Denk eerder dat Jorah het Blood gedeelte is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Is toch al gebeurt door Jorah "friendzone" Mormont?
Drogo was al dood. Een prophecy heeft geen betrekking op het verleden in het algemeen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:36 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Was ik in eerste instantie ook aan het denken inderdaad, maar daar zijn ze het niet helemaal over eens online. Bloed is Drogo door die heks. Goud Jorah of die andere van seizoen twee en liefde word een beetje open gelaten. Maar Jorah lijkt mij ook het meest logische, al was hij toen nog niet verliefd op haar.
staat dat in de prophecys manual?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Een prophecy heeft geen betrekking op het verleden in het algemeen.
Misschien is liefde wel Daario. Dat hij door Cersei wordt omgekocht en voor haar gaat vechten, hij is tenslotte nog steeds een huurling. Hij was niet blij dat Dany hem achterliet in Mereen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Drogo was al dood. Een prophecy heeft geen betrekking op het verleden in het algemeen.
no way!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien is liefde wel Daario. Dat hij door Cersei wordt omgekocht en voor haar gaat vechten, hij is tenslotte nog steeds een huurling. Hij was niet blij dat Dany hem achterliet in Mereen.
Cersei needs armies. Cersei has credit with the Iron Bank. Iron Bank has leverage with the mercenary armies. Do the mathquote:
Ik zeg niet dat ze behoort tot de top. Maar ze doet het niet superslecht.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld eens naar die Terminatorfilm waar ze inzit.
Ze kan gewoon niet acteren.
Dat zou wat zijn jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:41 schreef Slayage het volgende:
deze theorie mbt verraad is ook leuk
https://www.reddit.com/r/(...)_three_treasons_and/
Heeft ze wel credit? Want volgens mij is dat goud allemaal omgesmolten door Drogon voordat het bij de bank aankwam.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cersei needs armies. Cersei has credit with the Iron Bank. Iron Bank has leverage with the mercenary armies. Do the math
nee tarly gaf aan dat het goud in kingslanding was aangekomenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:52 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Heeft ze wel credit? Want volgens mij is dat goud allemaal omgesmolten door Drogon voordat het bij de bank aankwam.
Wat ik begreep uit laatste ep is dat Tarly tegen Jaime zei dat al het goud inmiddels veilig in Kings Landing was.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:52 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Heeft ze wel credit? Want volgens mij is dat goud allemaal omgesmolten door Drogon voordat het bij de bank aankwam.
Ze heeft dus alleen het eten wat ze zei nodig te hebben vernietigd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat ik begreep uit laatste ep is dat Tarly tegen Jaime zei dat al het goud inmiddels veilig in Kings Landing was.
Ja, dat was niet de slimste zetquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft dus alleen het eten wat ze zei nodig te hebben vernietigd.
Daarom dacht ik dat het het goud was. En dat de iron bank volgende week Cersei gaat verpletteren.quote:
"three treasons you will know". Ik houd het bij de theorie dat het Dany zelf is die het verraad pleegt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:30 schreef lord_bono het volgende:
[..]
In the House of the Undying hoorde Dany ook die andere voorspelling toch? Dat ze drie keer verraden zou worden (Bloed, Goud en Liefde), ben benieuwd wanneer ze dan voor liefde verraden gaat worden.
Als je dat history repeating nog verder door trekt dan zou je ook kunnen concluderen dat de night king Drogon resurrect als wight dragon aangezien Drogo ook geresurrect werd als levenloos wezen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
wel voor de hand liggend als in history repeating, drogo/drogon. wat dan weer jammer zijn zijn, omdat het zo voorspelbaar is aan de andere hoe kan qyburn weten waar je een draak me kan vergiftigen? achja we gaan het zien. ze heeft iig twee reserve draakjes
maybe not!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:03 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Daarom dacht ik dat het het goud was. En dat de iron bank volgende week Cersei gaat verpletteren.
Wishful thinking misschien...
why not!? hij kan kennelijk alles en iedereen die dood is resurrecten, alleen weet ik niet of ie dan nog vuur zou spuwenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:06 schreef zforces het volgende:
[..]
Als je dat history repeating nog verder door trekt dan zou je ook kunnen concluderen dat de night king Drogon resurrect als wight dragon aangezien Drogo ook geresurrect werd als levenloos wezen.
I LIKE ITquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
maybe not!
met het afbetalen van haar schuld aan de iron bank heeft de iron geen belang meer in cersei, dit geeft hen dus bewegingsruimte ruimte die dus ingevuld kan worden op de speler met de beste kaarten zoals de iron bank altijd aangeeft te doen. zou dus briljant stroke of irony zijn als de ondergang van de lannisters zal komen doordat ze hun schuld afbetalen![]()
This is her big mistake, Tywin was no fool and he knew that while the Lannisters were in debt to the Bank the Bank had a vested interest in their success. By paying the debt in full Cersei has allowed Tycho to wash his hands of the Lannisters altogether. After what we saw on the battlefield we have a good idea whose position is strongest and who the Bank would like to back. This clearly contributes to the dire situation in Kings Landing with no grain and limited supplies. She will not Abdicate, instead force the dragons to destroy the city at which point the Kingslayer will be the Valonqar most assume he will be. The irony of this theory is in this case the Lannisters are undone by paying their debt.
quote:
Jon als leider, Jaqen voor wat voodoo magic, Littlefinger als meesterbrein, Brienne als vechter, Hound als krachtpatser. Awesome $15 squadquote:Op donderdag 10 augustus 2017 18:00 schreef hafcfan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal Stannis, Brann, Rob, Bronn en the Mountain kiezen.
Ik vraag me ook wel af waar GRRM heenwil met die LSHquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dit bedoel ik ja. Ik las gisteren nog een interview waar GRRM duidelijk aangeeft dat D&D niets in de LSH-arc zagen terwijl GRRM vond dat ze er eigenlijk wel in zou moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |