De FEBO leest mee hier.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:07 schreef Dexter1 het volgende:
Sinds wanneer heeft Fok invloed op streamlocks?
Hoi. Welkom.quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:44 schreef herculina het volgende:
gaat weer lekker bij sbs/ talpa.... hi btw.. een nieuwe fokster hier
Microsoft Edge toch?quote:
hij doet t in chrome, maar dan heb ik maar 3 streamsquote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:39 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Microsoft Edge toch?
Begin maar met een andere browser nemen. Browsers van Microsoft is bluhhhhhh
Vreemd. Bij mij draait het op Firefox en Chrome prima.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij doet t in chrome, maar dan heb ik maar 3 streamsin- of uitzoomen helpt niet
zal wel aan m'n laptop liggenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 00:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Vreemd. Bij mij draait het op Firefox en Chrome prima.
Probeer eens als je op de site van utopia bent de home button ipv van de live button , als ik op live klik heb ik er ook maar 3 en met home er 4.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 23:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij doet t in chrome, maar dan heb ik maar 3 streamsin- of uitzoomen helpt niet
idd .. thnxquote:Op donderdag 24 augustus 2017 06:22 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Probeer eens als je op de site van utopia bent de home button ipv van de live button , als ik op live klik heb ik er ook maar 3 en met home er 4.
Ik ben van FF naar Chrome naar Edge gegaan. Hierna is er niets meer.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:31 schreef pullup het volgende:
Mijn steams werken eindelijk weer via FF
Was al een hele tijd onmogelijk maar nu ze via Chrome begonnen te haperen besloot ik het nog maar eens te proberen en het werkt weer
Geen van allen werken meer?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben van FF naar Chrome naar Edge gegaan. Hierna is er niets meer.
Oh dat is inderdaad wel balen. ik wist niet van het bestaan van Edge af overigens maar je kunt FF nog eens proberen? Bij mij loopt dat als een zonnetje nu weerquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen Edge werkt nog min of meer. Ik snap er niets van.
Ik zal vanavond eens kijken, je weet het maar nooit.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat is inderdaad wel balen. ik wist niet van het bestaan van Edge af overigens maar je kunt FF nog eens proberen? Bij mij loopt dat als een zonnetje nu weer
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie problemen heeft met het vastlopen van de streams in Google Chrome,
even updaten naar de laatste versie 60.0.3112.113 en het probleem is verholpen.
Valt tegen? Het heeft 3 maanden geduurd toen de streams op firefox weer bekeken konden worden. Dus zeik niet zoquote:
Ik vind het kutquote:Op donderdag 14 september 2017 16:58 schreef spapaars het volgende:
Zullen de vrouwelijke bezoeksters blij mee zijn, een lapdance van Noah.
[ afbeelding ]
Oh hoort het wel hier ?quote:Op donderdag 14 september 2017 16:58 schreef spapaars het volgende:
Zullen de vrouwelijke bezoeksters blij mee zijn, een lapdance van Noah.
[ afbeelding ]
Nee johquote:Op donderdag 14 september 2017 17:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom niet?
Aankomende evenement in in de loods.
windows 10 ?quote:Op zondag 17 september 2017 13:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik krijg ze sinds gisteravond (windowupdate) niet meer aan de praat. Blijft alleen maar laden.
Iemand enig idee wat ik moet doen?
Heb je via Edge geprobeerd?quote:Op zondag 17 september 2017 13:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik krijg ze sinds gisteravond (windowupdate) niet meer aan de praat. Blijft alleen maar laden.
Iemand enig idee wat ik moet doen?
Nee, zag ik voorheen wel, maar dat ging automatisch verder goed.quote:Op zondag 17 september 2017 14:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Zie je een klein puzzelstukje in de adresbalk als hij probeert te laden?
Zo ja
op klikken en dan Allow always doen
ja hier ookquote:Op zondag 17 september 2017 14:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, zag ik voorheen wel, maar dat ging automatisch verder goed.
bij madi is t rozequote:Op zondag 17 september 2017 14:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik ben een prima helpdesk heur ze heeft nu een roze scherm
Chrome gebruikt zijn eigen Flash.....dus of controleer dat je Flash altijd toestaat en anders Chrome even opnieuw installerenquote:Op zondag 17 september 2017 14:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Browser is Chrome en die wil ik ook blijven gebruiken.
Flash Player lijkt me het probleem niet.
Betalenquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:09 schreef mootie het volgende:
Ik ben ingelogd, maar heb 2 streams, bij het wisselen wordt gezegd dat ik daarvoor ingelogd moet zijn.
Iemand een idee?
Cache wissen uitloggen en opnieuw inloggen misschien?quote:
Allanges gedaanquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Cache wissen uitloggen en opnieuw inloggen misschien?
Ik had dit ook. Uiteindelijk bleek dat ze de betaling niet konden afschrijven. Vreemd want het ging altijd goed. Heb via Ing nu betaald en het is opgelost.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:09 schreef mootie het volgende:
Ik ben ingelogd, maar heb 2 streams, bij het wisselen wordt gezegd dat ik daarvoor ingelogd moet zijn.
Iemand een idee?
Check! Ga ik even nakijken, al lijkt het me echt onmogelijk.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:07 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ik had dit ook. Uiteindelijk bleek dat ze de betaling niet konden afschrijven. Vreemd want het ging altijd goed. Heb via Ing nu betaald en het is opgelost.
Ook via een andere browser?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:28 schreef espri het volgende:
Niemand?![]()
YouTube en andere geluiden spelen wel af, het is alleen utopia wat geen geluid meer heeft.
Ja dat snap ik. Ik ben ook begin dit jaar van browser moeten wisselen om nog uberhaupt die streams te kunnen volgen. Dat was op een gegeven moment weer ok en inderdaad ben je je eigen browser wat meer gewend en dat is fijnerquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:30 schreef espri het volgende:
[..]
Ja heb uto nu via andere browser en dat werkt maar ben zo gewend aan die andere...
Klopt maar ook nieuwe dingen wennen snel, ik kan weer luisteren dus niet klagenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 21:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Ik ben ook begin dit jaar van browser moeten wisselen om nog uberhaupt die streams te kunnen volgen. Dat was op een gegeven moment weer ok en inderdaad ben je je eigen browser wat meer gewend en dat is fijner
Geen last van maar Safari is kut, je kunt beter Chrome gebruiken.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Waarom moet ik steeds opnieuw inloggen op utopiatv.nl? Normaal gesproken blijf je bij een volgend bezoek aan de website en de streams gewoon ingelogd maar nu moet ik elke keer weer opnieuw inloggen als mijn browser weer afgesloten is geweest. Als mijn browser gewoon open blijft en ik ga naar een andere website blijf ik nog wel gewoon ingelogd. Meer mensen met dit probleem? Ik gebruik Safari.
Ik heb nergens last van.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:40 schreef IkFok het volgende:
Stelletje prutsers bij Talpa weer eens alle streams weg
Waar surf je mee?quote:
Belgen provider ofzo. Nergens last vanquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Firefox, Chrome, prive venster en explorer geprobeerd.
Niks, niks, niks en niks.
Ik kijk de streams via chromequote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
Firefox is de terror.Mijn hele laptop moet het niet.
Doe eens F5quote:
Ik heb twee laptops geen probleemquote:
KPN glasvezel jonguh.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Belgen provider ofzo. Nergens last van
Vraagje;heb je 4 streams?quote:
Vaag..ik krijg duidelijk een 503 codequote:
Hidiho is westen maar echt ik heb geen lastquote:
Jaquote:
Hij doet het weer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Hidiho is westen maar echt ik heb geen last
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |