Met mij? Nee. Want ik weet van mezelf dat ik geen gekke dingen zal doen. Maar er zijn genoeg mannen die je tot in de ochtend zullen verkrachten als ze de kans krijgen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar je ziet vrouwen wel als minderwaardig en fout als ze met je meegaan.![]()
Logisch wel
Wat ben jij n eikel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:11 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Met mij? Nee. Want ik weet van mezelf dat ik geen gekke dingen zal doen. Maar er zijn genoeg mannen die je tot in de ochtend zullen verkrachten als ze de kans krijgen.
Oh, fantasie dus.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:09 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd en 3 kinderen. Ik moet wel uitkijken waaar ik en met wie ik afspreek. Mijn vrouw mag er ook niet achter komen.![]()
Ik vind het wel leuk om af en toe met leuke dames te daten in een auto.
Ik heb 2 dochtertjes. De ene is 3 en de andere is pas 1 geworden. En een zoontje van 4.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had t niet over je vrouw.
Van haar hoop ik gewoon dat ze t in de gaten krijgt en je opsluit in de kelder.
En ik hoop dat je geen dochters hebt.
Jij ontrouwe viespeuk van een klootzak!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:09 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd en 3 kinderen. Ik moet wel uitkijken waaar ik en met wie ik afspreek. Mijn vrouw mag er ook niet achter komen.![]()
Ik vind het wel leuk om af en toe met leuke dames te daten in een auto.
dan hoop ik dat je vrouw bij je weggaat voordat je ze verpestquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:12 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik heb 2 dochtertjes. De ene is 3 en de andere is pas 1 geworden. En een zoontje van 4.
Nee ik regel soms van die leuke dames via tinder , face , snap. Vaak willen ze dan daten en doen ze niet moeilijk als ik met ze in mijn auto wil afspreken. Had een keertje zelfs 7 maanden relatie terwijl ik getrouwd ben. 7 maanden lang hebben we in mijn auto gedate.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, fantasie dus.
*ontvolgt
(zou jij ook moeten doen)
Dan mag ze lekker bijstand dokken. Ik ben de gene die werkloos is en dus in de bijstand zal belanden. Volgens mij moet zij dan 12 jaar lang mijn bijstand betalen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je vrouw bij je weggaat voordat je ze verpest
Zolang ze niets weet is er niets aan de hand. En alle meiden met wie ik afspreek geef ik gewoon aan dat ik vrijgezel ben maar liever alleen in de auto wil afspreken. Gek genoeg accepteren ze het bijna allemaal.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:12 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Jij ontrouwe viespeuk van een klootzak!
Jij ziet vrouwen dus enkel als voorwerpen om seks mee te hebben?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:18 schreef herenschoenen het volgende:
En ja ik accepteer niet met vrouwen die geen seks geven aan mij. Alleen een deel ervan wat je daar ziet staan is troll-tekst.
Ja. Wat moetje anders met ze doen? Zij zijn die gene die een vagina hebben en ik ben de gene met een penis.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij ziet vrouwen dus enkel als voorwerpen om seks mee te hebben?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:09 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd en 3 kinderen.
Ik hoop dat de volgende keer je zoiets flikt je een bus pepperspray in je bek leeggespoten krijgt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:19 schreef herenschoenen het volgende:
Ik geef wel eerlijk toe dat je als vrouw zijnde niet met mij moet omgaan als vrienden. Als je dat doet dan maak je een fout. I am the wrong guy for that kinda shit.
Ik heb niets fout gedaan. Dus opflikkeren met die onzin van je.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik hoop dat de volgende keer je zoiets flikt je een bus pepperspray in je bek leeggespoten krijgt.
Dan had je dit topic niet geopend met deze TT.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:21 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik heb niets fout gedaan. Dus opflikkeren met die onzin van je.
Ja. Je bent toch vrouw? Dan hoor je dat te doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:21 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
wtf. ook echt 'hoor je seks te geven'
Ik was even bang dat ik misschien juridisch gezien toch in de problemen kon komen. Mijn vrouw mag uiteraard hier niet achterkomen dat ik met andere vrouwen afspreek. Nu weet ik zeker dat ik niets fout heb gedaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan had je dit topic niet geopend met deze TT.
ik zie werkelijk waar niet in wat dat hiermee te maken heeft. Ze verdient beter dan jou en je kinderen ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:14 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Dan mag ze lekker bijstand dokken. Ik ben de gene die werkloos is en dus in de bijstand zal belanden. Volgens mij moet zij dan 12 jaar lang mijn bijstand betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |