Ik vind het zoals ik je verhaal volg ook geen poging tot verkrachting. Die bedoeling had je niet. Het is wel een uit de hand gelopen wat al te enthousiaste handeling.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:00 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Nee ik wist pas dat er iets aan de hand was toen ze begon te janken. Poging tot verkrachting gaat te ver. Want dat was nooit de bedoeling. We gingen allebei akkoord met een potje stoeien en daar bleef het ook bij.
Ik vind het wel leuk om in de auto af te spreken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat ben je voor n klaploper dan?
Maakt niet uit. De politie neemt sowieso geen aangiftes op van imaginaire vrouwen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:00 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Nee ik wist pas dat er iets aan de hand was toen ze begon te janken. Poging tot verkrachting gaat te ver. Want dat was nooit de bedoeling. We gingen allebei akkoord met een potje stoeien en daar bleef het ook bij.
gewoon de manier waarop je praat. neerbuigend naar vrouwen toe. zegt me toch dat dit gepland was. je dacht er gewoon mee weg te komen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:00 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Klopt. Ik zou zoiets ook nooit kunnen accepteren met die verkrachting onzin.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:02 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik vind het zoals ik je verhaal volg ook geen poging tot verkrachting. Die bedoeling had je niet. Het is wel een uit de hand gelopen wat al te enthousiaste handeling.
ze zei het idd niet maar je had het wel al non-verbaal kunnen merken. Aan het feit dat ze niet terugzoende en zich wilde losmaken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:00 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Rot op man ik had nooit zoiets in gedachte. Zelfs die stoei gedeelte kwam pas in me op toen ik aan het zoenen was met haar. Ik vreog het aan haar en ze ging ermee akkoord. Verkrachting en al die andere shit is onzin.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:04 schreef redboyke het volgende:
[..]
gewoon de manier waarop je praat. neerbuigend naar vrouwen toe. zegt me toch dat dit gepland was. je dacht er gewoon mee weg te komen.
en dan nog proberen drankje aan te bieden
ging je er nog een pilletje instoppen?
wat dacht je dat ze ging zeggen nee dank je bedankt dat je me probeerde te verkrachten maar heb nu geen dorst.
Ik raad je aan dit eens te lezen: https://nl.wikipedia.org/wiki/Seksualiteit#Seksuele_handelingenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:02 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Seksuele handelingen? Dat ik haar borsten aan had geraakt met kleding aan. Dat is de enige. Het bleef gewoon bij stoeien.
Ik geef oprecht aan dat ik niet wist dat ze bang was. Ik dacht dat ze maar wat mee speelde omdat ik niks voelde , ze stribbelde zeer weinig terug. Had iets te laat in de gaten dat ze het echt niet leuk vond. Ook vond ik het vreemd dat ze niets tegen me zei. Ze kon op zijn minst aangeven dat ik moest stoppen ook dat gebeurde niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:05 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
ze zei het idd niet maar je had het wel al non-verbaal kunnen merken. Aan het feit dat ze niet terugzoende en zich wilde losmaken.
We hadden al gezoend direct ervoor. Ik dacht ze gewoon een spelletje speelde. Weet ik veel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik raad je aan dit eens te lezen: https://nl.wikipedia.org/wiki/Seksualiteit#Seksuele_handelingen
Met dat zoenen was je al fout bezig.
Als ze niet terug zoent zou dat voor jou al een indicatie moeten zijn dat je te ver gaat. Tenzij je zoiets van tevoren afspreekt natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:07 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
We hadden al gezoend direct ervoor. Ik dacht ze gewoon een spelletje speelde. Weet ik veel.
je had er beter vanaf gekomen als je had gezegt dat je in een smartje reed en je met je 20kg extra haar nietmeer vantussen het stuur kreeg. is best normaal als ze dan naar adem probeert te snakken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:05 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Rot op man ik had nooit zoiets in gedachte. Zelfs die stoei gedeelte kwam pas in me op toen ik aan het zoenen was met haar. Ik vreog het aan haar en ze ging ermee akkoord. Verkrachting en al die andere shit is onzin.
Dat was het dus niet voor mij. Als ze ''stop'' zou zeggen ja dan wel maar dat zei ze niet. Alleen op het einde zei ze dat wel , en toen ze dat zei stopte ik ook meteen en deed niets meer. Alleen ze begon daarna wel te huilen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Als ze niet terug zoent zou dat voor jou al een indicatie moeten zijn dat je te ver gaat. Tenzij je zoiets van tevoren afspreekt natuurlijk.
Dan is zij ook een aanrander. Ze lag op me , vrijwillig , met haar borsten tegen me aan en ze kwam dus volop tegen mijn geslachtsdeel aan. Vieze vuile aanrander!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:10 schreef redboyke het volgende:
[..]
je had er beter vanaf gekomen als je had gezegt dat je in een smartje reed en je met je 20kg extra haar nietmeer vantussen het stuur kreeg. is best normaal als ze dan naar adem probeert te snakken.
nu ben je gewoon een aanrander.
Misschien was ze wel zo geschrokken dat ze geen stop meer kon zeggen, weet jij veel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:10 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Dat was het dus niet voor mij. Als ze ''stop'' zou zeggen ja dan wel maar dat zei ze niet. Alleen op het einde zei ze dat wel , en toen ze dat zei stopte ik ook meteen en deed niets meer. Alleen ze begon daarna wel te huilen.
Ja mja dat kan ik dus nooit weten. Maar het blijkt inderdaad dat ze geschrokken was. Daardoor schrok ik zelf ook op het einde. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien was ze wel zo geschrokken dat ze geen stop meer kon zeggen, weet jij veel.
Tja, terugdraaien kun je het niet maar ik hoop wel dat je ervan geleerd hebt en de volgende keer beter op signalen let.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:13 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ja mja dat kan ik dus nooit weten. Maar het blijkt inderdaad dat ze geschrokken was. Daardoor schrok ik zelf ook op het einde. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.
Ik vond het trouwens wel leuk dat stoeien. Dat wil ik vaker doen. Maar de volgende keer zal ik het beter aanpakken zodat er niks geks kan gebeuren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, terugdraaien kun je het niet maar ik hoop wel dat je ervan geleerd hebt en de volgende keer beter op signalen let.
Als je dat leuk vind dan moet je iemand zien te vinden die daarvoor in is. En vooraf afspraken maken wat er wel en niet gaat gebeuren. Een safeword is misschien ook geen gek idee omdat 'stop' niet per se stoppen hoeft te betekenen in zo'n situatie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:16 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik vond het trouwens wel leuk dat stoeien. Dat wil ik vaker doen. Maar de volgende keer zal ik het beter aanpakken zodat er niks geks kan gebeuren.
TS dacht dat het een spelletje was. Jammer dat het een aanname was.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:25 schreef hoechst het volgende:
Ze stoot je toch af.... dus lijkt me duidelijk..
Jij? Ga je nu zelf het slachtoffer spelen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:13 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ja mja dat kan ik dus nooit weten. Maar het blijkt inderdaad dat ze geschrokken was. Daardoor schrok ik zelf ook op het einde. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.
Vrouwen doen niet aan spelletjes op een date...quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:26 schreef bondage het volgende:
[..]
TS dacht dat het een spelletje was. Jammer dat het een aanname was.
Tja, ik heb ook een heel ander beeld bij een 'date' maar goed, dingen kunnen altijd anders lopen dat je verwacht. Maar het is wel belangrijk om afspraken te maken, al helemaal als het om iemand gaat waar de eerste keer mee wordt afgesproken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:30 schreef hoechst het volgende:
[..]
Vrouwen doen niet aan spelletjes op een date...
Je kan echt wel op een andere manier erachter komen of een persoon zin in sex heeft. Zoenen en steeds een kleine stap verder gaan en als ze niet verder wilt stop je gewoon. Het lijkt nu een beetje alsof je haar op een sneaky manier wilde verleiden tot sex (het los proberen te komen gedeelte).quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:23 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Nee ik was geil als fuck hoe moet ik nou weten dat ze dat zo erg zou vinden. Ze dacht waarschijnlijk dat ik haar zou verkrachten. Maar zoiets was ik dus niet van plan en heb dat ook niet gedaan.
En de bekentenis staat al in dit topic.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:28 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik voel een aangifte aankomen... hahah
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:42 schreef wuuht het volgende:
Topic aan een een vriend laten zien die bij de recherche zit, hij gaat er werk van maken. Je hebt iemand bestast terwijl je wist dat ze het niet wou.
lijkt me vooral verstandig om de eerste keer (!!) dat je met iemand afspreekt helemaal niet zoiets te proberen. De kans lijkt me dan veel te groot dat er wat mis gaat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, ik heb ook een heel ander beeld bij een 'date' maar goed, dingen kunnen altijd anders lopen dat je verwacht. Maar het is wel belangrijk om afspraken te maken, al helemaal als het om iemand gaat waar de eerste keer mee wordt afgesproken.
Nee hoor, ligt niet aan jou. Zoals ik al eerder aangaf kan de TS beter iemand zoeken die daarvoor in is. Ik spreek ook alleen met mensen af waarvan ik weet dat ze het leuk vinden om vastgebonden te worden. En van tevoren maak ik afspraken wat er wel en niet gaat gebeuren, dat hoort er gewoon bij. Zou niet best zijn als ik met iemand afspreek om te gaan oefenen met knopen en dan ineens in haar borsten ga knijpen als ze vast zit. Dat valt dan nog steeds onder aanranden, zelfs al heeft ze toestemming voor het vastbinden gegeven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lijkt me vooral verstandig om de eerste keer (!!) dat je met iemand afspreekt helemaal niet zoiets te proberen. De kans lijkt me dan veel te groot dat er wat mis gaat.
Of bespreek zoiets al vóórdat je afspreekt.
Maar goed, misschien ligt dat aan mij
Als zij vind dat er dus danig iets verkeerd is gegaan dat ze besluit om aangifte te doen , mag ze dat zelf weten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:42 schreef wuuht het volgende:
Topic aan een een vriend laten zien die bij de recherche zit, hij gaat er werk van maken. Je hebt iemand bestast terwijl je wist dat ze het niet wou.
Ik spreek altijd af in auto met vrouwen. Altijd ging het goed. Dit is de eerste keer dat de date compleet uit de hand liep.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lijkt me vooral verstandig om de eerste keer (!!) dat je met iemand afspreekt helemaal niet zoiets te proberen. De kans lijkt me dan veel te groot dat er wat mis gaat.
Of bespreek zoiets al vóórdat je afspreekt.
Maar goed, misschien ligt dat aan mij
TBS lol. Jij kan gewoon geen vrouw vinden dus ga je janken van al t jaloezie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:59 schreef ITrade het volgende:
TS is een toekomstige TBS'er.
Na dit incident nog zeker 10 keer op FOK vertellen dat "vrouwen echt zwak zijn".
In de auto afspreken is natuurlijk totaal geen argument in jouw pleidooi.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:02 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Als zij vind dat er dus danig iets verkeerd is gegaan dat ze besluit om aangifte te doen , mag ze dat zelf weten.
Ik ben van mening dat ik niets strafbaars heb gedaan. Dat wat je zegt over betast etc klopt niet. Ze heeft meerdere dingen geaccepteerd.
1. In auto afspreken.
2. Op de achterbank chillen zoenen , voelen (aan kont benen enzo en omhelzen.)
3. Ze ging ermee akkoord om een potje te stoeien.
Er is dus totaal niets aan de hand. Enigste is dat ze begon te janken op het einde omdat ze bang werd. Toen ze stop zei stopte ik trouwens ook direct maar vreemd genoeg gaf ze dat pas aan wanneer ze bijna moest janken en niet eerder.
Met een wildvreemde man in een auto afspreken is fout. Dat hoor je eigenlijk niet te doen. Doe je het wel , dan kan het verkeerd aflopen. Bij mij zal het niet verkeerd aflopen maar bij vele andere mannen wel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In de auto afspreken is natuurlijk totaal geen argument in jouw pleidooi.
je hebt haar vast ook naar heel afgelegen plek gereden waar niemand anders was hequote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:02 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Als zij vind dat er dus danig iets verkeerd is gegaan dat ze besluit om aangifte te doen , mag ze dat zelf weten.
Ik ben van mening dat ik niets strafbaars heb gedaan. Dat wat je zegt over betast etc klopt niet. Ze heeft meerdere dingen geaccepteerd.
1. In auto afspreken.
2. Op de achterbank chillen zoenen , voelen (aan kont benen enzo en omhelzen.)
3. Ze ging ermee akkoord om een potje te stoeien.
Er is dus totaal niets aan de hand. Enigste is dat ze begon te janken op het einde omdat ze bang werd. Toen ze stop zei stopte ik trouwens ook direct maar vreemd genoeg gaf ze dat pas aan wanneer ze bijna moest janken en niet eerder.
nee 18jarige studenten inpraten in sexdates voor 20 euro moet je trots op zijn we zijn je vorige topics niet vergeten vriend.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:04 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
TBS lol. Jij kan gewoon geen vrouw vinden dus ga je janken van al t jaloezie.
dan ben je imo gewoon n goedkope creep die maar 1 ding wil en die vrouwen zo weet te paaien dat ze daarin meegaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:03 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik spreek altijd af in auto met vrouwen. Altijd ging het goed. Dit is de eerste keer dat de date compleet uit de hand liep.
Ja ik rij altijd naar een afgelegen plek waar er rust is. Ze hoeft geen hulp van andere te roepen. Als ze stop zegt dan stop ik ook. Heb zeker minstens 100 keer afgesproken in een auto hahaquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:06 schreef redboyke het volgende:
[..]
je hebt haar vast ook naar heel afgelegen plek gereden waar niemand anders was he
gewoon omdat je te arm bent om een hoteletje te betalen en ze niet om hulp kan roepen..
[..]
nee 18jarige studenten inpraten in sexdates voor 20 euro moet je trots op zijn we zijn je vorige topics niet vergeten vriend.
het is niet slim, maar het is niet 'fout', en het is ook geen vrijbrief voor vanalles.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:06 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Met een wildvreemde man in een auto afspreken is fout. Dat hoor je eigenlijk niet te doen. Doe je het wel , dan kan het verkeerd aflopen. Bij mij zal het niet verkeerd aflopen maar bij vele andere mannen wel.
Ik ben getrouwd en 3 kinderen. Ik moet wel uitkijken waaar ik en met wie ik afspreek. Mijn vrouw mag er ook niet achter komen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan ben je imo gewoon n goedkope creep die maar 1 ding wil en die vrouwen zo weet te paaien dat ze daarin meegaan.
Beetje jammer dat vrouwen niet meer waard zijn voor je.
Of ben je getrouwd of samenwonend ofzo?
Bij mij mag iedereen in mijn auto. Ik zal niets verkeerds doen ik ben een getrouwde man dus ik wil geen problemen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is niet slim, maar het is niet 'fout', en het is ook geen vrijbrief voor vanalles.
Als jij t als fout ziet, moet je ze niet vragen in je auto. Dan ben jij fouter.
dan hoop ik helemaal dat ze aangifte doet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:09 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd en 3 kinderen. Ik moet wel uitkijken waaar ik en met wie ik afspreek. Mijn vrouw mag er ook niet achter komen.![]()
Ik vind het wel leuk om af en toe met leuke dames te daten in een auto.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:09 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd en 3 kinderen.
Zij werkt en ik ben werkloos. Dus wanneer ze werkt spring ik snel de auto in om te daten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan hoop ik helemaal dat ze aangifte doet.
Zielenpoot.
maar je ziet vrouwen wel als minderwaardig en fout als ze met je meegaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:10 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Bij mij mag iedereen in mijn auto. Ik zal niets verkeerds doen ik ben een getrouwde man dus ik wil geen problemen.
ik had t niet over je vrouw.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:10 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Zij werkt en ik ben werkloos. Dus wanneer ze werkt spring ik snel de auto in om te daten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |