Van mij mag het.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:11 schreef Buitendam het volgende:
Kan PowNed nu eindelijk van het publiek bestel getieft worden.
Zoiets deed CNN (of de BBC, klinkt logischer) tijdje terug ook een reportage over een demonstratie ergens in de UK. Bleken ingehuurde mensen te zijnquote:
Ik kijk even Jinek.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
Rustig hier verder. Een keer wat anders na zo'n dag.
Het is gewoon een ander geluid, dat moet je behouden. Te opgeblazen dit hoor, zo'n puber redacteur die een wild stukje schrijft, verwijderd is en excuses voor is aangeboden. Dit is pure haat op PowNed.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:11 schreef Buitendam het volgende:
Kan PowNed nu eindelijk van het publiek bestel getieft worden.
Zometeen Dafne man.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga lekker slapen. Ben moe.
quote:
_____quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik naar mensen aan de spuit wil kijken dan kan ik net zo goed naar de gym gaan, zie je alles nog live
en dan niks hier postenquote:
geen ideequote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heeft iemand dat Osnabrück gifje voor me? Die juichende langharige fan en alles.
Werd regelmatig in VBL gebruikt.quote:
Hij kan tillen, maar kan hij ook meppen?quote:
Mijn grote god wat een vreselijke teringherrie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:46 schreef Doublepain het volgende:
'Ik ben high, in het veld als Depay'
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn grote god wat een vreselijke teringherrie.
GAT-VER-DAMME!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |