. Dus dan kunnen ze het met één serie af.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik ben een man van m'n tijd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het houdt jou wel bezig he. Wat ze allemaal op instagram doen![]()
Nou hup Kurt Felix
het wordt een Duitse dag met 5 medailles.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:54 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik ben een man van m'n tijd.![]()
Ik gebruik het zelf ook. En bekijk ook absoluut daar leuke vrouwen. Maar ik ben niet bezig met hoe iedereen zichzelf promoot.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:54 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik ben een man van m'n tijd.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Oiglane gaat er hier ook weer voor
Zo iedereen uitgeteld op de grond
Oh nee dat is Saluri.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik vind het wel interessant te weten wat de mensen bezig houdt, de exposure van de atleten, impact van sociale media. Dat soort zaken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik gebruik het zelf ook. En bekijk ook absoluut daar leuke vrouwen. Maar ik ben niet bezig met hoe iedereen zichzelf promoot.![]()
En daarna met zijn allen de ererondequote:
Dat is logisch. Maar er vervolgens conclusies aan verbinden hoe iemand is. Tsja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:58 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant te weten wat de mensen bezig houdt, de exposure van de atleten, impact van sociale media. Dat soort zaken.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Camera van veraf. Maar dacht de naam ook te ontwaren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nou ja, ze zijn allebei blond, kan gebeurenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Hopelijk is speerwerpen wel klaar voordat 4x100 startCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:00 schreef franklop het volgende:
Hopelijk is speerwerpen wel klaar voordat 4x100 start
Ik bedoel PBquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:00 schreef Max23 het volgende:
Iedereen maar matige tijden vergeleken met hun SB![]()
Op drie man na, sowieso geen PR als geheel, dus niet heel verrassend.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:00 schreef Max23 het volgende:
Iedereen maar matige tijden vergeleken met hun SBBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Verder geen echte noemenswaardige tienkamp.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:01 schreef Columbiafan het volgende:
Mayer, bijzonder knappe prestatie.![]()
Klopt, al ben ook wel erg blij voor Freimuth en Kazmirek.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Verder geen echte noemenswaardige tienkamp.![]()
![]()
Lasitskene ook zonder vlag.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Oostblok feestje
Moet wel over de 90 zo hoorCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Wordt eigenlijk zeer goed geworpen. Maar je verwacht negentig meter worpen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
het is wachten op een mooie uitschieter jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:06 schreef Redefine het volgende:
Wordt eigenlijk zeer goed geworpen. Maar je verwacht negentig meter worpen.![]()
Ik heb het gevoel dat die er niet gaan komen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:06 schreef Redefine het volgende:
Wordt eigenlijk zeer goed geworpen. Maar je verwacht negentig meter worpen.![]()
![]()
heywoodu
![]()
Speerwerpen is eigenlijk best prima geregeld zo, bijna een half uur lang live
Jawel hoor, deden 9 minuten over deze ronde.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:06 schreef Max23 het volgende:
Overigens gaat die laatste ronde speer net niet klaar zijn met de estafette denk ik
Nog 2 rondjes te gaan, moet lukkenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dat zou wel bij dit toernooi passen ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:07 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat die er niet gaan komen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat zal wel per ongeluk zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:07 schreef heywoodu het volgende:
Speerwerpen is eigenlijk best prima geregeld zo, bijna een half uur lang live
heywoodu
![]()
Oh ja, De Zordo die in Daegu naar het goud flukete
In 2012 nog een handvol wedstrijden, in 2013 precies twee wedstrijden en vorig jaar en dit jaar beiden één wedstrijd, 76 en 72 meterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Verdomme, nu een medaille ceremonie
heywoodu
![]()
![]()
Ze doen er echt alles aan om maar geen veldnummers te laten zien![]()
Nu wel. Voor en tijdens haar race niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:10 schreef Columbiafan het volgende:
Dutkiewicz is ook wel iemand die ik het erg gun, komt uiterst sympathiek over.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
Amerikaanse vlag die niet mag buigen en zo, opgevouwen, treurig moet blijven staan bij elke ceremonie
Echt hè wat een fokregie.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:11 schreef Redefine het volgende:
Ze doen er echt alles aan om maar geen veldnummers te laten zien![]()
#werkenbijdebbc![]()
![]()
Frydrych gooit in poging 4 en 5 87,93
Al die Engelsen zullen mad zijnquote:
heywoodu
![]()
Goede berg spul voor Evan, morgen om 08.45u vlammen
Kim Holland?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:12 schreef Evertjan het volgende:
Sedoc is wel lekker aan het solliciteren naar een plekje op TV![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:09 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, De Zordo die in Daegu naar het goud flukete
In 2012 nog een handvol wedstrijden, in 2013 precies twee wedstrijden en vorig jaar en dit jaar beiden één wedstrijd, 76 en 72 meterKlopt, die had natuurlijk ook half het talent niet dat Vetter en Röhler hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kurt Felix zevende
Thomas R. moet vrezen voor z'n medaille.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:12 schreef franklop het volgende:
Frydrych gooit in poging 4 en 5 87,93![]()
![]()
alle vrouwen thuis een nat broekjeCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
13m gooide ik en dan waren er nog zat mensen die rustig 20m gooidenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:46 schreef richolio het volgende:
Deze mensen gooien meer dan 90
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Dat deden de vrouwen helaas nietquote:
Genoeg goede worpen, maar geen echte uitschieter nogCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
heywoodu
![]()
Gelukkig is ook niet elke Britse fan blij met Mo.twitter:fan_athletics twitterde op zaterdag 12-08-2017 om 20:53:19OH MY FUCKING CHRIST DO NOT SHOW ME ANOTHER MO FARAH MONTAGE reageer retweet
De besten zullen toch heus wel verder dan 20 meter gegooid hebben?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
13m gooide ik en dan waren er nog zat mensen die rustig 20m gooidenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:16 schreef heywoodu het volgende:
Gelukkig is ook niet elke Britse fan blij met Mo.twitter:fan_athletics twitterde op zaterdag 12-08-2017 om 20:53:19OH MY FUCKING CHRIST DO NOT SHOW ME ANOTHER MO FARAH MONTAGE reageer retweet
Dit wordt een speciale worpCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Meh.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Te hoog helaas, dacht zelf ook dat ie goed was.quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Mo uiteraard met een van zijn 34 kinderen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dramaqueenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:18 schreef Columbiafan het volgende:
Straks worden de Duitsers nog 2e en 4e![]()
pessimistquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:18 schreef Columbiafan het volgende:
Straks worden de Duitsers nog 2e en 4e
Ah wel van Schagen i.p.v. Ghafoor.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Frydrych naar P3
Zo doe je altijd. Maar valt meestal gewoon mee. Voor goud dan he.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Waarom lieten ze vanochtend Ghafoor twee keer lopen?
Ik heb vaak gelijk gekregen, ook in de positieve zin (Dumoulin). Maar goed, je voelt toch ook wel aan dat die Tsjechen in de flow zitten en het er bij de Duitsers niet echt uitkomt?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo doe je altijd. Maar valt meestal gewoon mee. Voor goud dan he.![]()
Ja, maar dan hoef je het niet zo te overdrijvenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:23 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik heb vaak gelijk gekregen, ook in de positieve zin (Dumoulin). Maar goed, je voelt toch ook wel aan dat die Tsjechen in de flow zitten en het er bij de Duitsers niet echt uitkomt?
Nou hup 90+Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Die tweede commentator bij Eurosport
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Nou kom op Rohler.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik ben ook wel een vrij dramatische jongen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef je het niet zo te overdrijvenMaar je hebt natuurlijk wel deels gelijk.
![]()
Wel goud.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat gaat niet meer lukken zo te zienquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:25 schreef Aguero het volgende:
Dat moet Vetter maar over de 90 meter.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Oh zeker wel maar ik herinnerde me dat de meesten makkelijk 20+ gooide en ik stond te creperen om hem überhaupt naar die 13 te krijgenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
De besten zullen toch heus wel verder dan 20 meter gegooid hebben?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: