En vragen om een koosnaampje werkt ook nietquote:
En de naam Opa Utopia ook niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:19 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En vragen om een koosnaampje werkt ook niet
Nee, ik ben er al uit
En is vrijgezelquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Johan dj binnen en buitenland
eigen bedrijf
producer
laat veel vrienden en fam achter
Het was ff zwaar het afscheid vanmorgenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Johan dj binnen en buitenland
eigen bedrijf
producer
laat veel vrienden en fam achter
Romy ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:18 schreef danaqui het volgende:
Bats vind Opa niks en geilt op Johan zo te zien en horen
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:21 schreef freaky40 het volgende:
Hardcore DJ's moeten sowieso opbokken....dus dat...!
denk het ookquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het was ff zwaar het afscheid vanmorgen
Mental penetration hebben we nodigquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:23 schreef freaky40 het volgende:
Ze moeten kijken wat goed voor de groep is, nu gaat het alleen maar om uiterlijk maar dat is niet belangrijk. Aan opa hebben ze veel meer en het brengt de leeftijd gelijk weer om hoog, dat is echt nodig want het is een kleuterschool nu!
Niets is wat het lijkt, die gaat Opa zo de hemel in prijzen tegen de rest.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:24 schreef danaqui het volgende:
Bats geeft Opa korte antwoorden met een aso ondertoontje en Johan krijgt op een geile toon antwoorden van Bats, let maar eens op
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Nol verteld zn Business plan
een shirt maken
een hit
Opa Uto
en waaaain
Johan verteld .. hij kan alles maken
als de spullen er zijn ...
mee een laskap .. klit branden met Bats
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:25 schreef Bblurker2 het volgende:
Johan heeft laskap meegenomen. Metaalbewerking heeft nog niemand gedaan, volgens hem. Johan kan muziek maken en beetje zingen ook.
Doe eens niet zo irritant johquote:
Maar opa heeft ook een pik, maakt Bats niet uit wie en wat als ze maar geneukt kan wordenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:24 schreef danaqui het volgende:
Bats geeft Opa korte antwoorden met een aso ondertoontje en Johan krijgt op een geile toon antwoorden van Bats, let maar eens op
Daar zal hij wel voor gecast zijn dus ik denk het wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:25 schreef RobjeGeus het volgende:
Ik hoop dat opa het wordt maat of hij het volhoudt in dat kindertehuis...
En daar zitten Bill en Schol echt op te wachtenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Johan hardcore
keihard gaat ie dr in
Ik doe wat ik wil.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe eens niet zo irritant joh
En waar is Jeroen voor gecast dan ?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar zal hij wel voor gecast zijn dus ik denk het wel.
Weet ik niet? Om de faalhaas uit te hangen...quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:27 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
En waar is Jeroen voor gecast dan ?
Juistquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Laat die ouwe maar blijven weer z'on gesjeesde ADHD'r die andere
Yep.quote:
Ja dat was mijn gedachte na 5 seconde alweerquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Johan heeft 'n beetje adhd...... niet weer een hè
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat was mijn gedachte na 5 seconde alweer
Nol Kaardebolquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Stoere Kaardebol Cam
uitgebloeid
zaad gelaten
Kaardebollen op een rij
.. oh we zijn er weer
Johan heeft adhd ...
pilletjes slikkert tic
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij houd toch van een dominante man
Ik hoop ook niet dat Johan blijft, maar denk het wel. Je kunt zwaai smileys gebruiken wat je wilt (overigens bij een post over wat op de stream werd gezegd).quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:31 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik hoop ook niet dat Johan blijft, maar denk het wel. Je kunt zwaai smileys gebruiken wat je wilt (overigens bij een post over wat op de stream werd gezegd).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |