Nou niet doen dus, gaat vanzelf weer overquote:
Boehhoequote:
Zijn dat betaalde streams ?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:05 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Houden zo. Ik ging uitloggen toen ik niet kon wisselen. Nog steeds geen streams nu.
Nee ligt net aan jou laptop. als je op pc of laptop de pagina ververst of naar een andere stream gaat dan lig je eruit.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:21 schreef herculina het volgende:
oke dus het ligt aan mijn laptop of zo.. op mijn foon zie ik wel de beelden.. bats en ivan in beeld maar als ik naar krant wil blijft hij laden en op laptop ook alleen op laden
grazie giz.. zag dat andere cossers weer beeld hadden dus weer opnieuw streams geopend en nu wel weer beeld .. kan ik daar weer ff los hihi arme hunquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee ligt net aan jou laptop. als je op pc of laptop de pagina ververst of naar een andere stream gaat dan lig je eruit.
Iedereen heeft dat.
Bij mij doet ie het ook weer.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:29 schreef herculina het volgende:
[..]
grazie giz.. zag dat andere cossers weer beeld hadden dus weer opnieuw streams geopend en nu wel weer beeld .. kan ik daar weer ff los hihi arme hun
mobiel deed het eerst niet, nu weer wel. ik heb alleen stream 4 niet. die is zwart.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:26 schreef herculina het volgende:
whoop whoop uh ik bedoel jank jank.. en wederom een steeds ladende pagina... pfffff
kan nu wel op de site .. maar als dit nog 5 maanden doorgaat dan denk ik dat ze veel kijkers verliezen.. heb nog niet alles streams bekeken.. ik lees altijd eerst de krant doorquote:Op zondag 7 januari 2018 21:45 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
mobiel deed het eerst niet, nu weer wel. ik heb alleen stream 4 niet. die is zwart.
Ik kijk het in een virtual machinequote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:08 schreef DKUp het volgende:
Doet het niet en ik weiger een laptop met Windows 10 te kopen....
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:37 schreef mootie het volgende:
Windows tien installeren en via de app kijken.
https://www.microsoft.com/nl-nl/store/p/utopia-nl/9wzdncrdh77s de app downloadenquote:
dat werkt niet op mijn apparaat, is nog analoogquote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:44 schreef PTLe het volgende:
[..]
https://www.microsoft.com/nl-nl/store/p/utopia-nl/9wzdncrdh77s de app downloaden
ja en in de cos staan alle tips en hits.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |