Ik heb een keer zo hard gezopen dat ik serieus 10 minuten lang zo naar de Powerpuff Girls heb gekekenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Het was al laat. Het donker droop naar binnen, tussen de gordijnen door. Het enige dat oplichtte in de kamer was het schijnsel van de televisie. Ik staarde als een zombie naar de aftiteling, minutenlang.
Met mijn mond zo ver open dat mijn kin op mijn knieën hing.
Natuurlijk is het haat op PowNed. Dat is voor zwakbegaafden en moet zo snel mogelijk opsodemieteren van de televisie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het is gewoon een ander geluid, dat moet je behouden. Te opgeblazen dit hoor, zo'n puber redacteur die een wild stukje schrijft, verwijderd is en excuses voor is aangeboden. Dit is pure haat op PowNed.
De hele NPO is voor zwakbegaafden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Natuurlijk is het haat op PowNed. Dat is voor zwakbegaafden en moet zo snel mogelijk opsodemieteren van de televisie.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Natuurlijk is het haat op PowNed. Dat is voor zwakbegaafden en moet zo snel mogelijk opsodemieteren van de televisie.
Nouen zag hem net voorbij komen op de twitters.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die quote komt in deze kwestie niet tot zijn recht.
Chomsky is wel 1 van mijn voorbeeldenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nouen zag hem net voorbij komen op de twitters.
Goebbelsgod.quote:
Mag hopen dat die laatste Photoshop isquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 07:19 schreef tong80 het volgende:
ONZ / Gefeleciteerd met deze mooie zaterdagmorgen augustus de 12e
Juist niet man.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 07:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mag hopen dat die laatste Photoshop is
Ach, als het bij één borst blijft.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 07:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Één borst van haar is groter dan haar hoofd. Niet wat overdreven?
Deze zin snap ik niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:29 schreef JanCees het volgende:
Ik droomde dat ik dood ging op rs en mijn hcim status kwijt was
Huquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:29 schreef JanCees het volgende:
Weer aan de drugs gezeten?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:29 schreef JanCees het volgende:
Noam Chomskyquote:
Vond hem gister nog wat matig, maar gaat wel goed komen. Vond ADO gister sowieso niet slecht. Op deze manier gaan ze wel punten pakken tegen kleinere clubs.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Immers is echt een prima speler he, voor jullie niveau.
Hoe was de meet met opper?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond hem gister nog wat matig, maar gaat wel goed komen. Vond ADO gister sowieso niet slecht. Op deze manier gaan ze wel punten pakken tegen kleinere clubs.
Nee, zei het gister al; jullie gaan dit jaar niet degraderen. Plekje 10-15.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond hem gister nog wat matig, maar gaat wel goed komen. Vond ADO gister sowieso niet slecht. Op deze manier gaan ze wel punten pakken tegen kleinere clubs.
opper heeft baco cola gehaaldquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe was de meet met opper?
Waar is de selfie?
Hebben jullie het nog over mij gehad?
Vragen vragen vragen.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, zei het gister al; jullie gaan dit jaar niet degraderen. Plekje 10-15.
We zijn geen nichten, we roddelen niet. Verder was het leuk. Opper is een prima kerel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe was de meet met opper?
Waar is de selfie?
Hebben jullie het nog over mij gehad?
Vragen vragen vragen.
Wat een enorme tegenvaller ditquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We zijn geen nichten, we roddelen niet. Verder was het leuk. Opper is een prima kerel.
Wie dan 16-18?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, zei het gister al; jullie gaan dit jaar niet degraderen. Plekje 10-15.
Er komt nog wel een nieuwe meet, dan zal ik jou als agendapunt zetten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een enorme tegenvaller dit
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er komt nog wel een nieuwe meet, dan zal ik jou als agendapunt zetten.
bitcoin zo danquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Willem II natuurlijk. Wat een bak ellende is dat.
Wij zijn ook goden hoor. Gewoon exact op hetzelfde tijdstip dezelfde club aanhalenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:33 schreef Scrummie het volgende:
Lenny zit nu om 09:32 op zaterdag ochtend, 12 augustus, viesmad achter zijn computertje.
mooi manquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:33 schreef Scrummie het volgende:
Lenny zit nu om 09:32 op zaterdag ochtend, 12 augustus, viesmad achter zijn computertje.
Echte bazen kunnen dat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij zijn ook goden hoor. Gewoon exact op hetzelfde tijdstip dezelfde club aanhalen
[ afbeelding ]
Ik steunde je nog wel in je rel met GGMM. Jammer dit.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:33 schreef Scrummie het volgende:
Ik ook. Benieuwd naar psv - azquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:35 schreef Scrummie het volgende:
Man, wat ik ben blij dat het voetbal weer begonnen is.
Welke rel met GGMM?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik steunde je nog wel in je rel met GGMM. Jammer dit.
Ja, die wedstrijd ga ik vanavond zeker meepakkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook. Benieuwd naar psv - az
En Engeland vanmiddag.
Negeer je mij kklulquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook. Benieuwd naar psv - az
En Engeland vanmiddag.
Mwah.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:35 schreef Scrummie het volgende:
Man, wat ik ben blij dat het voetbal weer begonnen is.
en zo te zien sta ik op 1quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:46 schreef Jojoortje het volgende:
Haags, Scrummie, Onlo, JeeCee.
Wow.![]()
M'n maatjes zijn aanwezig
Ik ben net terug van zwemmen. Was toch weer leuk met die kleinequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:47 schreef Jojoortje het volgende:
Tarado en Lenny mogen er ook wezen.
De volgorde maakt niks uit.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
en zo te zien sta ik op 1
Aaa lekker.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben net terug van zwemmen. Was toch weer leuk met die kleine
hi Jojoortjequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:47 schreef Jojoortje het volgende:
Tarado en Lenny mogen er ook wezen.
Jojoortjequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:46 schreef Jojoortje het volgende:
Wow.![]()
iddquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Aaa lekker.
Bandjes om en gaan met die banaan.
espresso voor mijquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tijd voor een goed bakkie cappuccino
Weet wel zeker. Die van mij slaapt ook goed, zeker nu ze naar de peuters over is, compleet uitgeput na zo'n dag.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:55 schreef Jojoortje het volgende:
Loop achter.
WANT de kleine werd pas 8.00 wakker. Hij slaapt de laatste tijd goed joh. Heeft vast met dat lopen te maken, dat put hem uit.
Geloof ik best ja. Hoe vindt ze het?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet wel zeker. Die van mij slaapt ook goed, zeker nu ze naar de peuters over is, compleet uitgeput na zo'n dag.
Leuk voor Tarado ditquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:46 schreef Jojoortje het volgende:
Wow.![]()
leuk! Als ik haar op haal wil ze ook niet weg. Dan wordt ze boosquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geloof ik best ja. Hoe vindt ze het?
Mad.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
leuk! Als ik haar op haal wil ze ook niet weg. Dan wordt ze boos
appels en perenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beetje gay. Vind je het een goede vervanger van koffie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |