Dank je, ik probeerde nieuw topic.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gewoon 't knopje 'open nieuw deel' de rest doet 't forum vanzelf
Omdat ik het nieuw topic knopje gebruikte. Verkeerd!quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarvoor moet je die plaatsen?
ben jij jeansoverhemd en is roze bloesje de droomvrouw?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:35 schreef derLudolf het volgende:
Leuke video overigens, gemaakt door een aantal van de deelnemers
https://m.facebook.com/st(...)&id=1375418319446514
Twee keer nee. Wel de medebestuurders van onze stichting.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:46 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ben jij jeansoverhemd en is roze bloesje de droomvrouw?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:08 schreef derLudolf het volgende:
Er zijn meerdere 'eindproducten' gemaakt die de uitkomsten weergeven (fotoboek, video, artikelen en een tekening). Aangezien er dit jaar echt erg goed of gekookt dacht ik nog even één bij te maken, een receptenboek. Als cadeautje voor hun
Goed idee!quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:08 schreef derLudolf het volgende:
Er zijn meerdere 'eindproducten' gemaakt die de uitkomsten weergeven (fotoboek, video, artikelen en een tekening). Aangezien er dit jaar echt erg goed of gekookt dacht ik nog even één bij te maken, een receptenboek. Als cadeautje voor hun
Nee man, in mijn huis geen Eftelingmeukquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:04 schreef FranticDJ het volgende:
Lavennu beeld ik me Mini's huis helemaal in..
Druk duimen voor heldere nacht. En neem DEET mee. Zal nogal wat rondvliegen aan muggen vermoed ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:37 schreef minilot het volgende:
Morgen uitslapen moet ook echt wel, want J. en ik gaan van zondag op maandag naar de Perseïdenzwerm kijken op een stikdonker parkeerterrein halverwege de afsluitdijk.Stoelen mee, thermosfles koffie en een pak koekjes. Vallende sterren:
Ze lijken mij niet te lusten sinds zwanger!quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Druk duimen voor heldere nacht. En neem DEET mee. Zal nogal wat rondvliegen aan muggen vermoed ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |