SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou deze nog graag eens willen, misschien voor de volgende give away.
http://www.gearbest.com/smart-watches/pp_618266.html?wid=11
Idemquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 23:21 schreef Azerdion het volgende:
Net wat ik nodig heb! Ik wilde eigenlijk een Chromecast kopen, maar dit is veel beterDe Mi Box ondersteunt zelfs Google Cast.
Ik ben nog nooit in China geweest, maar ik zou graag een keer Chengdu willen bezoeken.
Ik kijk regelmatig naar de video's van The Food Ranger op YouTube, een Canadees die in Chengdu woont en rondreist om street food uit te proberen.
Het eten wat er langskomt ziet er zó lekker uit! Ik wil het ook proberenAl moet ik toegeven dat hij ook eten probeert wat ik zelf nooit zou durven eten. Het verschilt gewoon heel erg van wat ik gewend ben, denk ik.
Chengdu is een van de groenste steden van China. Ik ben benieuwd wat dat precies betekent. Je hoort en ziet (zoals in de post van RobertNL) vaak dingen over enorme hoeveelheden smog en dat iedereen met mondkapjes rond moet lopen.
Chengdu heeft ook een metro, wat handig is om verschillende plekken binnen de stad te bezoeken en niet te vergeten: er zijn panda's
Waar ik graag een kans op zou willen hebben in een volgende give-away is een beamer zoals deze:
[ afbeelding ]
Thanks voor deze kans, GB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suggestie voor de volgende give away:
http://www.gearbest.com/living-appliances/pp_568073.html?wid=37
EXCELVAN COLOR Wireless Weather Station Clock"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:een eeuwenoude drumtoren vanaf waar vijandige legers in de bergpas waargenomen konden worden. De twee belangrijkste tempels, namelijk de tempel van Shanhua uit de twaalfde en de tempel van Huayan uit de elfde eeuw, verdienen ook een bezoek voor iedereen geïnteresseerd in het boeddhisme. Een ander hoogtepunt is tenslotte de Muur van de Negen Draken, een lange muur van gekleurde en geglazuurde stenen waar negen verschillende draken op staan afgebeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |