abonnement Unibet Coolblue
pi_173084754
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)





:9~ :9~ :9~ :9~ :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173084764
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
:D

Nerd
Sexy hè 8-)
pi_173084778
Wat is eiks de lol van die eerste en tweede aardappel-pic?
pi_173085275
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:03 schreef Queller het volgende:
Wat is eiks de lol van die eerste en tweede aardappel-pic?
ieder z'n fetish....
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_173085500
No judgement!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173086239
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:36 schreef jajablahblah het volgende:
ieder z'n fetish....
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 13:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
No judgement!
Ja, nee; prima hoor, maar wat stellen die eerste twee voor??
pi_173086389
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 14:33 schreef Queller het volgende:

[..]


[..]

Ja, nee; prima hoor, maar wat stellen die eerste twee voor??
Verknipte en curvy chicks.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173086614
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 14:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Verknipte en curvy chicks.
Hmm.... Ik zal hier wel te dom voor zijn :+
pi_173087777
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 14:53 schreef Queller het volgende:

[..]

Hmm.... Ik zal hier wel te dom voor zijn :+
Vast niet!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:22:13 #10
470366 Cityboy
Vanuit de kelder
pi_173088648
Derde foto van boven olala, sexy😍
pi_173095441
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 08:19 schreef Vanyel het volgende:
:D :D
En ze doet het nog vrij makkelijk voorkomen ook.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 08:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja olympische prestaties zijn ook een hoop moeilijkdoenerij over zaken die ammaal veel makkelijker kunnen dus dat gaat zeker op! (Geldt voor fapscene én film)
Oke, gezien.
Standje kabbel inderdaad. Ik vind het maar lastig. Veel seks, weinig film. Wel een geinig bad :+
pi_173095997
Je hebt serieus die hele film gekeken?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:01:24 #13
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_173096799
Ik lees dat ik het niet hoef te zien :D
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_173097175
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 21:37 schreef Vanyel het volgende:
Je hebt serieus die hele film gekeken?
Op karakter...
pi_173105102
Ik vind kiss me echt een topfilm. Volgens mij staat die ook op Netflix (heb hem ook op DVD).

Echt een prachtige film vol gevoelens.
pi_173106112
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:12 schreef Queller het volgende:

[..]

Op karakter...
^O^
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173106960
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:12 schreef Queller het volgende:

[..]

Op karakter...
Doorzettertje O+

Ook zo weggeblazen door de dialogen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173107099
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Doorzettertje O+

Ook zo weggeblazen door de dialogen?
ja nou! Diep. Vooral :Y

Wat ik me afvroeg: heb ik het goed begrepen dat Dallas dat ding gewoon doorlopend om heeft? :o En ziet dat er niet vreselijk vreemd uit zo in het openbaar? :o
pi_173107138
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:52 schreef Queller het volgende:

[..]

ja nou! Diep. Vooral :Y

Wat ik me afvroeg: heb ik het goed begrepen dat Dallas dat ding gewoon doorlopend om heeft? :o En ziet dat er niet vreselijk vreemd uit zo in het openbaar? :o
Joh kind weet ik dat. Ik zeg, stukje dialoog kan een hoop vragen wegnemen :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173109261
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

Joh kind weet ik dat. Ik zeg, stukje dialoog kan een hoop vragen wegnemen :Y
Nou ja, daarom vraag ik het dus. Zodat we erover kunnen praten *;
pi_173110298
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 13:19 schreef Queller het volgende:

[..]

Nou ja, daarom vraag ik het dus. Zodat we erover kunnen praten *;
O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173175356
Zijn hotel bedden altijd zo hard? Werd vanacht 3 x wakker met pijn in m'n heupen...

Verder wel naar m'n zin haha
pi_173252711
Hoe is het hier?
pi_173269787
Goed, ff heel wat anders: nu kon je van de week besluiten dat je voor $15k wel wilde lunchen met Bette (en nog een stuk of 4 mensen). Serieus hè... ik zou na afloop van de brug moeten springen, want ik zou zo'n complete fool of mezelf maken dat ik me niet meer met goed fatsoen zou kunnen vertonen in het openbaar. Waar moet je het met dat mens in hemelsnaam over hebben? :? En hoe ga je eten zonder erin te stikken of blijf je überhaupt aan tafel zitten zonder flauw te vallen of in je broek te pissen.

Dus nee, dat doen we beter niet!

Tot zover mijn boeiende mededeling. Zouden jullie het doen?
pi_173271532
Voor dat geld? Nooit!

Kind voor 7k mag je met mij! Hoef je niks te zeggen, niks te eten, all good!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173271551
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 02:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor dat geld? Nooit!

Kind voor 7k mag je met mij! Hoef je niks te zeggen, niks te eten, all good!
:o

Ik overweeg het! Moment, ff het spaarvarken omkeren!
  zondag 20 augustus 2017 @ 06:01:30 #27
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_173272482
Wie betaalt die lunch dan? Dat is wat ik me dan afvraag.

In het geval van lunchen met Bette bedoel ik.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_173272720
Ik mag hopen dat die lunch betaald wordt door de organisatie.

En eigenlijk ook dat Bette zo professioneel is dat ze zorgt dat je iets hebt om over te praten enzo. Moet het je alleen lukken om terug te praten :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173275820
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 06:01 schreef jajablahblah het volgende:
Wie betaalt die lunch dan? Dat is wat ik me dan afvraag.

In het geval van lunchen met Bette bedoel ik.
Het is een crowdfunddingetje. De lunch is inbegrepen; reis en verblijf niet.
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 07:24 schreef Vanyel het volgende:
Ik mag hopen dat die lunch betaald wordt door de organisatie.

En eigenlijk ook dat Bette zo professioneel is dat ze zorgt dat je iets hebt om over te praten enzo. Moet het je alleen lukken om terug te praten :D
Ja maar dan nog; ik zou alleen maar kwijlend en intens verliefd kunnen zitten kijken. Dat doe je zo'n mens toch niet aan :{w
pi_173639265
Hebben jullie al gezoend voor Linda?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173640949
Je was er niet.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173736746
Ik ben weer content.

Alhoewel, dat weet ik morgen pas als Christine Le duc m'n pakket komt bezorgen..

Hier alles oké?
pi_173736835
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben jullie al gezoend voor Linda?
:D

Nee...
pi_173747134
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:32 schreef Vanyel het volgende:
Je was er niet.
Ja kut, het ging er juist om dat je lesbionies moest zijn om lesbioeniese zoenen te promoten. Ofzo. weet ik het.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:14 schreef Queller het volgende:

[..]

:D

Nee...
Tis sund... Als ik al bedenk hoe opgewonden ik word van Q die een kat kordaat een mandje in beweeg...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173864054
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja kut, het ging er juist om dat je lesbionies moest zijn om lesbioeniese zoenen te promoten. Ofzo. weet ik het.
Ik vond het maar ingewikkeld.
quote:
Tis sund... Als ik al bedenk hoe opgewonden ik word van Q die een kat kordaat een mandje in beweeg...
Kijk, dát snap ik dan weer wel ;)
  dinsdag 19 september 2017 @ 10:41:12 #36
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_173867115
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 00:07 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik vond het maar ingewikkeld.

Ik vond het een heel terechte ophef.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_173867127
Ik ook wel.

Een grote fuck up van Linda, die al tijden dit soort kritiek achteloos naast zich neerlegt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 19 september 2017 @ 10:47:21 #38
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_173867199
Ja, best raar eigenlijk van Linda hè? Ik vind haar anders best betrokken over komen. Of misschien wíl ik dat alleen maar zien :@
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_173867381
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 10:41 schreef jajablahblah het volgende:
Ik vond het een heel terechte ophef.
Daar had ik verder nog niet over nagedacht. Ik ben over het algemeen niet zo'n fan van ophef. Vond het wel een prettig plaatje om naar te kijken. En meer vond ik er niet van. Eigenlijk...
pi_173867766
Nee, maar jij bent volgens mij ook best wel de uitzondering op de in de doelgroep vrij gebruikelijke gevoelens van presentatie en inclusiviteit toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173867867
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, maar jij bent volgens mij ook best wel de uitzondering op de in de doelgroep vrij gebruikelijke gevoelens van presentatie en inclusiviteit toch?
Woei! Ik wist niet dat ik het in me had, maar als jij het zegt O+

Misschien ben ik wel een uitzondering hoor. Niet specifiek mbt deze doelgroep. Ik hou in z'n algemeenheid niet zo van ophef over dingen. Het glijdt meestal allemaal vrij gemakkelijk van me af. Ik vermoed dat het een leeftijdsdingetje of vroeg ingevallen dementie is, want een jaar een 25 geleden maakte ik me nog regelmatig druk over wat iemand ergens ooit eens over gevonden had.

Ik zou me drukker maken over de reactie van Linda na de ophef dan over het plaatje zelf. Ik geloof geen enkele cover, dus ook deze niet.

Ik ook altijd met mijn lappen tekst.... :{
  dinsdag 19 september 2017 @ 11:43:29 #42
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_173868301
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, maar jij bent volgens mij ook best wel de uitzondering op de in de doelgroep vrij gebruikelijke gevoelens van presentatie en inclusiviteit toch?
Ik moest dit echt een paar keer lezen hoor :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:23 schreef Queller het volgende:
Ik zou me drukker maken over de reactie van Linda na de ophef dan over het plaatje zelf. Ik geloof geen enkele cover, dus ook deze niet.
Nou ik vond het op zich wel goed om de juistheid van de boodschap richting jongen meiden bespreekbaar te maken.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_173868891
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:23 schreef Queller het volgende:

[..]

Woei! Ik wist niet dat ik het in me had, maar als jij het zegt O+

Misschien ben ik wel een uitzondering hoor. Niet specifiek mbt deze doelgroep. Ik hou in z'n algemeenheid niet zo van ophef over dingen. Het glijdt meestal allemaal vrij gemakkelijk van me af. Ik vermoed dat het een leeftijdsdingetje of vroeg ingevallen dementie is, want een jaar een 25 geleden maakte ik me nog regelmatig druk over wat iemand ergens ooit eens over gevonden had.

Ik zou me drukker maken over de reactie van Linda na de ophef dan over het plaatje zelf. Ik geloof geen enkele cover, dus ook deze niet.

Ik ook altijd met mijn lappen tekst.... :{
Gneh, herkenbaar. Ik lees op fok vaak dingen die doet of ook betrekking op mij zouden moeten hebben, maar waar ik me totaal niet druk om kan maken.

De inclusie discussie vind ik echter wel een hele belangrijke :Y en jammer dat een Linda zijn/haar straight privilege niet even onder de loep neemt. Claudia de Breij had er wel een steekhoudende column over.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 19 september 2017 @ 14:38:49 #44
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_173871149
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Claudia de Breij had er wel een steekhoudende column over.
Ik vond 'm erg goed!
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_173871173
Alleen die laatste alinea vind ik dan weer tenenkrommend.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 19 september 2017 @ 14:41:35 #46
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_173871185
De PS?
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_173871224
De PS ja.

Kom op zeg, moet je 50 (of hou oud is CdB?) worden en dan heb je zo'n relatief lullig incident nodig om even uit te stijgen boven je eigen belevingswereld? End an zo'n slap PS'je. Mwoah :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 19 september 2017 @ 14:56:28 #48
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_173871380
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 14:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
De PS ja.

Kom op zeg, moet je 50 (of hou oud is CdB?) worden en dan heb je zo'n relatief lullig incident nodig om even uit te stijgen boven je eigen belevingswereld? End an zo'n slap PS'je. Mwoah :N
Ja ok zo had ik het nog niet bekeken.
Ik vond het op zich wel illustreren hoe het zo werkt dat je dingen pas snapt als je zelf in zo'n situatie komt. Wat toch vaak het geval is.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_173871440
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 14:56 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Ja ok zo had ik het nog niet bekeken.
Ik vond het op zich wel illustreren hoe het zo werkt dat je dingen pas snapt als je zelf in zo'n situatie komt. Wat toch vaak het geval is.
Mja dat is imo een groot deel van het mentaliteitsprobleem wat veel ellende verzorgt... Probeer je eens een beetje in te leven in een ander VOOR je er iets over publiceert. Je bent in die zin een publiek figuur, wiens mening waarschijnlijk de mening van anderen zal beïnvloeden... Dus dat je dan, bijna fokiaans, je bek maar een duw geeft omdat iets niet in jouw beperkte wereldvisie past ZONDER je eerst proberen in te leven in wat de ander nou eigenlijk wil zeggen, in een landelijk medium... :N (dan ben je die plek in dat landelijk medium ook gewoon niet waard imo)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 19 september 2017 @ 15:00:40 #50
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_173871451
Bedoel je nou Linda of Claudia?
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')