Zelf ben ik nog niet in China geweest. Hier wil ik graag verandering in brengen. Welke stad ik dan zou willen bezoeken??
Guilin!
Guilin![Osmanthus1.jpg]()
Misschien niet meteen de stad waar je aan denkt wanneer je aan China denkt. Toch lijkt het me een perfecte plek om te bezoeken. Het is niet voor niks één van de meest populaire steden voor toeristen in China. Buiten dat het een erg mooie stad is, is de hele omgeving zeker de moeite van het bezoeken waard!
De naam van de stad betekent
"Het bos van de zoete 'Osmanthus fragrans'". Dit is een boom uit de olijffamilie, met erg sterk geurend bloemen, die in de stad veel terug te vinden zijn. In de stad word je dus meteen begroet door een aangename geur.
Waar de stad vooral bekend om staat is het landschap! Gevormd door kalksteenafzettingen levert dit schitterende plaatjes op!
![123020-004-2F087866.jpg]()
![123019-004-F1A9AE9E.jpg]()
![783bb161794147248008a908.jpg]()
Deze stad is voor mij de perfecte mix van het beleven van het stadsleven in een Chinese stad en de prachtige natuur en landschappen die het land te bieden heeft.
Giveaway: Xiaomi Mi Robot Vacuumhttp://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_440546.html![1502234501742150285.jpg]()
Wellicht een kostbaar apparaat om zomaar weg te geven, maar wat een topapparaat. Van alle Slimme stofzuigers uit China is dit toch wel hét apparaat! Met alle slimmigheden die erin verwerkt zitten hoef je je over het schoonmaken van je vloer geen zorgen meer te maken. Oerdegelijk zoals alle Xiaomiproducten zorgt dit apparaat hier wel voor!