Mooi.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:08 schreef Columbiafan het volgende:
ARD/ZDF heeft de sublicentie voor Pyeongchang (en Peking) binnengehaald.![]()
Teveel andere goede Duitsers denk ik? Weet niet wat het max per land is op de tienkampquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:10 schreef DeeBee het volgende:
Die lollerDuitser die op dat EK al z'n PR's brak is er niet bij?
Slechte start van Braun en Suarez er gelijk uit.
Mayer is nog een grotere loller dan Kwiatkowski.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:10 schreef DeeBee het volgende:
Die lollerDuitser die op dat EK al z'n PR's brak is er niet bij?
Slechte start van Braun en Suarez er gelijk uit.
Zou die net als op de OS weer 4 pb's gaan scoren? Dan kan die richting de 9000quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:12 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Mayer is nog een grotere loller dan Kwiatkowski.
Schrader en Abele zijn geblesseerd, Behrenbruch is gestopt denk ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Teveel andere goede Duitsers denk ik? Weet niet wat het max per land is op de tienkamp
Brugger is er sowieso ook bij. Abele mis ik wel ja.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:16 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Schrader en Abele zijn geblesseerd, Behrenbruch is gestopt denk ik.
Continentaal kampioenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
misschien de excuus-deelnemer? Net als Barman?
Ik hoop over 2 jaar Niklas Kaul te zien.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brugger is er sowieso ook bij. Abele mis ik wel ja.
Bitchy resting facequote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:17 schreef Columbiafan het volgende:
Die arrogante houding van Perkovic altijd
Dat was t punt ja, waarom ie er hier niet wasquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:18 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik hoop over 2 jaar Niklas Kaul te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |