Playerrquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:03 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik spreek altijd af in auto met vrouwen. Altijd ging het goed. Dit is de eerste keer dat de date compleet uit de hand liep.
Nee, dat doet hij niet. De rest ook niet.quote:
Figuren zoals jij moesten ze aan een hele hoge boom hangen, door jou schaam ik me bijna een man te zijn, hufter!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:15 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Nee ik zal het niet doen want er staat een straf tegenover. Als er geen straf tegenover stond..... dan wist ik wel wat ik moest doen met vrouwen.
Dat krijg je ervan als je in de PI zit...quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:12 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
lol hij schrijft in een ander topic dat hij geen huur/hypotheek kosten heeft. Vandaar
Je loopt jàren achter. Verkrachting binnen het huwelijk is al heel lang strafbaar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:44 schreef herenschoenen het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat jij gestoord bent omdat jij denkt dat een vrouw , haar man met wie ze getrouwd is , seks mag weigeren. Je bent kapot gestoord als je dat kunt denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |