SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
En vardy/mahrez verhalenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja iemand die 23 is en tot vorig jaar nog in de Kroatische tweede divisie speelde roept wel wat Sana flashbacks op.![]()
Winnen is niet makkelijk
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Die kans daarop is kleiner, maar goed ik hoop er maar op. Maar het is geen aankoop waar je vooraf veel vertrouwen in kan hebben (vooral door de toevalligheid van scouting)quote:Oh.![]()
Ik heb er vertrouwen in dat je een stabiele speler haalt, die er staat in de beker wedstrijden en minder moeilijke eredivisie wedstrijden en wie weet wordt het wel meer.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kans daarop is kleiner, maar goed ik hoop er maar op. Maar het is geen aankoop waar je vooraf veel vertrouwen in kan hebben (vooral door de toevalligheid van scouting)![]()
Ze hielden hem al voor de zomer in de gaten. Echt waar hoor! Echt.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kans daarop is kleiner, maar goed ik hoop er maar op. Maar het is geen aankoop waar je vooraf veel vertrouwen in kan hebben (vooral door de toevalligheid van scouting)wooblabalurg![]()
Opvolger Heiko gespot. Never forget.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in dat je een stabiele speler haalt, die er staat in de beker wedstrijden en minder moeilijke eredivisie wedstrijden en wie weet wordt het wel meer.
wooblabalurg![]()
Ze moeten wat om de achterban koest te houden hè.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze hielden hem al voor de zomer in de gaten. Echt waar hoor! Echt.Oh.![]()
Tuurlijk niet. En Ajax speelde gewoon tegen Nice.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in een heracles upset?
Trainer van Heracles zelf ook niet trouwens![]()
Klaas is wel geil op nieuwe topics openen zeg , lijkt Stijn wel in z'n beginperiode op Fok!Ik ben inmiddels overleden![]()
wtf manquote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:26 schreef Enchanter het volgende:
Klaas is wel geil op nieuwe topics openen zeg , lijkt Stijn wel in z'n beginperiode op Fok!
ik zat toevallig te kijken en op dat ogenblik sluit de topic gewoon
kan ik niks aan doen he...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Voor wie geen linkjes gaat openen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:25 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/verobrunati/status/895757316586385408
Ajax heeft geboden op een speler van atletico nacional, nu wel de oude club van sanchez.![]()
Jezus, straks moeten jullie in de rust al nieuwe lijnen gaan trekkenVBL SC influencer
Left, right, behind
Forum Opties Forumhop: Hop naar: