Ouwe snoepert hoor!quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:09 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Arnold: wat ben jij knap zeg tegen romy
quote:
Genoeg arnold voor iedereen zo te zienquote:
En haar kortste broekje die ze maar heeft aangetrokkenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:10 schreef humpty het volgende:
En Beau loopt weer zo met haar lichaam te koop ....gadverdarrie
Alles voor haar hoerenmadam imago.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:04 schreef zodeju het volgende:
Mijn hemel heeft Bo nu netkousen aan onder haar hotpans??
ik ben schuld ik was in de klote forum en heb gezegd ik ben in de cos nu hebben anettkompott hierquote:
Arnold Jeremy.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:11 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Genoeg arnold voor iedereen zo te zien
Het kan gewoon niet erger.......quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:10 schreef humpty het volgende:
En Beau loopt weer zo met haar lichaam te koop ....gadverdarrie
Geen probleem.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben schuld ik was in de klote forum en heb gezegd ik ben in de cos nu hebben anettkompott hier
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:12 schreef Ranah het volgende:
leuk bekkie die johan dat wordt vechten om hem
Hoi.quote:
Kijk, het komt al uit wat ik vermoedde. Cemal zal nu wel helemaal over de zeik zijn straks, let maar op. Verdere verwijdering tussen die twee. En Bats zal gaan concurreren met Romy.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Romy gelijk op die jonge jongen afrennen en gelijk: Je ziet er goed uit.....![]()
Mooi?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:13 schreef freaky40 het volgende:
Moiboys genoeg daar dus bye man, bye bye!
OMGquote:
Ik zou ook op hem hebben gestemdquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:15 schreef kkka3 het volgende:
[..]
OMG![]()
Oudje begint al met cadeautjes
Dag, Arnold. We houden Johan
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:16 schreef danaqui het volgende:
[..]Die gaat het ook niet worden, Opa blijft
ja dat dachten we van Ko ookquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:16 schreef danaqui het volgende:
[..]Die gaat het ook niet worden, Opa blijft
quote:
Neen.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:16 schreef Bblurker2 het volgende:
Haagse Harry is leuk. Maar Johan gaat blijven omdat die wijven op hem soppen.
Van mij mogen ze allebei wel blijven.....quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:16 schreef Bblurker2 het volgende:
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:16 schreef Bblurker2 het volgende:
Nee als in niet leuk? Neen als in Johan blijft niet? Of neen als in dat die wijven niet op hem soppen?quote:
Werkt idd nietquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:17 schreef kkka3 het volgende:
[..]![]()
Meteen beginnen met omkooppraktijken werkt ook niet. Denk ik
En vragen om een koosnaampje werkt ook nietquote:
En de naam Opa Utopia ook niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:19 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En vragen om een koosnaampje werkt ook niet
Nee, ik ben er al uit
En is vrijgezelquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Johan dj binnen en buitenland
eigen bedrijf
producer
laat veel vrienden en fam achter
Het was ff zwaar het afscheid vanmorgenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Johan dj binnen en buitenland
eigen bedrijf
producer
laat veel vrienden en fam achter
Romy ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:18 schreef danaqui het volgende:
Bats vind Opa niks en geilt op Johan zo te zien en horen
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:21 schreef freaky40 het volgende:
Hardcore DJ's moeten sowieso opbokken....dus dat...!
denk het ookquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het was ff zwaar het afscheid vanmorgen
Mental penetration hebben we nodigquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:23 schreef freaky40 het volgende:
Ze moeten kijken wat goed voor de groep is, nu gaat het alleen maar om uiterlijk maar dat is niet belangrijk. Aan opa hebben ze veel meer en het brengt de leeftijd gelijk weer om hoog, dat is echt nodig want het is een kleuterschool nu!
Niets is wat het lijkt, die gaat Opa zo de hemel in prijzen tegen de rest.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:24 schreef danaqui het volgende:
Bats geeft Opa korte antwoorden met een aso ondertoontje en Johan krijgt op een geile toon antwoorden van Bats, let maar eens op
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Nol verteld zn Business plan
een shirt maken
een hit
Opa Uto
en waaaain
Johan verteld .. hij kan alles maken
als de spullen er zijn ...
mee een laskap .. klit branden met Bats
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:25 schreef Bblurker2 het volgende:
Johan heeft laskap meegenomen. Metaalbewerking heeft nog niemand gedaan, volgens hem. Johan kan muziek maken en beetje zingen ook.
Doe eens niet zo irritant johquote:
Maar opa heeft ook een pik, maakt Bats niet uit wie en wat als ze maar geneukt kan wordenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:24 schreef danaqui het volgende:
Bats geeft Opa korte antwoorden met een aso ondertoontje en Johan krijgt op een geile toon antwoorden van Bats, let maar eens op
Daar zal hij wel voor gecast zijn dus ik denk het wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:25 schreef RobjeGeus het volgende:
Ik hoop dat opa het wordt maat of hij het volhoudt in dat kindertehuis...
En daar zitten Bill en Schol echt op te wachtenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Johan hardcore
keihard gaat ie dr in
Ik doe wat ik wil.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe eens niet zo irritant joh
En waar is Jeroen voor gecast dan ?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar zal hij wel voor gecast zijn dus ik denk het wel.
Weet ik niet? Om de faalhaas uit te hangen...quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:27 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
En waar is Jeroen voor gecast dan ?
Juistquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Laat die ouwe maar blijven weer z'on gesjeesde ADHD'r die andere
Yep.quote:
Ja dat was mijn gedachte na 5 seconde alweerquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Johan heeft 'n beetje adhd...... niet weer een hè
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat was mijn gedachte na 5 seconde alweer
Nol Kaardebolquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Stoere Kaardebol Cam
uitgebloeid
zaad gelaten
Kaardebollen op een rij
.. oh we zijn er weer
Johan heeft adhd ...
pilletjes slikkert tic
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij houd toch van een dominante man
Ik hoop ook niet dat Johan blijft, maar denk het wel. Je kunt zwaai smileys gebruiken wat je wilt (overigens bij een post over wat op de stream werd gezegd).quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:31 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik hoop ook niet dat Johan blijft, maar denk het wel. Je kunt zwaai smileys gebruiken wat je wilt (overigens bij een post over wat op de stream werd gezegd).
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dr is iets met die gozert
kweenie
Een creepy en een soort van ingehouden agressie.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
kweenie
Er is met allemaal wat.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
kweenie
waarom heet dat jong Nol?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Nol Kaardebol heeft een betere vibe
veel te veel praatjes ..quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Een creepy en een soort van ingehouden agressie.
www.stichtinghulphond.nlquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:33 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie jongen.
Ja vind ik dus ook, ziet er niet verkeerd uitquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:33 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Daar heb je niets aan daar.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:33 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
geen ideequote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:33 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Nol?quote:
Mag niet?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:35 schreef DKUp het volgende:
Bas van niet aan Shovel zitten van Beaulus![]()
Ze hebben toch geen relatie
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geen idee
eerst maar es ff kijken
alles uit... bukken
mij te glad ..voel een iets
13 in een dozijnquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geen idee
eerst maar es ff kijken
alles uit... bukken
mij te glad ..voel een iets
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:36 schreef Gooddeal het volgende:
Bats gaat er al van uit dat hij op haar valt. Ze is er nog niet aan toe.
Als geintje neem ik aan? Of was die Limburgse hoer serieus?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:35 schreef DKUp het volgende:
Bas van niet aan Shovel zitten van Beaulus![]()
Ze hebben toch geen relatie
Echt dat wijf is niet goed bij d'r hoofd, ze denkt vast dat de Regie Johan speciaal voor haarquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:36 schreef Gooddeal het volgende:
Ja das nolquote:
Kort lontjequote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
kweenie
niet alle meisjesquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:37 schreef Poezewoes het volgende:
De dames denken met hun vagina's in Utopia, dus we kunnen Opa wel uitzwaaien!
Denkt ze nu serieus dat zo'n goed uitziende jongeman iets zou willen met zo'n lelijk lijk van 35?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:36 schreef Gooddeal het volgende:
Nee hoor, je zult nog raar staan te kijken. En bovendien het is wat Huub wil dus dat wordt een hoop draaien de komende dagen...quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:37 schreef Poezewoes het volgende:
De dames denken met hun vagina's in Utopia, dus we kunnen Opa wel uitzwaaien!
In utopia wordt er toch geschrevenquote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:36 schreef Gooddeal het volgende:
Ja geloofwaardig nuquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik was helemaal in de war. Maar Johan dus.
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, je zult nog raar staan te kijken. En bovendien het is wat Huub wil dus dat wordt een hoop draaien de komende dagen...
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]![]()
Ben je gehecht aan je voortandjes?
ja leuk hardCore.. herriequote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, je zult nog raar staan te kijken. En bovendien het is wat Huub wil dus dat wordt een hoop draaien de komende dagen...
Geen idee, ze keek wel heel vrolijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:37 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Als geintje neem ik aan? Of was die Limburgse hoer serieus?
Ja iddquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:39 schreef humpty het volgende:
Die Opa doet mij aan die manager denken van Barbie en nog wat
Mijn God zegquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zeg doe eens niet en post normaal!
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee, ze keek wel heel vrolijk.
Oh dat doet ze bijna altijd
Draaien als in van mening veranderen....quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja leuk hardCore.. herrie
allemaal een pilletje .. hatsjee
ja!.....quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:39 schreef humpty het volgende:
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:39 schreef humpty het volgende:
ag sowquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Draaien als in van mening veranderen....
Pics?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zit hier ook in mijn netpanty, string, corset, kapper geweest, flinke laag plamuur en een lekker luchtje op omdat ik wist dat Johan kwam.
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:41 schreef Gooddeal het volgende:
Opa gaat het niet worden. Ze willen er een soort hoer en snoer programma van maken. Zie je aan de kleding van de dames, stelletjes, zuipen, lamzakken.
Wel, allemaal snollenquote:
Aanname, aanname....quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:41 schreef Gooddeal het volgende:
Opa gaat het niet worden. Ze willen er een soort hoer en snoer programma van maken. Zie je aan de kleding van de dames, stelletjes, zuipen, lamzakken.
Picsquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zit hier ook in mijn netpanty, string, corset, kapper geweest, flinke laag plamuur en een lekker luchtje op omdat ik wist dat Johan kwam.
Vieze sletquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:43 schreef Bblurker2 het volgende:
Romy: hij heeft wel wat. Een soort van uh, mooie uitstraling ofzo.
Eerder een heldere conclusie.quote:
Onderzetter koper gespotquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:43 schreef kkka3 het volgende:
De onderzetters zijn onvindbaar op de wepsjop
Tja die en Batsbak lopen al met 'n kloppende klit rondquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
StokVis over Johan
een mooie uitstraling heeft ie![]()
Nee hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eerder een heldere conclusie.
kijk je uit voor Tochtquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:41 schreef PoezeligDing het volgende:
En ook gelijk denken dat hij hun ook wil hequote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:44 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Romy en Bats gaan om hem strijden en Floor gaat ermee vandoor. Ik zie het al helemaal voor me
Dan niet.Jij gelijk en ik gelukkig.quote:
Arnold dus...die andere is een creep.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:46 schreef krabje het volgende:
floor gaat voor iemand met humor,nou floor ga jij dan maar weg
Ik zou ook nerveus zijn als ik voor de hyena's gegooid zou wordenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:46 schreef Paule33 het volgende:
Ik vind Johan leuk maar hij is zenuwwachten ,dat zie ik,,
Opa komt met kados ,leuk..voor de eerst ieamand die het doet!
Billy gaat straks zeggen dat hij komt met slijmen,denk ik..
Als Floor weer bedenkt dat ze jeuk heeft, gaat ze toch voor Johan.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:47 schreef kkka3 het volgende:
Floor gaat voor degene met de meeste humor
Floor: wel weer 1 met adhd
Nou en
toen ze in het begin niets hadden , namen de nieuwen heel vaak dingen mee voor de inwonersquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:46 schreef Paule33 het volgende:
Ik vind Johan leuk maar hij is zenuwwachten ,dat zie ik,,
Opa komt met kados ,leuk..voor de eerst ieamand die het doet!
Billy gaat straks zeggen dat hij komt met slijmen,denk ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |