Hallo Maurits_Van_Nierop,quote:Op donderdag 10 augustus 2017 05:45 schreef Maurits_Van_Nierop het volgende:
Hoi, kopie van FB, maar: ik heb order WB1707221518179554 nog niet ontvangen die al ontvangen zou moeten zijn. Kunnen jullie even kijken? Merci!
Hallo jnsvr,quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 12:29 schreef jnsvr het volgende:
Dag Gearbest
Aug 03, 2017 14:20:06
Order number: W1708031420060886
Shipping method: EU Express
Kunnen jullie nakijken hoe het met mijn pakketje zit?
Dank je wel, ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 14:53 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo jnsvr,
Ik heb het doorgegeven en wacht nu op een terugkoppeling. Waarschijnlijk wel pas maandag reactie terug door het weekend.
Hallo jnsvr,quote:Op maandag 14 augustus 2017 10:24 schreef jnsvr het volgende:
Dag Gearbest
Hopelijk hebben jullie ondertussen een terugkoppeling ontvangen ivm
Aug 03, 2017 14:20:06
Order number: W1708031420060886
Shipping method: EU Express
Ik zie sinds 3 augustus nog steeds het volgende. Lijkt me dus dat het UK Warehouse nog steeds aan het wachten is op het order.
We've received your order details, and we're expecting your parcel shortly
Date & Time: 03 Aug 2017 21:20
Location: Southall
Description: Your parcel is on its way
Alvast bedankt
Goed om te horen dat dit niet een van de pakketjes is dat verloren is gegaan.quote:Hallo jnsvr,
Ik heb zojuist een terugkoppeling gekregen. EU express is ongeveer tussen de 12-18 dagen shipping time. Je pakketje is verzonden op 5 Augustus en zal dus binnenkort in de UK aankomen. Nog heel even geduld. Het is onderweg
Dit zijn werkdagen. Dit is wel de aller uiterste datum, want vaak zijn die er wel veel eerder dan dat.quote:Op maandag 14 augustus 2017 11:53 schreef jnsvr het volgende:
[..]
Goed om te horen dat dit niet een van de pakketjes is dat verloren is gegaan.
Dan wacht ik nog even af. Is het 12-18 dagen of werkdagen? Welke datum zou ik ten laatste een wijziging moeten zien? Dan weet ik wanneer ik jullie best verwittig als ik nog steeds geen verandering bij de tracking zie.
Vooruitgang!quote:Dit zijn werkdagen. Dit is wel de aller uiterste datum, want vaak zijn die er wel veel eerder dan dat.
Dat is nog eens goed nieuws!quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:46 schreef jnsvr het volgende:
[..]
Vooruitgang!
Your estimated delivery date is Thursday, 17 August 2017, as requested we will deliver your parcel between 06:00 and 22:00.
Lijkt dus goed te komen
Gearbest, ik heb nogal een last met DPD zeg.quote:
Heb helaas geen inhoudelijk antwoord voor je, maar wat een prutswerk van DPD. En jij moet er ook nog eens achteraan gaan.quote:
Doe ik continu, en jammer genoeg is tot nu toe de enige manier om er achter aan te gaan door er dicht op te zitten en bellen van zodra ik een vermoeden heb dat het dreigt mis te lopen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:15 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Heb helaas geen inhoudelijk antwoord voor je, maar wat een prutswerk van DPD. En jij moet er ook nog eens achteraan gaan.
Hmmm dat is wel een super vervelende situatie. Ik heb het voor je aangekaart, maar zal ook morgen pas zijn als ze iets kunnen doen.... Ik heb geen idee of Gearbest invloed op heeft dus kan niks beloven. Hopelijk komen ze morgen alsnog aan de deur voor je pakketje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:07 schreef jnsvr het volgende:
[..]
Gearbest, ik heb nogal een last met DPD zeg.
Ik weet niet of jullie dit kunnen opnemen, maar echt niet tevreden met de manier van werken bij hen.
Ter info, ik heb het product dat normaal op 17 augustus geleverd zou worden, nog steeds niet in mijn bezit.
Hier mijn verhaal, dat nog geen einde heeft aangezien ik nog moet afwachten of het effectief morgen wel geleverd gaat worden..
----
Donderdag 17 aug: mislukt door overmacht. Wordt geleverd op kantoor en Pukkelpop in de buurt heeft het de chauffeur blijkbaar wat moeilijk gemaakt.
Die dag gebeld met de vraag om het de volgende dag niet opnieuw te proberen en dat ik het wel zou ophalen in een PickUp shop in de buurt.
Vrijdag 18 aug: Ik zie geen wijziging in trackinginfo. Opnieuw gebeld tegen het einde van de dag. Blijkt dat het fout is doorgegeven en het pakket zich gewoon op het depot in Luik bevindt. Gezegd dat het dan maandag gewoon terug op oorspronkelijke afleveradres geleverd mag worden aangezien het evenement dan voorbij is.
Maandag 21 aug: Geen nieuwe info bij trackinginfo. Voor de middag gebeld en OPNIEUW blijkt het fout doorgegeven te zijn en bevindt het zich nog steeds in Luik op het depot. Totaal niet onderweg naar mij.
Verzekerd dat het nu wel opnieuw verzonden zal worden naar mijn gekozen afleveradres. Ben benieuwd of ik het morgen eindelijk zal ontvangen. Wat een soep met DPD.
Ook in België énkel via email of telefonisch te bereiken. Vrijdag al gestuurd via e-mail, daar nog geen response op gehad. Tot nu toe 3 keer gebeld, natuurlijk een betaalnummer. 30c/min, en in wacht staan duurt daar natuurlijk ettelijke minuten.
Dinsdag 22 aug: Voor de middag nog steeds geen nieuwe trackinginfo beschikbaar. Al uit voorzorg gebeld en werd me verzekerd dat het vandaag geleverd zou worden.
Rond de middag nieuwe trackinginfo gehad en blijkt dat er een sorteerfout is gebeurd. Het pakket wordt OPNIEUW niet geleverd en kan weer een dag extra wachten.
Ze stellen ook voor om het pakket op te halen in Luik (45min rit, enkel). En dat voor een courierdienst.. Ik verwacht op z'n minste dat ze het op de een of andere manier op een pickup punt krijgen, vandaag nog, maar dat lijkt niet het geval te zijn. Opnieuw dus maar wachten en hopen dat het morgen alsnog geleverd wordt. Bijna 1 week verder zijn we dus, terwijl het er donderdag in principe had kunnen zijn.
Ergste van al is dat ze normaal het pakket bij een Pickup shop afleveren zodat de ontvanger het ZO SNEL ALS MOGELIJK in zijn bezit heeft. Als ze dat gewoon hadden gedaan was het al lang in orde geweest.
Hoeveel pogingen worden gedaan om een pakket te leveren?
De chauffeur doet standaard één bezorgpoging. Bent u niet thuis? Dan probeert hij uw pakket bij de buren of de dichtstbijzijnde Pickup shop te bezorgen, zodat u zo snel mogelijk in het bezit bent van uw pakket.
Kostprijs gesprekken
Donderdag: voor ¤ 5,01 gebeld.
Vrijdag: voor ¤ 5,72 gebeld.
Maandag: voor ¤ 3,26 gebeld.
Dinsdag: voor ¤ 7,04 gebeld.
*diepe zucht*
Ik vrees dat jullie weinig kunnen doen. Ik heb ondertussen ook al een klachtenmail gestuurd naar DPD, maar aangezien ik daar sinds vorige vrijdag al geen gehoor krijg op een simpele vraag betwijfel ik dat dit wel goed gaat aankomen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:13 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hmmm dat is wel een super vervelende situatie. Ik heb het voor je aangekaart, maar zal ook morgen pas zijn als ze iets kunnen doen.... Ik heb geen idee of Gearbest invloed op heeft dus kan niks beloven. Hopelijk komen ze morgen alsnog aan de deur voor je pakketje.
Fijn om te horen dat je pakketje alsnog is aangekomen. Hopelijk heb nu veel profijt van de robot stofzuiger!quote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:52 schreef jnsvr het volgende:
[..]
Ik vrees dat jullie weinig kunnen doen. Ik heb ondertussen ook al een klachtenmail gestuurd naar DPD, maar aangezien ik daar sinds vorige vrijdag al geen gehoor krijg op een simpele vraag betwijfel ik dat dit wel goed gaat aankomen.
Laat me zeker weten als jullie wat meer info kunnen vergaren of als er een manier is waarbij DPD me dit leed wat kan minderen, want dit is echt onvoorstelbaar.
(Ter info, nog geen nieuwe trackinginfo beschikbaar op dit moment voor vandaag).
Laatste update:
22.08.2017 11:08 Flémalle (BE)
Bij het depot.
Sorteerfout bij depot
*Update 11:15*
Ik heb zonet nogmaals DPD gecontacteerd (kostprijs gesprek ¤ 2,29) en ze beweren dat het vandaag zonder problemen (wat ik al elke dag heb gehoord) geleverd zal worden. Ik ben benieuwd.
*Update 13:31*
OPNIEUW niet geleverd
23.08.2017 12:50 Flémalle (BE)
Bij het depot.
Gebrek aan ruimte
Dit is te gek voor woorden. Ze kunnen het pakket sinds donderdag dus al niet tot hier krijgen. Elke dag opnieuw hoor ik dat het de volgende dat gaat zijn.
OPNIEUW gebeld, opnieuw kosten (¤ 4,12) en geeist dat het vandaag alsnog geleverd zal worden. Ze gaan me terug contacteren als ze er meer info over hebben en het is is geëscaleerd.
*Update 20:49*
Niemand heeft me teruggebeld en kan de levering voor vandaag opnieuw vergeten. Morgen een nieuwe dag en we zijn letterlijk 1 week verder om het pakje van Luik tot Hasselt te krijgen (45min rit).
*Update 24.08.2017 - 09:32*
Pakket opnieuw onderweg voor levering. Ik ben benieuwd.
*Update 24.08.2017 - 16:50"
EIN-DE-LIJK zijn ze er in geslaagd het pakket af te leveren. Vreemd genoeg zelfs niet geprobeerd te leveren op mijn afleveradres maar direct bij een Parcel pickup shop in de buurt. Kon ik er nog zelf achteraan gaan, maar OK. Beter dat dan alles wat er afgelopen dagen is gebeurd.
@Gearbest. Ik weet niet wat jullie kunnen betekenen, maar zoals ik zei ben ik erg teleurgesteld in de service die ze bieden. Een week heeft het dus geduurd om het pakket tot bij mij te krijgen en is elke dag er wel iets gebeurd waardoor ik bleef falen.
Wel heel blij met het product zelf (Xiaomi Vacuum)! Kijk er naar uit het volledig uit te proberen, maar de eerste (halve) ronde zit er al op.
Hallo Dennis van den Berg,quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:27 schreef Dennis_Van_Den_Berg het volgende:
Hallo,
Ik zie dit bericht nu pas. Ik heb ook een pakketje besteld via gearbest dat nog niet is aangekomen.
Het ordernummer is W1707171329350605.
De bestelling is geplaatst op 17 juli.
Misschien kunnen jullie me verder helpen
Dankjewel 😃quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:41 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo Dennis van den Berg,
Ik ga dit voor je nakijken. Hopelijk heb ik snel bericht terug.
Hallo Dennis,quote:
Graag wil ik dan toch overgaan op resend. Dan wordt hij dus wel via EU Verzonden?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:56 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo Dennis,
Jou verzendmethode is gebeurd via Azerbaijan Air Mail en niet via EU Express.
Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. De laaste tijd zijn er vele orders verloren gegaan via deze manier van verzenden en we biederen deze verzendmethode nu ook niet meer aan. Ik kan wel alvast voor jou een resend of refund klaar zetten. Je voorkeur wordt dan na 60 dagen uitgevoerd. Helaas hanteren we een 60 dagen beleid en wordt daarna pas na een resend of refund overgegaan.
Is goed ik zal het doorgeven. Je zal nog wel even moeten wachten tot je 60 dagen voorbij zijn. Naar alle waarschijnlijkheid niet via EU express verzonden, maat op een soort gelijke manier welke je voorheen hebt gekozen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:39 schreef Dennis_Van_Den_Berg het volgende:
[..]
Graag wil ik dan toch overgaan op resend. Dan wordt hij dus wel via EU Verzonden?
Hallo,quote:Op zaterdag 2 september 2017 10:58 schreef DJ41 het volgende:
- Orderdatum: Aug 09, 2017
- Product: Xiaomi Aqara Window Door Sensor + Original Xiaomi Aqara Smart Wireless Switch
- Ordernummer: WP1708090213187898
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112559973NL
- Verzendmethode: AZAMHQ
- Probleem: Kun je mij vertellen of mijn zending hetzelfde probleem heeft, dat het kwijt is geraakt?
Staat voor je genoteerd. Tevens hebben we 100GB punten aan je account toegevoegdquote:
Dit wordt vandaag of morgen verwerkt op je accountquote:Op woensdag 6 september 2017 06:25 schreef DJ41 het volgende:
Dat is heel aardig. Ik zie de punten alleen nog niet op mijn account?
Hallo,quote:Op woensdag 6 september 2017 23:53 schreef j0p3Y het volgende:
Mijn bestelling WP1707171622400135 van 17-07 is ook nog steeds niet binnen. Ik heb meermalen geprobeerd via Gearbest messenger in contact te komen om voor vervroegde resend in aanmerking te komen maar geen enkele reactie. Veel post van Azerbaijan Post komt niet aan, beetje coulance van Gearbest zou op zijn plaats geweest zijn ipv de tijd van 60 dagen laten uitzitten voor een pakketje wat zeker niet geleverd gaat worden...
Goedemorgen,quote:Op woensdag 6 september 2017 07:40 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dit wordt vandaag of morgen verwerkt op je account
Jou verzendmethode is gebeurd via Azerbaijan Air Mail en niet via EU Express.quote:Op zaterdag 2 september 2017 10:58 schreef DJ41 het volgende:
- Orderdatum: Aug 09, 2017
- Product: Xiaomi Aqara Window Door Sensor + Original Xiaomi Aqara Smart Wireless Switch
- Ordernummer: WP1708090213187898
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112559973NL
- Verzendmethode: AZAMHQ
- Probleem: Kun je mij vertellen of mijn zending hetzelfde probleem heeft, dat het kwijt is geraakt?
Is het volgende pakketje ook verloren gegaan? 17 augustus besteld, 18 augustus verzonden en nog niets binnen. Normaal gesproken zou ik een bestelling van Gearbest al binnen gehad hebben namelijk.quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:09 schreef Gearbest het volgende:
Inmiddels zijn de EU pakketjes getraceerd die verloren zijn gegaan.
Ik heb je bericht gequote naar dit topic en ga het voor je doorgeven. Vele orders zijn verloren gegaan dus waarschijnlijk deze ook. Al is de order pas recent geplaatst.quote:Op vrijdag 8 september 2017 19:13 schreef 1975Mark42 het volgende:
[..]
Is het volgende pakketje ook verloren gegaan? 17 augustus besteld, 18 augustus verzonden en nog niets binnen. Normaal gesproken zou ik een bestelling van Gearbest al binnen gehad hebben namelijk.
- Orderdatum: Aug 17, 2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: W1708170455525007
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112566740NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
Alvast bedankt!
verschepen ze daar per muilezel of zo? Heel even wachten is the understatement of the year. Minimaal 60 dagen en dan pas een resend, oftewel op zijn minst 80 dagen.. Man man, dan is Sinterklaas alweer bijna jarig.. Ik krijg er in ieder geval een zelfde sik van....quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:56 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je pakketje is verzonden met Registered Air Mail--Azerbaijan Registered. Deze verzendmethode duurt zeer lang. We vragen je nog 20 dagen te wachten...bla bla... Nog heel even wachten dus.
Gearbest
Hallo,quote:Op zondag 10 september 2017 01:07 schreef j0p3Y het volgende:
[..]
verschepen ze daar per muilezel of zo? Heel even wachten is the understatement of the year. Minimaal 60 dagen en dan pas een resend, oftewel op zijn minst 80 dagen.. Man man, dan is Sinterklaas alweer bijna jarig.. Ik krijg er in ieder geval een zelfde sik van....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |